Ik ben zo blij vandaag! Ik ben net terug van het ziekenhuis, ik heb de uitslagen gekregen van de gyniacoloog. Uitslag van de kweek was positief, bloedtest was ook goed, MRI scan: bleek dat ik toch maar 1 baarmoeder had..Ze dachten eerst dat ik er twee had. Mijn baarmoeder blijkt groter te zijn, dan normaal. En ik heb een 2 hoorns of zoiets, maar gelukkig 1 baarmoederhals. HSG onderzoek, was ook positief. Als ik zwanger zou worden dan ligt de baby in een stuitligging, had de gyn uitgelegd.. Maar goed, op naar de volgende onderzoeken, ik zou eerst een ivf krijgen. Het wordt nu een IUI behandeling. Mijn man moet 2 x zijn zaad inleveren, en zijn bloed testen. En in juni krijg we de uitslagen, augustus krijg ik een intake. Want in juli/augustus is er een zomerstop! Spannend allemaal!
Ponchy, dat is geweldig nieuws dus voor jou! Mooi man! Ook ik kreeg vandaag goed nieuws; we zijn net terug uit Zwolle en daar hoorden we dat het zaad van mijn mannetje dusdanig was verbeterd dat we eerst geen ICSI gaan doen maar IUI! Wel is afgesproken gezien de slechte zaadresultaten uit het verleden dat IVF voor ons defenitief van de baan is. Het wordt nu dus eerst IUI en dan als dat na 6x niet gelukt is toch nog voor ICSI! Ik zweef voor de rest van de dag!
Wat een goed nieuws! Wanneer beginnen jullie? Dan heb je ws nog een paar kansen voor de zomerstop! Gaaf meid! Liefs!
Princes: Ja, ik ben echt opgelucht! Hey Esther, wat goed zeg.. wat ben ik blij voor je! Jippieeee gaan we samen de IUI in! Wanneer is jou eerste behandeling? Knuffel Thanks!
Hey ponchy, zit je toevallig ook in Zwolle? Wij beginnen misschien in juni 1 keer en anders ook in september aan iui. Zijn veel meiden die dan gaan beginnen!
Volgens mij wel. Ik kon voor de cyclusanalyse ook in het weekend komen voor een inwendige echo. Tegen mij zeiden ze: eitjes groeien gewoon door he... Dus ik denk wel dat ze dat doen.
Hoi meiden! Vanochtend de erste LH test gedaan maar nog geen piek! Wat reageren jullie ontzettend lief! Ik ben jullie dankbaar. Merken jullie ook dat je in je eigen vriendenkring maar zo weinig begrip is of ben ik de enige? Als ik dit aan mijn vriendinnen vertel kijken ze naar me alsof ze 't niet echt kan boeien. Dat doet pijn. Daarom extra fijn dat jullie hier zijn! Ik heb een hele grote kaars gekocht met Pasen. Iedere zondag brandt deze kaars voor jullie, jullie zijn echt goud waard! Liefs Ester.
Erg is dat, als er geen begrip van de andere kant is! Bij mijn vrienden, is er wel begrip voor.. Alleen begin ik er zelf steeds over, ze vragen er niet naar! ( Bijv. hoe het met de onderzoeken gaat, etc...)?
Oh ja Ponchy nog even terug komend op jouw eerderde vraag, wij zijn morgen aan de beurt voor IUI, half 3 moet ik er zijn, manlief om 13.00. uur al, maar de eerste keer gaan we toch maar gewoon samen! Hoe gaat het met jou nu? Liefs Ester