IUI deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Sammie88, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. oasis

oasis Lid

Mar 7, 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    brabbel, kan je mij terug bij het lijstje zetten, iui 5 , testen 26.04.10 mercikes , ik schrijf hier niet zoveel maar lees wel alle berichten, groetjes

2. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hey meiden

alle zwangeren gefeliciteert meiden,het is jullie gegunt echt wel!!!
    ik vind ook dat de bannertjes er mooi onder moeten blijven staan..
    ok het is even slikken,maar idd je krijgt er weer moed van:):)

@alle wachtende succes op het wachtbankje meiden,ik hoop jullie volgende week of deze week te komen ondersteunen op dat bankje(ik neem wel koekiess mee jah):)

@de rest allemaal een dikke knuffel meiden..

en ja idd ik moet woensdag 07-04-2010 om 11.20 weer komen voor de 2de fm;)

3. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Hoi meiden,
    Mag ik met jullie meekletsen??
    We hebben gisteren onze eerste iui gehad voor een tweede kindje. Ons dochtertje is ook geboren na een iui behandeling (2 eitjes en 2,8 miljoen zaadjes) en nu hadden we 4 eitjes waarvan er 2 twijffelachtig waren of ze mee zouden gaan doen en 6 miljoen zaadjes. Nu dus afwachten..

Groetjes,
    Jolanda

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    @ jufkyjo en angelica, van harte gefeliciteerd!
    @ jem1979, welkom en heel veel succes. Hopelijk is het snel raak voor jullie
    @ meiden die ongesteld zijn geworden, een hele dikke knuf :(

5. Minke12

Minke12 Actief lid

Nov 24, 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Brabbel, het geeft niet hoor, kan gebeuren. Ik bedoelde het puur voor de statistieken en om iedereen hoop te geven; het kan echt hoor!
    Het gaat goed en zoals ik gehoopt had; ik ben misselijk en moe. Daar ben ik zo blij mee, dan voel ik me ten minste goed zwanger en twijfel ik minder. De vorige x had ik dat helemaal niet en toen had ik een mk. Ook geen bloedverlies tot nu toe, dus so far so good.

Ik kan helaas niet meedoen aan MvM. Ik woon op een Waddeneiland en daar kunnen ze het niet ophalen. Ze zijn er wel mee bezig, maar helaas nu nog niet dus. Ik vind het erg jammer, ik wilde graag wat 'terug' doen.

15 april een echo, kan echt niet wachten...

Meiden ik gluur af en toe nog even mee en ik wens jullie echt het allerbeste van de hele wereld. Het si jullie zo ontzettend gegund en ik hoop dat al jullie kinderwensen vervuld zullen worden.

Heel veel liefs en een dikke knuffel van mij

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Brabbel: af en toe een drankje als je nog niet zwanger bent kan voor jou en je mannetje geen kwaad hoor... Mijn mannetje is vervent wijnliefhebber en zijn zaadjes zijn nog nooit niet goed getest (en als klapper opde vuurpijl is meneer nog steeds niet gestopt met roken, rookt er 1/2 per dag, al vind ik dit :(). Zelf rook ik niet (nooit gedaan) en drink ik ook niet... Maar goed, ik slaap soms te weinig en eet dropjes, ook een slechte eigenschap :) Leuk, zo'n trouwfeest voor jullie feest strx. Heb je al foto's ;) ???

Spannende tijden: ik vind het geweldig hoe positief jij blijft en bent! En heb bij jou en de clomid ook een positief gevoel! Spannend meis!!! Duim voor je!

Trotse moeder: balen dat je ongie bent geworden :( dikke knuffel...

BrechtjeMv: Ook al :( :( Dikke knuffel...

Jufkyo: WOW!!! Wat een goed nieuws! Wat lijkt me het toch bijzonder om Ooit eens die TWeede Streep te mogen zien!!! Wow! Gefeliciteerd meid!

Jocelynn: Oóók al ongesteld geworden :(... Balen ook meid... Op naar de volgende ronde, vol goede moed...

Ilja: die bijwerkingen kunnen echt door de pregnyl en de utro komen, al hoop ik oprecht dat je mannetje gelijk heeft. Het verschil per persoon hoe je op de mediactie reageert... Houd er ook rekening mee dat je menstruatie later komt door de utro... Al hoop ik voor jou dat-ie 9 maanden wegblijft :) ! Suc6 meid!

Angelica!!!!!!!!! WOW alweer een positief bericht!!! Super meid! Hoeveelste IUI was het? Jij zit toch ook in Leiderdorp? Hoe ging het deze ronde bij jou? Wanneer pregnyl en hoeveel uur later had je IUI? Had je het gevoel dat er deze ronde dingen anders waren voor je? Hoe lang ben je erna blijven liggen? PB-en mag ook, maar ben zo benieuwd!!! Gefeliciteerd nog trwns :) !!!

Be Happy: Een mooi eitje!!! Op naar een positieve test de 20e!!!! Ga voor je duimen... "Drie maal drie is negen, ieder zingt zijn eigen lied, drie maal drie is negen en ongesteld dat word je niet!";) xxxx

Jem: welkom, spannend, het wachten nu. Klinkt goed en de vorige keer was dus ook 1e IUI raak? Hoop voor je dat het weer zo is! Klets maar gezellig mee!

Kaboutertje en Marnat: knuffel voor jullie op het wachtbankje! Dat dubbele gevoel van onze zwangere forumvriendinnetjes begrijp en herken ik wel... Ik heb nog nooit een positieve zwangerschapstest gehad en dat lijkt me zo bijzonder... Hoop dat jullie er snel een hebben! (en dan doe ik mee :) !) xxxx

Updeetje hier:
    Was vandaag dus dag 9 en had de 2e FM... Waar ze de vorige keer op dag 8 al alletwee 17 en 19 waren, deze ronde gaat weer wat langzamer (baal ik wel van, ben ongeduldig)...
    Maar, bmslijm was nu 6,5 en aan de linkerkant waren de 'tweelingeieren' zoals ik ze maar noem, nu 11 mm en 13,5 mm... Twee serieuze kandidaten dus... Wel grappig om te zien, echt twee follikels die aan elkaar zitten maar wel separaat groeien... Aan de rechterkant een kleine van 9,5 mm, die kan nog gaan meedoen. Ik vind het prima, hebben we 3 kansen! Maar de arts denkt dat we ons op die twee aan de linkerkant moeten concentreren... We zullen zien.
    Ze vroeg of of ik woensdag of donderdag wilde terugkomen. Zelf zei de dat donderdag prima was, want zo hard zouden ze niet groeien... En dan zou ik woe zelf een ovutestje moeten doen... Ik moest gelijk denken aan mijn 1e IUI ronde en die vaagheid met die ovutest, dus zei dat ik liever woensdag terugkom. Ja, ik rijd liever een keer teveel dan een keer te weinig en misschien wel iets missen... Dus nu woe.morgen terug voor de 3e fm, is dan dag 11. Vermoed dat ik do.avond de pregnyl moet gaan zetten en dat we zaterdag de IUI hebben... Maar zou ook woe.avond pregnyl zetten kunnen zijn... en dan vrijdag IUI. Maar gok dus de 1e optie... Hoop zo dat het deze ronde driemaal scheepsrecht gaat zijn!
    Morgen trwns telefonisch consult ivm 3e ronde en wat daarna...? Nog 3 IUI's of net als velen al IVF?

Verder waren de Paasdagen wel ok. Vandaag dus naar de kliniek en uitgeslapen. Beetje luie dag. 1e Paasdag naar schoonfamilie geweest.

Lieverds, dikke knuffel en op naar een zwangere aprilmaand!!!
    xxxx

7. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Juulzon, het ziet er voor jou nu toch wel goed uit he, 2 eitjes eventueel 3 en baarmoederslijm wat al goed op dikte. Bij mij was het baarmoederslijm afgelopen vrijdag 5,1 en ik weet niet hoe snel dit nog kon groeien naar de inseminatie afgelopen zondag. De vorige keer bij onze dochter was het 7 dus wel beter... We wachten het maar af he!

Minke, fijn dat je je goed voelt met de kwaaltjes en je eigen gevoel zegt vaak ook wel heel veel he. Heb het ook gehad bij mijn miskramen dat ik het gevoel had dat het niet goed was en bij Myrthe voelde het ook gelijk goed. Nog 1,5 week en dan je echo!!

Groetjes,
    Jolanda

8. 31 december 2008 gestopt

Jul 27, 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    He Hallo dames, jeetje jullie moeten echt eens wat minder schrijven want ik krig het niet bijgelezen zo na de paasdagen!!!

Zo ik ga eerst eens probere te reageren!

Saskia 1984 en Jem1979 welom helaas meiden

Chichi he kl&%$te meid hel veel sterkte!!

Nightwish welkom helaas IUI zit volgens mij gewoon onbeperkt in he basispakket, de medicijnen echter weet ik niet, volgens mij gaan die eerst van je eigen risico af! Ik heb ook een prikinsttuctie gehad en ik vond het wel meevallen. Is wel een beetje eng de eerste keer maar als je het eenmaal hebt gedaan dan gaat het zo (tenminste bij mij…) Mijn mannetje valt al flauw als hij een naald ziet, dus hij begon er zeker niet aan!!!

Kwiepark helaas ook welkom hier, bah wat weer veel nieuwe dames! Niet bah voor jullie hoor maar dat er toch zoveel mensen zijn bij wie het niet van nature lukt! Is toch echt niet eerlijk!!!!

Maaike Emile: Meid heeeeel erg veel succes met de IVF en laat dit maar jullie middel zijn voor een kleintje! Ik duim heel hard voor je!!!

Spannende tijden: dikke knuffel meid! Sterkte! Heel goed dat je er positief in blijft staan en wat super lief van je mannetje zeg!!!! Kom maar op hormonen beebje!!!

Trotse moeder en dancer 4 fun, brechtjemvj en JoycelYnn: he balen, sterkte meiden en dikke knuffel

Whow Milkh Mooie paaseitjes! Op naar een bevrucht eitje en een kerstkindje!!!!!!

Whow Jufkyjo: het was je eerste IUI toch?? Nou super zeg dat het zo snel raak is, ik hoop dat alles goed blijft gaan, van harte gefeliciteerd alvast heel voorzichtig!!

Whow Angelica: Jij ook al! Nou t was toch wel en vruchtbare Pasen, ik hoop dat dat nog even doorwerkt (dus ook voor ons dames!!!)!!!!

Marnatd: Hoe isi het met jouw meid?

Juulzon: Mooie eitjes! Laat ze maar flink groeien. Ik moet zodadelijk, misschien lopen we dan wel gelijk op!!

Kaboutertje : knuffel voor juouw op het wachtbankje! Dat dubbele gevoel van onze zwangere forumvriendinnetjes begrijp ik ook wel, zeker voor jouw!! Ik ben pas bij poging 2 en ik vind het al moeilijk!!!

Be Happy, meid ik duim voor een super bevrucht eitje daar bij jou!!!

Brabbel: het kan juist goed zijn om je even te laten gaan meid!! ff lekker ontspannen! Hier drinkt mannejte ook al sinds een jaar bijna niets meer omdat zijn zaad zo slecht is! Het helpt wel want het is iedere keer al iets beter geworden. Ben echt trots op em!! Met wintersport hebben we wel lekker wat ge-apres skied (al was het met hele beperkte mate). Hoe is het met de thuissituatie meid?

Babyhope dat dat eitje maar flink doorgroett meid!!!

Voor iedereen die ik vergeten ben: dikke knufffel!!

Ego;
    Ik heb een heerlijke wintersport achter de rug. Heerlijk weer, iedere dag lekker flink sonnenschein en super sneeuw!! is zo lekker om rond de middag dan op het terras in het zonnetje lekker te lunchen in de sneeuw (zucht ik wil weer terug...) Nu mag ik zo voor mijn fm en ik heb een voorgevoel dat het alweer bijna zo ver is dus ik ben benieuwd (het is ook dag 14 dus het zou heel goed kunnen). Nou nu ga ik maar eens aan het werk......[​IMG]

9. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

Dec 10, 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Wat fijn om te lezen na de paasdagen dat er 2 zwanger zijn.. Geniet ervan.. zal nog erg onwerkelijk zijn enzo.. hoop dat het goed blijft gaan.. snap de onzekerheid.. hier hetzelfde zo nu en dan..
    Meiden die ongesteld zijn geworden, veel sterkte en suc6 voor de volgende ronde.
    Brabbel, toevallig komt vanmiddag bij mij de mevrouw van moeders voor moeders. Vorige keer heb ik ook meegedaan en met mijn eerste niet, want toen was ik al 3 maanden zwanger toen ik erachter kwam. Maar dit keer dus weer wel. Wilde het eigenlijk niet, zo'n romp slomp, maar ja, het is voor een goed doel, dus heb ik besloten het toch weer te gaan doen.. Ook met jullie allemaal in mijn achterhoofd.. Al kun je maar 1 vrouw helpen, is dan toch al mooi!!
    Hoop dat jullie allemaal fijne paasdagen hebben gehad meiden.. Vandaag wordt een lekker lente dagje, dus hoop dat jullie ervan kunnen genieten..
    Ik blijf zo nu en dan ff aankloppen als dat nog mag!!??
    Ciao allemaal

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He kaboutertje, wat lief van je. Bij ons kunnen ze geen oorzaak vinden. Ik heb ook een kijkoperatie gehad en daar kunnen ze niets vinden. Ik heb voor volgende week woensdag een echo, dan gaan ze kijken of het op de juiste plek zit. Ik ben zo bang.......
    Wat ik wel raar vind is dat we nooit een samenlevingstest hebben gehad. Nu 2x iui en zwanger zo vaag.
    Ik duim ook zo hard voor jullie meiden, ik gun het jullie zo.......... bij mij om me heen worden met zo zwanger, niet dat ik het ze niet gun...... maar ik gun het jullie zoveel meer.
    Ik weet zeker dat jullie allemaal de liefste ouders zullen worden!!!!

11. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    3108 en juulzon: klinkt mooi!

Jem: welkom

be hapy; dikke knuf voor jou

Ik ga as weekend ongesteld worden. ( temp blijft te laag, helaas)
    Hopelijk komen we zo niet in de problemen met de volgende feestdagen.

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    @ Juulzon, ik moest vrijdag 19 maart om 22.00 spuiten en ik had zondag om half 1 mijn IUI. Ik had juist het gevoel dat het deze maand niet was gelukt. Ik ben niet anders alleen een beetje moe en misselijk. Al denk ik dat de misselijkheid door de stress komt. Ik belde net het zkh (LUMC) en dan krijg je weer zo een preek als je iets voelt gelijk bellen bla bla bla, ze zij nog geeneens gefeliciteerd PFF.
    Daarna belde ik MCK en die reageerde zo leuk, zo anders helaas hebben ze daar geen verloskundige lopen. Ik moet vanwege mijn geschiedenis bij het lUMC lopen.
    Dokter Crooij heeft de laatste keer toestemming gegeven voor pregnyl te prikken. Tijdens de IUI moest ik +/_ 15 min blijven liggen.

13. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    31dec en juulzon: bedankt voor jullie berichtje!!!! ;)
    hopelijk doen de hormonen hun ding :D ik weet niet zogoed wat ik ervan kan en moet verwachten!!!

en wat heb ik gemist!!!!!! :d positieve berichten?!?!?!?!!!!?!?! wow!!! gefeliciteerd meiden!!!!! (zie je ik had niet moeten wegblijven ..al moet ik zeggen dat t wel rust geeft hor) geniet er lekker van!!!!

14. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Zo, er is weer heel wat geschreven. Heb nog weinig terug gelezen. Alleen dat er 2 zwanger zijn. Alvast gefeliciteerd.

Gaat de goede kant op hier. Eindelijk een beetje roze te zijn na tijdje weinig gehad te hebben. Zeker voorjaar.

Ga nog alles teruglezen aankomende dagen en reageren.
    Ben heerlijk uitgerust het weekend. Weet precies wat het uitzicht is vanaf de bank vanuit de caravan. Zeker gezien het natte weer. Nu weer thuis en morgen maar weer wat aan het werk gaan. Gelukkig deze ronde stuk minder last van buik, maar blijft gevoelig bij teveel inspanning. Dus gewoon lekker rustig aan blijven doen voor mij dus.

Voor iedereen op het wachtbankje: zal zo even thee zetten en heb nog wat paaseitjes over. Wie wil?
    Voor degene die op kort termijn voor iui moeten, succes
    Voor de rest dikke knuffel die het nodig hebben.

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Gefeleciteerd Jufkyo en Angelica!!!

Minke, ben je ook bij het "November 2010" topic gekomen? Ik zie dat je daar ook bij zou horen :) ben niet veel online geweest de laatste dagen, dus ik kan het me niet herinneren!

Brabbel, ik zou heel graag meedoen, alleen bestaat zoiets hier niet in België!

Veel sterkte en moed aan iedereen hier! Dames, geef de moed niet op! Jullie tijd komt!!!
    Dikke knuffel aan iedereen!

16. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Pijn de rug begint, dus over een dag of kan ik eindelijk weer naar het zh bellen. En dan weer 9 dagen wachten....
    Dan een week alles op alles en dan weer wachten. Jeetje wat haaaat ik wachten :)

17. 31 december 2008 gestopt

Jul 27, 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    dames, bij mij was nog niet veel loos, 2 van 12 en 1 van 8, dus ik mag donderdag weer terugkomen. Late eisprong voor mij dus dit keer (donderdag is nl dag 16??)

Maar ik houdt goede moed want ik had vorige keer het idee dat ik pas 3 dagen na de IUI de eisprong voelde, kan nu dus beter maar iets later zijn!!

Dames, ik ga van het goede weer genieten! Tot morgen!!

18. 31 december 2008 gestopt

Jul 27, 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    pff kabouterjte shit zeg, ik hoop echt (al weet ik dat het waarschijnlijk niet zo is) dat je gevoel je voor de gek houdt! Dikke knuffel meid!!

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    GEFELICITEERD voor de nieuwe zwangeren.

Zelf gister fm gehad (eitje van al 21 mm) dus 's avonds gelijk pregnyl en morgen (woensdag) de zesde en laatste iui. Hoop dat we toch niet doorhoeven naar IVF.

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat hoop ik ook voor je Zeehondje! Maar tot je aan de beurt bent voor IVF, kun je gewoon doorgaan met IUI (mocht je dat willen en er nog vertrouwen in hebben). IUI wordt onbeperkt vergoed namelijk.

Ik heb vandaag de 9e IUI gehad. Nu weer 2 weken duimen draaien dus!

@ Brabbel: zou je mij op het wachtbankje willen zetten? Testen vanaf 20-04-2010.

Share This Page