Oeee dat is snel, super fijn! Spannend hoeveel eiblaasjes er zijn en hoever ze zijn! Officieel mag ik 24 april testen maar denk dat ik 22 april ga testen. Maar heb nu al het gevoel dat het niet is blijven plakken... precies dezelfde borstpijn als ik ongesteld moet worden... maar goed, we duimen nog even door
Soms word je door je eigen lichaam voor gek gehouden! Probeer er positief in te blijven staan, hoe moeilijk ook! Ik hoop het allerbeste voor jullie!
@BM1987 hoe gaat het met jou nu? Jij zit op het wachtbankje toch? @P1986 jouw punctie schiet ook al op!!! @Diesel2013 duim ook nog super hard voor jou mee!
Ik moet nu tot de 30e door met de pil. De 4e opstartecho en waarschijnlijk diezelfde dag beginnen met prikken. Wat wel jammer is, is dat ik stiekem in mijn achterhoofd had... Dat alles toch wat langer duurt, ik wel wat verder zou zijn met het werken aan mezelf. Het valt flink tegen. Het gaat echt ultra traag omdat er blijkbaar toch iets meer gebeurd is dan ik mezelf in eerste instantie toestond te herinneren haha...Waar ik vooral van baal is dat er sinds gisteren ook lage dosering antipsychotica bij is gekomen voor een nachten (Om extreme nachtmerries tegen te gaan)... Eerst natuurlijk weer vol in de stress, want mag dat we met een zwangerschap samen??? Maar het schijnt mee te vallen....
Oh dat is waardeloos zeg! Gaat het nu wel wat beter met de hoofdpijn? Die zere benen en onderrug herken ik wel! Die hormonen zetten alles op z'n kop hè *zucht* .. succes donderdag! Hoop dat het goed is en je door kan met de punctie. @Diesel2013 de duimen draaien hier mee! Wanneer ga je testen?
Sorry lees dit nu pas.. mijn telefoon was iets trager haha. Balen zeg! Maar geen bloed geeft moed!! Hoop dat je het mis hebt en je een mooie positieve test krijgt!! @Lalalaura jeejtje zeg, moeilijk.. weet je zeker dat je er goed aan doet om dit allemaal te gelijkertijd te doen? Niet dat dat aan mij is.. maar ik vind het nogal niet wat. Vind het heel knap hoe je alles doet, maar denk je niet dat het een beetje veel voor je is zo? Rustig aan doen, en denk aan jezelf!
@Bloem1991 De psych vindt het nog steeds verantwoord door te gaan. Daar luister ik braaf naar. Zodra hij maar enige twijfel uit gaat de boel op pauze. Er is veel gebeurd in mijn jeugd, maar heb ook veel verdrongen. Inmiddels is het duidelijk dat het jaren gaat duren om dingen stukje bij beetje op zijn plek te krijgen. Hij kan niet te snel gaan, omdat ik mega snel associeer en verbanden overzie. Dat kan weer herinneringen ophalen waar ik emotioneel nog niet sterk genoeg voor ben. Nu is het plan dus: langzaam en voorzichtig. Terwijl “het normale leven” zo veel mogelijk doorgaat.... Ik vind het super zwaar hoor. Maar het valt in het niets met alles wat al geweest is. Liever 100 ivf trajecten, dan dat een ooit nog een dag iemand aan me zit terwijl ik dat niet wil of dat ik ooit nog beschimmeld brood eet omdat ik niet tegen mijn moeder kan zeggen dat ze iets niet goed doet. Hier is er namelijk nog de mogelijkheid dat uit al het gedoe nog iets moois voortkomt! Toen niet. Dat was alleen maar kut, zonder verdere functie. Dit is ellende met een optie naar het aller mooiste van de wereld!!
@Lalalaura de terugplaatsing van de blastocyt is helaas ook mislukt. Dus ben ik gisteren weer gestart met spuiten voor de 2e ivf poging. Volgende week eerste echo. Voor jou ook weer spannend om nu een andere weg in te gaan slaan, wat een heftige tijd. @Bloem1991 heb jij je nog verder in Düsseldorf verdiept? @Diesel2013 balen. Meestal klopt je voorgevoel wel... hopen dat het nog dr andere kant op slaat. Nogmaals is het tijd voor goed nieuws hier!
Gister weer voor een echo geweest; het lijkt heel goed, zo'n 10 eitjes die groeien. Ik hoop zo dat dit aantal doorgaat met groeien! Afwachten. Morgen weer voor een echo en waarschijnlijk dinsdag of woensdag de punctie.
@P1986 wat spannend zeg. Op de hoeveelste dag zit je nu? Je loopt dan nu ongeveer een week voor mij denk ik. Ik heb zelf geen ervaring met probiotica. Wat zou daar het nut van zijn? Ik slik nu de supplementen die te koop zijn via de website van Rika Lukac.
@BM1987 ik ben op 31 maart begonnen met Deca en op 12 april met Gonal F. Nog even doorspuiten, dan zit het er hoop ik op. Wat ontzettend jammer dat bij jou de terugplaatsing is mislukt. Ben je dan eergisteren gestart met Deca? Ervaar jij veel klachten/bijwerkingen met spuiten? Op zich vind ik het meevallen, op meerdere keren erge hoofdpijn na dan.
@BM1987 probiotica is volgens mij voor je darmflora. Precies weet ik het ook niet, maar kwam hier al eens eerder voorbij op het forum Die supplementen van Rika ken ik. Ik slik de multi en anti-oxitanten nu niet meer, alleen nog magnesium.
Wat balen dat het mislukt is!! Uhm ja, het wordt sowieso niet vergoed. Alleen wat ze in nl zouden doen word voor 70% vergoed. Maar dat is zo goed als niks.. voor de bloedtest moet je zelf betalen omdat hun mensen inhuren in het zh die daar niet vast werken zeg maar moet dat per direct contant betaald worden. Ook de nk cellen test, die ik graag zou willen doen als de cryo niet lukt moet zelf betaald worden en kost +/- 700 euro. Stel dat het nk cellen zouden zijn krijg je een paar dagen voor de terugplaatsing een infuus met de juiste stoffen er in zodat jouw lichaam zogezegd de embryo of cryo beter accepteert en niet afstoot die zou je per infuus moeten betalen, mocht je zwanger zijn word deze t/m week 10 toegediend en kost +/-50 euro per infuus. Ook houden hun de zaadcellen en eicellen 5 dagen in de gaten en word het een 5 dagen oud embryo als het teruggeplaatst word. Dat is wat ik nu zo'n beetje weet.. maar ik moet nu eerst mijn endometriose aan pakken dus ga er zelf nog niet mee aan de slag. @P1986 probiotica is voor de darmen idd en die bacterie die erin zit blijkt goed te werken voor een innesteling voor als je darmen op dat moment niet goed in balans zijn.. ik heb het zelf wel geslikt maar de hele maand lang. Nu zou ik er zelf 3 dagen voor de terugplaatsing mee beginnen.
Verschrikkelijk oneerlijk dat je die nare dingen hebt moeten meemaken Laura! Goed dat dit traject samenloop met je therapie bij de psych. Heel zwaar uiteraard maar ik denk idd de enige juiste manier om je trauma's aan te pakken. Een hele dikke knuffel xxx
@P1986 ik heb deze ronde weer een ander schema. Op dag 3 beginnen met Gonal F 225 eenheden. En gisteren op dag 6 begonnen met cetrotide erbij. Ik hoop dat er met dit schema ook genoeg groeit anders wordt het afgeblazen. Aanstaande woensdag 10 dagen echo. @Bloem1991 mijn cryo was al een 5 daagse blastocyt geworden omdat het Erasmus vanaf januari 2019 ook tot 5 dagen gaat. Vers is denk ik nog wel 3 dagen. Hij zei dat er op deze manier wel minder cryo's over blijven voor de vriezer maar dat de kansen dan wel hoger zijn. Beetje wat meer buitenland praktijken