Nee nog steeds geen menstruatie.. maar ik denk dat het dadelijk opeens losbreekt. Ik bedoel het kan toch niet nog steeds negatief zijn nu dus ik verwacht dat het dadelijk ineens omslaat.. Ik wacht deze week af. Ik heb geen koorts ofzo voel me alleen echt niet lekker. Dus hou alles goed in de gaten en anders bel ik vrijdag het ziekenhuis. Misschien is het ook de utrogestan die het nog tegenhoud? Ik heb echt geen idee.. maar vind het zwaar klote. Van die onzekerheid word ik echt kierewiet.
Lief dat je dat zegt. Ik zit nu op mijn 3de dag zonder utro.. dus misschien komt mijn menstruatie morgen dan. Jij veel succes!! Spannend weer! Hoop dat deze dosis het juiste resultaat geeft voor jullie.
Naja eigenlijk hoop ik gewoon voor je dat de test die je gebruikt had een vlaag van verstandsverbijstering had en morgen positief is... Ik zeg het meer, zo van mocht je denken dat er iets raars is met je lijf... Dit is gebruikelijk. Super stom, maar gebruikelijk! Duim stiekem nog wel voor je hoor!
Lief van je dankjewel. Ik ga er zelf echt niet meer vanuit hoor! Dit is raar.. je lijf houd je zo voor de gek. Met deze ronde is het zo anders, veel heftiger.. ik wist dat ze zeggen dat ivf zwaarder is en daar hebben ze ook zeker gelijk in. Ik hoop snel op duidelijkheid, dit is niks zo. Ik hoop echt dat het voor jou niet nodig is. Deze ronde word gewoon roze!
Ergens vind ik het een fijn idee dat ik nu langzaam opbouw. Een ronde clomid, toen meteen menopur. Eerst spoot ik 75 eh, nu 112,5 eh menopur, voor ivf kreeg mijn vrouw het dubbele. Dus zit er niet meer heel ver vanaf. Wat mij vooral heftig lijkt is dat het zo voelt als een eindstation. Maar het emotionele stuk heb ik natuurlijk al eens meegemaakt...
Ja dat is ook, je krijgt idd een andere dosering. Ik vind het mentaal zwaarder en fysiek. Ik mag vanmiddag naar de psycholoog en ik merk dat ik die nu ook echt nodig heb. Ik ben erg benieuwd of het voor jou helpt, ik duim met je mee!!
@Bloem1991 die onzekerheid! Hoop zo dat je straks alsnog positief test! Maar wat lalalaura ook zegt, misschien is het de utro... Dat zou erg shit zijn. Denk aan je en duim door! Hier op dag 8 weer een echo gehad. Er lijkt nog geen dominante follikel aanwezig te zijn, maar kan ook te vroeg zijn. Vrijdag moet ik weer voor een echo en krijg deze maand Pregnyl om de eisprong in gang te zetten en vaginale tabletjes om het progesteron te sturen, omdat ik vrij vroeg bruinverlies had vorige ronde. Ik hoop zo dat dit het is voor mij! Heb er wel een goed gevoel bij. Hoe gaat het precies met utro dames? Hoe vaak breng je deze per dag in? Heb het gister niet gevraagd, dacht zie het vrijdag wel. Na de IUI moet ik deze elke dag inbrengen. De behandeling zal ergens komend weekend zijn, als alles meezit
Fijn van de extra dingen die je krijgt! Nou zijn die ook niet zaligmakend, maar alle kleine beetjes helpen! Ik had ook vanaf iui (s avonds starten) utrogestan. S morgens 2 stuks en s avonds 2 stuks..ik had er best wel bijwerkingen van, voornamelijk t idee dat ik zwanger was.. En inderdaad zoals @Lalalaura zei duurde het bij mij ook een paar dagen voordat ik dan ongesteld werd, maar soms werd ik ook gewoon erdoor heen ongesteld..
Ps. Ik ben vandaag begonnen met Primolut! Nu maar hopen dat ik snel ongesteld word(dat ik dat nog eens zou zeggen ) Maakt t trouwens uit dat jullie weten hoeveel tijd er tussen de pilletjes zit? Of hebben jullie t zelf wel eens versnelt door meerdere in te nemen
@Bloem1991 wat een onzekerheid, vreselijk. Ga je gebruik maken van maatschappelijk werk van het ziekenhuis? Wij hebben vanmorgen intake ivf gehad. Ik vind het wel heftig al die formulieren en info en het gevoel dat je aan het laatste 'stationnetje' gaat beginnen
Spannend zeg! Zal fijn zijn als het meezit! Ik moest 12 dagen lang 3x per dag 2 tabletten inbrengen.. maar weet dat het ook kan verschillen per zh. @Theekopje1987 daar heb ik geen ervaring mee dus dat weet ik niet.. hoop het ook voor je! @BM1987 nee ik heb al eigen hulp ingeschakeld waar ik nu een jaar bij loop. Ja ik snap je gevoel.. het is erg heftig als je erbij stil staat. Maar het komt vast en zeker goed!! Ik ben vanochtend ongesteld geworden.. heb zojuist gebeld met het zh en ik heb op 20 november een afspraak staan met de arts die uitlegt hoe nu verder ook met de eskimo etc.. ben erg benieuwd. Hoe doen jullie dat eigenlijk met familie en vrienden? Weten ze ervan af.. ook je test datum etc?
@P1986 het wisselt per ziekenhuis, maar ik moet ‘s morgens en ‘s avonds 2 bolletjes inbrengen... @Bloem1991 super rot dat het echt negatief is, maar wel weer fijn dat je in ieder geval duidelijkheid hebt. Hier weten super veel mensen het. Maar door onze flinke reistijd heeft het veel impact op het dagelijks leven, dus we konden er ook niet echt omheen. Ik vind het fijn. Hebben we ook genoeg steun...
Ja precies duidelijkheid is wel fijn zit er gelukkig nog iets positiefs aan haha. Ik vind het lastig.. ik merk vooral nu dat veel mensen er vaker naar vragen hoe het nu gaat etc.. het is niet echt meer van ons samen en dat vind ik jammer.. ik krijg ook van sommige mensen niet de reactie die ik hoop en dat stelt me dan ook ergens teleur.. ligt ook aan mezelf natuurlijk dat is mijn verwachting patroon ook niet altijd eerlijk maar goed.. plus het feit dat ik nu iedereen op de hoogte moest stellen dat ik ongesteld geworden was vond ik ook lastig.. ik ga vanavond even met mijn vriend overleggen maar ik denk dat ik het persoonlijk fijner vind als ze wel op de hoogte zijn met wat er gebeurt maar niet wanneer ik ongesteld word en de volgende ronde start zeg maar.. zodat het toch ook nog een verassing is en niet iedereen op die datum rekent..
Wat ontzettend jammer dat je ongesteld bent geworden. Ik kan mij voorstellen dat het lastig is dat mensen er steeds naar vragen, hoe goed ook bedoeld in de meeste gevallen. En idd, van sommige mensen verwacht je 'meer' of een ander soort reactie. Dat ligt ook aan je verwachtingspatroon. Zelf zou je het waarschijnlijk anders doen, tenminste dat gevoel heb ik wel als sommige mensen zo makkelijk overal over doen.. En dan heb ik het (nog maar) over IUI.
Ja precies, van mensen waar ik juist iets meer van hoop hoor ik niks.. en die reageren van oh oké balen ik hoor wel hoe het verder gaat. Zelfs jullie reageren nog liever.. daar sta ik dan gewoon van te kijken. En precies wat jij ook zegt.. ook met die wachtweken.. Ja zoek afleiding probeer er niet aan te denken etc.. soms is dat zo makkelijk gezegd aangezien je lichaam zulke rare dingen kan doen dat je er wel mee bezig bent omdat je er niet omheen kan maarja leg dat maar eens uit aan iemand die niet in zo'n traject zit.. nog maar zeker niet hoor! Het iui traject is ook heftig en heeft ook hetzelfde kwa omgeving en hoe ze erop reageren.. blijft iets moeilijks vind ik.