IUI deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sammie88, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Helena, ik denk niet dat je na de HSG hoeft te wachten hoor, hoefde ik toen ook niet (was toen aan de clomid). Dus denk dat je gewoon lekker snel weer door kan gaan. Tenzij de doorgankelijk niet in orde zou zijn... Veel suc6 met alles en klets maar lekker mee!

Andere nieuwe meiden: ook welkom!!! Een hele stap, maar iedereen is hier super lief...

Meiden die ongesteld zijn geworden: :( Deze ronde gáán we ervoor!

SPannendetijden: Wow, wat ben jij een rasoptimist! Ik hoop oprecht dat je met pasen roze paaseieren hebt :) :). Heel spannend meid, duim voor je! Hoop voor jou dat je binnenkort wel last gaat krijgen van je boobs :) , want ik heb het de afgelopen ronde ook niet gehad :( en dacht dat ook, da's een voorteken.... Hoop gewoon dat het bij jou echt echt echt raak is kanjer!!! Leuk ook hé, dat bedenken hoe je het iedereen gaat vertellen enzo... Dan komt de paashaas een decemberkindje brengen :)! 3 maal scheepsrecht!

Dopey, hoe is het verder met jou op het wachtbankje?
    En met de rest? Zitten er een boel...

Marnat, jij moet noge evn wachten op de uitslag zag ik op je topic... Duim dat ie goed is. en wie weet heb jij ook al een paasei gehad :) Gevuld dan hé!

Ongeduldig: spannend strx die echp (over 2 wk dan...)... Wow, lijkt me heel bijzonder :)

Milk: krijg jij iets voor je korte LF? Ik kreeg dus die utrogestan omdat-ie 10 dagen was. Wat zeggen ze daarvan dan bij jou? Dikke knuf..
    Marni: nog even een dikke knuf voor jou... balen ook :( Know the feeling :(

Vanavond weer 1e puregon spuit... Op naar dat mooie paasei!

xxxxxx

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ik doe mn best ;) ;)(om optimistisch te blijven) en ik hoop ook wel dat t een goed voorteken is hor:)..ik heb al 2 jaar ALTIJD ontzettend zere boobs en nu al 3dagen voor NOD en nog niets :(;) dus ben benieuwd!!! we zullen t zien!! ik ga gewoon voor de roze eitjes!!!! ik doe t gewoon :Dwahahahaha
    t zou toch zoveel makkelijk zijn als je t gewoon al na je iui kon weten he?!?! dat wachten......:(pfffffff
    en idd de paashaas komt een decemberkindje brengen! hoop kans dat t met sinterklaas of mn verjaardag komt! maar al komt t dan op kerst sinterklaas oud en nieuw en mn verjaardag tegelijk...als ik van t weekend positief test heb ik dat ervoor over :D hihi

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He spannendetijden. de laatste week gaat altijd zo langzaam. Ik heb nu voor het eerst pijnlijke (.)(.) en heb ik normaal nooit. het is zo spannend. Als ik zw ben ga ik wat schilderen op de eitjes. We eten die dag samen met mijn zus bij onze ouders. Ik moet ook wel zeggen dat ik bang ben om mijn kwaaltjes onbewust willen te voelen.
    We zullen zien tot die tijd heb ik een langzaam haasje voor mijn gevoel op mijn banner staan;)

4. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    oh dames, ik hoop echt voor jullie dat het voelen en het niet voelen van kwaaltjes gewoon betekend dat het roze, gevulde eitje al aan het groeien is. Duim Duim!!!!

sterkte met het wachten allebei!!!

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    nieuwe meiden welkom succes met zwanger worden.

juulzon@ laten we hopen dat mijn ei mooi resultaat op levert op 9 april
    mijn duimen draaien voor ieder die op het wacht bankje zit te broeden voor een mooi roze paas ei.

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Sammie, wel goed van je dat je gewoon door heb gezet.
    Wel leuk dat je dan de IUI op de verjaardag krijgt van je man.:D
    Hoop met je mee dat je die arts ook nooit meer krijgt, en nu zal je zien dat deze keer raak is!
    Snap ook wel hoe je het bedoel hoor van mijn schoonmoeder, neem het ook niet verkeerd op.;)

Jufkyio, welkom bij ons,helaas.
    Waarom heb je 8 maanden clomid gebruikt zonder verdere onderzoeken?
    Ik vind dat nog behoorlijk lang, en dan ook nog eens 6 maanden spuiten zonder brhandeling.
    Hoop dat IUI de uitkomst voor jullie mag zijn.

JoyceLynn, ook welkom jammer genoeg.:(
    Altijd welkom om mee te komen kletsen, bij de meeste van ons helpt het een beetje om te verwerken.
    Hoop dat jij ook steun kan vinden hier bij ons, maar daar zit ik niet over in.
    En NOD 6 april is al dichtbij!!!!

Marni, balen voor je meid!
    Ben benieuwd naar wat ze te zeggen hebben nu na 3 IUIs.
    Ik moet voor hetzelfde gesprek vrijdag.
    Wil jij laten weten wat ze bij jou verteld hebben, want ik heb nl geen idee wat ik kan verwachten.:(
    Wij lopen ongeveer gelijk, maar 3 dagen verschil of zo.

Kaboutertje, gewoon vragen om een gesprek als je dat wil!
    En vooral als jij je eigen er geruster door voelt!

Juulzon,even een antwoord op je vraagje,
    Vraagje: hoe is jullie menstruatie na gebruik van medicatie?
    Mijn cyclus was eerst helemaal van slag en kon er ook nooit een peil op trekken.
    Nu is deze op orde, soms 30 soms 28, en 1 keer 35 gehad.
    Ter vegelijking met de maanden daarvoor, toen was het minimaal 35 dagen, en heb ook al een keer 53 dagen gehad.
    Maar nu de menstruatie, met de pil had ik flinke pijn onder in mijn buik, en veel hoofdpijn, maar de menstruatie was toen normaal.
    Nu met de Clomid en de Pregnyl, geen pijn, maar o zo veel dikke stukken, en klontertjes.
    FF heel vies doen, ik heb wel eens klontjes ter grootte van een M&M.:)
    Ook heel veel donkerrood, ipv echt heldere rode vloed.
    En mijn emoties zijn vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil, echt dramatisch!
    Ben geen huiler geweest, maar nu kan ik me niet meer inhouden soms….
    Alleen vanaf juli 2008 toen ik gestopt ben met de pil 15 kilo aangekomen.
    Hoop dat ik goed antwoord heb gegeven.

Spannende tijden, ik zou aanraden, Niet meer tempen!
    Je loopt onder controle lieve schat, dan is dit allemaal niet meer nodig.
    En nadenken over hoe je het ga vertellen doe ik ook elke maand hoor!
    Elke maand toch weer hoop he?
    Ik duim echt dik vet met je mee, kom op met het goede nieuws!
    En ik had gisteren hier op de pagina ff uitgerekend wanneer ik eisprong had, en ook innesteling.
    Toen stond er uitgerekende datum, 1 januari 2011!!!
    Vond het helemaal geweldig!:D:D

31december, lief dat je naar me vraagt, ik zet hieronder ff een stukkie neer.
    Lief dat je aan me denkt!

Helena, heb helaas geen ervaring met hsg, dus kan je geen antwoord geven.
    Hoop dat je meteen mag starten, duim duim duim!

Milk, dan heeft de Menopur mooi geholpen bij jou!
    Wel mooi een Paas IUI!

:)EGO EGO EGO EGO EGO EGO EGO:)

Niks meer van mijn schoonmoeder vernomen helaas.
    We houden wel gewoon contact met de zussen van mijn man, dus dat komt wel goed.
    Mannetje staat er wel weer wat beter tegenover.

Gisteren ff lekker uitgehuild bij mannetje, het werd me ff allemaal te veel.:(
    Afgelopen maanden heb ik steeds niet hoeven huilen, maar nu was het wel weer lekker.
    We hebben nu al de helft van de IUIs er op zitten, en de stap naar IVF komt steeds dichterbij….
    En dat is een beetje beangstigend.
    Vrijdag om half 9 weer naar de gyn, en dan zullen we kijken wat die te vertellen heeft….
    Ik wil in ieder geval de Pregnyl zelf gaan zetten, want ik word er doodmoe van om steeds naar het zh te rijden.
    Ben al niet al te fit meer sinds de behandelingen….
    Dikke knuffel voor alle lieve IUI dames, die altijd voor elkaar klaar staan!

7. ivon

ivon Lid

27 aug 2009
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeehondje, Heel veel succes met de intake gesprek voor ivf
    Brabbel, Wat een moeilijke situatie zeg met je schoonmoeder sterkte!
    Marni, sterkte.

nieuwe meiden `helaas`welkom op het forum

Voor iedereen op het wachtbankje succes!

8. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Voor alle Paas IUI!

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    brabbel@ Doe maar flink bevrucht.:D

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    hahahaha brabbel die is echt leuk. Ik hoop voor iedereen dat pasen toch iets goeds voor ons brengt op welk manier dan ook!!!!!!!!!!!!!!!!!

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Brabbel, doe mij ook maar bevrucht :D Leuk gedaan :D

Zeehondje, succes met de intake!

12. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Voor mij ook bevucht graag Brabbel, hihi, en ik laat 't morgen even weten!

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    100% bevrucht natuurlijk!! want dan testen we positief met pasen!!! :D
    en ik temp ook NOOIT maar was benieuwd of ie hoog was! maar niet dus,...maar zoals ik al zei..ik kan er toch nooit van opaan!!
    ik zal geduld moeten hebben!!!!!! pffffffffff
    ik zal vanavond ff wat reactie geven maar op mn werk is dat nogal lastig :s
    liefs van mij

14. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik heb weer even alles snel bekeken.
    Erg bedankt voor jullie antwoorden over ei. Was ik weer gerust gesteld.

Ga op voor de 3e poging, dus hopelijk is het bij ons 3x scheepsrecht. Reageer nu even weinig, heb nog een hoop te doen. Zeker gezien ik dus flink last heb na de iui. En dan dus zo goed als uitgeschakeld ben. Dus dan heb ik alle tijd om alles bij te lezen. Nu nog even het huis op orde maken.
    En kat in de gaten houden, die lijkt niet zo lekker te zijn. Wil niet eten enz.

Ik denk aan jullie allen, zal de kaarsen alvast aansteken. En jullie horen mij dus morgen of donderdag.

Ik ga voor een bevrucht ei met pasen. Ga broedkip spelen op de vroege paaseitjes van me. (innesteling dus met pasen). Kreeg zaterdag al een choco-ei in ziekenhuis ter stimulatie.

Dikke knuffel voor allen

15. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    brabbel doe voor mij maar een bevrucht eitje ;)

Ben even weg geweest en zie dat er toch weer nieuwe meiden bij zijn gekomen. Welkom meiden, je kan hier echt je EI kwijt (leuke woordspeling zo vlak voor de pasen:D)

Zondag ochtend had ik toen ik wakker werd een draaierig gevoel, beetje misselijk, Dat zakte gelukkig na een paar uurtjes. Ben nu verkouden, hoofdpijn, moe. Dus een beetje grieperig. Vanmorgen bij het afvegen licht roze, dus ik vermoed dat volgende week mijn ongi gewoon gaat komen.
    Nog een week wachten , pffff, wat duurt het lang..................

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    dancer4fun : zegt niets toch?!?!?! en t duurt ZKER heeeel lang!!! gelukkig hoef ik nog maar 3of4 nachtjes!!!

zonnetje: wat leuk van dat chocoei hihi :D ik duim voor jou dat je eitje niet verstoptzit en de zaadjes deze goed zullen vinden met pasen ;) :D good luck!!!

17. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @spannendetijden: nou ik hoop meer dat ze die morgen kunnen vinden. Want dan heb ik de iui. En deze keer met 2 eitjes. Is alleen de vraag of de 2e ook meespringt, gezien die iets kleiner was. En dan mogen ze met pasen hun plekje zoeken. Dus juist met pasen zich verstoppen.

Hier ondertussen huis schoon, alleen nog wat was opvouwen.

@dancer4fun: zegt helemaal niks hoor. Dus gewoon geduld hebben.

18. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    @spannende tijden: wanneer ga je testen? op NOD of er voor?

Ik de dinsdag na pasen NOD. Maar ga pas die zaterdag erna testen als er nog geen ongi is natuurlijk. Durf eigenlijk niet meer te testen , tis toch telkens nega....:(

19. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Brabbel: Spannend om nu een gesprek te hebben met de gyn. Altijd even wennen als een nieuwe stap weer dichterbij komt. Hopelijk hoef je die stap niet meer te zetten.

Spannendetijden: Spannend hoor met Pasen.

Zonnetje: Wat een grappige uitdrukking ‘broedkip op mijn vroege paaseitjes’. Hopelijk werkt het!!

Dancer4fun: grieperig… jakkie zeg. Hopelijk is het snel weg. Witte testen zijn vreselijk he…

Ego:
    Bij mij hebben ze in nov 2008 PCO geconstateerd. Vandaar dat er niet eerder onderzoeken zijn gedaan. Ik krijg al die maanden al te horen dat we met die medicijnen een ‘gewoon’ stel zijn en het dus ‘gewoon’ moet lukken. Nou, mooi niet dus. Ik hoop dus dat IUI voor ons wel iets kan betekenen, maar heb zelf nu nog niet zo veel hoop. Ik krijg een THL in april en denk zelf ook dat dat eerst nog nodig is (waar ik dat op bazeer... ehhh, geen idee).

20. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Ik heb mijn onderschrift ook maar meteen aangepast, zag dat het daar ook niet in stond...

Deel Deze Pagina