angelica: Dat is geweldig goed nieuws. Een pak van mijn hart. Geniet er van, het komt helemaal goed. Op naar de volgende echo.
Wow angelica: super. Snap dat je het nog erg eng vindt, maar ik blijf gewoon duimpjes draaien voor je. Ja dag 8 nu. En dat na een mk. Lijkt wel of ik gewoon door heb moeten tellen dan was het wel dag 14 geweest. Maar normaal bij een mk pas op dag 17 weer een eisprong. Hopelijk kunnen we er anders morgen weer ergens tussen, maar dat zel wel niet, want ze zeiden al dat het erg druk was. En ze doen hier maar 2 IUI's op een dag
ow dat is balen, maar misschien lukt het toch nog morgen. Ik zit eigenlijk nog steeds te balen dat ik wachten tot eind mei weer voor volgende iui.
Krijg trouwens net een rekening van de zorgverzekeraar binnen. We moeten ongeveer 35% zelf betalen aan de IUI, voor de eigen bijdrage. Hebben jullie dat ook?
ja en dan hopelijk allebei tegelijk raak!! Ik heb ook zelf moeten betalen, maar dat is gewoon de wettelijke eigen bijdrage van 165 euro per jaar. Moet iedereen volgens mij, tenzij je al andere kosten hebt gehad waar die 165 in is gegaan.
Nou nu moeten we 185,- betalen Ik snap er weinig van. Vorige keer ook al heel wat moeten betalen. Anders toch maar eens bellen.
o dat is wel raar...of heb je soms ook nog zelf een eigen risico in je premie van bijvoorbeeld 100 euro?
Angelica... wat een geweldig nieuws.. op naar de volgende echo.. wat een opluchting moet je gevoeld hebben zeg.. had ik maandag ook, dacht dat het mis was door beetje bruinverlies.. toen ik die frummel toch zag, lag ik daar te janken als een klein meisje, van blijdschap, van opluchting.. van alles.. zorg dat die kleine blijf plakken.. praat maar lekker met hem/haar.. doe ik ook zo nu en dan!! Spannend weekje ga je wel tegemoet, maar je hebt het hartje gezien.. TOP!!
Nee we hebben het allergrootste ( en dus duurste) pakket. Ik zal het morgen eens overleggen met de fa
Meisjes... even ego! Lag zojuist een brief van ziekenhuis in brievenbus... afspraak is verzet naar 3 mei Hoe durven ze, MOK!
He bah bah bah Morgen om 8.00 aan de telefoon hangen Nog even een vraagje: zijn jullie nooit bang bekenden tegen te komen in de wachtkamer? Ik kijk altijd zo om mij heen: pffff gelukkig geen bekenden. Maar dan na de fm kijk ik ook weer. Dan moet je natuurlijk direct weer een afspraak maken en dan hang ik bijna bij de assistente in de pc, zodat anderen me niet kunnen horen Wat zouden jullie zeggen als je een bekende ziet?
Hallo allemaal, (ik ben nieuw en hoop dat ik het goed heb gedaan) Ik zal me eerst eens voorstellen. ik ben Joos ben bijna 33jaar oud en mijn man en ik zijn nu bijna 2 jaar bezig met onze baby wens. In ffebruari is mijn man's zaad getest en bleek het helaas van niet al te goede kwaliteit te zijn(te weinig en ook nog een lui ) De Huisarts stuurde ons gelijk naar een gynocoloog om de sub fertiliteit verder te onder zoeken. Nou werk ik in Het Rode Kruis Ziekenhuis te Beverwijk en wist ik dat er net een fertiliteits kliniek was geopend, en ben dus gelijk daar naar toe gegaan. In maart heb ik een HSG test gehad, dit ging helaas niet zoals het moest en bleek ik dus een te gesloten baarmoeder mond te hebben (de test was met de vacëum metode) nadat de gyno de test op de oude manier had gedaan, met een cathetertje was alles gelukkig goed en dus waren we prima kandidaten voor een IUI behandeling. Afgelopen dinsdag 20/4/2010 heb ik de eerste echo gehad om te zien hoe groot het eitje was en morgen vrijdag 23/4/2010 krijg ik de tweede echo en hopen we dus maandag of iets later volgende week de eerste IUI behandeling te krijgen.
angelica: ik blijf maar aan je denken, ben zo blij voor je! saskia: pfff, en dan zit er nog een weekend tussen ook, flauw zeg! komt het wel nog goed uit qua cyclus? kaboutertje: mijn testjes van zondag en vandaag staan in mijn album, naast die van zaterdag (die was inderdaad wel erg zwak) bekenden: die wil vast zelf ook niet herkend worden In ieder geval vertel ik gewoon de waarheid als iemand er naar vraagt. gelukkig ben ik tot nu toe alleen zonnetje tegengekomen (en die hoop ik snel weer te zien, maar dan niet voor fm, maar voor een echte echo!) j00s: succes! wachtbankje: zijn er nog testers, het wordt tijd dat er weer wat meiden bijkomen op het zwangerenbankje! ik duim voor jullie.
Joos welkom Milk, wat leuk dat je zonnetje tegen bent gekomen. Maar dat vind ik dan toch weer normaler. Wisten jullie dat van elkaar? Ik zit nl ook weleens te wachten en denk dan... mss ben jij die of die
Juulzon; POSITIEF BLIJVEN, het is gewoon die innesteling!!! Waar staat dat topic???? Dopey; wat een tegenslag weer meid. Hoe kan dat nou?! Tja, als ze dat wisten natuurlijk. Heel veel sterkte meid. Milkhd; fijn dat alles goed gaat, want die kwaaltjes betekenen toch wat hè?! Fijn dat je eindelijk een echte duidelijke test in handen hebt. Ben zo benieuwd hoe ik ga reageren als wij dat ooit mogen zien! Joepie Angelica; wat een fantastisch nieuws. Dit blijft gewoon goed gaan! kaboutertje; volgens mij moet je 165 euro eigen risico betalen. In mijn omgeving weet bijna iedereen het onderhand wel dat we in de mmm zitten, dus ik ben daar niet mee bezig eigenlijk. saskia; jammer zeg, moet je toch nog langer wachten. Ach, het is zo mei hoor! Joos; welkom meid en wat spannend, bijna jullie eerste iui! All; had vandaag best veel last van witte afscheiding. Maar dat heb ik wel vaker voor mijn menstruatie. Maar ik hoop dat het deze keer toch wat anders betekend....
zeehondje,...ik duim voor je!!!! joos: welkom!! en veel succes met je eerste iui! spannend he allemaal?!?! ik weet niet meer van wie,..maar ook hier weet bijna iedereen wel van onze mmm dus ik ben daar heel open over! en kom regelmatig bekende tegen!! met mn laatste iui nog en toen lied manlief onze "koker" met behandelend zaad zelfs zien! :-s de mafkees!!! wahahaha ego: hier gaat alles super!!! heb er sinds gister weer familie bij!! mn nichtje is bevallen!! ook van een dochter en ze heet Luzia! zij was gelijk met mn schoonzus uitgerekend! en bevallen op de uitgerekende dag!! mooi popje hor! en miss ga ik dit weekend bij dr kijken! ze woont 2uur hier vandaan ik voel helemaal niets en heb me neergelegd bij t idee van een pauze maand! en dat geeft ons beide erg veel rust en kijken nu uit naar onze volgende iui!! fijne avond!!!