Die verschrikkelijke mindfuck...je weet gewoon niet meer wat je wel en niet moet geloven en jr wil gewoon duidelijkheid. Ik werd dr ook stront sjago van: laten we nu maar gewoon testen, want dan is t duidelijk en maar uit Mn systeem.. Dikke knuffel! Ga je zaterdag testen of vrijdag?
Ja precies! Ik denk zaterdag.. omdat vrijdag mijn officiële nod is en ik vrijdag heel de dag aan het werk ben..
@Diesel2013 fijn! Hopen dat er ook nog een aantal de vriezer in kunnen. @Bloem1991 vreselijk he die mindfuck en de 'het zal wel niet' gedachtes. Is ook een heel stuk zelfbescherming. Hier had afgelopen weekend de menstruatie moeten beginnen maar die is er nog steeds niet. Heb wel volop last en moet gewoon die triptofem door blijven spuiten. Als het na het weekend nog steeds niet is moet ik voor een uitgangsecho om te kijken wat te stand van zaken is. Wellicht heeft de triptofem de menstruatie helemaal onderdrukt maar dat gebeurd eigenlijk niet. Maar zeg nooit nooit
Super lastig ja! Je wilt niet (weer) teleurgesteld worden omdat dat al jaren zo gaat! Is echt zelfbescherming, maar herken het gevoel goed. Hier wordt nog volop geduimd hoor!!
Jeejtje wat vervelend zeg! Waarom moet je nu nog triptofem gebruiken dan? En waar heb je last van? En wat gaan ze eraan doen na de echo?
Wat een shit zooi weer! Dat t lijf eens een keertje meewerkt hè? En ook niet fijn dat het nu steeds langer (spuiten) wordt! Hopelijk knalt je ongesteldheid er gewoon uit voor maandag en kan je met de Gonal f aan de gang!
Wij hebben vanmiddag tp gehad van een 8 cellig embryootje. Van de 5 eicellen zijn er 4 bevrucht en gaan delen. Nu afwachten of ze ingevroren kunnen worden. Ik ben zo blij! In de bijlage een foto van het geplaatste embryootje
Niet zo goed.. Had vanmiddag ineens een klont bruin met afvegen en schrok ervan omdat ik geen krampen had niks.. Had net ook nog bruin met afvegen, ik ben bang dat het mislukt is. Ben zo verdrietig ..
Shit!! Die onzekerheid ook he.... Ik wil geen valse hoop geven maar het wil niet direct iets zeggen he!! Hoor zo vaak dat er af en toe bloedingen kunnen zijn! Pff maar wel verschrikkelijk rot...
Wat een prachtig embryootje! De eerste echo van jullie toekomstige kleine!! Ik heb er alle vertrouwen in, lekker plakken!!
Oh shit wat een stress iets! Bruin is natuurlijk wel oud, dus t zegt nog niks!! Ik ga heel hard door met duimen!!!
He meid, wat onzeker is het allemaal toch. Het hoeft natuurlijk niks (ergs) te betekenen, vooral ook omdat het bruin was. Hier wordt ook nog steeds mee geduimd! Hoop dat het een goed teken was en dat het door de innesteling komt!
Het is echt doorgebroken.. moet straks het zh bellen en even overleggen wat het beste is. Het ligt aan de innesteling, ik wil weten wat ik daar het beste mee kan doen.. Duim heel hard voor jullie meiden!
Neee wat balen zeg. Heel veel sterkte. Ben je al op alles getest... waaronder schildklier. Bij mij waren de waren aan de hoge kant (nog wel binnen het nederlandse gemiddelde) en kreeg toen medicijnen. Ik ben net na de eisprong begonnen met de medicijnen en was meteen zwanger. Toeval... geen idee. Lees wel vaker dat meerdere meiden het zoals mij hebben meegemaakt. In België en Duitsland moeten de waardes ook veel lager zijn dan in nl..
Schildklier? Heeft dat ook iets te maken met de innesteling? Ik moest wel bloedprikken voor het ivf traject, weet alleen niet meer wat er mee geprikt is? Ik dacht soa's.. misschien de schildklier ook wel? Moet ik even navragen thnx voor de tip!