IUI(-d) juli/augustus 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lalalaura, 7 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem1991

Bloem1991 Bekend lid

20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    Oké, ik duim voor je!!

2. Bloem1991

Bloem1991 Bekend lid

20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    Even een vraagje, ik voel me nu 4 dagen niet lekker ik ben moe en echt extreem misselijk.. beetje een idee van griep:confused: alleen dan zonder koorts. Ik ben een beetje bang dat als het doorzet en ik koorts krijg ik dadelijk moet wachten met de ivf behandeling omdat ik wel eens heb gehoord dat dat dan niet mag.. weten jullie hier iets vanaf? Hoop natuurlijk dat het niet doorzet en ik er niet over na hoef te denkeno_O

3. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Wanneer start je ivf? Ik had dat ook net voor mn TP (zonder koorts) en mocht het toch gewoon doorzetten

4. Bloem1991

Bloem1991 Bekend lid

20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    Oh dat is fijn nieuws!! Niet deze cyclus maar de volgende dus eind sept. Hopen dat ik dat ook heb!:) bedankt voor je antwoord!

5. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
  6. Coopertje17

Coopertje17 Niet meer actief

Beterschap @Bloem1991, hopelijk voel je je snel beter!
    En @miniVosje hoe gaat het met de zenuwen? Voel je iets? Je ging niet van te voren testen toch?

Ik reageer een beetje traag, want zit sinds zaterdag in t zonnige Portugal! Niks te klagen dus en goede afleiding voor de 2e wachtweek... ben benieuwd of we met zn "vieren" naar huis mogen gaan! Ik ga denk ik zaterdag testen, dan is t maar duidelijk dacht ik zo..

Hoe gaat t met de rest? @Lalalaura en @Ritoy hebben jullie alweer een beetje de moed gevonden om door te gaan?

7. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Coopertje17
    Oooo dat lijken me prima wachtweken zo! Je kunt in ieder geval niet zeggen dat je niet ontspannen was!

Hier even een roerige paar dagen maar nu gaat t al weer beter!
    Gisteren ongesteld geworden. Maar weer echt zo zo zo veel pijn. En al die kramp schoot ook in mijn rug. Kon niet meer bewegen. Whaha en dacht meteen... shit! Hoe kom ik dinsdag in Genk. Inmiddels bij de dok geweest en mag mezelf gewoon volproppen met ibuprofen. Tot de poging kan het geen kwaad. Dus morgen weer de eerste echo en als er geen cysten zijn mag ik weer meteen aan de menopur

8. Bloem1991

Bloem1991 Bekend lid

20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    @Lalalaura dankjewel! Vervelend dat je zoveel last hebt!! Hoop dat de ibuprofan aanslaat en je minder last hebt, waardeloos is dat!

@Coopertje17 dankjewel! Ik hoop het ook. Oh heerlijk zeg! Fijn ook in je wachtweken dat is goede afleiding. Ik duim voor je, spannend!!

9. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Ik ben normaal niet zo van het vroege testen, maar omdat dit voor mijn gevoel de eerste poging is heb ik vanochtend getest. Omo wit natuurlijk.
    Dus we wachten het nog even af. Ben gelukkig het weekend weer door gekomen. Maar mezelf dan altijd helemaal gek. Nu weer druk aan het werk.

Geniet van je vakantie.

@Lalalaura pfff vervelend dat je zoveel last ervan hebt. Hopelijk verlicht de ibuprofen je pijn

10. Bloem1991

Bloem1991 Bekend lid

20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    Hoop dat je wat afleiding hebt, spannend! Balen van de omo test maar het is nog niet je nod dus het kan altijd nog!!

miniVosje vindt dit leuk.
  11. Bloem1991

Bloem1991 Bekend lid

20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    Ik wil even van mij afschrijven.. Ik bereid mij voor op ivf, ik weet waar ik aan toe bent en ben bezig mij mentaal voor te bereiden op wat komen gaat. Nou had ik al eerder hier neergezet dat ik mij niet zo lekker voelde met name ook misselijk en moe.. dat heb ik nog steeds, het verergert ook met 2 a 3 dagen. Mijn lijf doet raar ik heb ook totaal geen honger in wat ik normaal ontzettend lekker vind. Nu schoot er vandaag ineens door mijn hoofd.. zou ik dan toch zwanger zijn op de natuurlijke manier? Ik drukte dit gelijk weg met een tegen gedachten dat het te maken zou hebben met onbewuste spanningen en mij daardoor zo voel omdat ik het niet wil hopen of durf te denken.. Ik kan er natuurlijk niks mee, afwachten helaas.. maar ik voel me zo raar kan het niet echt omschrijven, raar onderbuik gevoel.. maargoed hier hebben jullie niks aan haha ik moest het alleen even kwijt en ik denk dat jullie begrijpen waarom ik de gedachten wegduw en niet durf te hopen..:oops:

12. Coopertje17

Coopertje17 Niet meer actief

O
    Nou...ik moet zeggen dat ik er al aan dacht met je 'ik word misschien ziek' berichtje..maar wilde toen niks zeggen, want idd, valse hoop heb je niks aan!
    Ik ga wel natuurlijk mega hard voor je duimen, want het zou echt wel geweldig zijn natuurlijk!!

@miniVosje hoe is het bij jou! Loopt de spanning al op?

Hier toch wat afgenomen hoop, ondanks dat ik had gezegd dit keer positief zou blijven! Maar de ongesteldheidshoofdpijn en krampen zijn er alweer, maar denk dat de utrogestan het tegenhoudt..
    Zaterdag afwachten en dan maar verder zien!

13. Bloem1991

Bloem1991 Bekend lid

20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    Ach lief van je! Ja precies, dus durf er niet echt in te geloven.. en wie weet gaat de innesteling mis en breekt het alsnog af dat kan ook natuurlijk.

Wat balen!! Ik hoop dat het niet doorzet en je gewoon een positieve test hebt zaterdag. Ik hoor ook vaak dat meiden denken dat ze ongesteld worden omdat ze juist die sympthomen hebben en dan toch niet ongesteld worden.. spannend!!

14. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Hier totaal geen vertrouwen meer. Ik had maandag ochtend getest. Die was wit. Vandaag een eerste bruine sliert in me ondergoed. Dus alle hoop is weg. Ik verwacht morgen of overmorgen ongesteld... :(

@Bloem1991 ik blijf voor je duimen. Ik begrijp volkomen hoe je voelt, je wilt niet hopen, maar willen wil je wel graag. Alleen die teleurstelling daarna... wanneer verwacht je je nod?

15. Bloem1991

Bloem1991 Bekend lid

20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    Ah nee wat rot!!:(

Ja precies.. het is moeilijk. Normaal is mijn cyclus 24 dagen wel eens 26. Ik heb hem nu op 28 gezet zodat ik zeker weet dat ik echt voor mij zelf over tijd ben mocht ik niet ongesteld worden.. dat zou 12 sept zijn dus volgende week woensdag :rolleyes:

16. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Hey meiden ik ben al weer ongesteld. Precies 14 dagen na de pregnyl spuit. Dus nog steeds een lf van 13 dagen.

17. Bloem1991

Bloem1991 Bekend lid

20 jun 2018
    523
    311
    63
    Vrouw
    Wat rot dat het toch doorgezet heeft!! Wel fijn dat je regelmaat hebt dat is ook makkelijk voor jezelf. Op naar de volgende poging, nummer iui 3 toch? 3x is scheepsrecht, laat dat bij jou uitkomen!!

18. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Dit was pas de eerste iui. Maar al wel de 3de ronde met hormonen

19. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    miniVosje vindt dit leuk.
  20. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Op dit moment is er even een grote ravage in mijn hoofd. Om eigenlijk helemaal niets. Het is me gewoon even te veel. Belde deinzetbaarheidscoach gisteren om tips te vragen hoe dit alles beter te combineren met werk. Haar reactie was: Dat KAN in jou geval helemaal niet. Dat je dit überhaupt zo lang hebt volgehouden. En toen, trok ze een dekseltje open en stortte ik in. Maar vandaag een gesprek met de arbo-arts gehad en daar schoot ik niets mee op. Ook zij vond dat de combi lesgeven en zo vaak weg moeten niet te doen is, maar er is wettelijk gezien geen oplossing. Preventief ziekmelden mag niet en ik ben nog niet overspannen. Moet dus met mijn baas oplossingen verzinnen. Maar nu is mijn hoofd zoooooo vol.
    En morgenochtend om 08:30 weer klassen vol heerlijke maar aandachtslurpende vmbo-leerlingen voor mijn neus.....

Deel Deze Pagina