En wanneer mag je dan voor de eerste meeting? Hoeveel eitjes willen ze eigenlijk dat je ongeveer hebt voor een poging? Lijkt me dan weer super spannend zo'n eerste meeting!
Ik moet vroeg terug omdat ik een korte cyclus heb, ik mag maandag om 10.40 uur voor de eerste echo. Ze proberen ongeveer 11 a 15 eitjes te krijgen. Ja ben ook benieuwd hoe mijn lijf hierop reageert! Hopen op goede eitjes!! En wauw wat een verhaal zeg!! Bizar.. Ik ben benieuwd wat de arts zegt!! Kan het niet zo zijn dat het er 2 waren.. en er 1 is overgebleven en je alsnog zwanger bent? Want zowel de digitale test als de bloedtest is toch wel erg duidelijk. Hoop op positief nieuws!! Succes!!
Fijn dat de bloed waarde goed was, ik blijf duimen, laat je weten wat Tilburg zegt? @Bloem1991 spannend zeg
Zo is dat, hopen dat het een goed ei is en heeeel graag berucht wil worden hahaha. Met mij gaat het goed. Ik heb weinig bijwerkingen van de Gonal F. Alleen zo nu en dan hoofdpijn en vlagen van misselijkheid (zonder overgeven overigens). Heb wel de afgelopen 2 dagen met prikken een beetje een bloedplekje, dat had ik daarvoor niet. Herkent iemand dit? Prikken zelf is dan ook wat gevoeliger.
@Theekopje1987 wat onzeker allemaal! Heel goed teken dat de bloedwaardes goed zijn. Misschien idd dat het er eerst 2 waren? Duim voor jou meis!
Fijn dat je weinig bijwerkingen hebt! Ik moest lichamelijk vooral de eerste ronde wennen aan de Gonal f en daarna had ik er bijna ook geen bijwerkingen van Bloedplekje heb ik ook een paar keer gehad, vaak was het dan omdat ik dan niet helemaal recht had geprikt, maar t kan in ieder geval geen kwaad hoor!
Tilburg vond het een mooie hcg score, maar kon ook niet het bloedverlies verklaren. Ik moet donderdag opnieuw hcg prikken en krijg tijdens de icsi intake een inwendige echo om te kijken of ze iets kunnen zien wat het bloed kan verklaren en of ze überhaupt al iets zien..miss dan toch dat het er twee waren..? Mn vrouw is nog steeds erg positief, ik ben wat meer gereserveerd..
Jeejtje wat spannend! Ja dat van die 2 kwam in me op.. ik heb er natuurlijk geen verstand van maar het kan wel wat verklaren natuurlijk! Wanneer heb je ook alweer de intake? Duim voor jullie!! @P1986 ja precies 1 is genoeg! Oké, ik heb wel misselijkheid en hoofdpijn ook was ik vandaag iets meer vermoeid maar weet niet of dat daarbij hoort.. Even afwachten nog. Uhmm ja dat heb ik ook wel eens gehad als mijn vriend niet helemaal recht prikte. Het kan geen kwaad het is alleen inderdaad gevoeliger met prikken wat wel vervelend is. Hoe is het verder met je?
@Bloem1991 op de moeheid na van vandaag, gaat het goed. Ben echt kapot, zo moe. Lag al om 21 uur op bed, maar dat heeft niet voldoende geholpen blijkbaar. Vind het echt super prettig om af en toe even te kunnen kletsen op dit forum. Over hoe het (met mij en jullie) gaat, de bijwerkingen van de hormonen, even je hart kunnen luchten, positieve verhalen te lezen etc, omdat in de nabije omgeving weinig mensen op de hoogte zijn van de situatie.. Vandaag weer meting gehad. Rond de 18mm en nog steeds 1 follikel. Waarschijnlijk morgen of vrijdag de iui! Hoe gaat het met jou? Vandaag Gonal F erbij spuiten?
Wat mooi! Een mooi een ei van 18mm zo snel! Dat wordt een goede ronde, daar duimen we gewoon voor! Wanneer krijg je te horen wann de iui is dan? Ik heb precies hetzelfde, ik vind het ook heel fijn om met jullie te kletsen! Ook al leven andere mensen wel mee, dat is toch anders en/of ze snappen het niet echt.. @Lalalaura had jij vandaag niet je eerste fm weer? Hoe was het? @miniVosje hoe voel jij? Heb je al een datum voor je eerste echo?
@Theekopje1987 morgen moet je weer bloedprikken? Succes!! De iui volgt de dag na de positieve lh-test. Deze verwacht ik morgen eigenlijk. Heb nog wel gevraagd waarom ik geen pregnyl? krijg, maar daar waren een aantal redenen voor en aangezien de lh-testen het bij mij goed aangeven, moet ik hier gewoon mee doorgaan. Hoop zo (net als de andere maanden) dat het deze keer gaat lukken!!
Hier nog steeds geen wijzigingen, kleine steekjes, maar meer niet. 22 okt heb ik de eerste echo in het ziekenhuis. En 20 okt komt moeder voor moeders
Ja ik moet morgen weer prikken en gaan ze inwendig kijken..ik hou jullie op de hoogte! Oké, dus dat test je dan gewoon. Voel je je daar zelf ook oké bij? Jaa zeker ik hoop het ook voor je! @miniVosje wat spannend nog 12 dagen wachten dus! Nog niet misselijk dus? En super goed dat je meedoen met mvm!! Ik ga zodra ik (echt?) zwanger ben mij ook weer meteen aanmelden: iets terug doen voor al die vrouwen die voor mij hebben geplast!
@P1986 ja gisteren de gonal f erbij.. voel me vandaag niet zo lekker, weet niet of het met de hormonen te maken heeft. 1 ei van 18 is super! Als het altijd heeft gewerkt is pregnyl misschien niet nodig, het kan altijd nog je weet iig dat het er is.. @Theekopje1987 succes vandaag!! Ja ik vind het ook fijn hier te praten, ook precies wat jullie zeggen. Jullie begrijpen wat ik bedoel en in mijn omgeving heb ik super lieve mensen maar ze begrijpen het niet altijd.
Oh wat balen dat je je niet lekker voelt! Nou heerst er ook buikgriep en verkoudheid volgens mij, of voel je je gewoon "blegh"? @P1986 en heb je al een piek? Ik zit nu te wachten bij t zhuis, net bloed geprikt, vrouw is onderweg..om 15 uur intake icsi en meer info over wat er mogelijk aan de hand is (bloed nog steeds en veel buikpijn) Ik ben stíknerveus en sta continu op huilen van de spanning..
Nog geen piek! Test 2x per dag met Cleablue en zodra er een smiley is dan is de piek er. Wat slopend voor je/jullie zeg! Ik hoop voor je dat de bloedtest nog steeds goed is. Houd je ons op de hoogte?
Hi allemaal, Ik ben al een maandje met jullie aan het mee lezen, wat ik erg fijn vind, exact om de reden die hier al vaker benoemd is, mensen in je omgeving leven mee, maar echt begrijpen doen ze het niet. Even in het kort het verhaal van mij en mijn man, wij zijn nu al zo'n 3,5 jaar aan het proberen voor een kindje, ik bleek helaas PCOS te hebben. Na onderzoeken (HSG en hysteroscopy voor mij en zaad onderzoek voor mijn man) bleek voor de rest alles in orde. Na enige tijd proberen hebben wij het met Clomid een aantal maanden geprobeerd en uiteindelijk zijn we nu bij IUI beland, ook in combinatie met Clomid en Pregnyl. Op 14 september heb ik mijn eerste IUI gehad (mislukt) en nu net vandaag de tweede IUI. Dus nu is het weer even afwachten en vingertjes kruizen... Het is goed om te lezen dat er ook succes verhalen zijn op dit forum dat geeft weer hoop! Gefeliciteerd @miniVosje ! Ik zal misschien niet heel actief deelnemen, maar ik wilde iig even laten weten dat het fijn is om mee te kunnen lezen en dat jullie zo open zijn.
Welkom @Hoop87 . Zo te lezen hebben jullie ook al hele weg achter de rug. Gelukkig wordt er nu iets aangedaan d.m.v. Clomid, Pregnyl en iui. Ik hoop ook voor jullie dat het snel raak mag zijn! Idd, het lezen van positieve verhalen zoals @miniVosje geeft je weer hoop, moed en een positieve kijk op het hele gebeuren, hoe moeilijk het soms ook is. Hoe vind je de iui-behandeling en reageer je een beetje goed op de hormonen?
Dankjewel @P1986 . Het is zeker fijn inderdaad dat er nu eindelijk iets gebeurt, al vind ik het ook wel lastig omdat je daardoor ook meer hoop krijgt en de teleurstelling daardoor des te groter is. Maar goed, alles voor het einddoel dus we proberen toch zo veel mogeljik positief te blijven! De verhalen die ik gelezen had vooraf over iui maakten dat ik er best tegenop zag, maar tot op heden vind ik het eigenlijk erg meevallen. Heb weinig last van de hormonen en Pregnyl - ben wel iets opvliegender dan normaal (had ik de vorige x ook met Clomid en nu heb ik een dubbele dosis ten opzichte van toen ), daar is manlief niet zo blij mee, maar goed.. zo is het dan maar even Ik hoop voor jou dat je snel je piek hebt, zodat je weer door kunt in het proces! Dan lopen we waarschijnlijk redelijk gelijk op deze maand.. hoe vind jij de iui behandelingen tot op heden? Valt het jou mee of tegen? Ik hoop ook voor jou dat het snel raak mag zijn!