Wanneer is pregnyl weg??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Melody1, 14 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melody1

Melody1 Actief lid

14 dec 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Hallo dames ik ben hier nieuw...

Ik heb gister een terugplaatsing gehad van onze 1e icsi poging.
    Ik heb woensdag avond de pregnyl gezet en had vrijdag de puntie en zondag de terugplaatsing.
    Ik mag de 28e testen maar ik vroeg me af wanneer de pregnyl uit mijn lichaam is.

Groetjes

2. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb donderdag pregnyl 5000 gespoten, volgens mij staat daar gemiddeld 7 dagen voor.
    Ik had vanochtend( ik test iedere dag om de afloop te testen) nog een vette positieve zwangerschapstest, dus denk bij mij dat het wat langer in mijn bloed zit. ( zie hem niet binnen 3 dagen wit worden denk ik ;))
    Succes in ieder geval :)

3. Melody1

Melody1 Actief lid

14 dec 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Eza bedankt voor je reactie

Ik heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan en die was heeel licht positief.
    Ik probeer woensdag maar weer denk ik.
    Zit je ook in de wachtweken ?

4. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier telkens 14 dagen na pregnyl nog een licht positieve zwangerschapstest, dus helaas blijft het hier lang zitten :(

5. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ja ik zit ook in de wachtweken.
    Ik denk ook dat ieder lichaam anders is. Ik test iedere dag totdat deze nagenoeg wit is, maar dat kan inderdaad net als Catmommy veel langer zijn dan 7 dagen,wat ik niet hoop. Heb jij ook 5000EH gespoten?

6. Melody1

Melody1 Actief lid

14 dec 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Jeetje 14 dagen!! Ik hoop echt dat het snel voorbij is want ik word er echt nu al gek van (1 dag nog maar)

7. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Whaha ik kan ook niet wachten dit is mijn rijtje 1, 2, 3 en 4e dag pregnyl.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,4 KB
      Weergaven:
      19
  8. Melody1

Melody1 Actief lid

14 dec 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Hahah dezelfde zwangerschapstesten ik zal kijken of ik mijn foto kan uploaden

Bijgevoegde bestanden:

9. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Die van jou lijkt iets lichter, ben benieuwd over een aantal dagen😄Jij ook succes met wachten😁

10. Melody1

Melody1 Actief lid

14 dec 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Ja hij is niet heel donker inderdaad en het duurde ook echt 5 minuten ofzo.
    Ik ga woensdag weer even kijken of het al wit is. En dan vrijdag maar weer. Weet jij al wanneer je weer gaat testen (als de pregnyl uitgewerkt is)

Sterkte met wachten :$

11. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik test lekker obsessief iedere dag haha. Mijn streepjes staan er steeds echt direct, nog steeds niet afgelopen, hij lijkt zelfs donkerder dan gistere haha. Ik moet vooral geduld hebben 😄

12. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Onderste van vanochtend

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,1 KB
      Weergaven:
      9
  13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Officieel zelfs 10 dagen ;). Ervaring leert dat het er eerder uit is, maar je kan zeker tot 10 dagen na de spuit een vals positieve test in handen hebben.

M'n hcg neemt enorm snel af en is na 5 dagen al weg :). Ken er helaas ook zat waarbij hij op dag 10 dus nog een streep geeft. Wel een zeer vage dan.

Enneeere, doortesten deed ik ook hoor :).

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Staat Kruidvat om bekend momenteel. Vroeger testte hij heel snel positief en nu heeft hij meer als 5 minuten nodig om goed te kleuren.

15. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ja babii ik denk dat ik ook wel 10 dagen nodig heb😄Wat fijn dat het bij jou zo snel uit je bloed is😄Ik wacht rustig af en test lekker door.
    Goede zwangerschap gewenst, aan je onderschrift te lezen heb je een moeilijke tijd achter de rug.

16. Sas85

Sas85 Lid

9 dec 2015
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook in de wachtweken na Pregnyl!
    Nadat de Clomid niets deed, ben ik Fostimon gaan spuiten.
    Ik vond dat ontzettend heftig!

Al sinds een dag na de Pregnyl zere borsten, kort lontje, misselijk na het avondeten en moe. Volgens mij blijft dat hetzelfde, ik ben nu 13 dagen verder. Herkennen jullie dit?

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik alleen Clomid gehad, en ik weet nog dat ik de 2 weken voor de test weinig tot niets heb gemerkt, buiten wat meer assertiviteit :$
    Bovenstaande symptomen kwamen pas later.

Ik word er echt onzeker van merk ik!
    Aan de ene kant die hoop, en aan de andere kant de angst dat het niet gelukt is. Ik durf pas te testen op dag 14 na de eisprong, dat is vrijdag.

17. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wow sas85 wat knap dat je nog niet getest hebt, dat zou ik echt niet kunnen😄. Van de fostimon heb ik echt niks gemerkt maar vanaf de dag ba pregnyl wel last van borsten en vooral misselijk.
    Succes hopelijk test je positief... Laat je het weten morgen dan?...😄

18. Sas85

Sas85 Lid

9 dec 2015
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is meer angst dan wat anders hoor ;)
    Veel te bang om een door de Pregnyl beïnvloedde positieve test te krijgen en heel blij te zijn met iets dat er niet is.

Ik weet alleen niet of ik banger ben voor een uitblijvende zwangerschap, of weer een serie te moeten spuiten:$
    Erg he!

19. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Snap ik heel goed sas85 ik vind niet het prikken zo vervelend maar wel al die bezoekjes naar get ziekenhuis, kost veel tijd en soms erg lastig met het werk. Ik heb nu maar 8 dagen gespoten dat scheelt, ik heb ook een korte cyclus dus ben benieuwd .
    Ik test dus ook iedere dag zodat ik weet wanneer de pregnyl eruit is. Maar als jij nu test 1 dag voor Nod en de test is heel duidelijk dan is het niet meer van de pregnyl mits je neer dan 5000 eenheden hebt gespoten. Maar is de test heeeel licht positief dan zou het nog pregnyl kunnen zijn. Spannend he! Dit is mijn 1e iui, hiervoor 10 mislukte ici pogingen gehad.
    Ik duim voor ons allen zou een mooi kerstcadeau zijn of niet?!

20. Melody1

Melody1 Actief lid

14 dec 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik ga denk ik ook maar gewoon iedere dag testen. Dan weet ik zeker wanneer de pregnyl eruit is. Ik hoop een mooi cadeau onder de boom voor jullie !!

Deel Deze Pagina