Jem, hele dikke knuf! Soms weet je t gewoon niet, en is je cyclus langer, heb ik ook vaak. Spannendetijden,zaterdag 24 april kan ik al testen, maar aangezien mijn cyclus ook wel eens langer is, wacht ik geduldig af! Gezond eten, veel fruit, is voor mijn mannetje echt moeilijk, toen wij samen gingen wonen luste hij helemaal geen groente. Groente eet hij wel beter, alleen hij eet nooit fruit! En sporten doen wij ook geen van beide. Geen koffie en minimaal alcohol, hij drinkt geen van beide, en hij rookt niet,ik wel. Denken om zijn ondergoed, alleen boxers en geen strakke slips. En ook niet meer met laptop op schoot, dan worden de ballen warm, terwijl zaad koel moet blijven. (Daarom hangen de ballen ook buiten het lichaam.) 31 december, ja zaterdag is voor mij vroeg, bedoelde niet voor jou. Hahahaha, voor mij is het precies 14dgn naar iui. En schoonmoeder zal tegen die tijd nog heel wat terugvallen hebben gehad, en we weten ook niet hoe snel het zal gaan natuurlijk. Maar helemaal beter is ze nog niet in augustus. Bruiloft heb ik zeker zin in, het meeste is al klaar dus moet alleen nog maar afwachten. Misschien kan je hier iets op vinden voor je zus? www.gedachten-gedichten.nl Kaboutertje, ja gelukkig geeft ze nu zelf ook aan als haar iets dwars zit. Als mijn schoonvader gaat klussen bij schoonzus dan zegt ze bv, "Of ik ga mee, of jij blijft thuis want ik heb weer een rotdag, dus kies maar hoe we het doen!" Dat zijn wij ook totaal niet gewend van mijn schoonmoeder! En ze heeft haar oudere zus flink de waarheid verteld over de telefoon, dus dat lucht ook weer op. Alleen nou blijkt dus dat die zus ook iets mee heeft gemaakt Ivon, wat spannend! Kom je wel even vertellen hoe het was? Succes! Marnat, goede keuze! En in ieder geval weer wat wijzer geworden! Wondertje! Hee, komt al kort bij voor jullie! Wat leuk 2 vrijgezellefeestjes, das pas goed geregeld! Waarom zou het niet goed zijn voor de zaadjes? Kan helemaal geen kwaad hoor dat "schudden" zoals jij het noemde, naar een IUI mag je gewoon alles doen, maakt geen verschil! En mijn jurk passen moet ongeveer een maand van te voren, maar daar word ik nog over gebeld. Krijg soms wel ineens een bevlieging van de kriebels, als ik aan DE dag denk. Dan ben ik in mijn hoofd de hele dag al aan het beleven, en dan draait mijn maag wel een keertje rond, niet van zenuwen maar van vreugde. We zijn afgelopen weekend naar de foto locatie geweest, en hebben de route uitgestippeld om met de ferrari drempels en dijken te ontwijken. Hahahahah, ja ik woon in een boerendorp met dijken, en heel veel drempels! En toen ik daar door die mooie bosrijke omgeving liep, met het zonnetje die door de bomen heen kwam, besefte ik me dat als we in augustus daar lopen we al getrouwd zijn. Vorige keer heb ik een lijstje met negatieve punten neergezet, dat ga ik nu weer doen, alleen met positieve punten!!!! 1. Goede uitslag semen met de IUI, topscore 17 voor bewerking, 7 na bewerking. Meestal kwam manlief niet hoger dan 6 miljoen 2. Veel glibberige witte slijm de dagen voor IUI, heb ik nooit zo extreem gehad! 3. Ooit is er gependeld wanneer ik zwanger zou zijn, of uitgeteld. Daar kwam toen december uit, als ik nu zwanger ben moet ik 1 januari bevallen, maar dat kan natuurlijk ook makkelijk december zijn! 4. Collega maakt Mandela tekeningen, zijn tekeningen met energiestromen die je rust kunnen geven. Uit de naam komt een getal die gekoppeld is aan een kleur, en mijn naam stond voor het getal 4, en kleur groen. Nr 4, staat natuurlijk voor mijn 4e IUI! En nummer 4 betekende zorgen voor. Dus ja 1 plus 1 is 3, in ons geval! Nou ja, dat hoop ik dan!
Veel positieve energie hier zeg. Dat is een goed teken...... wondertje: ik zag jij iui op 16-4, ik ook!!
Brabbel@ Het was wel even slikken om een keuze te maken. Maar of ik wijzer ben geworden tja vraag ik vanaaf wel even aan manlief. id we houden het positief die punten van jou goed hoor. Zo even lekker geslapen was er al om half 6 af moest er om 9 uur zijn pff. Heb alleen nu niet zoon energie als gister om veel te doen, morgen wel weer .
Ik ben de laatste dagen weinig online. Probeer dus mee te lezen, maar wil nog niet echt lukken. Want heb het vrij druk met allerlei andere dingen. Ik denk aan jullie allen, maar zal hier weinig te vinden zijn aankomende weken denk ik. Heb het druk met allerlei andere dingen die nu even prioriteit hebben. Dikke knuffel voor allemaal
@Dancer en spannendetijden laten we hopen dat de 16e een goede dag was Spannend hoor! @Brabbel de tijd vliegt voorbij, zeker nu! Vanmorgen was ik bij de dierenarts en werd ik bij mijn vriend`s naam genoemd, nou ja dacht ik laat maar over drie weekjes heet ook echt zo. Wel gek hoor. Geniet ervan, want het gaat zo snel. Wij hebben ook fotolocaties uit gezocht waar we helemaal met de auto kunnen komen en een beetje strategische tijdsplanning want het is hier dan volop toeristenseizoen! Dus dat wordt nog veel bekijks op het stadhuis. Nou meis, ik hoop dat je pendel klopt, zou wel helemaal mooi uitkomen. groetjes Wondertje
@marnat; denk ook wel aan mezelf hoor. Komt mede daardoor dat ik dus tijd tekort kom om hier te zijn. Ben veel weekenden weg namelijk. Daardoor dus alle andere dingen in de week doen. En heb 2 weken weinig gedaan in huishouden, dus ja, wordt wel weer tijd. En volgende week donderdag ga ik voor 1,5 weken weer op vakantie. Dus voor die tijd wil ik alles weer op orde hebben. Maar ja, zo stoffig huis is ook niet fijn. Dus ga nu even flink poetsen.
Zonnetje@ aha ik doe het huishouden tussen door , en neem hier dan af en toe mijn pauze . Ieder zijn manier.
Ik normaal ook hoor, maar vorige week is het er niet van gekomen. En gewoon veel buiten de deur geweest. Dus ja, dan heb je dat probleem vanzelf dat je het moet dan als je wel een keer tijd heb. En gezien het huis enig formaat heeft( 3verdiepingen), ben ik wel even zoet. Maar gaat helemaal goed komen deze week. En vorige week ook weinig zin meer als ik wel thuis was om eerlijk te zijn. Maar geniet dus ook veel van zon buiten.
@ ongeduldig, YES! Een goede echo heel erg fijn meid! @ Zeehondje, ik vind het een goed teken! Als je normaal ergens wel last van hebt en nu niet dan klinkt dat best hoopvol! @ juulzon, wil niet alles zeggen meid dat je het gevoel hebt ongi te worden. Dat hebben bijna alle zwangeren ook altijd. De meesten denken ongi te worden en blijken dan tot hun grote verbazing toch zwanger te zijn. Kijk maar naar Ivon. Daar ga ik bij jou ook voor! @ jem1979, balen meid! Dikke digi-knuf! @ spannendetijden, bij mij kwam bij die berekening ruim 45% uit. Ja, daaaag! Mijn mannetje heeft rond de 4 miljoen zaadjes per ml en dat is toch een groot verschil met iemand die er 30 miljoen heeft. Naar aantallen wordt inderdaad niet gevraagd, en dat lijkt me toch belangrijk. De test mag je boven de 3 miljoen doen maar ik ga er echt niet van uit dat die kans 45% is hoor. Ik ben al blij als de kans 20% is dat het nog spontaan lukt! Hihihihi, die kansberekeningen op zo'n manier geloof ik dus maar niet in. Er wordt gevraagd of er een samenlevingstest is gedaan dus ik vul ja in, maar de uitslag wordt niet gevraagd. Dan is dat toch niet relevant Beetje onzin die test. @ Ivon, wordt spannend weekje voor jou! Echt aftellen naar de echo @ Be happy, thats the spirit! De aanhouder wint zeker en opgeven noooo way! @ all, hier gaat het verder wel goed. Af aan het tellen naar volgende week donderdag en stiekum hopen dat er een heel erg groot klein wondertje aan het innestelen is Hopen doet leven, toch?!
Hi, eindelijk weer wat schot in de zaak..krijg dinsdag a.s. een kijkoperatie. Betekent wel dat ik de 2e iui niet kan doen deze maand, maar wel dat het binnenkort hopelijk met de knie weer goed gaat en er volop tegenaan kan. Zelfs klussen gaat niet met zo'n brace van je lies tot je enkel, Voor de meiden van de 16 april iui...duim voor jullie (en natuurlijk ook die van 9 en 10 april)
En Juulzon; nog antwoorden gekregen op mijn 'borstenvraag'? Ik wacht zeker met testen tot zaterdag of zondag. Wil geen witte test zien! Dus vier dagen na het stoppen van de utrogestan, dat is de spannendste dag (zaterdag). Jem; balen meissie, en dan ook nog twee dagen later. Heb je vast in spanning gezeten?! Jammer dat het toch niet zo heeft mogen zijn. Wondertje; wat een dag moet dat geweest zijn, iui en vrijgezellenfeestje. En wat leuk dat je twee feestjes hebt gehad. Wat heb je gedaan? ik vond het wel even wennen hoor, het gebruiken van een andere naam. Maar nu weet ik niet beter meer. Marnat; ik denk dat ik dezelfde beslissing had genomen. Eerst die icsi met een mooi wondertje en dan de medicatie starten. Komt helemaal goed meid! brabbel; goed zo, positief blijven, ookal is dat soms héél moeilijk. salcia; fijn dat je nu snel de kijkoperatie krijgt. En hopelijk kan je dan weer je gewone levendje oppakken. All; vele vragen wanneer nod is. Door utrogestan uitgestelde menstruatie de vorige keren elke keer. Dus zaterdag is mijn nod en dan misschien wel zondag testen, wie weet. KNUFFEL VOOR ALLE LIEVE MEIDEN HIER!!!!
Hai, Bij mij zit mijn ongesteldheid er weer aan te komen, heb net het eerste bruin/roze weer gespot en dat bij mij geen goed teken. Het zal morgen wel echt doorbreken, dan zit ik op 12 dagen na eisprong. Vind ik best netjes zonder utrogestran, eerder was het maar 8 dagen. Op naar IUI nummer 5. Veel liefs Nataly
Oh lekker, ik wil ook (die magnum dan hè, niet die ongesteldheid). Balen hoor meid, maar ik vind jou troost wel erg lekker, haha!
Meiden ik kom jullie binnenkort vergezellen als het goed is Vandaag te horen gekregen dat het toch echt iui-d gaat worden ipv icsi-d want de gyn zag helemaal geen reden waarom de iui niet zou lukken. Ik krijg echter helemaal geen medicatie voor meer eicellen?? Ik krijg wel pregnyl en na overleg mocht ik utrogestan gebruiken aangezien me dat een beter gevoel geeft. Hebben jullie medicatie bij de iui?? groetjes Elif