Heb net een afspraak gemaakt voor een ivf intake-gesprek. De afspraak staat voor 20 mei. Ik kon al een maand eerder, maar dan kon mijn man niet mee en de twee weken daarna ben ik op vakantie naar Amerika! Ach ja, een maandje langer wachten kan nu ook wel, haha.
Hallo meiden, Ben vandaag ongie geworden. Helaas. Voorlopig zien jullie mij niet want ik neem even een paar maanden rust. Even mijn lichaam en geest tot rust laten komen. Waarschijnlijk gaan we weer na de zomer weer verder. Heel veel s6 allemaal en dat er veel gezonde baby's ter wereld mogen komen. Veel liefs Pearl
hey pearl! wat ontzettend naar voor je!!!! nou geniet lekker van t mooie weer de komende tijd! en misschien geeft de rust veel goeds!!! dikke knuffel en misschien tot na de zomer
Zeehondje: fijn dat de afspraak staat Pearl: balen meid en mss na de zomer kom je met heel mooi bericht. Pearl en zeehondje: knap dat jullie kunnen zeggen: een maandje langer wachten maakt ook niet uit. Ik kan dat niet.
Zeehondje, ik kom je hier even een dikke knuffel geven meid... IVF is zeker een grote stap en ik vind het echt heel naar dat deze IUI ook niet gelukt is
ik ben er ook hoor! Pearl: shit zeg, meid heel veel sterkte en dat je ons na de zomer maar goed nieuws mag komen brengen Zeehondje: Ja IVF is zeker een grote stap maar ook een grote stap dichterbij een kindje moet je maar denken!! zo echt ontzettend druk hier op het werk dus ik moet weer even verder! groetjes en veel liefs
Kaboutertje,Bij de jurk heb ik verteld dat we bezig zijn voor kindjes, en het was geen probleem. Alleen ik moet dan in plaats van 4 weken van te voren, maar1-2 weken van te voren voor de laatste keer komen passen. Zonnetje, hoe was de fm geweest, en slim dat je lekker rustig aan kan doen na IUI nu je huisje schoon is,doe ik ook meestal .. Ook bij ons zie je de gyn niet bij de IUI behandeling, ik zit met fm op eerste locatie bij de gyn, en de IUI op tweede locatie met gewoon een willekeurige arts .. Bij ons na 3x evaluatiegesprek, en dan zien we wel weer verder . Laraxx, balen voor je meid, heel veel sterkte. Ik heb jou trouwens niet op onze lijst en wb gezet, wil je dit de volgende keer? Be Happy, ook bij ons absoluut geen ovu-testen gebruiken, de arts houd ons in de gaten en zet afspraken voor Pregnyll, en IUI. Spannendetijden, hoop dat er binnenkort een mooie test voor je is En jou nieuwe profielafbeelding is echt heel mooi! Deze heb ik een jaartje op mijn computer gehad omdat ik deze wilde tatoeren op de zijkant van mijn buik, of rug. Zag m net en hij kwam me zo bekend voor 31december, lekker ff eruit,heerlijk, alvast veel plezier voor je vakantie . Angelica, ook mijn man zou dat doen hoor, lekker al je centjes in het huis steken, shoppen kunnen we altijd nog! Marnat, hoe was de scan geweest,ben benieuwd!! Ongeduldig, graag gedaan, kleine moeite hoor de aanpassing. Zeehondje, voor je het weet is het 20 mei . Ook lekker dat je ff je gedachten kan verzetten, vooral in de aanloop naar zoiets groots. Hoe lang ga je naar Amerika, en is het met een reden of gewoon zomaar een lekkere vakantie? Pearl, hoop dat je na de zomer er weer met volle moed tegenaan kan! Tot over een tijdje, we hopen voor jou op een wondertje tussendoor Even een algemeen ego verhaal. Bij ons hebben we de eerste 2 maanden met alleen Clomid en Pregnyl geklust op afspraak. Daarna pas de IUI, wel moesten we direct stoppen met ovu-testen. Nu zit mijn 3 e IUI erop, en heb net afspraak gemaakt voor vrijdag. Ik weet niet of we dan meteen een gesprek krijgen, of dat dit de keer erop is. Moet ik zelf misschien gaan spuiten met Pregnyl, of iets zwaarders, of krijg ik hele andere medicatie Ik weet niet wat ik moet verwachten, ik laat het maar op me af komen . Over schoonmoeder, We dachten dat het beter ging, maar gisteren heeft ze geprobeert om in haar polsen te snijden met een hobbymesje, gelukkig niet te ernstig maar een klein sneetje .. De psycholoog is thuis geweest, en vond dat ze opgenomen moest worden. Dit zag ze natuurlijk niet zitten, want ze is toch niet gek?!?!?!? Gelukkig heeft haar goede vriendin en buurvrouw op haar in kunnen praten, en hebben ze haar gisteren avond opgenomen op een soort rustafdeling .. Zo vertelde ze de psygoloog dat ze heus wel wist hoe ze er een einde aan ging maken. Hoe dan? Vroeg de psygoloog. Ga ik jou niet aan je neus hangen zei ze. Wij hadden weer de rust gevonden omdat ze nu veilig zat, krijgen we net telefoon .. Ze is weer terug thuis omdat ze haar stabiel vonden . Waar heb je dan GVD nog zulke afdelingen voor?:x:x:x Als ze iedereen zomaar naar huis sturen na een stabiel moment, kunnen ze net zo goed niemand meer opnemen! We zijn dus weer terug bij af. Nu is het dus gewoon afwachten, tot er iets ernstigs gebeurt .. Mannetje weet dat het niet aan hem ligt, maar hij moet nog even proberen zijn schuldgevoel van zich af te zetten . Doet me zeer dat hij met een probleem rondloopt, en dat ik er niks aan kan doen
IUI-meiden Angelica (30): 1ste IUI BBZ, jan geen IUI, feb geen IUI, 2e IUI 21 maart gehad Be Happy (35): 8x IUI mislukt; op weg naar 9e IUI (op wachtlijst voor IVF) BabyHope: 1e IUI zwanger (mk 4wk), 2e IUI 09-03 mislukt Brabbel1988 (21): 1e IUI mislukt, dec cyste, 2e IUI mislukt, 3e IUI 11-03 mislukt Brechtjemvj: 1e IUI op 23-03 Chichi: 1e IUI op 18-03 Dancer4fun: 1e IUI 23 maart Dopey (34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e-7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI raak! (vmk). IUI 3.2 10-02 mislukt, IUI 3.3 06-03 mislukt IUI 3.4 27-03 Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt, maart donorvoorstel Ivon: 1e IUI mislukt, 2e IUI 28-02 mislukt,3e IUI 27 maart Janan: 3e IUI mislukt Jinne: IUI op 22-02 Juulzon (33): 1e IUI 22-02 mislukt, 2e IUI op 13-03 mislukt, 3 e IUI Kaboutertje: 2e IUI 01-03 mislukt 3 e IUI gehad op 26-03 Kuipersl: 1e IUI op 10-03 Mandy 80: IUI 06-03 mislukt Marni: 1e IUI 27-01 mislukt, 2e IUI 22-02 mislukt, 3e IUI 18-03 MilkHd (31): IUI 03-12 mislukt, 2e IUI 22-01 mislukt, 3e IUI 11-03 mislukt Nataly1972: 4e IUI 09-03 mislukt Oasis: 1e IUI 11-03 mislukt Pearl29: 2e IUI mislukt, 3e IUI 14-03 mislukt, ZOMERSTOP. Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt, 5e IUI mislukt, 6e IUI mislukt Rozemarijn1981: 1e IUI mislukt, 2e IUI ? Sammie88 (21): 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt Spannendetijden: 3e IUI 20-03 Tracey: 4xIUI mislukt Trotse moeder: 1e IUI 22 maart Willemijnp: IUI 13-02 mislukt, nu pil ivm cyste, Wondertje79: 1e en 2e iui mislukt, 3e IUI april? Zeehondje (29): 5e IUI 08-03 mislukt Zonnetje1980 (30): 3e iui van start! 31dec2008 (29): 1e IUI 10-03 mislukt Wachtbankje Kuipersl: testen vanaf 24-03 Chichi: testen vanaf 01-04 Marni: testen vanaf 01-04 Spannendetijden: testen vanaf 03-04 Angelica: testen vanaf 04-04 Trotse moeder: testen vanaf 5-04 Brechtjemvj: testen vanaf 6-04 Dancer4fun: testen vanaf 6-04 Kaboutertje: testen vanaf 9-04 Dopey: testen vanaf 10-03 Ivon: testen vanaf 10-03 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. Ineke: na 5e IUI en laparoscopie Ongeduldig: na 1 e IUI. In afwachting van IUI Zyta Geen IUI meer IVF/ICSI: Chantal76 & Klingel & Marnat (ICSI in mei/juni) & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje & Botervliegje & Joontje Pearl gewijzigd in lijst en van het wb af,
jeetje brabbel wat een gedoe, ja echt niet normaal zo'n instellingen! Als ze al 2 keer heeft geprobeerd zichzelf iets ana te doen dan is het toch geen stabiele situatie meer! Ik vind het ook ongelooflijk dat ze een thuissituatie daarmee opzadelen!!1 Je hebt toch niet voor niets afdelingen waar ze beter een oogje in het zeil kunnen houden! Meestal moet er echt iets fout gaan dat vind ik nog het allerergste!! Meid heel veel sterkte met deze moeilijke situatie, ook voor je mannetje!!!
31 december, dank je wel. Wij snappen er ook echt niks meer van. Wij moeten gewoon wachten tot het echt fout gaat en haar kwijt zijn, ofdat we er net op tijd bij zijn. Mannetje is heel bang dat zijn moeder er niet meer zal zijn op de bruiloft. Hij zei ook tegen me, waarom moet dit nu weer bij ons gebeuren hebben we nog niet genoeg ellende nu? Ben ook heel boos op de mensen van de inrichting-rusthuis. Hoe kunnen ze nu denken dat ze stabiel is? Het ene moment is ze helder en dan zit ze weer te huilen en stort ze in.
hey brabbel thanks voor je reactie! ik had m ook op mn pc staan omdat ik deze graag in mn zij wil van boven naar beneden en de sterren en vlinders hebben een betekenis en wil m dan wel in kleur!!! maar omdat ik geen afbeelding had dacht ik ,...zet deze neer!!! hoop ook ZO op een positieve test t weekend!! ben beetje zenuwachtig aant worden nu ,...nog 4of5 nachtjes tot NOD!! ZENUWEN!! heb er eigenlijk wel een goed gevoel over maar durf dat niet te houden want straks is t niet zo en das dan mooi balen!!! dus probeer me zo neutraal mogelijk te houden qua gevoel!! en wat ontzettend kl.. voor je schoonmoeder én familie natuurlijk!!! is lastige/zware tijd en situatie en ik kan er niet bij dat ze zo "lax" met de situatie om gaan,.... die afdeling zijn er toch juist voor ?!?!?! veel sterkte meid!!!
ps is het julie ook opgevallen dat de klok op t zwangerschapspagina niet een uur vooruit maar achteruit is gezet?! hihi
he spannende tijden, ik hyoop voor jou ook echt dat je een positieve paastest hebt! Dat zou toch wel heel erg leuk zijn om je mannetje met pasen daarmee te verrassen! Ik duim heel hard voor jullie! En een goed gevoel erbij hebben is alleen maar goed. Positiviteit is toch heel belangrijk volgens mij (hoe lastig dat ook is). En als het dan niet rtaak is dan mag je ook best even flink balen/ huilen etc etc vind ik!! dus duim duim en scherp zeg op de maandagmorgen (dat van die klok...)
ja maar ik was er al om 6uur uit!! (dat was oudetijd 5uur) dus dan mag je best wel scherp zijn whahahahahahaha t viel me gewoon op! en ik hoop t ook! en ben druk aant duimen voor mezelf!! hihi heb druk schema gepland deze dagen dan is het lekker snel vrijdag!! en als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik heel erg in spanning zitten voor zaterdag! want kan allebei dus!! SPANNEND!!!! maarja zondag kan ook nog natuurlijk :s pfffff