@ juulzon, op af en toe steekjes na in de buik nergens last van, geen gevoelige () () en ok geen misselijkheid of wat dan ook. Ik hoop zo dat dat nog gaat komen........ verschrikkelijk he, al is het dna gezellig op het wachtbankje, wachten is toch echt niet leuk!! zeehondje, Juulzon, brabbel: jullie al "kwaaltjes"? ach we moeten nog een weekje dames!!! Kaboutertje: meid ik hoop dat je gewoon gelijk doormag met de volgende!! Sterkte meid! Be happy: dikke knuffel zonnejte: he meid, dat is toch niet zo leuk, maar zoals al gezegd is! Nu fijn zelf klussen!!!! Tis toch raar he dat je in jou situatie zit met al je twijfels over het weekendje en dat je dan cystes hebt!... wat hebben we toch rare lichamen!! Saskia heel veel sterkte met het wachten totdat het zover is meid! Ik duim nog steeds dathet uiteindelijk niet nodig is!! Je weet natuurlijk maar nooit!! MV77 en Salcia: Ik had de vorige keer ook zo'n problemen met die stomme ampullen, dat dopje heb ik niemeer nodig hoop ik...... Ook jullie sterkte met het wachten!! Voor de rest op naar een weekend vol zonnenschijn!!
He kaboutertje, ik hoop zo dat het niet een bbz is, als je hele heftige krampen krijgt gelijk het zkh bellen. Heb het 2x meegemaakt. Luister goed naar je lichaam. Het zkh nam mij niet serieus en de laatste keer zat er een scheur in mijn eileider. Ik was toen 5.4wk zwanger. Zeehondje, balen van die cyste, dikke knuffel. De rest fijne zonnige dag
we zitten nu in het restaurant van het zh een bakkie te doen. hebben net de donatie bij iui lab gebracht. dus nu even tijd verdrijven en allebei op mobiel aant internetten. ben benieuwd wat straks de uitslag is. hoeveel zwemmers enzo.... doe later nog wel verslag van de iui zelf.
hey dancer: hoest gegaan!?!?!?! ik zat gelijk met jou wahaha ik was pas 10:37 aan de beurt!! helaas viel de score hier behoorlijk tegen maar was de bewegelijkheid wel goed (al vond ik dat ook weinig) dus verwacht er helaas weinig van deze ronde maar wie weet! je hebt er maar 1tje nodig! heb ook niet gevraagd van de echo vooraf,...vond t bij nader inzien idd beetje onzinnig! volgens gyn was mn slijm perfect!! en had mn bm de juiste positie en opening en was t weer het perfecte moment! nu maar weer gezellig op het wacht bankje zitten! zal er even een kruk bij pakken want t is nogal vol ga weer duimen!!!...zal t nodig hebben!
saskia: thanks!!!!! ik kom er weer lekker bij zitten hor! en hoop ook dat er 1 de goede kant op zwemt! ik had bewegelijkheidsklasse A en dat snapte ik niet helemaal maar heb t net opgezocht en dat betekend dat ze goed vooruit zwemmen das wel fijn!! en nu maar afwachten! ik had altijd goed voorgevoel over poging 4 en hopelijk is dit resultaat geen spelbreker dancer: ik houd je plekje naast me vrij hor!!!
@ Juulzon: lief van je! Ik heb alleen ervaring als secretaresse / binnendienstmedewerkster op een makelaarskantoor. Ruim 11 jaar lang heb ik op diverse (kleine) makelaarskantoren gewerkt. En tja, de economische crisis/crisis op de huizenmarkt heeft ook zijn uitwerking gehad op de makelaarskantoren. Er zijn er flink veel failliet gegaan en de rest moet op zijn centen letten. Ik woon zelf in Assen en zoek werk in Drenthe of Groningen-Stad. En dan voor 24 uur per week (of maximaal 32 uur per week, met mogelijkheid tot minder werken). Ik heb gelukkig 2 sollicitaties lopen op makelaarskantoren. A.s. woensdag heb ik weer een gesprek op een makelaarskantoor. (Dat gesprek wat ik dus verzet heb van gisteren naar woensdag). Het werd me gewoon allemaal even te veel. Mijn vriend zei ook al (de lieverd): je kunt je ook niet op alles tegelijk richten. Die baan komt wel weer. Je grootste wens is kinderen. Laten we ons daar eerst maar op richten.
hey meiden, meld me op het wachtbankje. Iui is goed gedaan. Nergens last van. Waardes waren goed. voor 53milj 30% na 16 milj 8% . Qua aantallen meer als vorige keer alleen iets minder bewegelijk. Maar ja , we zien wel wat de uitkomst is. Ik had ook geen echo voor iui. weet eigenlijk niet waarom, vind het ook niet nodig want voel mn eisprong bijna altijd. En zo te voelen zit het te rommelen dus dat zou een goed timing zijn. Meiden zo een bakkie thee maar eerst nog paar uurtjes werken.
Dancer4fun, welkom op het wachtbankje. Fijn dat de IUI goed is gegaan, nu is het weer duimen geblazen!
@dancer: mooi dat het goed gegaan is...en welkom op het wb! Ik vind het nog steeds mooi aantal..wij hadden maar 23 miljoen en 4 miljoen bewerkt, ga nu twijfelen of dat wel normaal is..
overigens is mijn zeurende buik nu weg...hoop dat dat goed teken is en dat het innesteling is geweest afgelopen 2 dagen..
@kaboutertje; is wel apart inderdaad dat het precies hetzelfde is. Hier ook geprobeerd. Met mijn trouwring werkt het niet zo heel goed, maar met naald en draad krijg ik er 3. Balen dat ze niks gezien hebben op de echo. Wat een teleurstelling. Ik denk dat je meteen toch gewoon weer door mag lijkt mij. Maar moet je anders even navragen. Succes met het verwerken van het verdriet. En ik hoop dat je man toch nog verder wilt gaan. @zeehondje: oneerlijk he dat iedereen je inhaalt. Hier heb ik dat gevoel ook vaak. @salcia; die buikpijn heb ik 2 weken lang gehad na de iui. Dat zegt helemaal niks. Kan van alles zijn namelijk. Let op de stip op de ampul, dat is het eerste breekpunt. Kan inderdaad soms lastig gaan ja. En niet te hard knijpen. @marni: succes op het wachtbankje @juulzon: dat wachtbankje duurt ook zo lang he. @31decgestopt; ik heb een man die niks van zijn gevoelens laat blijken. Zit er soms naar te vissen. En dan op zo manier dat hij bijna wel antwoord moet geven. Maar ben wel 1,5jaar verder sinds we de mmm in zijn gegaan. En ik merk het vaak aan de kleine dingen. Maar in ons geval is hij ook degene waardoor het niet lukt. @behappy: kan me voorstellen dat je een flinke dip hebt. Alles kost zo veel energie. Je wilt zo graag en het lukt niet. Is rescue remedy niet iets voor je. Kan je bij de apotheek en bepaalde drogisten krijgen. Is homeopatisch en geen bijwerkingen. Geeft rust. Ik gebruik het regelmatig en ben er erg blij mee. En ik hoop dat je op kort termijn zwanger bent en een baan hebt. Maar is wel lastig te combineren inderdaad. Denk vooral aan jezelf. En probeer niet te veel te gelijk te willen. Snap wel dat je het wilt. Want door de hele dag thuis te zitten, pieker je veel over het niet lukken van de kinderwens. Succes en sterkte. @saskia; hebben ze al onderzoeken gedaan bij jou? Hier ben ik namelijk 4 maanden bezig geweest met onderzoeken. Want het ene onderzoek moet eerst gedaan zijn en besproken voor ik het volgende kon doen. Maar elk ziekenhuis is anders hierin. @helena; succes nog even dan met je zelfklusei. @zeehondje; ik had 1 ei van 20mm. En 1 van 17. Verder waren ze allemaal onder de 10mm bij laaste meting. Had daarvoor 1 die was gekrompen. Maar is bijwerking van de gonal, staat in bijsluiter. Maar baal er wel van. Want zo doe ik er een jaar over voor ik 6xiui heb kunnen doen. Hierna ga ik over op de menopur, dus dan hoop ik maar dat het dan over is. En dat het gewoon raak zal zijn. Bij ons heeft gewoon klussen weinig zin. Man maakt anti-stoffen aan tegen zijn sperma. Waardoor het dus samenplakt en niet kan bewegen. En als het zo gaat lukken is het een waar wonder. En erbij komt ook nog eens dat ik niet precies weet wanneer ei is. Heb van mezelf een cyclus van tussen de 4 en 5 weken. En de cyste stuurt het helemaal in de war. Vorige keer ook. En als ik dus pech heb is mijn ei precies tijdens het weekend weg met schoonouders. En dan weet ik heel zeker dat man niet wil klussen. En om eerlijk te zijn ik liever ook niet. @31decgestopt: na de 1ste iui heb ik ronde rust gehad ivm feestdagen, na de 2e iui had ik 1 cyste en nu dus weer. En ik had al een voorgevoel. Waarom geen idee. Had er alleen niet 3 verwacht. Zelf klussen heeft heel weinig zin bij ons. Zie hierboven wat ik geschreven heb. En ach is beter zo denk ik inderdaad. @dancer4fun: succes @spannendetijden: voor jou ook succes. voor de andere een dikke knuffel en ook sterkte Ego; zondag gaan we dus even bij schoonouders langs. Dit na een hint van mijn vorige week tegen man. En nu gaat hij spontaan langs. En voor de goede orde ga ik maar gewoon mee. Hij heeft ze wel gebeld gisteravond, maar vond het schijnbaar niet nodig om te vertellen dat de 3e poging mislukt is en de volgende niet door mag gaan. Moet ik vast zelf doen ofzo zondag. Zucht, maar ja, heb er maar niks van gezegd dit keer. Hij is als een blad aan een boom weer omgeslagen sinds woensdag. Wordt er soms zo moe van, maar ja, ik houd het er maar op dat hij het ook moeilijk heeft ofzo. En ik ben de enigste tegen wie hij zich uit. Hij wil er met weinig mensen over praten namelijk. Dus ben benieuwd zondag. Moet helaas smorgens eerst nog werken. Vandaag heb ik wel een nieuw tuinset gekocht, dus kan ik lekker buiten gaan zitten in het zonnetje.
IUI-meiden Be Happy (35): 8x IUI mislukt 9e IUI 6 april gehad (op wachtlijst voor IVF) BabyHope: 1e IUI zwanger (mk 4wk), 2e IUI 09-03 mislukt Brabbel1988 (22): 3x IUI mislukt 4 e IUI op 10-04 Brechtjemvj: 1e IUI op 23-03 mislukt Chichi: 1e IUI op 18-03 mislukt Dancer4fun: 1ste IUI 23 maart mislukt 2 e IUI 16-04 gehad Dopey (34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e-7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI raak! (vmk). IUI 3.2 10-02 mislukt, IUI 3.3 06-03 mislukt IUI 3.4 27-03 mislukt Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt, maart donorvoorstel Helena115, HSG op 8 april, IUI in Mei. Ivon: 1e IUI mislukt, 2e IUI 28-02 mislukt,3e IUI 27 maart Janan: 3e IUI mislukt Jem1979:1 e IUI op 3 april. Joyce Lyn: 19 maart 1e IUI mislukt Juulzon (33): 1e IUI 22-02 mislukt, 2e IUI op 13-03 mislukt, 3 e IUI 10-04 Kaboutertje: 2e IUI 01-03 mislukt 3 e IUI gehad op 26-03 zwanger? Mandy 80: IUI 06-03 mislukt Marni: 1e IUI 27-01 mislukt, 2e IUI 22-02 mislukt, 3e IUI 18-03 mislukt,4 e IUI gehad op 13-04 MilkHd (31): IUI 03-12 mislukt, 2e IUI 22-01 mislukt, 3e IUI 11-03 mislukt,4e IUI 05-04 Nataly1972: 4e IUI 09-03 mislukt Oasis: 4xIUI mislukt 5 e gehad testen vanaf 26-04 Pearl29: 2e IUI mislukt, 3e IUI 14-03 mislukt, ZOMERSTOP. Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt, 5e IUI mislukt, 6e IUI mislukt Rozemarijn1981: 1e IUI mislukt, 2e IUI ? Salcia:1 e IUI 8 April. Sammie88 (21): 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3 e IUI 31 maart mislukt Saskia1984: In afwachting van IUI,gesprek 29 april. Spannendetijden: 3e IUI 20-03 4 e IUI 16-04 Tracey: 4xIUI mislukt Trotse moeder: 1e IUI 22 maart Waardevol: 1 e IUI 9 April gehad. Willemijnp: IUI 13-02 mislukt, nu pil ivm cyste, Wondertje79: 1e en 2e iui mislukt, 3e IUI april? Zeehondje (29): 5x IUI mislukt 6 e IUI 7 april gehad Zonnetje1980 (30): 3e IUI 31 maart gehad,mislukt 31dec2008 (29): 1e IUI 10-03 mislukt,2 e IUI op 10-04 Wachtbankje Ivon: testen vanaf 10-03 Milk: testen vanaf 17-04 Jem: testen vanaf 17-04 Be Happy: testen vanaf 20-04 Salcia: testen vanaf 22-04 Waardevol:testen vanaf 23-04 Zeehondje:testen vanaf 24-04 Juulzon:testen vanaf 24-04 Brabbel:testen vanaf 24-04 31 december:testen vanaf 24-04 Oasis: testen vanaf 26-04 Marni: testen vanaf 27-04 Spannende tijden: testen vanaf 30-04 Dancer 4 fun:testen vanaf 30-04 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. Ineke: na 5e IUI en laparoscopie Ongeduldig: na 1 e IUI. Kuipersl Minke: na 3 e IUI. Jufkyo: na 1 e IUI. Angelica: na 2 e IUI. In afwachting van IUI Zyta Saskia1984, afspraak op 29 april! Helena115, IUI in mei. Geen IUI meer IVF/ICSI: Chantal76 & Klingel & Marnat (ICSI in mei/juni) & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje & Botervliegje & Joontje Marni en Dancer4fun,op wb gezet,en op lijst gewijzigd
Marni, je staat erbij hoor! Spannende tijden, wat leuk Esther! Niet mijn smaak, maar zeker ook geen verschrikkelijke naam. Zo te horen hebben jullie alle ingrediënten om een geslaagde IUI te krijgen! En de score kan soms wel minder zijn maar als de beweeglijkheid maar goed is dan ben je al een heel eind! Bij ons geven ze percentages voor de beweeglijkheid, ipv Klasse .. Vond het wel grappig, moest denken aan een auto met minder CO2 uitstoot, klasse A! Be Happy,het ene moment gaat alles goed in je leven, en zo krijg je alles tegelijk op je dak. Ken het ook maar al te goed. Sinds vorige week op de IVF poli in het systeem gekomen, mijn contract omlaag gezet van 32 naar 20 uur, mannetje die echt een klote baas heeft, en mijn schoonmoeder. Onze situatie is wel een beetje vergelijkbaar, alleen jij zit al in de IVF molen, en voor mij is er nu pas het begin En ik voel me soms al ontroostbaar.... Dikke knuffel voor je..... Kaboutertje, ik weet even niet wat ik moet zeggen Wat enorm naar voor je! Ongeduldig, lekker doorplassen voor de Pregnylletjes! YOU GO GIRL!!! Saskia, op naar juni! Angelica, laat je wat weten als je woensdag bent geweest? Helena115, bijna een gesprek met de gyn,nog even geduld! Hoop voor je dat je de gyn kan verassen met een dikke posi test, en dat IUI al niet meer nodig is voor jullie! Hahahaha, zou mooi zijn! Zonnetje, wat balen voor je die cystes! Best wel veel of niet, 3 cystes? Snap ook wel dat een keer overslaan even rust erin brengt hoor, misschien hebben jullie dat gewoon even nodig .. En dan volgende maand hopla, zwanger! Wat ben ik toch positief he?! Zeehondje, JASON,leuk maar ook niet mijn smaak, net als Esther. 31december, ik voel nog niks behalve zere boobies! Gisteren had ik het enorm koud, en mijn tepels deden toch pijn joh!!! Maar verders alles perfectos hierzo! Dancer4fun,DAMN!!!53 MILLJOEN! Alleen jammer idd van de beweeglijkheid, maar als er maar 1 van in een eitje komt dan is t goed he? Ivon, hoe staat het er bij jou voor?? Nog geen ongi? Testje gedaan? Jem en Milk, hoe staat het er voor bij jullie? Morgen is de dag voor jullie! Hier weinig nieuws te melden.... Alleen er speelt van alles door mijn hoofd. Punt 1: Een HSG, wie heeft die dingen verzonnen? Poep er voor in mijn broek. Ik hoop elke maand dat het raak is , maar deze maand helemaal, dan hoef ik dat rot ding niet! Punt 2: Afgelopen IUI geen eisprong gevoeld zoals de andere keren, omdat ik Ibuprofen in had genomen. Nu weet ik ook niet of ik m ervoor of erna heb gehad! Punt 3: Werk van mannetje zit tegen, heeft een stomme rot baas, die alleen maar dom loopt te doen! Punt 4: Mijn ww loopt binnenkort af, en met solliciteren zullen ze ook niet blij zijn als ik vertel waarvoor we naar het zh moeten. Punt 5: Vrouw van neef is zwanger, en was van de week op bezoek bij mijn moeder, toen ik er ook was. Die meid heb ik hier al eens vaker genoemd, sloerie, en net 3 maanden samen toen ze zwanger bleek te zijn.:x:x En mijn moeder was zooooo geinteresseerd in haar, en haar eigen zwangerschappen en bevallingen moesten gedeeld worden! Ik kan altijd goed met mijn moeder op schieten, maar op dat moment kon ik er wel op schieten! Ik voelde me van binnen helemaal boos worden.... Mijn moeder weet mijn verhaal ook, en ga dan niet de hele middag over haar zwangerschap zitten te kletsen als ik er bij zit!!!!! Ze weet dondersgoed dat zoiets enorm confronterend is..... Was ook de hele middag verdrietig. O ja, moeder bied ook buurvrouw aan om met baby van haar te gaan wandelen en zo..... Ik kan er niks aan doen dat ik nog geen kinderen heb waar je niet mee kan gaan wandelen...... Dan pakt ze maar een leenkind van een ander!AAAAAGHGHGH! Punt 6: Papieren op moeten sturen naar de IVF poli. Was echt heel confronterend om het zo te zien staan, IVF. Ben zo bang dat we die kant heen moeten, en dat IUI ook voor ons niet zal helpen. Zo,alles is eruit!
@brabbel; het zit je inderdaad ook niet mee. Volgens mij is 3 cystes best veel ja. Maar daar zei ze niks over. Als het er 1 was geweest mocht ik ook niet starten, dus ach. Doe er dan maar 3. Dan weet ik zeker dat het een goede rede is om niet te beginnen. Zolang ze maar weer volgende ronde weg zijn. Hier dus tussen elke iui een maand rust gehad door cyste of feestdagen. Dus wilde juist een keer door. Maar ach, misschien wel beter voor lichaam. Wat voor werk zoek je evt? En de mmm blijft lastig te combineren met een nieuwe baan inderdaad. Mijn moeder had afgelopen week ook zo actie, broer waar het niet wil lukken, bij ons niet, de rest nog wat jong. Zei ze ook dat iedereen oma wordt en zei nog niet. Mijn reactie was toen van: ik had het graag ook anders gezien hoor. Dan kan je moeders soms wel schieten inderdaad. Hoop voor je dat het bij jullie ook rustig gaat worden op kort termijn. Zo te lezen hebben we met verschillende dames roerige tijden.