IUI deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Sammie88, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minke12

Minke12 Actief lid

Nov 24, 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Brabbel, het maakt niet uit hoor, maar je hebt mij niet op de zwangerlijst gezet. Is voor de statistieken misschien wel zo positief en hoopgevend, toch ;)? Zwanger na 3e IUI!

xx

2. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

Jan 9, 2008
    609
    0
    0
    Juulzon: Hopelijk vindt je maandag 3 paaseieren!!

Balen van de dames die nu ongi zijn geworden.

Ego:
    Vanmorgen een testje gedaan en er kwamen 2 streepjes. Wij zijn hier stiekem al een feestje aan het vieren… Het tweede streepje is nu nog wel licht, dus hopelijk is dat dinsdag alweer wat beter. Toch heb ik er wel een positief gevoel bij, aangezien ik normaal erg veel bruine spotting heb en nu helemaal niks.

3. Joyce Lynn

Mar 29, 2010
    22
    1
    0
    juridisch secretaresse strafrecht
    Helmond
    Haal mij maar van het wachtbankje af; gisteren ongesteld geworden....

Iedereen die er nog op zit; heel veel succes, ik duim mee!

4. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    jufkyo: Voorzichtig gefeliciteerd!
    ben blij dat er toch nog iemand hier een positieve test heeft. Nu er zovele van ons weer ongi zijn geworden.

dikke knuf aan ieder waarbij de poging mislukt is deze keer.
    Volgende ronde hebben we hopelijk meer suc6

5. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    1,555
    1
    36
    Ik heb weer een IUI gehad
    En zit in de WW ( wachtweken )
    Sinds gister ben ik erg misselijk, weinig eetlust, extreem zere borsten alsof ze in brand staan en zoooo moe de hele dag geslapen
    Mijn man zegt nog dik 8 maanden hoop dat hij gelijk heeft.
    Ik heb het min of meer al afgesloten en daardoor kan ik er beter mee omgaan.
    Ik ben er niet zoveel meer mee bezig en gebeurd het ben ik reuze blij.
    Gebeurd het niet heb ik mezelf beschermt het is zo heftig elke maand.
    En ik heb het gevoel dat die klachten kunnen komen van de pregnyl en de utrogestan?
    Al moet ik zeggen het wordt erger en niet minder als het de pregnyl zou zijn dan zou het minder worden.
    Pregnyl halveert per dag.
    En utrogestan krijg ik maar zo weinig en dan zulke heftige klachten?
    Nou ja afwachten meer kunnen we niet.
    Duim voor iedereen hier en hou jullie op de hoogte

6. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gefeliciteerd meid sorry dat ik moet slikken.

7. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mijn duimen draaien.

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hoi lieve meiden,

Ik hoop dat jullie een lekker weekend achter de rug hebben.

Meiden die ongi zijn geworden, ik hoop zo dat jullie snel volgen!!!!!!

EGO: Ik ben ook nog in shock, maar ik heb ook 2 streepjes, dit had ik helemaal niet verwacht. Ik wil dolgraag blij zijn, maar ben zo bang. Ik hoop dat het op de juiste plek zit en lekker blijft plakken. Morgen ga ik weer testen.

Liefs

9. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Weer eentje!!! ;)

Ik ben zo blij voor je. Voorzichtig gefeliciteerd! ik hoop dat het blijft plakken

10. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Zeehondje, ik zat die aflevering met tranen in mijn ogen te kijken:(
    Vind het zo oneerlijk voor de moeders die steeds hun plasje op houden tot ze thuis zijn.
    Mijn moeder vertelde pas geleden dat de buurman aan het vallen is door middel van spuiten.
    Helemaal enthousiast vertellen en zo, tot ik haar uitlegde dat het dezelfde spuiten zijn als die ik ook krijg voor de IUI behandeling.
    Heb mijn moeder ook meteen een linkje van de uitzending van Kassa gestuurd, en ze was er helemaal van ontdaan.
    Minke, wow GEFELICITEERD.
    Heb ik dit dan echt gemist?
    Ik zet je de volgende keer er weer op.
    Gaat alles lekker met de zwangerschap?
    Jufkyo, GEFELICITEERD!
    Doe je van de week nog ff een zekerheidstestje, en houd je ons op de hoogte?
    Joyce Lynn, haal je binnenkort van het wb af :( sterkte en een dikke knuf.
    Angelica, Gefeliciteerd met de mooie test!
    Laat ons morgen weer wat weten als je heb getest?
    En na hoeveel keer IUI was het bij jou, dan kan ik het op de lijst aanpassen.
    Marnat,ik ken jou *slik* gevoel.
    Heb dit ook meestal op mijn slechte dagen, als de ongi er net is bijvoorbeeld.

Doen de zwangeren hier op dit topic nu ook mee aan Moeders voor Moeders:(
    Zou ik graag willen weten, ben benieuwd.
    Aan iedereen die mee doet aan Moeders voor Moeders, DANK JE WEL LIEVE SCHATTEN!

11. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

Jan 9, 2008
    609
    0
    0
    wat leuk Angelina, GEFELICITEERD.

En dat de andere moeten slikken, dat snap ik helemaal. Ik vond het ook erg lastig om hier te komen melden. En op een shit-dag is het helemaal geen nieuws wat je wil horen van een ander. Je wil gewoon zelf. Heel herkenbaar meiden! Dikke knuffel.

En over MVM, daar ga ik zeker aan mee doen. Ik ben zelf dankzij die medicijnen zwanger geworden dus wil daar ook zeker een steentje aan bijdragen.

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Wat een hoop zwangere er ineens bij!
    Gefeliciteerd meiden! Geniet van jullie zwangerschap!
    Meiden die ongi zijn geworden, hele dikke knuffel!

13. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Brabbel:
    Ik heb er idd van gehoord. Nou bij mij dus niet L
    Maar na elke zwangerschap bleef er ook kg aan hangen. ( en nee, geen verdriet eten)
    Wij drinken dus ook al jaren niet. En nu ook niet, veel te bang dat het zaad hier heel slecht door wordt.
    Hebben jullie dat niet?

Brechtje: sterkte meid.

Jufkyo en angelica: gefeliciteerd!

Ja zot he die MvM. Ik zeg nu ook steeds: ben zo blij dat ik toen ooit die vieze flessen heb gevuld (maar nooit verwacht ze ooit zelf zo hard nodig te hebben: naïef of niet in mijn geval??)

En ja hier ook slik.
    Zeker als ik zie dat irl zeker 8 mensen zwanger zijn.
    Dan denk ik…. Ik was eerst, wij zijn al zo lang bezig. L

14. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Hoeveel pregnyl zou je dan wel moeten spuiten om af te vallen?

Elke dag ofzo???

Belachelijk zeg. En ik vorige keer maar vragen om nog een flesje omdat ik de mijne had kapot geknepen.
    Nou ik kan ze dus op elke hoek halen.

En heb ik voor die mutsen MvM gedaan, grrrrr.

En die schoonheidskliniek, belachelijk gewoon. Ik zit met trillende handen zo'n ding open te maken en zij hup hup hup.
    Ze doet of het normaal is. Ja is voor haar ook al zo, maar wel op een andere manier. Geld opstrijken ( 400,-) over de rug van een ander ( moeders die plassen en dames die mama willen worden)

Ik word hier echt heel boos om.

En hoe kan het dat je voor MvM meedoet en zonder dat MvM het weet, HCG uit de urine is voor afslanken. Zit er dan ergens een rotte appel in het systeem?

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He brabbel, dit was mijn 2 IUI ( in het zkh 4, heb 2x overstimulatiegehad) Ik had me de vorige 3x ook opgegeven voor moeders voor moeders. Iedereen die ik ken doet dat ook. Ik ga ze wel pas bellen als ik 6 wk ben, dat is voor mij echt een hoge drempel. Vandaag weer 2 streepjes.

Ik snap echt het gevoel wat de andere meiden ook hebben, dat heb ik namelijk ook en nog steeds hoor. Het is ook niet eerlijk dat sommige zo snel zwanger raken en jij zo lang moet wachten. Ik vind dat gevoel niet meer dan normaal.

Meiden, ik zou hier wel heel graag willen blijven plakken, als jullie het goed vinden. Als jullie het prettiger vinden haal ik mijn banner weg.

Meiden ik duim echt heel hard voor jullie en ik hoop dat jullie snel volgen

Liefs

16. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    @angelica: je hoeft voor mij je banner niet weg te halen. Je moet er juist trots op zijn en je hoeft je niet te schamen dat het bij jou nu wel is gelukt en bij ons nog niet. Daar kan jij helemaal niets aan veranderen.
    Ik persoonlijk heb er geen moeite mee en gun het je van harte. Mijn tijd komt heus nog wel en ik ben zeker niet van plan het iemand te misgunnen omdat het bij mij niet lukt.

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Jufkyo,heel goed van je dat je mee gaat doen aan MVM, ik zal het tegen die tijd ook zeker gaan doen.
    En ik snap ook wel dat het lastig is om hier te melden, maar daar kan jij je geen zorgen om maken vind ik.
    Jij hebt het geluk al gehad nu, en wij komen ook vanzelf wel aan de beurt.
    Ik zal het tegen die tijd ook wel lastig vinden, maar aan de andere kant gaat je eigen geluk toch altijd voor.

Kaboutertje, wij drinken normaal ook niet, maar goed, een bruiloft moet ook een uitzondering kunnen zijn vinden wij.
    En heel simpel gedacht, het lukt toch niet zomaar dus waarom niet voor 1 keer lekker drinken?
    Voel me er ook niet schuldig over.
    En over MVM, je kan het naïef noemen, maar ik denk als ik dit niet mee had gemaakt dat ik er heel anders tegenover had gestaan.
    En ik schaam me om het te zeggen, ik weet niet of ik het dan ook had gedaan.:)
    En nu wil ik zeker mee doen, niet alleen om iets terug te doen, maar gewoon omdat ik het heel erg belangrijk vind.

Angelica,o ja dat klopt, nu weet ik het weer,was me ff ontschoten.
    En als het aan mij ligt mag je gewoon mee blijven kletsen, met je banner er gewoon onder.
    Je hoeft jou geluk niet te onderdrukken, voor ons verdriet.
    Je mag er gewoon blij mee zijn hoor meid.:D:D

18. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Die banner??? Die MOET blijven staan. Ten eerste omdat het voor jou erg leuk staat.
    En ten tweede omdat het mij moed geeft ( hoewel ik er vor ons niet meer in geloof: gevoel en dat klopt altijd wb zwangerschappen)

Het is toch tof voor je.

Ik heb nog wel een vraagje:
    was er bij jullie een oorzaak dat het niet lukte?

Brabbel is dat inetressant om achter de namen in de lijst te zetten?
    Ook bij degenen die nu wel zwanger zijn?

19. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Brabbel.Ik bedoelde eigenlijk dat ik naief was.
    Ik ben zo vaak zwanger geweest, dat ik echt nooit verwacht had in de MMM te komen voor onbegrepen vruchtbaarheid.
    Zwanger worden was immers nooit een probleem.

Ik heb overigens maar 1x mee gedaan met MvM. Alleen de keer dat ik zeker wist dat het goed zou gaan ( weer dat
    gevoel he) van week 11 tot week 16

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Aan alle zwangeren: GEFELICITEERD!

Aan iedereen die ongi is geworden: een hele dikke KNUFFEL!

Uiteraard moet ik ook even slikken... :(:(. Ik ben inmiddels al voor de 9e IUI bezig en bij ons wil het niet lukken :(.

Ook hebben wij afgelopen vrijdag de aanvraagformulieren voor IVF opgestuurd naar het UMCG. De verwachting is dat wij binnen een paar weken opgeroepen worden voor een intakegesprek. Hopelijk is dit niet nodig en ben ik gewoon lekker zwanger van de 9e IUI!

Het is best erg moeilijk om in mijn geval nog positief te blijven over de IUI-behandelingen, aangezien dit al nummero 9 is voor ons.

Vanmorgen weer voor een follikelmeting in het ziekenhuis geweest. Eitje links is ca. 19 mm, dus Pregnylspuit gezet.
    Morgenmiddag om 14.00 uur moet vriendlief zijn spulletje ter bewerking inleveren en om 15.00 uur vindt de IUI dan plaats.

Daarna weer 2 weken lang (wan)hopen....Hopelijk op 20 april 2010 een positieve test voor ons....!

Share This Page