Dames, Ik heb niet zo'n fris onderwerp om op de vroeg morgen mee te beginnen, maar ik doe het toch . Afgelopen zaterdag heb ik mijn eerste Pregnyl 5000 spuit gezet om mijn eisprong het laatste zetje te geven. Sindsdien heb ik last van veel, heel veel witte afscheiding. Gisteren heb ik mijn IUI gehad. Is dit een bijwerking van de Pregnyl? Herkent iemand dit? Het lijkt op een vag. schimmelinfectie, maar dan zonder de symptomen van jeuk, etc.
Ik heb dat elke maand na mn eisprong. Doordat je progesteron na je eisprong aanmaakt, verandert je slijm. Wellicht doet pregnyl er nog een schepje bovenop Overigens heb ik er met pregnyl niet meer last van als zonder. Zodra je jeuk gaat krijgen of andere symptomen van een schimmelinfectie krijgt, dan zou ik ff naar de ha gaan.
Check, dubbel check! Ik heb op een gegeven moment echt met inlegkruisjes moeten rondlopen, zoveel verloor ik. Nu de derde ronde met Pregnyl en ik merk dat m'n lichaam er nu niet meer zo heftig op reageert
Pfieuw....ik ben blij dat het dus niks is om me zorgen over te maken Wat een smurrie zeg, bah bah. Bedankt voor je reactie!