Wow volgens mij krijg ik al tijden geen meldingen meer. @Diesel2013 hier alles goed. Een voorspoedige zwangerschap so far. Volgende week de 20 weken echo. Al hebben we al wel een geslachtsecho gehad. Wij krijgen een Jongen!! @Diesel2013 ik zie dat je aan de ivf bent begonnen. Spannend zeg. 6 eitjes is een mooie hoeveelheid, hopelijk zijn het straks allemaal mooi embryo's @Theekopje1987 lees ok het goed???? Zwanger!! Gefeliciteerd... Fijn dat de hcg goed oploopt, @alle andere nog steeds heel veel succes. Ik zal weer eens proberen beter bij te blijven! Ik blijf voor jullie alle duimen.
Wat goed om te horen dat alles goed gaat! En een jongen, geweldig!! Ik wens je een lief, gezond, vrolijk boefje toe!!
Verwacht niet dat er nog bij gaat komen hoor, maar wie weet die ene kleine nog. Vanaf het begin af aan wat hoofdpijn en moe. De laatste dagen ook steeds meer last van mijn borsten en van mijn buik/baarmoeder. Vervelende pijn, maar moet nog even volhouden! Emotioneel gaat het trouwens goed gelukkig.
Fijn dat het goed vol te houden is en dat het emotioneel ook te doen is! Heb je een reden waarom je denkt dat er niks meer extra kan komen? (ik had bij laatste echo 6-8 eitjes en toen bij de punctie 3 dagen later 16 eitjes..)
Fantastisch!! Van harte gefeliciteerd, wat prachtig zeg! Spannend de 20 weken echo. Hou je ons op de hoogte? Ja 6 is inderdaad een mooi aantal, nu hopen op sterke eitjes
Hahaha nee snap ik, ik ben ook verbaasd! Ik moest nog wel die avond 1x gonalf spuiten en de dag daarna ovitrelle. Ze zeiden bij de laatste echo dat er 6 goede lagen en dat die Gonal f en ovitrelle dan voor 8 zouden zorgen..maar de rest (die ze niet hadden opgemeten, want die waren echt te klein) hebben een sprintje genomen Maar als je bedenkt 1-2 mm per dag groeien, door ovitrelle meestal zeker 2 dan zouden ze 6 mm op top gaan..zoiets?
Wat fantastisch dat het zo goed is gegaan bij jou! Idd groeien ze 2 mm per dag en aan het eind soms nog iets sneller zei de arts. Dan hoop ik dat de follikels wat beter kunnen sprinten dan dat ik kan Alles extra is mooi meegenomen, maar ik was al blij verrast, dacht zelf zo'n 4 stuks omdat ik er niet zo veel heb. Had jij ook 225 eenheden met Gonal? En weet je de dikte van je bms nog?
Fijn dat alles goed gaat!! Wat ontzettend leuk, een jongen . Houd je ons verder nog wat op de hoogte m.b.t. de 20-weken echo etc? Dat zou ik wel leuk vinden iig
@Diesel2013 ik snap je gevoel zo goed.. dat had ik ook. Ik was bang dat ik niet genoeg eitjes had of niet van goede kwaliteit etc.. ik had er volgens mij 6 (zat onder de morfine ben het gewoon vergeten) waarvan er 4 goed genoeg waren en uiteindelijk zijn er 2 overgebleven.. probeer er niet teveel over na te denken, het komt vast goed! Ik hoop dat het snel duidelijk word waardoor je dat ook los kunt laten dat het goed komt. Mijn bms is altijd heel dik.. 11 was die van mij. En ook je 'lichamelijke klachten' zijn normaal he! Je spuit zoveel hormonen dat je moe word last van borsten en buik hoofdpijn emotioneel etc.. het hoort er helaas bij. Ben je zenuwachtig voor de punctie? @P1986 hoe voel jij je nu? @minivos
@miniVosje gefeliciteerd wat leuk een jongen!! Spannend de 20 weken echo. Hoe voel je je verder? Al druk met spulletjes inkopen bezig?
Het wisselt nog wat. Nog niet ongesteld. Weet ook niet wanneer dat gaat gebeuren. Tot die tijd staat het een beetje stil. Eerlijk gezegd niet super erg. Therapie valt zwaar en is pittig. Slaap slecht en maal veel. Heb ik voorlopig even voldoende aan. Haha... Waarschijnlijk denk ik daar bij de eerste druppel anders over en bel ik meteen weer op te starten... Maar voor nu...
Dank je wel voor je lieve en motiverende woorden. Mooi resultaat bij jou idd. Emotioneel valt op zich wel mee. Tenminste niet meer of anders als normaal, ben van mezelf al emotioneel Zenuwachtig nog niet, maar zie er wel wat tegenop. Hoe gaat het met jou?
Ik begrijp het, lastig om de rust nu even te nemen voor jezelf en therapie... Veel succes met wachten op je ongesteldheid! Hou je ons op de hoogte?
Oké, logisch je weet ook niet wat er gaat gebeuren. Ik ga voor je duimen voor een prachtig resultaat! Hou je ons op de hoogte? Met mij gaat het goed, heb alleen sinds gisteren ongesteldheids krampen. Ik ben ook echt naar de wc gelopen omdat ik dacht huh nu al? Dat kan eigenlijk niet.. er was gelukkig ook niks te zien maar voel het nog steeds. Heel raar..
Poeh lijkt me dubbel....misschien dat je aan de ene kant die rust nodig hebt, maar kan me ook heel goed voorstellen dat je graag door wil..