IUI deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sammie88, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Angelica en Dopey.... :( :(

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Jeetje, wat shit zeg..hoop dat het toch goed komt..heel veel sterkte en dikke knuffel!!!

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Voor alle andere meiden...ik heb alles gelezen maar even niet de puf persoonlijk te reageren. Wil iedereen waar dingen niet goed gaan heel veel sterkte wensen en iedereen die nog op wb zit heel veel succes komende dagen!! Hoop ook positief nieuws te zien dit weekend!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dopey en Angelica.....weet niet goed wat ik moet zeggen....Je belandt in de MMM omdat het zwanger worden niet wil lukken... Vervolgens raak je zwanger en dan gaat het alsnog mis....Vreselijk! Ik kan jullie alleen maar een hele dikke knuffel geven. Heel veel sterkte!

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    @ Nataly...ik hoopte voor mijn 39ste zwanger te zijn, helaas niet gelukt ook...ik heb nu besloten om niet meer naar mijn leeftijd te kijken, wordt je alleen maar opgejaagd door. Of ik nu 39 ben of 40, ik ben toch geen jonge moeder meer, en wat maakt het uit! Het kindje is zo gewenst en dan is leeftijd niet zo belangrijk als alles goed is met de baby toch!? Sterkte meis!

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Elif; ik gebruik Gonal-f om de eitjes te laten groeien. Ookal heb ik van mezelf een goede groei en goede eisprong (er is bij ons namelijk geen reden gevonden waarom we niet zwanger zouden raken). Toch krijg ik dus alle medicatie die er maar is, haha. Gonal-f, pregnyl en utrogestan!
    Maar door de gonal krijg ik soms ook teveel eitjes en dan gaat de iui niet door. Dus als je gewone een goeie groei hebt is het helemaal niet erg om zonder hormonen de iui te doen.
    En jeetje, wat een verhaal meid. Hoe gaat het nu met je man???

Ongeduldig; we houden gewoon hoop idd!

Juulzon; ach nee meissie toch, moeilijk is dat hè, om te wachten met testen. Ik heb mezelf voorgenomen het nooit meer te doen. Maar je weet maar nooit, haha.

Angelica; nee toch, krijg kippenvel. Hoop dat het de goede 50% kans wordt!

Dopey; ook al zo onzeker. Hopelijk krijg je duidelijkheid van de bloedtest meid!

nataly; ook al k*t nieuws. Hoop dat het eitje rechts gaat groeien!

Heb een collega die op haar 40ste uiteindelijk zwanger is geraakt van volgens mij de 8e of 10e iui-d!!!! En ze is over 6 weken uitgerekend!

7. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Salcia: mag ik jouw verhaal lezen waarom je een oude moeder bent.
    Als je dat niet wilt ook even goede vrienden hoor ;)

Maar op de een of andere manier wil ik altijd weten waarom iemand een oudere moeder is. ( gek he)

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Mogen jullie wel weten hoor.. Ben op mijn 23ste getrouwd en op een gegeven moment hectisch bestaan door eigen zaak etc. heel druk met opbouwen. Daarna is mijn huwelijk gestrand en ben ik gescheiden toen ik 31 was. Heb nu nieuwe relatie en 4 jaar geleden wilde we graag kinderen, toen was ik 35. Helaas overleed mijn moeder plotseling, kreeg ik daarna de ziekte van Pfeiffer en werd bij mijn man ADHD geconstateerd. Hele rot periode gehad en vorig jaar eindelijk alles rustig en zijn we begonnen. Gezien mijn leeftijd vrij snel doorverwezen naar ziekenhuis voor iui.

Dat is het even in het heel kort.

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ben ook benieuwd wie er hier nog meer 35+ is...

10. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Jeetje Salcia... zo jong je moeder al verloren. Ik heb een hele hechte band met mijn ouders en zou ze op dit moment echt niet kunnen missen.
    Nu weet ik dat niet iedereen zo'n band heeft, maar het lijkt me heel moeilijk voor je.

En idd ziekte van Pfeiffer... ik ken het.
    Daar ben je ook niet 1,2,3 vanaf als je er uberhaupt geen restverschijnselen van overhoudt ( ik dus wel, maar ik heb altijd bijzondere dingen)

Ik geloof dat er hier best veel zijn die rond de 35 zitten. 2 jaartjes meer of minder. Dat vind ik altijd wel een fijn idee dat ik niet de enige "oudere" ben.
    Ik heb er al 1 natuurlijk, maar in mijn omgeving voel ik me vaak een bejaarde mama.
    Er zijn toch die jonger zijn hier? Brabbel Sammie....?
    Toch? ( dat geheugen van mij...)

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hoe oud ben jij dan kabouterje?

Ja is echt heel erg je moeder zo jong kwijt, ze was pas 56. Mis haar ook nu heel veel nu je zelf zo bezig bent moeder te worden. Mijn zus is vorig jaar bevallen en was ook heel lastig zonder onze mama.

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ja hier 21, heb verder nog niks terug gelezen maar zag dat het over leeftijden ging.

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    En ik 29, er een beetje tussenin dus.

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Angelica: Neeeeeeee !!! L Dat mág gewoon niet, het moet gewoon goed zijn morgen… Wat een schrik meid en ik kan me zo goed voorstellen dat je je enorm *** voelt. Ben je eindelijk zwanger,d an dit… Ik brand een kaarsje voor je, voor de GOEDE 50% kans! Hele dikke knuffel!
    Sammie: Bijna de echo, vrijdag toch? Hopelijk mooie eitjes!!! Gaat het spuiten nog goed? Xxx

Dopey: kan het zijn dat er nog geen vruchtzakje te zien is omdat het nog te klein is? Geen idee, ben nog nooit zwanger geweest, maar 5 wk is ook heel vroeg… Zijn je testen nog wel mooi +++? Duim ook hard voor jou meid! Enne, ook een kaarsje! Hopelijk gauw goed nieuws
    J
    !!! Knuf!

31-12: projectbezichtiging goed gegaan? Goeie afleiding geweest? Hoe voel jij je verder? Knap dat je niet getest hebt
    J Hoop op een vette +++ test voor jou en de rest van de testers J
    Er moet een positieve bijzitten, kanstechnisch gezien ;) ! dikke knuff!

Zonnetje: drie verdiepingen poetsen en schoonmaken? Succes! Jullie wonen groot
    J
    Enne, begrijp heel goed dat je hier even lekker meeleest en niet altijd tijd hebt om mee te kletsen. Maar dat kan ook gewoon hoor!!! Sterkte en suc6 weer de komende tijd! En een dikke knuffel!!

Ongeduldig: Inmiddels al een beetje geruster op de mooie echo? Lief dat je zo meeleest hier!!! Altijd fijn iemand die ons even extra moed inspreekt!!! Nu genieten hé!!!

Zeehondje: Hoe voel jij je inmiddels? Wel knap dat je zo lang kunt wachten. Lukt mij echt nooit… Ongeduldig is mijn middle name
    J .Voor wat betreft het borstentopic, zijn al 3 pagina’s J
    ! Lees maar!!!

Wondertje: Da’s een interessante IUI geweest!!! Die moet gewoon goed zijn gegaan met zoveel gefeest!!! Spannend weer meid!

Saskia: Dankjewel ook voor je bemoedigende lieve woorden! Soms is positief blijven wel moeilijk…. Je kent het ongetwijfeld… Hoop ook keihard dat er een wondertje zijn plekje vindt in jouw buikje!!! Wat duurt het dan nog lang hé, tot donderdag…. Duim voor je!

jem1979: Bah, wat een slecht nieuws
    L L
    Dikke knuffel meid, hopelijk volgende ronde wel raak!

Brabbel: Jij vroeg laatst waarom ik een goed gevoel bij je had… Weet ik niet, was op het moment dat ik het schreef heel sterk! Dus hopelijk klopt het! Hoe gaat het je jeukende tepels ;) ;)?

spannendetijden: Hoe voel je je? Hoe gaat het met je? Spannend ook weer hé…. !!!

Nataly: balen dat het weer mislukt is… ongie al doorgezet?Oh, lees net van wel…
    L In je banner staat dat IUI 5 mislukt is, maar in je berichtje staat op weg naar IUI 5… Is je ei dan nu al gesprongen?! Of ben je nu op weg naar IUI6? Anyway, veel sterkte en ik baal met je mee hoor L
    . Oh ja, wat je schrijft over voor je 38e zwanger zijn, kan ik me helemaal voorstellen… Ik heb dat de afgelopen jaren bij iedere verjaardag… Hopelijk groeit het eitje rechts!! Ik duim voor je! Dikke knuff!
    Ohja, een magnum was echt een goed idee!!! Vriendlief kwam laatst met de nieuwe Magnum Gold thuis! Was echt even een cadeautje
    J Mjummie!

Elifje-lief: Gezellig dat je mee komt kletsen!!! Wel bijzonder dat ze na ICSI overgaan op IUI. Maar wel ‘fijner’ in de zin van minder hormoonbehandelingen voor je… Toch? Als jouw cyclus verder goed is en je hebt van jezelf een eitje wat groeit (follikel moet ik zeggen), dan heb je in principe geen hormonen nodig. Sommige krijgen wel hormonen om bijvoorbeeld 2 eitjes te doen groeien.. Maar denk dat ze het bij jou eerst in je eigen cyclus proberen. Wel erg spannend! Hopelijk is dit gewoon dé oplossing voor jullie!!! Bij welk zh zit je eigenlijk?
    Dat verhaal van de oversimulatie heb ik met schrik zitten lezen. Hoe kan dat? Hadden ze bij de controle wat gemist ofzo?! Pffff … Meisje toch….En nu het verhaal van je mannetje…
    L ZAorg maar goed voor ‘m! Nogmaals, gezellig dat je meekletst, jij bent altijd zo’n lieverd J
    !

Ivon: Morgen echo toch? Toitoitoi!!! Heel spannend!!!

Be happy: * zomaar nog even een stevige knuffel omdat ik aan je denk*

Salcia: Wow, da’s snel!!! Dinsdag al kijkoperatie! Ze zetten er vaart achter en dat mag ik wel!! Spannend, een beetje eng, maar wel goed, heb je straks in ieder geval meer duidelijkheid. En hopelijk minder last van je knie… Balen dat je dan 1 ronde moet missen, maaaar, misschien kan je lichaam dan een beetje uitrusten en maak je een extra kans de ronde erop
    J ! Sterkte! Lees net ‘jouw verhaal’ nav de vraag van kabouterje, wat erg van je mams… En ik hoop dat je gewoon gauw zwanger bent!!! Ben overigens 33, wordt dit jaar 34… Vriendlief is 38.

… Volgens mij heb ik de meeste nu gehad! Als ik iemand vergeten ben, sorry!!!

Egootje:
    Hier gaat het weer een beetje.. Blijf echt een duf gevoel houden en toen ik vanmiddag een stukje ging hardlopen merkte ik dat ik veel moeier was dan normaal (niks voor mij!). Nu een kruikje op mijn buik, want voel spanning en steekjes in mijn onderbuik. Die ongie komt er gewoon aan
    L… Oh nee, moet positief denken… het is de innesteling die steekjes geeft…. (uh huh… J).

Fijne avond lieve kanjers!!!
    xxxxxx

15. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Salcia je hebt pb ;) met de uitleg waarom via pb

Juulzon ik blijf duimen voor je

Ego: lijkt wel of mijn ei morgen springt. Ik heb buikpijn. Dalijk even een testje er tegenaan gooien. Hopelijk is hij nog wit en anders maar eens de fa bellen morgenochtend.

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Juulzon..ik blijf ook voor je duimen!! De lijst met iui en wb moet korter en die met zwangere moet heeeeeel lang worden hier!!

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Jeetje meid, wat een heftig verhaal!
    Wat kan het leven toch idioot raar lopen hè! :(

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    jeetje salcia wat een verhaal:(
    Afschuwelijk hoor:(

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ja klopt Saskia, loopt soms even anders dan je hoopt..en had ook graag jonger moeder geworden, maar is niet anders. Mijn kansen zijn wat lager nu, maar hoop dat het lukt!

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Aaaaaaaaah juulzon wat lief van je!
    Tja ze doen nu idd iui omdat de icsi ivm de zaadcellen van de tese zou zijn.
    De overstimulatie is na de punctie zelfs op 1 dag zooooooo verergerd.
    Ze wisten neit wat ze zagen want moest bijna elke dag bloedprikken dus ze hielden het goed in de gaten daar.
    Ik zit trouwens in jette/ brussel

Lieverd ik duim toch nog voor je!
    xxx

Deel Deze Pagina