Dat is een dikke domper zeg. Hopelijk vindt er met ophoging van de Gonal F wel een rijping plaats van meerdere follikels en kan de punctie doorgaan!
Ik ben weer thuis Er zijn 5 eicellen uit de 6 follikels gehaald, dus ik ben tevreden. Het sperma was na bewerking 3,5 milj. dus ook goed! Woensdagochtend moet ik bellen of er een bevruchting is en als dat zo is heb ik donderdag de tp. De punctie vond ik meevallen. Er waren natuurlijk niet zo veel follikels dus dat scheelt denk ik ook wel. Het was vooral een vreemd gevoel met af en toe een beetje pijn, maar goed te doen! Ik heb nu wat last van mijn baarmoeder/eierstokken maar lig op de bank met een kruikje dus goed voor elkaar. Nu afwachten!! Bloem hoe gaat het met jouw bloeding?
Fijn nieuws! Lekker rustig aan doen. Ik heb geen bloeding, gelukkig niet! Heb nog steeds af en toe wat krampen maar voorderest heb ik echt het idee dat er niks in zit.. net of er niks anders is, heel raar.
Ooh ik wil je geen valse hoop geven, maar ik had precies hetzelfde, volgens mij had ik zelfs gepost dat ik me af vroeg of ze wel iets hadden geplaatst.. Ik hoop het zo voor je dat ie lekker vast zit!!
Helemaal top zeg! Nu hopsakee bevruchten aub!! Dat ze maar gauw t eitje mogen vinden en dat ie goed deelt!!
Oh echt? Ja dat zou ik dan ook willen haha, hopen dat het dezelfde kant opgaat als bij jou dan wanneer ben jij begonnen met testen? En was die gelijk positief? Ik weet eerlijk gezegd niet hoe dat gaat bij een cryo.. hoe tellen ze dan eigenlijk.. merk dat ik deze week lastig vind. Toen ik de echo had zei ze dat ze in ging grijpen en ik pregnyl mocht gaan zetten, ook zei ze dat het er goed uit zag en het wss een cyclus is van 25 dagen. Als ik dat uit tel kom ik uit op a.s vrijdag als deze poging niet lukt moeten we weer opnieuw beginnen met punctie en hormonen etc.. en ik zit daar zo niet op te wachten dat ergens van deze poging ineens zoveel afhangt.. Hoe is het met jou verder? En heb je al symptomen ?
Uhm wij hebben getest 10 dagen na terugplaatsing van een 3daagse embryo. gelijk al echt een goede streep (zal even toevoegen), dus dan issie zegmaar 13 dagen.. Jij hebt een 5daagse geplant gekregen als t goed is Dus dan zou je 8 dagen erna op hetzelfde aantal dagen uitkomen (13), dus dat zou as donderdag al zijn!!! Dus idd, dan kan je vrijdag testen!!!(Haha ik zit helemaal mee te hyperen hier achter Mn tel!) Dit waren mijn testen, eerste dus 13 dpo..
Hahaha! Uhm een 4 daagse embryo heb ik als het goed is.. dus dan 1 dag langer wachten haha.. Ik wil niet te vroeg testen heb wel de earlie van Kruidvat, dacht misschien zondag? Die van jou zijn echt duidelijk zeg! Wow! Hoop ook op een knaltest zondag!!
Hahah ja maar donderdag was al Mn 13 dagen berekening, maar dan zou t vrijdag 13 dagen zijn Ik heb getest met de testen van Action, maar niet de early testen, gewoon de gewone.. Ik was heel bang dat ik door de utrogestan heen ongesteld zou worden (gebeurde altijd) en zo wilde ik er niet achter komen, vandaar dat ik getest heb wanneer het kon, ook al was t 5 dagen voor de bloedtest..
Ja zo kan je het ook zien.. beter dat je er al een beetje voorbereid bent. Oee ja inderdaad! Vrijdag.. ben echt benieuwd, ik denk dat ik zaterdag of zondag ochtend een test waag, mits ik geen ongesteldheid gevoel krijg ofzo.. duimen maar!
Goed nieuws!! Er is een bevruchting Morgenmiddag de tp. Dan horen we als het goed is hoeveel bevruchtingen zijn. Wanneer kregen jullie dit te horen?
Ik werd rond half 11 gebeld met het nieuws hoeveel er goed zijn. En mocht in de middag om half 2 voor de terugplaatsing komen. In het zh werd het aantal nog een x gezegd en kreeg ik binnen een week een brief waarin stond of het invriezen ook goed was gegaan en er dus echt een cryo was. Spannend!
Jeeee!!! Helemaal super! Wij kregen het ook te horen bij de TP zelf (voor dat ik in de stoel lag:wij werden zelfs niet van te voren gebeld of er bevruchtingen waren, t was meer geen nieuws is goed nieuws..) En cryos dmv brief na 1,5-2 weken
Hmm.. Ik werd wakker met wat buik krampen vanochtend en er ging gelijk door mijn hoofd, zie je wel het word niks, ook deze poging is mislukt. Soms word ik zo gek van mezelf, het is zelfbescherming ook dat weet ik.. omdat je het ergens hoopt maar niet durft te hopen want stel dat het niet zo is en je voor de zoveelste keer teleurgesteld word, tsja wat doe je dan. Deze dagen vind ik altijd het moeilijkste zo net voor je "normale" nod dag.. niemand verteld je wat je moet voelen en ieder lijf is anders dus afwachten is de enige optie op dit moment.. geduld is een schone zaak zeggen ze dan, nou in dit geval hoop ik dat het waar is.
Pff wat een onzekerheid he!!? Ik zei voordat we aan IVF begonnen dat ik dacht dat IVF geen nut had. Dat ik dat gevoel gewoon had. Natuurlijk weet ik nog niet of het wel nut heeft maar door de tot nu toe positieve stappen krijg ik weer hoop. Terwijl geen hoop hebben idd een soort zelfbescherming is. Echt zo herkenbaar dus!! Succes met de slopende laatste wachtdagen!
@Diesel2013 wat fijn. Morgen al een terugplaatsing spannend. @Bloem1991 je houd ons wel in de spanning ik. Ben hard voor je aan het duimen.