Wat fijn dat ze het teruggesnoeid hebben (je wordt steeds creatiever met woorden door dit circus )! En dan vrijdag de iui, meiden jullie gaan echt met elkaar op! Allemaal zwanger zijn straks hoor! @Bloem1991 ik ga heel hard voor je duimen! Ik ga voor 10 mooie eitjes en 8 goede bevruchtingen en 7 goede delingen (ik zet ff laag in hè, want dan wordt het vast nog beter ) En de zwangere dames, jullie echo's zijn er ook bijna!! Wat leuk!! Doen jullie wel even n fotootje delen van jullie wonders?
Super lief van jullie! Ik ben net pas thuis.. punctie was erg pijnlijk heb nu ook nog last maargoed alles voor het goede doel. Er waren uiteindelijk 6 eitjes uitgeprikt, 4 zijn er goedgekeurd dus nu afwachten tot zondag en hopen dat er iig 1 bevrucht word! En natuurlijk hoop ik stiekem op alle 4 nu rustig aan op de bank hangen.. het is niet niets merkte ook dat mijn emoties ineens allemaal los kwamen, lang leven de hormonen Hoe is het met jullie?
@Bloem1991 duurde het zo lang ja? Je was toch al vroeg aan de beurt? Je kreeg toch extra pijnstilling? Spannende dagen, zondag terug plaatsing?
Ja ik was om 9 uur aan de beurt. Om half 9 aanwezig en uiteindelijk kwart over 9 aan de beurt. Kreeg morfine derest werd achterwegen gelaten omdat dat sterk genoeg was zeiden ze. Ja mijn vriend moest sws 1,5 uur wachten op de uitslag of het zaad goed was en hoeveel eitjes goed waren om door te gaan. Dus daar ging ook veel tijd in zitten. Hij was om half 2 pas weer terug bij mij.. Ja zondag ochtend worden we gebeld en horen we hoeveel het er zijn geworden en hoelaat de terugplaatsing plaats vind die dag. Dus nog even afwachten, spannend! Hoe is het met jou?
Zo te lezen best heftig allemaal! Op naar de bevruchting en terugplaatsing! en natuurlijk hoop je op alle 4. Ik hoop in ieder geval op 1 hele goede voor zondag!
Spannend, morgen. Daarna nog veel last gehad van de punctie? Hier gisteren de IUI gehad. Het is inmiddels een groot wachtbankje geworden....
Volgens mij zit bijna iedereen nu op het wachtbankje!!! Spannend allemaal. @Bloem1991 fijn dat de punctie goed is verlopen. Morgen een spannende dag. Hopelijk kom je vandaag de dag een beetje door
Spannend! Ik duim mee!! Een groot wachtbankje inderdaad dus hopelijk veel roze!! Ja ben heel erg benieuwd.. Ik hoop zo dat het er iig 1 is. Ja ik heb nu nog last.. aan de linker kant van mijn buik als ik teveel loop of doe zeg maar gaat het extra pijn doen dus moet ik even liggen op de bank, krijg dan ook wat bloed Verlies. Ik heb gelukkig veel afleiding dus laat het maar snel morgen ochtend zijn.. @Lalalaura ik mag 18 dagen na de punctie testen dus dat zal dan 4 november zijn. En jij?
Ik wordt elke x 11 dagen na de iui (iui dag meegerekend) ongesteld. Dus zou voor mij de 29e zijn dat mijn menstruatie begint....
Heeeey meiden! Eindelijk ben ik er weer en wat een nieuws heb ik gemist zeg! Ik heb alles gelezen (waren 14 pagina's), maar niet alles onthouden denk ik haha. Jaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd @miniVosje en @Ritoy. Wat fantastisch zeg @Theekopje1987 wat heb ik meegelefd tijdens het lezen net zeg! Wat een rollercoaster... In het laatste bericht hier vertelde ik dat ze te laat waren voor mijn 1e iui. Ik was best wel boos omdat ik mijn eisprong best vroeg heb, dus aangegeven dat fm op de 12e dag te laat was. Ze gaf aan dat het echt op tijd genoeg was aangezien ik hormonen gebruik. Maar niet dus! Ik had een cyste of een net gesprongen eitje. Intussen ben ik op vakantie geweest dus hebben we een maand rust gehad. Afgelopen woensdag naar het zh geweest om te kijken of de cyste weg was en dit is gelukkig zo. Aanstaande maandag (dag 8) naar het zh voor een fm. Hopen dat het nu wel door kan gaan!!
Spannend! Dag 8 zal je denk ik wel goed zitten.. Ik heb ook een korte cyclus en bij dag 8 waren ze er altijd optijd bij. Lekker dat je even je rust hebt gepakt! Zo we zitten echt allemaal dicht bij elkaar!! Laat dat een goed teken zijn
@Diesel2013 wat fijn dat je eerder mag komen, ik hoop dat ze nu het goed in de gaten houden! @Bloem1991 veel succes morgen! Hopelijk plaatsen ze een mooi eitje! @ de rest: spannend! Allemaal einde van de maand aan de testen dus! Ik ben een beetje stil de komende tijd, want ik vind opeens alles n beetje confronterend..ik ga even proberen om even weer op gang te komen met sporten en leuke dingen doen, want stiekem draait toch wel heel veel om zwanger worden.. Ik hou jullie natuurlijk wel op de hoogte van t vervolg en duim heeeeel hard voor jullie allemaal!! Op naar heel veel babies einde van deze maand/begin nov!!
@Bloem1991 veel succes morgen! Hou je ons op hoogte? @Theekopje1987 goed dat je je rust weer gaat proberen te pakken. Ik hoop dat het je lukt. Ik zelf wandel sinds deze week dagelijks, wat een ontspanning!
Heel begrijpelijk, pak goed je rust, en neem de tijd voor jezelf. Het is niet niks wat je mee hebt gemaakt. Dikke knuffel. @Diesel2013 fijn dat je bij dag 8 al mag. Dat had ik ook. De ene week was het veeeel te vroeg. De andere keer was ik er blij om want had ik de iui op dag 13. Hier is gisteren mvm geweest. Een knal test. (Wat was weer even fijn om te zien)