Marnat: Had hier net opgeschreven dat ji het wel lang spannend houdt met je schone witte wastesten en dat ik het wel tijd vond worden voor de gekleurde wastest , dus die doen we je komende ronde!!! Deal ? Sterkte meid, want het is toch weer onwijs balen Dikke knuffel... Babyhope: hoe was wje FM???? Spannend!!! Kaboutertje: Las net het andere topic even.. Ach ja, onze hormonen op dit forum zullen we maar zeggen. Ik denk dat degene die zo reageerde zelf (net als wij) heel hard droomt van alleen maar een streepje en het echt niet kwaad bedoelde... Maar ik kan me ook heel goed voorstellen hoe het voor jou overkomt: jij kent je lichaam en je testen inmiddels als geen ander (helaas...) Jij hebt gewoon al zoveel (negatieve) MK's achter de rug, dat je het pas vertrouwt als het streepje echt dikker wordt en duidelijker dan duidelijk is. Dus lieverdje, ik duim keihard voor je door! En dat doen we allemaal, dus als dat nu eens kon helpen... Is de volgende streep vet positief!!! Denk aan je meis!Oh,lees net dat je een echo mag as donderdag! GOED NIEUWS!!! Goed dat je dat gevraagd hebt!!! Ben trots op je! En nu duim ik weer 31-12: Jullie waren er idd vroeg bij op zaterdag!!! Goede score en goed dat je zo lang mocht blijven liggen! Bij ons zei de verpleegkundige, als er een ei is, heeft een zaadje dat in 3 seconden gevonden en bevrucht! Dus wie weet is dat al wel gebeurd 1 zaadje is voldoende... Ik had ook de hele dag wel last van mijn buik, steekjes en een gespannen gevoel. Was zondag gelukkig weg. Nu weer hopen en wachten! Maar we zijn met elkaar!!! Duimduim! Dancer4fun: hopelijk mooie follikels te zien woensdag!!! Brabbel: Jij bent een leuke positivo ! You go funny girl! Zonnetje: mmmm, kunnen jullie niet een paar dagen later naar zijn ouders? Kan me zo goed voorstellen dat je niet op zo'n vakantie zit te wachten.Dat doe je echt alleen voor hem... Wij zouden ook in juni naar vriendliefs ouders gaan, komen broers en schoonzussen ook... En ik vind ze best aardig, maar vind het gewoon ook een beetje zonde om 2 weken vakantie met zijn allen te hebben. En daarbij, wat je zegt, de hele mmm. Gelukkig begrijpt mijn vriend het en gaan we waarschijnlijk een kleine week, na de IUI. Alleen heb wel aangegeven dat ik dan in aparte caravan / tent wil, want we zouden anders ook bij zijn ouders in de caravan kunnen (hoe lief ze ook zijn... liever wat privacy...).. Maar vind het in jullie geval ook van zijn familie wel heel kortzichtig dat ze geen rekening met je houden... Maar lieverd, wie weeeeeeeeeet is het de komende ronde wel raak en kan dat weekend jou helemaal niks meer uitmaken Dat hoop ik gewoon voor je! Dikke knuffel meid! En hopelijk zet het niet door... Egootje: Mooi weer, maar zit helaas binnen.. Na het werk weer in het zonnetje op het wachtbankje... Met dit keer wat Tapashapjes voor ons allemaal.... Om te vieren dat dit Wachtbank dag 3 is En het getal 3 koester ik, omdat het de derde ronde is en die ronde raak gaat zijn xxx
Hi meiden, Zie dat ik na vrijdag veel moet bijlezen... Zie wel hoopvolle berichten bij Kaboutertje ?!? Ik heb donderdag mijn iui gehad en ben echt megamisselijk vandaag en buikpijn. Kan dat een innesteling zijn of voel je daar niks van?
hoi meiden ik kom vanavond of morgen ff uitgebreid kletsen en terug lezen want ben al tijdje niet geweest!!!! Ego: heb weinig last van Clomid op af en toe buien en opvliegers na :s dus das alweer meer dan ik had verwacht!!! had vandaag (dag11) een ei van 14mm moet woe weer en hopelijk zijn ze dan al rijp (zij de gyn) want dan kan misschien vrijdag al iui 4! helaas niet meer eitjes ...wat man en ik wel hoopte maar misschien zit er nog 1 verstopt die we woe wel zien en ik heb een nichtje gekregen!! kleine meid is met 38wk geboren gelukkig was ik wk ervoor nog mee naar verloskundige zodat ik dr nog ff in de buik heb gezien ze is echt een plaatje ben helemaal blij met haar en super verliefd! tot gauw lieve dames
31 Dec@ lol laat ik er dan maar extra van gaan genieten. in week 23 gaat het voor ons echt gebeuren!! 6 a 8 week voor die tijd de voorbreiding van af woensdag denk ik dan. juulzon@ er komt eerst geen volgende ronde ik ga aan de pil. de doktoren gaan het nu bepalen.
Marnat: bahbah bah mmmm tapashapjes, ik kom naar je toe! Spannende tijden, knap dat je zo geniet van je nichtje! schoonfam: de onze heeft er weinig belangstelling voor. Maakt me ook totaal niet uit. Vind het wel best zo
Salcia; heb je pregnyl gespoten? Ik lees hier namelijk vaker dat meiden daar misselijk van worden (het is een zwangerschapshormoon, vandaar). Hier gelukkig na vier dagen het bloeden gestopt. De iui was woensdag en zaterdag had ik nog steeds bruin bloedverlies. Maar zondag was het zo goed als weg, gelukkig!
heey meiden!!! nou weer niks te zien ja een mini eitje.. nu ophogen alweer naar 150eh en daar heb ik echt schrik voor... maar goed al met al vrijdagavond om 19.40 uur de 4de fm.. er zal dan wel wat te zien zijn zeker zei hij,maar nog geen rijpe zeg maar!! dus dan moet ik maandag weer terug komen en dan is ie waarschijnlijk wel rijp hopen dan maar dat er iets groeit en dat ik niet nog een keertje moet ophogen,of afbreken verder beginnen we in een volgende ronde?? als er een volgende ronde komt) meteen met spuiten van 75eh.. we gaan nu een grotere stap nemen zei hij en hoeven niet meer voorzichtig te doen geertgen streeft officieel naar 1 mooi ei.. maar nu gaan we risico nemen voor 2 a 3 eitjes moeders was mee gegaan,en we hebben een goed gesprekje gehad met dr ruis.. omdat mijn moeder 4x miskraam heeft gehad tussen mijn broer en mij. 1x 7 weken 1x 9 weken 1x12 weken 1x13 weken.. dat was niet erfelijk,in de zin van dat ik dat ook ga krijgen.. dus ik hoef me daar niet druk over te maken.. 1x doodgeboren bij 34 weken.. door loslatende placenta.. maar dat was totaal niet erfelijk.. dus daar zijn we ook gerustgesteld over.. ook heeft mijn moeder clomid geslikt blijkbaar.(wist ik vandaag pas,heeft ze dus goed verzwegen voor me) ze wilde me niet ongerust maken zeg maar.. en vandaar dat ik dus nu in deze hele mmm ben beland al met al we hebben een super goed gesprek gehad,en ik kijk met volle hoop en moed naar deze cyclus.. ik geef de hoop niet op,want ik kan niet zeggen dat ik teleurgesteld ben door dit nieuws.. ik heb nog steeds very positive minds dus dames weer een paar daagjes wachten op goed nieuws van mij!!!
Hoi Zeehondje, Ja heb pregnyl gespoten vorige week dinsdag. Daarna was ik even misselijk maar al 3 dagen niet meer, en vandaag al 3x boven de wc gehangen.
Oh salvia, dan weet ik het ook niet. Of gewoon een buikgriepje of over 1,5 week een positest. En daar gaan we dan maar voor hè!
Zonnetje, Sterkte dikke knuf! Kaboutertje, gefeliciteerd hoop dat alles goed gaat! Donderdag je echo spannnend! Liefs Ivon
Wat zijn jullie lief!!!!!! Nee ik weet niet of hij positiever is dan van de week ( de testen komen hopelijk morgen binnen) Babyhope: dat schiet niet op he. Ik kreeg trouwens mail van Geertgen. Niet echt een bevredigend antwoord: overleg maar met je gyn voor een septum resectie. Toen naar voren kwam dat ik een uteris bicornis heb, heb ik natuurlijk al zitten googlen. En daar las ik veel dat het mooi rond maken van je bm weinig effect heeft op de mk ( of het voorkomen daarvan) Nu weet ik al dat ze dat hier niet gaan doen, omdat er toen gelijk is gezegd: dit is niet een oorzaak voor de mk-en.
Kabouter@ Wist jij dat nog niet dat wij lief waren hihi. Spannend meis knuffie mee dan komt het goed.
Geprobeert om weer op iedereen te reageren. Maar het is zoveel , dat ik vast iemand ben vergeten. Sorry hiervoor. @kaboutertje: Jeetje wat spannend allemaal. Wel fijn dat je snel een echo krijgt. Dat zal veel onzekerheid wegnemen. Ik hoop zo voor je dat het een positieve uitkomst heeft. @waardevol: sterkte op het wachtbankje. Hoop zeker voor je dat dit je 1ste en gelijk laatste IUI is. @spannende tijden: gefeliciteerd met je nichtje! Idd goed dat je ervan kan genieten. Moet je ook zeker doen. Jouw kans op een beeb komt vast ook wel. @babyhope: Wat goed dat je zo positief bent. Denk dat dat zeker het beste is voor je lichaam. En ik hoop voor je dat as vrijdag er wel wat rijpe eitjes te zien zijn. @juulzon: Ik hoop zeker voor jouw ook 3x scheepsrecht. Ik ga je(hoop ik) eind van de week gezelschap houden op het wachtbankje. @sammie88: hoe ist met jouw, al voortekenen? @brabbel: Wat fijn dat het voor jullie een goed score was. Nu maar hopen dat ze de goede kant op zwemmen @31decgestopt: Hoop dat de zwemmers de goede richting op zwemmen. We blijven hopen. Sterkte op het wachtbankje. @marnat: hoop dat je ongi snel komt( of niet. je weet maar nooit). @zonnetje: Meid, wens je sterkte met het gedoe met je schoonfamilie. Vind het maar raar dat ze er geen begrip voor hebben. Ik ben toch heel blij dat ik daar geen last van heb. Iedereen in mijn directe omgeving heeft juist heel veel begrip. Das toch heel wel heel fijn. Een extra dikke knuffel voor jou van mij. ego: Woensdag voor de 1ste FM. Ben benieuwd. Tis dan de 12 dag. Had net bij afvegen enorme sliert helder slijm. Was zo dik als rauw eiwit. Dus een teken dat mn eisprong er aan zit te komen. Hebben jullie daar ervaring mee? Dus ben erg benieuwd wanneer de IUI is. Vorige keer op de 15de dag. Heb zo'n flauw vermoeden dat het deze keer eerder is.....
Zat net op het toilet en verloor veel wit slijm, maar geen bloed. En ik ben zo moe, alles is zwaar. Ik vroeg zelfs aan kabouterman of hij mij kon afdrogen na het douchen. Nu krijg ik toch weer hoop en dat wil ik niet! Mezelf hoop geven is het domste wat je kunt doen he. Als je veel slijm verliest en geen bloed, wil dat zeggen dat het nog goed gaat? ( bij mij begon een positieve test nl ook altijd met bloed, behalve de 1ex maar dat weet ik niet meer zo goed hoe dat ging)
Kan er bij mij ook geen hoogte van krijgen. want vorige ronde had ik helemaal geen slijm voor mijn ei . die keren ervoor weer wel. Maar omdat ik er toen nog niet zo heel erg mee bezig was weet ik eigenlijk niet wanneer ik precies een eisprong had. Moet gewoon woensdag even afwachten, dat zien we het op beeld hoe het met mijn ei gesteld is
Ik ben blij dit forum gevonden te hebben...ben ik tenminste niet alleen met het wachten...Iedereen hier wacht wel op iets.