Je mag af en toe best wel klagen hoor De kwalen zijn natuurlijk wat vervelend helmaal als je er de hele dag last van heb .. dikke zoen
Rond 14.00 uur. Doordat de mensen om me heen hoop hebben krijg ik ook een sprankje hoop, ook al is de kans heel klein dat het wel raak is
Oooh wat ontzettend spannend zeg!! En dus nog niet ongesteld ook.. Duimen draaien en kaarsje staat aan, we blijven hopen voor jullie!!
Ja wel goed, gelukkig. Nog wel wat krampen en merk dat als ik teveel doe ik wel wat last krijg dus doe rustig aan. Nu hopen dat we door kunnen en we er een mooie poging uit halen. Jeejtje wat spannend zeg!! Ik duim mee en hoop zo hard voor jullie dat het is gelukt!!
@Diesel2013 de duimen draaien. @Bloem1991 wat fijn dat je zo snel terecht kon! Ik had dat toen met mijn operatie ook dat ik een week later terecht kon, heel fijn. Hier volop aan het stimuleren met 225 IE. Zit nu op dag 12 en er zijn 11 follikels in de race! Heel erg blij mee na dat nieuws met de lagere amh waarde. Donderdag weer een x terug en dan waarschijnlijk zaterdag de punctie.
@BM1987 jeetje super spannend weer. @Diesel2013 ...Hoop zo zo hard voor je mee nog steeds! @Theekopje1987 balen dat je je zo rot voelt met tijden. Je zou denken, na zo veel gedoe vooraf mag je zwangerschap dan eigenlijk wel perfect gaan he?! @Bloem1991 fijn dat de scratching goed gegaan is! Op naar een plakker. Hier ook eindelijk weer nieuws! Sessie bij de psych was gisteren heftig maar goed te doen. Ik voel dat ik echt de regie mag houden en begin me steeds veiliger te voelen. Gisteren voor het eerst het idee dat ik minder blokkeerde. En liep achteraf veeeeel minder over dan vorige keren, terwijl we meer gedaan hebben. Eigenlijk bedacht dat als dit de trend wordt, durf ik het wel aan om op te starten als ik weer ongesteld zou worden... En je raadt het: 2 uur later.... Haha dus morgen al weer de opstart echo!!
Wat ontzettend fijn! Zowel dat de sessie oke ging en dat je ongesteld bent geworden Nog een keer iui-d toch?
Helaas ben ik niet zwanger... Op naar het nagesprek op 15 februari en het inplannen van de cryo terug plaatsing. Er is waarschijnlijk wel een wachtlijst bij het vu, dus moet nog geduld hebben...
Even een update van mijn kant. Hier gister de menstruatie doorgezet (had Utro). Eerst nog een testje gewaagd omdat het al dag 6 was na het stoppen met Utro. Die was natuurlijk negatief en 20 minuten daarna begon het bloeden al. Volgende week hebben we een evaluatiegesprek. Ik hoop zo dat we door kunnen/mogen naar IVF... Omdat de kansen daar groter zijn dan met IUI, ook al is het traject heftiger, we zouden het graag willen.
Spannend zeg! En wat een goed aantal!! @Lalalaura wat een goed nieuws! Fijn dat je je beter voelt. En zo valt het ineens weer op z'n plek, je denkt eraan en het gebeurt. Bijzonder is dat zeg. En wat voor behandeling gaan jullie nu doen? @Diesel2013 klote zeg! Pff.. Wat is dat voor nagesprek dan? Dikke knuffel voor jou! @P1986 wat klote zeg! Dikke knuffel voor jou! Het is wel normaal dat je toch na 6 iui pogingen naar ivf overstapt toch? Fijn dat je een gesprek krijgt, hopen dat jullie op 1 lijn liggen en de arts iets zegt wat jullie zouden willen. Het is heftiger kwa traject maar ik snap zeker wat je bedoelt. Je wilt vooruit, wat daar dan ook voor nodig is.
@BM1987 super aantal, wat fijn zeg!! @Diesel2013 oh wat shit!! We hadden toch met zn alle hoop voor jullie!! @P1986 ik snap het, ondanks dat ik t wel een hele stap vond, was ik blij dat we naar de icsi gingen! En wat @Bloem1991 zegt, Opzich is het wel gebruikelijk na 6x iui om door te gaan.. @Lalalaura wat fijn dat het psychologische traject goed “loopt”! En fijn dat je morgen gelijk terecht kan! Jullie doen nu nog iui 2x toch?
Jup, nog 2 keer iui-d, weer met menopur. Weet nog niet of ok 1 of anderhalve ampul ga spuiten..... Dan een hysterioscopie en dan ofwel de cryo’s van mijn vrouw bij mij zetten of zelf ivf. Dat staat nog een pietsie ter discussie. Maar eerst dit. Vorige ronde heeft mijn lijf bewezen dat er in iedergeval “iets” kan gebeuren...
@Diesel2013 wat balen zeg. Ik was hard aan het duimen voor je. @Bloem1991 wat fijn zeg. Hopelijk groeit het allemaal mooi en heb je straks mooie eitjes,bij de punctie. @Lalalaura wat een fijn nieuws. Dat is een hele stap in je therapie. Fijn dat het al beter gaat. En ook weer kunnen starten in dit traject. Fijn zeg. @P1986 nee wat vervelend weer ongesteld. Hopelijk mag je snel door. Snap dat je met de iui dan wel langzaam klaar bent
Zo bizar fijn om weer in het ziekenhuis te zijn. Natuurlijk was iets minder gedoe prettig. Maar alle laatste bezoekjes, was ik aan het wachten tot de slechte afloop afgelopen was. (Klinkt raar, maar daar kwam het gewoon wel op neer) Nu is het eindelijk weer een nieuwe kans....