Ik bloed nog steeds (al is t niet heel veel) en heb veel (menstruatie)buikpijn.. zou het dan misschien wel er zitten maar verkeerd genesteld? Ik probeer echt 0% hoop te hebben, want t klinkt niet goed ondanks de streep.. Toch maar even t ziekenhuis bellen zo, maar die kunnen vast ook niks doen voor 6 weken (qua echo).. Ik ben wel al begonnen aan de pil voor icsi..
Het zou kunnen dat het een innesteling bloeding is.. dat kan lijken op een lichte ongesteldheid. En de buikpijn kan daarbij horen dat lijkt op menstruatie pijn heb ik gehoord.. Ik denk dat ze zeggen afwachten.. maar ik zou zeker bellen! Ook omdat je al aan de pil begonnen bent. Jeejtje wat een onduidelijkheid weer!!
@Theekopje1987 heel erg verwarrend! Zou voor de zekerheid even bellen met het ziekenhuis en je verhaal doen. Heb je alleen buikpijn wat lijkt op menstruatiepijn of is de pijn heviger? Hoop dat het innestelingsbloeding en -pijn is!
Jaaa! Echt METEEN bellen... want als je wel zwanger bent is de pil echt niet goed. En zelfs als het op de verkeerde plaats is ingenesteld is dat gevaarlijk. Hoe dan ook ga je met zulk hoog HCG geen eisprong krijgen. Dus als er iets niet goed zit, moet dat eerst afgebroken en opgelost worden... En als het wel goed zit, is de pil echt niet ok!
Thanks voor al het meedenken, heel lief! Ik heb t ziekenhuis gebeld: ik heb bloed bij de dokter laten prikken (zhuis te ver weg om tussen Mn werk door te doen) en hopelijk morgen de uitslag. Ook idd gestopt met de pil en nu dus maar weer afwachten. Morgen zelf even nog een digitale test doen om te kijken of er nu 2-3 weken staat ipv 1-2 of denken jullie dat het toch geen betekenis heeft? Ik heb voor de rest een zeurende buikpijn onderin, niet zo zeer links of rechts en dus gewoon nog ongesteld.. Wat een gedoe zo
Pfff wat spannend zeg. Die test is echt super duidelijk. (zo duidelijk heb ik hem nog niet) Ik ben heel benieuwd naar de bloeduitslag. En blijf voor je duimen. @Bloem1991 balen meid, mag je nu aan ivf beginnen of moet je nog een maand? @Lalalaura ik blijf ook voor jouw duimen, al heb je er zelf geen hoop meer in, blijft het mogelijk. Iedereen een hele dikke knuffel gewenst. ( ik blijf natuurlijk meelezen tot iedereen zwanger is)
@Theekopje1987 waardeloos zo die onduidelijkheid! Ik hoop dat je morgen meer duidelijkheid krijgt die onzekerheid is echt killing.. Ik weet niet of dat met de test zin heeft?.. lijkt mij wel dat je waardes omhoog moeten zijn gegaan.. en er dus meer weken moeten staan maar of dat echt doorslag gevend is .. moeilijk zeg! Doe waar jij je goed bij voelt. @miniVosje in principe mag ik beginnen.. heb net het zh gebeld en hoor eind vd middag of het gaat lukken.. Ik hoop het zo!
Nou heb net te horen gekregen dat we mogen beginnen! Vanavond de eerste spuit triptofem. Ben heel benieuwd
Heb vandaag weer echo gehad en er was 1 follikel van rond de 13mm zichtbaar. Had gehoopt op 2, omdat ik sinds deze ronde Gonal F spuit en daarmee wellicht de kans toeneemt om zwanger te raken. Maarrrr, beter 1 goede dan 3 of 4, want dan gaat het hele feestje sowieso niet door. Woensdag weer meting en waarschijnlijk vrijdag of zaterdag de iui.
:O het kan dus nog alle kanten opgaan?? Eerste meting was er nog geen dominante, dit was de 2e meting, woensdag de 3e meting en dan de IUI paar dagen daarna. Bedankt in ieder geval voor je toelichting.
Het enige wat ik over die metingen kan zeggen is, dat het ook niet 100% zekerheid geeft, over het algemeen zou ik gewoon op 1 ei rekenen, maar soms zit er nog een verrassing ei verstopt. Je weet het nooit...
Jeee goo ei!! En inderdaad er is geen touw aan vast te knopen, soms schieten ze als paddenstoelen uit de grond en soms blijft het bij eentje.. En ik denk dat het sowieso al top is dat je zo goed reageert op Gonal f!
Ja goed, ik ben er klaar voor kom maar op met dat traject haha. En met jou? En heb je bijwerkingen van de gonal f? Ik moet vanaf woensdag die erbij gaan spuiten in 150 hoeveelheid. 1 ei is al super!! En inderdaad het zou nog kunnen dat er 1 extra bij groeit die dan ook mee doet.. spannend!
Poeh ik hou het spannend hoor! Had gisteren zo'n buikpijn dat ik ben gaan opzoeken wat je voelt bij een blindedarmontsteking Hopelijk vandaag de uitslag van bloedonderzoek, dit teste ik net
Jeejtje! Wat apart ook dat er 2-3 weken staat! En als je echt zulke buikpijn heb kan je dan niet naar het zh? Blinde darm ontsteking is niet niks! Met zulke buikpijn moet je aan de bel trekken hoor!! Ben erg benieuwd wat er uit te bloedtest komt, ik hoop op goed nieuws voor je!!
Pfff spannend hoor. Als je de clearblue bekijkt klopt het nog wel gewoon, zo spannend, de uitslag van de bloedtest. Ik blijf voor je duimen
De bloedtest was goed 391, mooie zwangerschapsscore zei de dokter.. Nu dus vanmiddag weer overleggen met Tilburg, want nog steeds gewoon (helder rood) bloedverlies en buikpijn