Wie gebruikt er ook progestan bolletjes. En heeft tussen door ook bloedverlies gehad ,terwijl de test later positief uitviel...
Ik ging juist bloeden na het stoppen met de Progestan! Heb je bloedverlies dan?......(ga gauw in je topic kijken!). Altijd hoop houden hoor!
Ik had trouwens niet echt helder bloed of zo! Meer donker en zo af en toe ook maar! Niet echt veel om me druk over te maken! Wel heb ik bij de ochtendurine bij het afvegen een beetje beige afschijding! Maar denk dat dat gewoon van de bolletjes komt! Liefs
Oh misschien valt het dan ook mee. Stef....jij had al positieve test toch? Ik had steeds na die progestan bolletjes wel gewoon witte afscheiding . Gyn zei net dat je soms ook adertje kunt raken met inbrengen. Maar dit maakt het allemaal wel onzeker. Temperatuur enzo kun je niks mee .
Ik heb tijdens het gebruik van progestan tot nu keer 3 keer bloedverlies gehad en tot nu toe betekende dat altijd dat het zo goed als over was.. Soms duurde het dan nog wel 3 dagen voor ik echt ongesteld was. Hopelijk werkt dat bij jullie anders. en bij jou zeker Stef, je hebt al positieve testen. Die heb ik nog nooit gehad.
Moet zeggen dat ik ook sinds 5 dagen geen beige afschijding heb gehad, wel witte! Maar dat is volgens mij wel normaal! Tot wanneer moet je de bolletjes eigentlijk nog nemen? Kan mijn gyn niet vragen ivm vakantie!
Als het dan positief is mag je dan stoppen!? Mijn mijn eerste iui moest ik ze ook nemen tot testen en moets ik stoppen wanneer hij negatief was! Dus nu vraag ik me af of ik straks moet stoppen of moet doorgaan! Kan het kwaad als ik ze door neem?
Kan volgens mij geen kwaad. In sommige gevallen laten ze je ook wat langer gebruiken. Volg altijd het advies van je arts op!
Dankje maar dat is dus het probleem! Mijn gyn is met vakantie en het is een prive kliniek die heeft geen vervanger! Dan zou ik het ziekenhuis moeten bellen denk ik dan! Maar erg bedankt voor je advies!
Hee Stef, weet niet of je al gestopt bent, maar in ons ziekenhuis schrijven ze ze voor tot en met week 9! Wat zijn er toch veel verschillende meningen onder die artsen zeg.
@srb, zeg dat wel! Ben ook lekker in war ermee wat ik nu wel of niet moet! Heb gisteren het ziekehuis gebeld en de VK zei dat ik er wel mee kon stoppen! Maar ik denk als het geen kwaad kan waarom niet nog even door! Dus bij jullie tot week 9 van de zwangerschap door nemen. (wel de vaginal of niet?)
Ja, vaginaal (blijft vies he). Marisha moest ze ook langer gebruiken, 3 maanden geloof ik zelfs. Het kan zeker geen kwaad in ieder geval.
dan neem ik ze lekker nog even door! denk ook wel dat dat de bedoeling was, want vorige keer zei die dat als de test negatief was ik wel mocht stoppen! daar maak ik uit dat als ie dus positief is door te gaan! toch? hihi wat ben ik ook een muts