Aangemeld voor IVF in het AMC

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by anita85, Apr 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anita85

anita85 Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    1,385
    18
    38
    Female
    Flevoland
    Hallo Allemaal,

wij zijn al langere tijd bezig met proberen zwanger te worden. Nu zijn we 6 iui's verder zonder zwangerschap. Dus vandaag is het verlossende woord eruit. we worden aangemeld voor ivf. Je weet het en we hadden het erover gehad. Maar toch voelt het een beetje als een klap in je gezicht. Want laten we eerlijk zijn je hebt nog maar 3 kansen om zwanger te worden.
    Dus ik hoop dat er meer meiden zijn die nu aan het begin staan van het ivf traject en we elkaar zo een beetje kunnen steunen en er over kunnen praten.

Groetjes Anita

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Hallo Anita85

Wat vervelend dat je dit traject in moet.
    Je hebt 3 pogingen maar als je veel bevruchte embryo's hebt, heb je meer dan 3 kansen

3. anita85

anita85 Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    1,385
    18
    38
    Female
    Flevoland
    @ meisje 1977
    de gyn vertelde al zoiets. Wel een fijne gedachten. Ik zie dat je al langer in het traject zit. Vind je het zwaar? Het iui vond ik niet leuk maar kon niet zeggen dat ik er emotioneel kapot aan ging.

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Ik heb 2x in het AMC een ICSI poging gehad en nu 2 kindjes rijker!
    Vond/vind het een fijn ziekenhuis. We hebben nog 2 cryo's en die gaan we dit jaar gebruiken. Daarna geen nieuwe poging meer dus best spannend ;)

Jullie veel succes!

5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Anita wij doen ivf ivm met eeg familiaire ziekte. Niet omdat er vruchtbaarheidsproblemen zijn,
    Ik vind het spuiten ed niet zwaar. Ik heb geen/weinig last van de hormonen,
    De punctie gaat bij mij onder extra pijnmedicatie en dat is goed te doen.
    Het zwaarst vind ik de wachtweken. Het heen en weer geslinger tussen emoties en lichamelijke klachten.

Share This Page