Hoi allemaal, Momenteel heb ik net mijn vijfde iui achter de rug. Op 4 mei was de inseminatie. Afgelopen maandag en dinsdag (12 en 13 dpo) was ik heel misselijk en moe. Ik herkende het van mijn eerdere zwangerschap. Op woensdag 14 dpo een test gedaan in de ochtend, licht positief. Vlak daarna begon het bloeden, best hevig, net als een menstruatie. De misselijkheid verdween. Vanochtend stond ik echter weer heel misselijk op. Het bloeden wordt nu, twee dagen later, een stuk minder. Toch nog een testje gedaan, deze is opgelopen. iemand hier ervaring mee? Is het een vroege miskraam? Kan dat bij oplopende testen? De bovenste test is van 14 dpo en de onderste 16 dpo.
Ik denk dat je zult moeten afwachten. Komende dagen nog even testen in de hoop dat er verdere oploop is! Ik had ook best hevig bloedverlies, zowel voor als tijdens de eerste positieve test. Dat bloeden werd na een paar dagen minder en de testen bleven oplopen. Uiteindelijk bleek het een innestelingsbloeding te zijn. Dus het kan wel!
Dankjewel voor je hoopvolle reactie @Lotch89 & gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik kon het niet laten om nog een paar testen te doen net… Afwachten maar
Gisteren bij de gynaecoloog geweest en het baarmoederslijmvlies is te dun voor een zwangerschap. Voor de zekerheid bloedprikken, er was een hcg waarde van 25 in het bloed. De gynaecoloog verwacht dat het een vroege miskraam is. Woensdag weer heen om te checken of de waardes niet stijgen, dan kan het nog een bbz zijn.
Dankjewel! In de tussentijd is er veel gebeurd. Afgelopen zondag naar de spoed geweest ivm koorts en oplopende testen. Bloed geprikt, hcg 81. Nog steeds vrij laag voor de termijn (4+4). Ook is er een echo gedaan, hierop was eigenlijk nog niks te zien. De conclusie, het kan nog alle kanten op. Het kan een miskraam worden, een bbz zijn of toch een gewone zwangerschap! Dinsdag (gisteren) weer terug geweest voor bloedonderzoek en echo. Hcg was gestegen naar 227 (4+6), nog steeds vrij laag maar wel goed gestegen. Op de echo was niks te zien. Nu morgen weer terug… spannend. heb een foto bijgevoegd van de oploop van m’n testen, de onderste is van vandaag 21dpo.
Mijn testen liepen ook niet geweldig op en ik had met 19 dpo een hcg van 122. Dat terwijl ik met 9 dpo al een tuurlijn had. Nu 13,5 week zwanger! Je kan mijn topic nog wel vinden onder mn naam. Ik testte ook met sensitest. Had met 23 dpo pas een knaller.