Thanks! Afgelopen maandag ben ik geweest om te zien of er cystes zaten, wat gelukkig niet zo was. Komende maandag weer voor een echo. Idd spannend de laatste iui...
Ohh ja, de beste wensen iedereen!! @Lalalaura idd raar om te zeggen, maar fijn dat het weer op 0 zit. Gaat met mij wel goed. Merk wel dat ik deze ronde spannender vind. Plus gister weer een aankondiging van een zwangerschap in de kennissenkring. Ben oprecht blij voor haar, maar moest er wel even om janken...
Begrijp ik. Zijn toch altijd hele lastige dingen! En ik hoop zooooo voor je dat dit gewoon een rake ronde wordt!
Dankjewel! Heel lief uiteraard gun ik t jullie ook allemaal! Ik hoop dat ik de positieve baby beweging in gang heb gezet!!
Oh bah, dat is nooit leuk! Kan me voorstellen dat je gewoon heel hard hoopt dat jij de volgende bent die die aankondiging mag brengen! Dikke knuffel!
Ps. Ik heb deze ronde probiotica geslikt omdat dit schijnbaar goed is voor je slijmvliezen (zowel darmen als baarmoeder) en de innesteling. Ik zeg echt niet dat dit dé oplossing is hoor, echt niet, maar dacht je weet maar nooit (en ik heb een maansteen gedragen, maar daar moet je ook maar in geloven). Nogmaals, ik denk dat t vooral allemaal geluk is hoor, maar wilde t toch even delen.. En bovendien, ik moet natuurlijk alles nog maar afwachten hoor, laat het natuurlijk eerst maar goed gaan
@Theekopje1987 wauw! Van harte gefeliciteerd!! Super om zo het jaar te beginnen! Begrijp ik nou wel goed dat je eerder hebt getest? Ik had in mijn hoofd 7 januari maar dat kan ik ergens verkeerd gelezen hebben natuurlijk haha
Fiin dat het goed gaat! Ik had gek genoeg minder last toen ik en decapeptyl en Gonal-f spoot, dan toen ik alleen Gonal-f spoot.. Ik voel me helemaal prima, nergens echt last van, behalve nachtzweten af en toe een krampje, maar geen grote dingen..had ik bij Mn zoontje ook niet (pas vanaf 6 weken), dus ik hou me daaraan vast. Ga maandag hcg prikken, dus ben benieuwd! (En morgenochtend weer testen)
Ja klopt, 7 jan is 15 dagen na de TP en dan mag ik bloed laten prikken. Ik ben uiteindelijk zelf uitgegaan van punctie en vanaf 13 dagen daarna gaan testen..morgen nog een keer testen en als ie zo mooi blijft oplopen ben ik heel hoopvol Vind je t al spannend voor woensdag, met t ontdooien enzo? Of is dat een goede kans dat dit gewoon goed gaat? Ik duim hard alvast hoor!!
De testen lopen nog mooi op, dus ik heb wel vertrouwen in de bloedtest. Daarna wordt het natuurlijk spannend of het goed blijft gaan, maar daar ga ik gewoon maar vertrouwen in hebben
Dat ziet er prima uit...!! Geeft natuurlijk ook vertrouwen! En natuurlijk positief blijven he?! Het gaat in de meeste gevallen gewoon goed (en dat vergeten we soms wel eens)!.
Ah oké! Fijn dat ze zo oplopen, dat ziet er goed uit!! Heb je ook al symptomen? Ik vind het heel spannend.. het kan altijd mis gaan, maar bij de meeste gaat dit goed dus ik hoop dat ik daar ook bij hoor.
Ja positief blijven is natuurlijk het beste! En we duimen allemaal hard mee, dus we gaan er gewoon vanuit dat het goed zit en dat ie lekker ontdooit! Ik heb eigenlijk nog nergens last van, soms wat weeïg gevoel en best moe, maar zou ook kunnen komen door de spanning van de afgelopen tijd..en anders (probeer ik) alles met liefde te ontarmen!