IUI deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sammie88, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    o ja zie het nu, kende deze test niet..is wel te zien hoor, ook al is het licht... ik duim heel hard voor je!!

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Juulzon; hopen dat jou pendel werkt. Al hoewel ik daar totaal niet meer in geloof. Heb een tijdje geleden ook door meerdere laten pendelen. En allemaal hadden ze dezelfde maand. Dus ik was al helemaal aan het hopen. Maar helaas, die maand is gewoon zonder zwangerschap voorbij gegaan, haha.

Zonnetje; jeetje wat maak jij allemaal emotionele dingen mee zeg. Wat balen dat de band tussen jullie niet verbeterd, nu jullie toch al een tijdje in de mmm zitten. Ik kan je alleen helaas geen advies geven. als het een heerlijke en fijne vakantie gaat worden zou ik daarvoor kiezen, je bent toch al zo lang bezig, een maandje langer kan dan ook wel. Ik ga bijvoorbeeld ook naar amerika en die kans wil ik ook niet laten schieten, dus een maandje geen ziekenhuisbezoeken volgende maand voor mij.
    Maar ja, je moet je eigen gevoel volgen. Maar als door dit alles je relatie stukloopt, dan heb je helemaal niks! Dat lijkt me best eng, die gedachte daaraan.

Kaboutertje; oh meid, wat zit jij nog steeds in een onzekerheid zeg. Ik kan me niet voorstellen hoe jij je nu moet voelen. Heel veel sterkte.
    Ik vind de onderste test wel iets donkerder hoor?

Ongeduldig; hoe is het met jou? Al meer klachtjes?

Sammie; aaaahhhhh nee hè. Die onderste test is trouwens al wel wat lichter. Misschien blijft de pregnyl bij jou wat langer in je lichaam?

All; hier niks bijzonders!

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Zeehondje, maar dan zal hij 12 dagen na Pregnyl toch ook een streepje moeten hebben, hij was toen spierwit de test.

4. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dat is dus juist mijn angst wat je zegt. En die angst werd vanavond weer bijna waarheid om eerlijk te zijn. Is ook niet de eerste keer hoor. Maar man blijft toch hier. Maar weet dus niet of hij deze ronde wel of niet iui wil doen.

En of het een leuke vakantie wordt, geen idee dus, want ik had al geen zin erin. En dat neemt man me dus nogsteeds kwalijk kwam ik achter.
    Want ja ik ben bang dat die vreemde kennissen bijten denkt hij. Het is een weekend weg met schoonfamilie die mij het gevoel geeft er niet echt bij te horen. Ben al ooit meegeweest met een weekend voordat schoonzus erbij was. Voelde me toen al buitengesloten en nu nog meer.
    Maar man wil dat niet zien of begrijpen en vind het dus niet leuk dat ik niet gewoon zeg kom we gaan de hele week mee.
    Schoonzus en zwager dus wel. Bij kennissen waar man vroeger als kind altijd stond. Ik heb zoiets van ga niet hele week met schoonfamilie in een huis zitten als ik me buitengesloot voel.
    De andere dagen nog zelf evt weg, maar was nog maar de vraag hoe lang.
    Maar ja om mijn relatie te redden zit ik er toch aan te denken maar wel toe te geven aan dingen. Is ook niet altijd goed, dat weet ik.

Man vind mij koppig, want ik wil mijn zin volgens hem. Vind het andersom ook wel hoor. Heb hem nu wel gezegd dat ik hem niet kwijt wil. En dat ik van hem houd ondanks alles.
    Dus ben benieuwd. Want zelf wist hij helemaal niet wat hij voelde meer. Wist ook niet wat hij wilde.

Dus zucht, 3 maanden zonder ruzie en nu dit weer.
    Maar hoop dat het goed komt allemaal.
    Snap het soms ook niet zo, want we hebben net een andere caravan bv gekocht. Die was niet goedkoop. Die koop je toch niet zomaar als je al twijfelt lijkt mij. Waren toch zo 10.000 kwijt voor alles in totaal.

Maar is en blijft lastig. Heb hem ook gevraagd wat ik moet veranderen dan bv. Dat wist hij dus niet precies te vertellen.
    Wat moet je dan toch.

Heb hier al vaker gelezen dat relaties toch kapot gingen door de mmm. Weet nog wel bij duivinnentje bv. En er was nog iemand dat man ineens vertrokken was. Weet haar naam alleen even niet meer. Maar blijf hopen dat we er samen doorheen komen.
    Heb ik hem ook wel even verteld hoor dat ik dat hoop en dat ik samen met hem wil blijven, ondanks alles.
    Maar ja garantie krijg je niet erbij. Heb hem ook gezegd dat hij toch niet zomaar met me getrouwd is. Dat hij dat echt zelf wilde.

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik vroeg me eigen af vanaf wanneer jullie tellen als dag 1?
    Vanmiddag de hele middag bruin met wat rood, en sinds half negen ineens heel veel rood bloed.
    Is dan vandaag al dag 1 of morgen?
    Omdat ik vanaf dag 3 weer moet spuiten.

6. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    --breekt ff in--

Hey Sammie
    vóór 21:00 helderrood verlies, diezelfde dag cd1; ná 21:00 helderrood verlies, de volgende dag cd1.

Zo houd het Geertgen het aan.

Dus ik zou zeggen, vandaag cd1 en overmorgen weer starten met spuiten.

Knuf Sookie

--breekt weer uit--

7. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @sammie; ik zou in jouw geval dinsdag als dag in rekenen.
    Heb zelf geen richtlijnen meegekregen hoe en wat precies. Kijk zelf altijd een beetje wanneer ik het echt ongi is begonnen.
    Dat is bij mij als ik elke toiletgang bloed aan papier heb zitten.

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    even snel
    @kaboutertje zoals zeehondje zegt je onderst eis wel donkerder..
    en natuurlijk niet met ochtendurine meiss:):):)

ik duuim voorje

morgen kom ik weer op iedereen reageren:)

9. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Milkhd: zie dat jij bijna een gesprek met de gyn hebt en.... bijna je NOD... Hoe voel je je? Heb je een goed gevoel??? Ik duim hard voor je meid!

Kaboutertje: De testen zijn idd licht, misschien maak je nog weinig HCG aan? Op naar donderdag! Op naar een mooie echo! Mijn duimen duimen ook hard voor jou! Denk aan je meid!

Sammie: :( :( Wat onwijs balen lieverd... Pffff, was je derde ronde en dan al die positieve berichten hier op dit forum, dan hoop je gewoon keihard dat jijd e volgende bent... En die lichte testen.. Kan me erg goed voorstellen dat je onwijs verdrietig bent... Geef je een héle dikke knuffel! Ronde vier wordt het gewoon voor je!! Denk aan je... En ja, dinsdag is dag 1. Bij ons houden ze gewoon van 00.00 tm 24.00 is dag 1...

Angelica: hoe gaat het met je? Hoe voel je je nu? Ga je nu ook nog regelmatig voor controles naar het LUMC? En wanneer heb je een echo??? Spannend, geniet ervan meid!

Zonnetje: lastig hoor, zulke familiesituaties... Hoop dat jij en je mannetje eruit komen. Luister naar je gevoel meis! Dikke knuf!

MArnat: succ6 op de info bijeenkomst!

Dancer4fun:hopelijk een mooie FM morgen!!!

Waardevol: Ja, erge kletsers zijn wij hier hé :) Kan me heel goed voorstellen dat je niet alles bijhoudt, maar dat geeft nix! Suc6 deze ronde!!

Salcia: heel spannend! Ik hoop dat wat je voelt gewoon een innesteling is :) ! Duim, duim ...

Zeehondje: ja ach, die pendels... In het kader van de positieve vibes wil ik er ook gewoon in geloven... Tuurlijk weet ik dat het nix zegt :(, dat zou immers maar al te mooi zijn. Als alle pendels zouden uitkomen :) :) Mar goed, blijf gezellig op het wachtbankje met de rest :) Neem morgen een grote bak druiven mee voor op het wachtbankje, gaan we even gezond doen ;)
    Hier verder geen nieuws... Zit nog steeds gezellig met jullie op het wachtbankje ;) !

xxxx

10. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    ik hoop er dus ook samen uit te komen. Heb dit ook tegen man gezegd hoor.
    Het ergste is nog dat zijn familie niet eens weten dat die oh zo geweldige vakantie die dit jaar verplicht moet doorgaan al 3x bijna mijn huwelijk heeft gekost. Omdat man dus graag mee wil en ik niet.
    En nee, voor man is het geen optie om dus alleen te gaan. Want ja. Hoe moet hij verklaren dat ik er niet ben.
    Dat kan dus echt niet vind hij.

Alle ruzies van afgelopen jaar gaan bijna allemaal over de mmm en zijn familie.
    Vraag me soms ook af of hij het meent wat hij in zijn boze buien zegt. Want wonderbaarlijk krijg ik hem er elke keer toch weer toe dat hij blijft. Dus is vast nog wel gevoel genoeg.

En we zijn beide koppig, dus ja, dat is dan niet makkelijk als je lijnrecht tegen over elkaar staat.

Maar makkelijk is het niet, maar ja, zien wel weer.

Vandaag flinke last van buikpijn door ongi. Dus wordt me een dagje wel. Moet namelijk hele dag werken.

11. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    Jeetje zonnetje: Als ik je verhaal lees enals je al zovaak een ronde hebt moeten overslaan dan zou ik dat idd ook niet doen, maar je moet je hart volgen meid!! Ik hoop echt dat jullie er samen goed uitkomen en dat jullie dit allemaal goed overwinnen! Heel erg veel sterkte meid!!!

Marnad: heel veel succes vandaag op de bijeenkomst, denk aan je!!

sammie, kan het niet toch raak zijn geweest (al was het dan van heel korte duur?) ik zou dit wel even melden op het zh

Kaboutertje, ik duim ook nog steeds heel erg hard voor je meid!!

Dames op het wachtbankje: hier oook niets nieuws! een gezond dagje? dan maak ik wel wat smooties voor ons!!!:D

voor de rest, hele dikke knuffel!!

12. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Sammie: Bij ons houden ze gewoon van 00.00 tm 24.00 is dag 1 ( even kopie ;) )

MilkHd : nu ben ik eigenlijk wel beneiuwd wat jouw medische opleiding is ;)
    ( vergeten te vragen)

Pendels: mijn moeder heeft gependeld en er kwam uit : mjmmmj
    Nu geloven we niet in pendels, dus bij kabouterman ook geprobeerd en kwam hetzelfde uit.
    Toen bij mijn moeder en tante en daar kwam ook de goede uitslag uit. ( neem aan dat zij klaar zijn met kinders krijgen ;) )

13. ivon

ivon Lid

27 aug 2009
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zonnetje, ik hoop dat jullie er samen uit komen!Moelijk allemaal sterkte!

Sammie, flink balen zeg sterkte!

Hier nog geen ongi te bekennen, maar voel het toch echt aan komen dus zal vandaag of morgen vast wel door zetten!

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ivon, geen bloed... houd moed :)
    Kaboutertje, mijn duimen worden nog net duizelig van al het duimen voor jou! Op naar een mooie echo morgen, het is je ZO gegund!!!
    zonnetje, niet lekker, last van je buikje en dan ook nog werken en alles aan je koppie.... Dikke knuffel!

31-12... mmmmm ben dol op smoothies!!!! Goed idee!!! Haal ik zo vers gebrande broodjes voor ons op het bankje :)

xxxx (nu gauw weer aan het werk...)

15. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Kaboutertje.. heel veel succes morgen, ben heel erg benieuwd of er een plakkertje zit.. hoop het zo voor je..
    Zeehondje, voel me goed, thanks.. alleen pijnlijke en grotere boobs haha.. maar ja.. als dat alles is.
    All, suc6!!!

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kaboutertje: ook namens mij veel succes morgen! Hopelijk krijg je goed nieuws te horen. Ik duim voor je en denk aan je!

17. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Nou, man is dus redelijk bijgedraaid. Toen ik hem vanmorgen ging wekken, vroeg hij zowaar hoe het met me was en hoe ik me voelde. Hem toen verteld dat ik me nog onzeker voel over alles. En ja fit ben ik niet, maar komt ook door ongi. Vandaag had ik de paracetamol toch echt nodig.
    Uit hem kwam niet zo heel veel, maar hij voelde zich wel beter en hij trok me zowaar in zijn armen.
    Dus was enige vooruitgang weer. Hij heeft vaker van die buien gehad.

En ik had spontaan tranen in mijn ogen, toen vroeg hij dus meteen wat er was en waarom ik die had.
    Dus is weer goe de hoop.
    Lijkt er heel erg op dat hij soms ook niet weet wat hij met zijn gevoelens aan moet. Hij heeft ook niemand waar hij mee kan praten over dit geheel.

Maar heb weer goede hoop. En ik mocht afspraak laten staan. Dus morgen weer voor de fm om te kijken of ik mag starten.

@ongeduldig: hoe is het bij jou?

@kaboutertje; ik denk niet dat de pendels kloppen. Want ik tel er maar 6. En je hebt al 1 kindje. En dan in ieder geval 5 mk-en. En dan deze wat onbekend is. Maar dat zijn dus in totaal al 7. Of vergis ik me nu heel erg.

@marnat: hoe was de instructie. Zie je het nog zitten allemaal? Want je zag toch erg tegen het spuiten op.

Voor degene op het wachtbankje succes en nog geduld hebben.

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    update : Ben vanmorgen naar de bijeenkomst geweest, we hebben een goede uit leg gehad.
    We hebben een schema mee gekregen wanneer ik moet spuiten wat ik moet spuiten.En hoelang ik de pil moet gebruiken .
    3 Week de pil
    en van af 27 mei beginnen met spuiten.

Heb me zelf met water mogen spuiten, dat ging me goed af.
    maar ik ga iedere morgen met manlief er af om me zelf te spuiten.

zodat het allemaal wel goed gaat.
    vanaf vanaaf binnen met de pil.

mijn koelkast ligt vol met medicatie , de inhoud van mijn koelkast is nog duurder dan de koelkast.

19. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @marnat; ik heb je al reactie gegeven in het andere topic.
    Maar succes in ieder geval.

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Ik las het iedereen vraagt me ineens vandaar ook hier maar geplaatst.
    Ik krijg zelfs pbtjes van meiden die ik niet ken!! met de vraag waarom al 12 jaar pff.

Deel Deze Pagina