hoi meiden bedankt voor jullie lieve en vele reacties!! juulzon: ik ben en blijf positief! heb vandaag de clomid (idd clomid dus) opgehaald en moet hier zondag mee beginnen! dag 3 van mn cyclus! dan op dag 7 mag ik de laatste! dan dag 10 FM maar das zondag dus word dag 11!! en ben benieuwd wat het gaat brengen! en hopelijk word dan iui 4 de winnaar!!!!! ik geloof erin!! en mn mannetje ook! die had ik aan de tel vanmiddag en toen zei hij : dus, schatje we moeten aan de hormonen?! nou dan doen we dat toch!? gaat helemaal goed komen!! we gaan dit samen doen en gaan ervoor!..zo lief!!!!! i love my men! en idd we gaan dit samen doen! en dit gaat m gewoon worden !! ik ga voor 2 of 3 prachtige eitjes en 1 gaat ons een mini-us brengen!!! ik geloof er helemaal in!! we doen dit niet voor niets meiden...ik ben er na t weekend ergens wel weer!(zou beetje afstand nemen) succes allemaal en een heeeel fijn weekend!! dikke knuffel terug juulzon!! en de andere meiden uiteraard!! ps brabbel...kun jij me als je tijd hebt op de lijst aanpassen?!?! thanks girl
Spannenndetijden en trotse moeder dikke knuffel Ben niet zo actief op het forum, maar denk wel aan jullie allemaal en hoop dat we allemaal snel zwanger zijn! Ik heb nu 1e week wachtbankje er op zitten op naar de tweede! Fijne paasdagen allemaal liefs ivon
Dames die van het wachtbankje af zijn: wat enorm balen zeg! MilkHD: Wat goed 2 mooie eitjes. Ik duim voor je! Spannende tijden: Clomid is een pilletje wat je 5 dagen achtereen moet innemen. Ik heb 8 maanden Clomid50 gehad (bij mij groeit er niet vanzelf een eitje). Ik vond het best meevallen, had alleen wel last van bijwerkingen. Maar dat is natuurlijk bij iedereen weer anders. Je hebt de pilletjes inmiddels al opgehaald. Knap dat je zo positief blijft, maar met zon mannetje kan dat ook echt niet anders. Wat een lieverd zeg! Dopey: wat spannend dat het bruin weer weg is. Ik duim voor je. Ego: Jullie gaan wel erg snel ik kan het ook niet allemaal bijhouden. Sorry. Hier nog 2 dagen wachten. Meestal heb ik voordat de ongi echt komt al wat bruine spotting en tot nu toe nog niks. Ik voel ook weer vanalles (net zoals al die andere maanden). Stiekem krijg ik nu toch wel meer hoop.
Ik kan ook van het wachtbankje af. Vandaag is de ongi doorgebroken. 14 april weer 1ste FM. Had er al rekening mee gehouden. Dit was pas de 1ste poging. Zag het een beetje als een generale repetitie. Nu weet ik wat me te wachten staat. Dus heb goede hoop voor de volgende IUI. Iedereen fijne paasdagen en ik hoop voor degene die bijna mogen testen het wel een + gaat worden.
babyhope: alvast succes woensdag (de 7e, niet de 9e neem ik aan?), hopelijk zitten er dan mooie follikels! hormonen: ik hoef ze niet te betalen, worden gewoon meteen door verzekering betaald. zeehondje: hopelijk groeit er wat moois maandag. wel extra spannend hoor, je 6e IUI! spannendetijden: succes met de clomid, hopelijk krijg je er niet teveel bijwerkingen van! marni: ha, we gaan nu gewoon met velen op voor poging 4, gezellig! zal alleen geen 2010 kindje meer worden voor de meesten, vrees ik. chichi: frustrerend inderdaad, maar met zo'n joekel wil je ook echt niet aan de hormonen... hopelijk kun je een beetje van de rust genieten... juulzon: en was er al iets te zien vandaag? dopey: hopelijk deze poging 4 weer raak! trotse moeder: Balen! kwiepark: wel fijn hoor, eerst zonder hormonen. al dat geprik in je buik is ook niet om over naar huis te schrijven... brabbel: kun je mijn info ook weer updaten: MilkHd (31): 4e IUI 05-04 wachtbankje: Milk: testen vanaf 17-04 ivon: succes met de tweede wachtweek (die is het ergst, haha) jufkyjo: spannend! dancer4fun: ships, toch ongi dus... succes bij poging twee! ego: vanochtend weer fm gehad en ik ben zo blij, want ik heb twee paasei! rechts 17mm, links 19mm. Vanavond dus pregnyl en maandag IUI nummer 4. Op naar een kerstkindje
Sjonge meiden, ik dacht, kom ff spieken, maar helaas geen positieve testen tot nu toe.. Blijf jullie in de gaten houden, want hoe gek het ook klinkt, in zo'n korte tijd op zo'n forum, toch ben je benieuwd hoe het met iedereen gaat en gun ik iedereen zo van harte dat het gaat lukken. Veel suc6 allemaal en een dikke knuf van mij, waarbij het wel gelukt is, hoop dat ik met mijn knuffel, jullie een beetje van mijn HCG mag geven!!! Ciao ciao
Spannende tijden; wel fijn dat je weer een stapje verder bent nu. De volgende iui dus met hormonen. Hopen dat dat werkt. Chichi; nee hè, wat k*t zeg! Ik heb ook al een paar keer een cyste gehad, zo balen is dat elke keer. En een iui in je eigen cyclus is lastig voor de gyn. Ze moeten namelijk wel fm's doen. Als ze die doen weten ze niet of ze de cyste meten of een nieuwe follikel. Vandaar dat ze het bij ons nooit door laten gaan. Milkhd; oh wat mooi zeg. Ik hoop dat het idd écht een kerstkindje gaat worden! Ongeduldig; hoe voel jij je??? Last van kwaaltjes??? En lieve meiden die ongi zijn geworden - EEN HELE DIKKE DIGI-KNUFFEL! All; als het deze keer raak mag zijn dan krijgen we een oud&nieuw kindje. Zou echt leuk zijn, neefje is ook op 1 januari geboren namelijk.
Zeehondje, gaat goed hoor, wen aan het idee, maar het is nog erg onwerkelijk. Ben voornamelijk moe, kan overvallen worden door een vermoeidheid en daar geef ik dan soms maar aan toe en dan slaap ik echt als een blok. Verder veranderd er van alles, borsten, gezicht vol pukkeltjes dat ik normaal niet heb enzo haha.. maar ja, het is voor een goed doel. Zou leuk zijn, jij een kleintje met oud en nieuw, ik met sinterklaas (4 december uitgerekend) Toch blijft de onzekerheid hoor, tis nog maar 5 weken en er kan nog steeds zoveel fout gaan. Ga er niet vanuit, maar ja, je denkt er wel aan. Ik hoop voor jullie dat er allemaal gevulde paaseitjes mogen komen!!
@milk: suc6 maandag.!!!!!! @ongeduldig: Leuk dat je af en toe nog ff hier komt kijken. Meid geniet er gewoon lekker van en denk niet aan de dingen die kunnen gebeuren. Wens je een hele fijne zwangerschap. Dikke knuf. ik vandaag ongi geworden en ga op voor mn 2de iui, 14 april weer FM
Dancer 4 fun, balen meid ! Dus een oud&nieuw beebje, daaaar gaan we dan maar voor! Updeet hier: Alsof ik het wist... Moet maandag terug voor de 2e FM. Dit keer was er aan de linkerkant een 'tweelingei' te zien: 2 follikels die aan elkaar zaten... Zag er maf uit, een langerekte ei... Eitjes waren geloof ik 12 mm, aan de andere kant een eitje van 9,7 mm, maar die telde niet écht mee zei ze ... BMslijm 4,5 mm, maar was ook pas dag 7 (dus had 4 dg gespoten). En nee, met die 2 eitjes aan elkaar heb je geloof ik niet meer kans op een tweeling ). Maandag hopen dat ze alledrie lekker doorgegroeid zijn, hebben we 3 kansen ... Ben benieuwd... Laten we hopen op mooie paaseieren. Denk zelf dat ze dan wel groot zijn en dat ik 's avonds de Pregnyl moet zetten.. Maar we zullen zien... Vrolijk paasfeest alvast! Dikke knuffel lieverds! xxxx
Wie kent dit: ik ben sinds ik pregnyl spuit ( 1x5000 ) best wel aangekomen. Is dit herkenbaar voor iemand? ( ik kwam na elke mk ook aan, zouden het de hormonen zijn of ben ik de enige)
Spannende tijden, ben blij dat je er zo positief tegenover staat, en je mannetje ook. Fijn dat jullie elkaar zo goed kunnen steunen,dat is ook echt nodig in de mmm, anders ga je er aan onderdoor! Mijn mannetje en ik kunnen er goed over praten en daar ben ik echt heel blij om. Dancer4fun, balen voor je meid, maar goed dat je er zo relaxed over kan denken. Ik was echt kapot toen mijn eerste IUI niet lukte. Had er ook veel te veel op gehoopt toen. MilkHd, mooi 2 eitjes, en idd hoop met je mee dat jullie een kerstkindje mogen ontvangen. Heerlijk met dat koude winterweer met verlof! Juulzon,succes met je paaseieren! Kaboutertje, ken het verhaal niet van de Pregnyl, maar ik kwam al aan toen ik met de pil stopte. Heb trouwens en poos geleden een aflevering gezien van Kassa, daar kwam een stuk in over de Pregnyl, alleen de mensen gebruikten deze om af te vallen Dus helaas, geen idee!? Brabbel-time Afgelopen keer bij de gyn even gekeken, maar er was niet veel te zien. Was nog erg vroeg in de cyclus dus dat had ik al wel verwacht.. Heb nog even uitgelegd dat ik de vorige keer rond mijn eisprong zo ziek was geworden in het zh.(KOTS KOTS) Hij zat echt heel raar te kijken, en herkende dit helemaal niet Moet de aankomende keer de avond voor de IUI 2 ibuprofen of diclofenac innemen, en de ochtend erop ook weer. Dus woensdag weer terug en dan weten we dan meer. Gisteren trouwfeest van mijn neef gehad, was echt heel erg mooi! Ook een goed feestje gehad, met lekkere muziek, en goede bediening. Voor ik met de pil stopte dronk ik regelmatig maar de laatste 1,5 jaar bijna niks meer. Gisteren avond hebben mannetje en ik ff lekker een glaasje gepakt! Vond dat het wel weer een keer moest kunnen, is toch een speciale gelegenheid. Maar merkte al snel dat ik niet zo heel veel op kon, en heb denk ik 6 of 8 glaasjes safari 7 up op, en ben daarna aan de spa blauw gegaan. Mannetje drinkt normaal nooit maar hij zei al dat hij op onze bruilof ook maar zal drinken. Hahahahahahaha, hij was zo grappig gisteren. Ga nu lekker douchen, wens iedereen fijne paasdagen, en ik zal de aankomende tijd weer op iedereen komen reageren . Iedereen succes met de paaseieren, fm, IUI, en wachtdagen, hieronder nog de lijst hoor het wel weer voor de wijzigingen. Dikke kus Brabbel en Brabbelmannetje(denk met een kleine kater) En dan bedoel ik geen huisdier
IUI-meiden Angelica (30): 1ste IUI BBZ, jan geen IUI, feb geen IUI, 2e IUI 21 maart gehad Be Happy (35): 8x IUI mislukt; op weg naar 9e IUI (op wachtlijst voor IVF) BabyHope: 1e IUI zwanger (mk 4wk), 2e IUI 09-03 mislukt Brabbel1988 (22): 1e IUI mislukt, dec cyste, 2e IUI mislukt, 3e IUI 11-03 mislukt Brechtjemvj: 1e IUI op 23-03 Chichi: 1e IUI op 18-03 mislukt Dancer4fun: 1e IUI 23 maart Dopey (34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e-7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI raak! (vmk). IUI 3.2 10-02 mislukt, IUI 3.3 06-03 mislukt IUI 3.4 27-03 Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt, maart donorvoorstel Ivon: 1e IUI mislukt, 2e IUI 28-02 mislukt,3e IUI 27 maart Janan: 3e IUI mislukt Jinne: IUI op 22-02 Joyce Lyn: 19 maart 1 e IUI gehad. Jufkyo: 1 e IUI 22 maart Juulzon (33): 1e IUI 22-02 mislukt, 2e IUI op 13-03 mislukt, 3 e IUI Kaboutertje: 2e IUI 01-03 mislukt 3 e IUI gehad op 26-03 Mandy 80: IUI 06-03 mislukt Marni: 1e IUI 27-01 mislukt, 2e IUI 22-02 mislukt, 3e IUI 18-03 mislukt MilkHd (31): IUI 03-12 mislukt, 2e IUI 22-01 mislukt, 3e IUI 11-03 mislukt,4e IUI 05-04 Nataly1972: 4e IUI 09-03 mislukt Oasis: 1e IUI 11-03 mislukt Pearl29: 2e IUI mislukt, 3e IUI 14-03 mislukt, ZOMERSTOP. Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt, 5e IUI mislukt, 6e IUI mislukt Rozemarijn1981: 1e IUI mislukt, 2e IUI ? Sammie88 (21): 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 31 maart IUI gehad Spannendetijden: 3e IUI 20-03 Tracey: 4xIUI mislukt Trotse moeder: 1e IUI 22 maart Willemijnp: IUI 13-02 mislukt, nu pil ivm cyste, Wondertje79: 1e en 2e iui mislukt, 3e IUI april? Zeehondje (29): 5e IUI 08-03 mislukt Zonnetje1980 (30): 3e IUI 31 maart gehad 31dec2008 (29): 1e IUI 10-03 mislukt Wachtbankje Angelica: testen vanaf 04-04 Jufkyo:testen vanaf 05-04 Brechtjemvj: testen vanaf 6-04 Joyce Lynn: testen vanaf 6-04 Kaboutertje: testen vanaf 9-04 Dopey: testen vanaf 10-03 Ivon: testen vanaf 10-03 Sammie testen vanaf 14-04 Zonnetje: testen vanaf 15-04 Milk: testen vanaf 17-04 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. Ineke: na 5e IUI en laparoscopie Ongeduldig: na 1 e IUI. Kuipersl In afwachting van IUI Zyta Geen IUI meer IVF/ICSI: Chantal76 & Klingel & Marnat (ICSI in mei/juni) & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje & Botervliegje & Joontje Van het wb af, Spannende tijden,Trotse moeder,Dancer 4fun Op het wb, en op lijst veranderd, Milkhd
Brabbel, je mag mij ook van het bankje halen. Dinsdag weer zh bellen voor de uitgangsecho en hopelijk dan snel de 2e IUI. Verder niet veel bijgelezen. Alle dames die het kunnen gebruiken een hele dikke knuffel en de meiden die nog aan het wachten zijn; sterkte! En de dames die binnenkort weer een inseminatie krijgen; succes! Ik ga weer verder bankhangen en me zielig voelen met m'n buikpijn.
Brechtjemvj, veel sterkte lieverd. Haal je de volgende keer eraf Lekker even een zielig dagje hebben is soms wel nodig,ken jammer genoeg dat gevoel ook maar al te goed.
Ik schrok van het stukje van Brabbel. Heb gelijk even op google gezocht, kwam het volgende tegen, echt erg eigenlijk! Afspeelpagina/Vara Kassa