Ik lees mee dames, trouw bijna elke dag.. maar het is bijna niet bij te houden.. Kaboutertje.. ik wilde je feliciteren, maar zie nu dat je zelf zo nog niet ervan overtuigd bent dat het goed zit.. en gezien je laatste berichtje, snap ik goed waarom. Wens je suc6 met de onzekere tijd en hopelijk geeft de echo je donderdag wat meer zekerheid en vertrouwen. Alle andere meiden.. suc6 met wachten op van alles en nog wat. Ben met jullie allen in mijn achterhoofd, keurig aan het moeders voor moederen hoor!! Keep the faith.. Een dikke knuf vol HCG
@Marnat Het is nog steeds niet gelukt met de lijst. Kun jij mij erbij zetten met als Ziekenhuis OLVG Amsterdam? Thanks!
kaboutertje: ik begrijp je onzekerheid nu al te goed! Moet wel zeggen dat er steeds bloed was wat de miskraam aangaf (behalve dan van je huidige kindje, misschien was het eerst een tweeling?) of dat er een MA is geconstateerd (je eerste mk). Dus zoals ik het nu zie: geen bloed geeft moed en op naar de echo donderdag! Hoever ben je dan? Soms is er voor de 6 weken nog niets te zien...
Milk: de eerste dagen had ik nooit bloed, net als nu Ik ga nu wel licht mjn rug voelen ( net als ik ongesteld word) Bij kabouterkind kregen we dus al een echo vanaf 3,5 week. En bij 4 weken was er een mooie ring te zien. Ik ben nu 4w4d. We zien wel....
Weet iemand overigens wanneer pregnyl echt uit je lichaam is? Heb een dosis van 2x5000 gespoten vorige week dinsdag.
O, dat is toch best lang erna idd. Reden temeer voor mij om lang genoeg te wachten met testen, helaas
@sammie; balen dat je ook ongi bent geworden. Heb op zich wel een afspraak gemaakt de fm. Maar nog met dubbel gevoel. Dit is een korte vakantie die we hadden staan. Gaan van de zomer ook nog 3 weken weg. En zou dan wel maandje overslaan hoor. Want die vind ik wel belangrijk. Maar sta er nog wat dubbel tegenover dus wat ik heb gedaan. Want ja hoe reageert manlief. Hebben het er vanmorgen wel even over gehad, maar ik moest maar beslissen. Lekker makkelijk dus dat afschuiven. Zijn antwoord was dat hij er dan misschien wel anders over denkt. Maar dat wist hij nog niet. Hier tussen iui 1en 2 al maand rust gehad door stop en tussen iui 2 en 3 ook al rustronde gehad door cyste. En op zich kunnen we dus ook wel weg, alleen beetje aangepast. Was toch al rare vakantie geworden, ivm eerst weekend weg met schoonfamilie en nog 2 verjaardagen die week. Vakantie is zeker belangrijk. Maar gezien ik al 1,5 jaar in het ziekenhuis loop begin ik soms best ongeduldig te worden. En deze maand is het de vakantie, volgende maand zit er dan ook een weekend weg ingepland wat net niet uitkomt als ik een langere cyclus heb. En daarna is het druk op mijn werk, dus ook niet handig en nog eigen zomervakantie. Dus ergens pas in september dat het dan goed uitkomt. Dus wordt toch ergens wat inleveren. Denk dat er heel wat meer dwars zit bij manlief. Want we hebben al flinke discussie gehad over de vakantie met zijn familie. En toch dat ze stuk minder aandacht aan hem besteden. Ze komen zelden langs bij ons. Bedankt voor de reacties weer. En gelukkig vinden jullie me geen zeur. want zo voel ik me wel. Ga nog alles eens lezen, want begin draad kwijt te raken.
Ja, dat is idd waar mck doet er niets aan. Ik moet morgen voor een echo naar het LUMC, is dat niet iets voor jou? Die doen wel onderzoek en dokter Lowe is echt geweldig
Sammie: had ik wat gemist??? Ships ships ships Angelica: zal eens mailen, dank je Zonnetje: goed zo meid Ego: net getest en niet donkerder dan de vorige. Nou laat maar komen dan!!!
@juulzon: dat weekendje weg met zijn ouders is inderdaad de opoffering die ik begin dit jaar heb gedaan. Manlief gaat. niet alleen naar zijn ouders toe. Heb ik al zo vaak gezegd. Maar ja, heb ook al voorgesteld dat we dan vaker samen gaan. Maar dat hoefde gisteravond ook niet. Op zich vind ik het niet erg om er in 1 keer naartoe te gaan hoor. Maar wil niet te lang blijven nee. En we gaan al regelmatig een weekend samen weg. Hebben een eigen caravan. Na dat weekend zouden we ook dus daarheen gaan. Enige nadeel is dus dat ik na de iui niet zo heel veel kan doen. Maar op zich vind ik dat niet erg. En normaal manlief ook niet. Maar denk dat er meer achter zijn buien zit. Want die vakantie is zo belangrijk voor hem lijkt het wel. Want ja schoonzus en zwager gaan zelfs hele week mee. En ik wilde maar 2 nachten, van de 7. Ben gelukkig niet de enigste die dus door wil, heb al van de 5 rondes, 2 ronders gemist door dicht lab en een cyste. @31dec: dat gesprek is al een keer geweest, maar ja sommige mensen leren het nooit. En ze spreken het nog tegen ook. Die vakantie doet niet goed aan de familierelatie ben ik bang. Want onbewust baal ik dan toch en alle aandacht gaat die week naar neefje wat mee is. Zoals elke keer als die er is. Wat op zich ook logisch is hoor. Maar doet soms wel pijn. En ik heb mijn relatie dus al geprobeerd te redden om mee te gaan met het weekend. Voelt soms wel alsof ik me altijd moet opofferen om de relatie weer goed te houden. En het nadeel is dat we aankomende tijd meer dingen hebben staan, dus ja op zijn vroegst is het september dat we niks moeten opofferen voor de iui. Ben er ook al achter dat in familie van manlief dat soort dingen minimaal besproken wordt en er snel overheen wordt gepraat als het niet goed gaat. En man doet dat net zo hard, want het gaat altijd goed. Ook als ik me rot voel. En als ik hem wil troosten, omdat zijn ouders zo doen mag dat niet. Snap er soms niks van. @kaboutertje; succes met je echo donderdag. Hoop zo dat het blijvend is voor je. Is niet mijn zomervakantie. Die heb ik pas in augustus. Dat gevoel zou ik inderdaad hebben. En dan vooral op vakantie vlak na mijn ei. En een langere cyslus als ik geen iui doe. Maar gevoel blijft dubbel. Moet er wel bij zeggen dat die ruzies soms zo hoog opliepen dat man zei dat hij bij me weg wilde. Heb hem weleens gezegd of hij dan wel gelukkig denkt te worden, dat vraag ik me dus af. Wil hem eigenlijk niet kwijt, maar zit soms weleens te denken of ik dus niet beter af ben zonder hem. Maar ja, iedere man heeft goede en slechte kanten. En ik zelf ook natuurlijk. En buien waarin je dingen zegt in boosheid. Want we hebben het vaak ook gezellig samen. En waren dus inderdaad de zomervakantie aan het bedenken vorige week. En hoe ver is dat ziekenhuis weg dan? Wat moet er komen? Heb je nogsteeds het gevoel dat het niet goed zit? @dancer4fun; voor de zomervakantie zou ik het ook doen. Vooral omdat we inderdaad vakantie nodig hebben inderdaad. In dit geval zal de iui voor de vakantie zitten en ben ik gewoon niet helemaal fit. Maar zou dus wel weg kunnen. En deze vakantie zag ik al niet helemaal zitten. Dat speelt ook nog mee. Ik heb van de 5 rondes al 2 geen iui kunnen doen. Dus ja, wil gewoon verder eigenlijk. En heb al maanden verloren voor mijn gevoel omdat uroloog het niet nodig vond me naar de gyn te sturen. Dus toen ook al half jaar rust gehad, op een enkel onderzoek na dan. Scheelt misschien ook al. Wij lopen al vanaf december 2008 in het ziekenhuis bij uroloog en gyn. En hebben nu pas 3x iui gehad. @milk; is ook wel zwaar inderdaad om naar het ziekenhuis te gaan. Heb ik soms ook wel. De ene maand meer dan de andere maand, afhankelijk van de dagen dat ik moet en in combi met werk. Jij gaat langere tijd weg toch? Dit is niet onze zomervakantie, die zit pas later. En ik heb al tussen elke iui een rustronde gehad. En ik kan dus wel weg, alleen man ziet dat niet zitten. Want als ik mijn zijn familie mee ga moet ik wel fit zijn lijkt het. Kom hem al tegemoet om toch te gaan, hoewel ik helemaal niet wilde. Ook al heb ik de iui gehad. En als er nou wat leuks tegenover staat zeg ik nog ja. Maar ik moet de iui dan overslaan voor een weekend waar ik geen zin in heb. En een paar dagen zelf weg, met 2 verjaardagen in die dagen. Dus of je dan echt vakantie hebt vraag ik me af. Dat beïnvloed dus wel de keus. Als je net zoals jij een paar weken weg gaat vind ik het weer anders. Ik ben dus na elke iui paar dagen extra vrij. En werk maar 27uur. En heb nog ergens week vakantie gehad. En manlief neemt zelf geen vakantie op. Zijn werk is ook deels zijn hobby. Want ook in zijn vrije tijd is hij er mee bezig. Hoe gaat het verder bij jou? @sammie: dat kan ik me voorstellen dat je dan geen iui gaat doen. Wat gaan ze doen aan je oor? Misschien toch een bevruchting maar geen goede innesteling. @salcia; ik ging er dus ook vanuit dat ik dan geen iui kon doen. Maar ik schijn dus gewoon voor iui 4 te mogen. En evaluatie is dus pas zelfs in ronde 5. Mocht ik deze ronde kunnen doen. Want dat is dus ook nog de vraag of er geen cyste ofzo zit. Weet dat stress niet goed is nee, maar ja, soms ontkom je er toch niet aan. Zeker niet als je beide koppig bent en een andere mening hebt. En in dit geval is het moeizaam een comprommie te bedenken. @pregnyl; de pregnyl is na 11 dagen zeker uit je lichaam. Afhankelijk van je lijf en hoeveelheid kan het ook wat eerder zijn.