IUI deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sammie88, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Een merkwaardig geval? Wel een rare uitspraak vind ik dat.
    Bij ons werd aan het begin van alle onderzoeken verteld dat het volgens mij 30% iets bij de man mis kan zijn, 30% kans bij de vrouw, 30% dat er bij beide iets is en bij 10% komen ze er gewoon nooit achter wat het is.
    En wij zitten dus bij die 10%!
    Die bolletjes zijn idd ook niet alles hoor. Het omhulsel komt weer uit je vagina en je loopt dus twee weken lang met inlegkruisjes in. En dan ook nog eens tijdens je menstruatie. Ik heb ongeveer een week dat ik niks hoef in te doen. Is balen hoor!

2. Joyce Lynn

29 mrt 2010
    22
    1
    0
    juridisch secretaresse strafrecht
    Helmond
    Klopt ja, 30-30-10... zo heb ik het ook gehoord...

Dat is inderdaad balen ja van die balletjes. Een vriendin van mij die in hetzelfde pakket zit gebruikt ze ook en die geeft idd altijd aan dat het zo'n gedoe en zo'n rommeltje is.... vandaar dat de gyn mij destijds Pregnyl adviseerde en ik daar toen ook voor gekozen heb.

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Zeehondje, met dat voorjaarsweertje is het inderdaad heerlijk zo midden op de dag hihi ;)

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Lekker rustig hier, vergeleken met anders :)

Joyce Lynn, wat raar dat je een merkwaardig geval wordt genoemd... Snap het wel, omdat ze het niet kunnen plaatsen waarom het niet wil lukken... Ik zou toch maar de laatste Pregnyl zetten... Dan duurt de cyclus maar wat langer... En maar hopen dat-ie pas over een maandje of 9 op gang komt :). Ze schrijven het je niet v niets voor, dan maar wat later testen... Stel dat er Klein Wondertje is dat zich wil innestelen en net dat beetje hulp nodig heeft? Spannend hoor meid!!

Zonnig zeehondje: zal ik je zo even noemen om het nog verwarender te maken ;) ? Tja, die utrogestan... Moet je eerlijk zeggen dat het bij mij wel meevalt met de afscheiding enzo. Doe er 2 rond 22u 's avonds en 1 in de ochtend.. Bij mij zit het meestal op het wc-papiertje (om maar even een dirty detail te noemen :) ) en valt het verder mee.... Bij mij hebben ze trouwens gezegd dat je gewoon op dag 14 na de IUI kunt testen... En dat als je ongie moet worden het gewoon doorzet... De vorige ronde, mijn 1e ronde utro, bemerkte ik dag 13 al bruinverlies... dit in combi met een ----- test, deed mij al weten dat het niet gelukt was... Nu weer afwachten... Wanneer ga jij testen trouwens? xxxx

5. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    :DDopey gefeliciteerd meid geniet ervan!!!

Juulzon: Wat kunnen collega’s af en toe toch lekker rechtstreeks zijn he!! Super irri. :xHier heb ik 1 collega waar ik het echt niet mee kan vinden, de rest is echt heel erg leuk. 2 meiden weten ook van mijn situatie dus die zijn echt altijd heel erg lief!! Maar andere: als die dan een stomme opmerking maken dan kan dat bij mij op het verkeerde moment ook echt helemaal fout vallen… wat zitten we toch raar in elkaar he…

Brabbel: pijnlijke boobs, das wel een goed teken meid!!!!!Ik hoop het zo voor je (en ook voor ons hier op het wachtbankje!!)

Zeehondje/ Esther:
    Leuke naam!! Mijn beste vriendin heet ook Esther, dus ik vind het een heel leuke naam!!

Kabouterje: veel succes met 1e fm! Hoe is het met je mannetje?

Who Ivon, eindelijk heb je dan getest! Na 4 jaar meid? Het is je van harte gegund! Van harte gefeliciteerd meid geniet ervan!! :D(kaboutertje, ik slik even met je mee)

MilkHd, volgens mij had ik jou al gehad maar dat weet ik niet zeker dus bij deze GEFELICITEERD geniet ervan:D

Brabbel: 10 jeetje dat zijn er idd heel erg veel, vruchtbaar jaar dus 2010, nu wij nog he dames!!!

Babyhope: jeetje meid wat een gedoe! Ik hoop dat de provera goed zijn werk doet en dat je snel voor 3 x is raak mag!! Dikke knuffel meid!

Saskia: wie weet meid, we zitten in de positieve mood hier he de afgelopen dagen dus wie weeT!!!

Dancer 4 fun, mooie timing van je ei idd! Gaat ook voor jou helemaal goedkomen dan deze keer!!

Marnad: ik dus ook tranen met tuiten gejankt bij die film… ik blijf heel hard voor je duimen meid, dat2010 en ICSI voor jou de supercombi mogenzijn. Het is je zo ontzettend gegund!! Dikke knuffel

Ongeduldig: heel veel plezier bij de echo! Je hoort en ziet zeker een hartje kloppen, succes meid!!

Jem, ik hoop ook heel erg voor je dat je toch zwanger bent meid en dat de ongi niet doorbreekt duim duim duim

ego:
    hier een heerlijk weekend gehad, dju wat een lekker weertje he!! zaterdag flink in de tuin gewerkt en 's avonds bezoek gehad, heel gezellig.
    Gisteren voetballen gana kijken met een goede vriendin en haar beebje, op een fleece deken lekker in de zon gezeten bij het voetballen, was erg gezellig@! Nu helaas weer aan het werk.:(

Voel nog steeds helemaal niets, probeer toch positief te blijven. Vandaag een beetje bewolkt op het wachtbankje, helaas, maar wacht maar eind deze week gaat de zon voor ons schijnen dames!!!:D

6. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    hey meiden,

zat te denken en wil graag jullie mening horen.

Normaal (als we geen vruchtbaarheidsproblemen zouden hebben) duurt het ongeveer een half jaar a een jaar voordat je zwanger bent (uitzonderingen niet meegeteld). Dus ga ik ervan uit dat dat half jaar opnieuw begint bij de iui behandelingen. Al onze vorige "gewone" pogingen tellen dan niet mee omdat het zaad niet ver genoeg kan zwemmen in ons geval. Dus denk ik dat ik zeker 6 pogingen (half jaar) nodig hebt om zwanger te worden. Of misschien eerder natuurlijk als je uitzonderingen mee zou tellen.
    Toen ik het ziekenhuis belde om mijn ongi door te geven vertelde ze mij dat het hoogste percentage van slagen lag tussen de 4de en 6de poging. Dan is mijn redenering toch niet zo slecht ??

wat vinden jullie:(

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Het klinkt heel logisch, dancer. Ik sluit me bij jouw theorie aan.

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Jeetje wat kunnen juli kletsen pff.
    even kijken of ik het nog weet.
    Volgens mij zijn er ook nieuwe meiden bij gekomen, succes met zwanger worden.

juulzon@ Ik ga mijn best doen he.. dankje wel voor je lieve woorden.
    dec en brabbel@ juli ook bedankt voor de lieve op beuren de woorden, en id zeehondje ik en behappy zijn nu aan de beurt hihi. laten we het hopen.

We gaan er voor of niet meiden!!!

ineke@ Wat vervelend dat je je niet lekker voelde, komt vast goed met de kleine in je buik.

dec@ Het is ook een aangrijpende film, ben dus niet de enige hihi.

hier@ Het weekend lekker van het weer genoten, en even gewandeld we willen nu iedere avond gaan wandelen als manlief niet te moe is.

9. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Meiden, bedankt voor al jullie lieve woorden.. Tja, nog een paar uur wachten en dan om 15.50 afspraak voor de echo.. ik heb echt het gevoel dat alles kan.. is natuurlijk ook. Voel me zo onzeker joh, niet te geloven. Maar goed, vanmiddag weten we meer.. en als alles gewoon goed is, gaan we uit eten vanavond.. maar ja, elke keer als ik naar de wc ga, zit er toch elke keer, al is het maar een piep klein beetje, bruin aan het papiertje en dat zint me gewoon niet!! Afwachten, geullig vanmiddag uitsluitsel! Ben wel nerveus.. kan niet wachten eigenlijk.. Maar uiteraard laat ik het jullie weten, morgen ochtend waarschijnlijk pas, maar ik laat het weten..
    Dancer, ook ik had van die mooie berekeningen gemaakt voor mezelf.. 15% kans ongeveer per keer, 50% zwanger na 6 behandelingen.. dus aangezien wij maar een kwart miljoen zwemmers hadden, terwijl ze normaal 1 miljoen willen hebben, had ik berekend, dat onze kans niet meer dan 5% zou zijn.. maar ja, wat ze zeggen is waar, je hebt er maar 1tje nodig. Hoop dat het voor jou ook zo zal zijn.. Wij waren dus na de eerste poging zwanger!!
    Ik blijf jullie elke dag volgen, moet ook wel, anders kan je het niet bijhouden haha.. hoop op nog meer HCG en dan gaan we met zijn allen een nieuw topic openen... meiden uit IUI deel 2 die zwanger zijn!!! Wie sluit zich aan???
    Dikke knuf en ik hoop zo dat ik vanmiddag een hartje hoor/zie!!

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Heel erg veel succes Ongeduldig. Ik kan me helemaal voorstellen dat je zenuwachtig bent. Ik ga heel hard duimen dat je straks opgelucht adem kunt halen!
    En jij bent een heel mooi voorbeeld van het feit dat alles kan in het zwanger-worden-proces. Wonderen bestaan echt, en dat is altijd fijn om te horen en te zien :)

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ongeduldig, succes bij je echo vanmiddag!

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Heel veel succes, ik heb hem as woensdag. Ja, een nieuwe topic voor ons meiden is een heel goed idee. Ik duim nog steeds voor jullie hoor meiden. Ik lees ook elke dag effe jullie verhalen

13. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ongeduldig: heeeeeel veel succes vanmiddag. Enne echt pas morgenochtend???? Aub post eerder.....

Dancer: mmmmm, klinkt leuk. Als ze daar nu ook eens berekeningen in meenemen van mk-en.
    Nou ja ik ben het bewijs dat dat niet klopt.
    Ik geloof dat 1 op de 6 een mk krijgt en 1 op de 10 2 mk-en.
    Dus hoeveel op 10 krijgt er 6???

Nee statistieken geloof ik eigenlijk niet meer in :(

14. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    @ongeduldig: suc6 met de echo vanmiddag. Spannend hoor allemaal, maar het zal vast allemaal goed zijn.

tis niet zo dat ik allerlei berekeningen had gemaakt. Maar het schoot met zo te binnen. We waren op weg naar huis na de IUI afgelopen vrijdag en zat eigenlijk beetje hardop te denken.
    Hoop natuurlijk dat ik het mis heb en het deze ronde gewoon raak is. Maar met dat in mijn achterhoofd is de teleurstelling hopelijk niet zo groot als mn ongi toch doorbreekt. Ik reken er gewoon op dat ik er zeker 4 a 6 nodig heb om zwanger te worden. Als het eerder is is het gewoon mooi meegenomen.
    Aangezien ik nog nooit zwanger ben geweest weet ik natuurlijk niet hoe groot de kans is op een MK. Maar daar ga ik dan maar niet van uit als het toch raak blijkt te zijn.

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Meiden die zwanger zijn, gefeliciteerd, wat geweldig!

Ik kan van het wb af, ben net ongi geworden, 3 dagen te vroeg ook. Ben even heel erg depri.

16. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    salcia: KUT!

hier eerste echo pas op 25 mei... ben dan 9w1d. Maar heb goede hoop en dus wel geduld (kan er nog wel bij op he, bij die twee jaar...)

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Echt heel K! je weet wel dat kans niet heel groot is, maar toch hoop je het, ook omdat ik dacht dat het wel goed voelde.

Zit ook met mijn knie, weet niet wat er is, of ik geopereerd moet worden etc. Dus komende iui moet ik overslaan ook. voel me echt shit nu.

18. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    @salcia: Meid wat kl*te voor je. Maar hou goede moed. Hopelijk krijg je snel te horen hoe het met je knie verder gaat. Meid een dikke digi knuf van mij.

19. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Meiden allemaal bedankt voor de felicitaties, het inderdaad voor de 3e keer de 4e IUI raak! Maar ik heb weeeeeeer bloedverlies en ben bang dat het weer misgaat :(
    Ja ik zag het net, bedankt voor je berichtje! Ik mag maandag voor echo komen, nog een week wachten...Mocht het voor die tijd mis gaan, dan gaat de afspraak gewoon door en gaan we bespreken wat nu te doen. Het blijft dus spannend, hoewel...ik denk dat het mis is.

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Salcia, das zeker K meid :( Knuffel

Deel Deze Pagina