Brabbel, zou je bij mij willen zetten dat de 3e zwangerschap ook mis is gegaan? Volgende week weer naar het ziekenhuis om het plan voor de toekomst te bespreken.
Brabbel.. tjee, lijkt me ook.. testen met die hap.. of ga je echt tot morgen wachten of nog langer?? Ben erg benieuwd..
spannend 4 testers dit weekend!!! dat word van 10 naar 14 positieve berichten brabbel: je moet niet meer zoveel kletsen hor wahahahahahahahahahahahahahahah lol nee hor vind t juist heel lief dat je altijd op iedereen uitgebreid en apart reageerd! ik heb daar echt de rust/tijd/geduld niet voor! al probeer ik het vaak wel hor!
Ik lees vaak een of 2 berichtjes als er gepost is en denk: ik onthoud dat wel voor als ik volgende keer post. Nou niet dus...
hey meiden, hoe staat het met de testers? ben zo benieuwd of er nog zwangeren bij komen dit weekend. ik pas volgende week testen (als ik dat al red) heb sinds gisteren beetje zeurderig gevoel in mn buik. Weet niet zo goed wat ik er van moet denken. spannende tijden en wondertje: hoe ist met jullie , merken jullie al iets?
Hey dancer, Ik voel nog niets, voel me zoiezo niet anders dan anders, dus we zullen wel zien. Het scheelt dat ik nu zoveel afleiding heb, dat ik er nauwelijks aan kan denken. Ik denk dat ik gewoon ongi ga worden, maar ja je blijft toch altijd hopen. Succes. Als de rode duivels niet komen mogen we volgende week testen. Fijn weekend iig, het wordt mooi weer! groetjes, wondertje
Ik heb vanmiddag mijn 1ste FM gehad, en had een follikel van 16mm rechts. Dus vanavond laatste Puregon, morgen Pregnyl en maandag 4de IUI.
Jee bedankt voor het warme onthaal. En ja erg spannend nu vandaag was het eitje al groot genoeg morgen avond pregnyl inspuiten en maandag D-Day voor onze eerste IUI. Voor alle dames die snel mogen testen houden wij onze vingers gekruisd
Wondertje ik zie, ga jij ook al 12 mei trouwen Marjah ( ander topic forumdinnetje) ook al . En weten jullie 12 mei is HOT om te trouwen Wij zijn dan 6 jaar getrouwd! ben ook benieuwd naar de testers!!
Sorry meiden, wel bijgelezen maar even geen persoonlijke reacties. Voel eigenlijk helemaal niks, en dat heb ik normaal ook. Dus ik denk dat ongi morgen gewoon gaat komen helaas.
Zeehondje dat hoeft niks te betekenen!! Bij mijn zw-schap voelde ik ook niet echt iets aparts alleen dat ik die keer geen last had van mijn tepels, deden geen pijn. Maar de rest dacht ik dat ik zeker ongi zou worden. Ik duim verder!
(Hoop dat ik niemand vergeten ben!!!) (Mijn egootje zo even in een apart schrijfseltje!!!) Zeehondje: Vervelend hé, dat je lichaam geen duidelijk signaal geeft of het nu raak is of niet Soms denk ik wat te voelen (duizelig na een trap lopen, heb ik nooit en lijken mijn borsten nu anders? Zijn die tepels echt niet groter dan normaal?!) Mijn grote verschil deze ronde is dat ik al mijn andere rondes nu al bruin/roze verlies had, meer slijm verlies enzo en nu niet Dus ik houd maar hoop . (zie mijn lange egootje J !) Meis, hou moed hoor! Want de deal was: allemaal +++ testen! Ik ga ervoor!!!! Duim voor je lieverd!!! Ongeduldig: hoe is het met jou? Voel jij nu al echte zwangere dingen? Lief dat je ons zo steunt en volgt! Angelica: hoe voel jij je verder? Opgelucht? Nu al wat meer kwaaltjes? xxxx Kaboutertje: hoe gaat het met jouw ei-groei? Doe jij nu ovu-testen voor de eisprong of heb je ook FMs? Die stolsels moeten er maar gauw uit, veel fijner! Laat de zon je maar veel energie geven en een dikke knuffel voor jou (jij bent ook een kletskopje, want jij schrijft héééél vaak J , daar waar ik weer megalange berichten schrijf, vandaar dat ik zooooo lang al ah schrijven ben, ha ha!)xxx Jocelynn: geen antwoord op je vraag . Vermoed, al lezende, ook je darmen Hopelijk gaat t gauw over! Knuffel! Brabbel: Wow, jouw kwaaltjes klinken deze ronde wel als raak hoor!!! Zo spannend!!!! Leuk dat jullie zondag de ringen gaan zien, en lekker bowlen, gezellig! Enne, vergeet niet van het mooie weer te genieten! Hoop morgenavond mooi nieuws te lezen J!!! Dikke knuf kanjer!!! Eliefje: daar ben je weer J! Al bijna 6 jaar getrouwd! Gefeliciteerd! Met mannetjes hoofd alweer wat beter??? Knuf voor jou! Wondertje79: Bijna trouwen!!! Hoe fijn!! En . Wie weet wel met een geheimpje in je buik J Duim voor je meis!!! Spannend . Dancer4fun: lees in mijn lange Egootje (mijn volgend schrijfsel!) hoe t hier gaat Juliie op Koninginnedag testen, SPANNEND!!! Duim voor jullie allemaa! Spannendetijden: hoe voel jij je? Wij gingen allemaal voor roze toch pffff vind dit een onwijs spannende ronde ! Duim voor ons 4tjes dit weekend!!!! Luzia, leuke naam!!! Sterkte, ook in Rdam!!! Milkhd: hoe gaat het met je buikje? Jij zw.kwaaltjes? knuff! Marnat: Lieverd!!! Had je al even gemist!!! Hoe voel je je nu? Klaar voor De Volgende Ronde (in juni/juli toch?) Dikke knuff! Saskia, wat balen dat de afspraak verzet is zeg L Dan kan die ene week gewoon net weer even een week van ongeduldig wachten zijn Joos: Welkom en succ6 met de Pregnyl morgenavond!!!Zet je m zelf? Spannend hoor, de 1e IUI is gewoon de allerspannendste Hoop dat het in 1x raak is!!! Suc6! Sammie: Top dat je follikel al zo mooi gegroeid is!!! Dus ook morgenavond de Pregnyl en maandag de IUI! Spannend meid! Top dat het zo snel gaat!!! Duim knoerthard voor je!!! Bij mij weten langzaam maar zeker steeds meer mensen het (wel familie en vriendinnetjes, geen buurvrouwen enzo hoor... Of kennissen van kennissen... maar op mijn werk niemand!!! Tot zo! FIjn weekend allemaal en dikke knuffel!!!
Egootje: Nou meiden, ik weet het niet zo goed Voel me eigenlijk heel erg hoopvol Ondanks gisteravond, wat had ik een vreselijke bui L Zal even verslag doen (welkom in de Soap van Juulzon J !) Overdag hadden we best ***nieuws : onze bouwvergunning is afgewezen (en we wachten al 3 maanden!) en nu moeten we een hele nieuwe planning maken voor onze verbouwing Nadelen van het opknappen van een oud huisL ). Maar goed, ik kwam pas om 20u30 thuis, vriendlief maakte een grapje toen hij open deed (stond met 2 volle tassen) en zei aan de deur wordt niet verkocht. Moe als ik was reageerde ik kribbig dat ik nu even geen zin had in flauwe grapjes (was echt niet lief van mij) en de toon voor de rest van de avond was gezet L Hij had shoarma voor de avond en ik had geen trek, blablabla.. Geen idee waarom ik zo snibbig deed Het overkwam me een beetje leek wel Gelukkig begreep hij het wel, maar leuk vond-ie het niet (nee, ik ook niet, geloof me herkende mezelf gewoon even niet). Ik legde uit dat het ook gewoon komt omdat ik tegen mijn NOD aan zit en ik gewoon heel bang ben voor de teleurstelling. Dat begreep hij wel en we knuffelden het goed. Afin, pas laat in slaap gevallen (rond 01u!) Om 03u15 wakker, moest plassen Weer in slaap gevallen en werd om 05u55 weer wakker van een onwijs enge droom (ik zat op een stuk klei, aan het water, mijn moeder op een bankje, we kletsten gezellig en ineens brokkelt de klei weg en het water wordt modder en ik zak weg Mijn mamaatje probeert me te redden, maar verdwijnt zelf in de modder en ik kreeg haar niet meer te pakken, haar bril lag wel in de modderpoel, werd echt gillend wakker Wist dat mijn ouders vandaag om 06u al id auto zouden zitten om op mijn kleine babayneefje in Rdam te passen, dus moest gewoon even bellen om te vragen of mijn moeder oké was. Heb haar mijn droom verteld en ze stelde me weer gerust . Toen weer in slaap gevallen en werd pas weer om 08u16 wakker Dacht, ga weer even tempen was weer 37,2 Dacht, ga gewoon heeeeeeel eigenwijs weer een KV-testje er tegen aan gooien, maakt mij het ook uit (na de tegenvaller van gisteren) Ondertussen moest ik het huisje weer even in orde maken voor de zoveelste paar kijkers (hopelijk nu eens kopers!) en bedacht me ineens, ohja, testje kijken En nu mééééénde ik een héééééél licht streepje te zien. Heb de omo-test van woensdag uit de prullenbak gevist en ik zag toch echt een hééééél licht verschil Dus ik was helemaal flabbergasted Geprobeerd een foto te maken, maar mijn toestel geeft het te onduidelijk weer . Hierbij moet ik opmerken: de vorige ronde had ik nu dus echt al wit / roze / bruin verlies nu nog nix Dus heb vandaag maar weer nieuwe testjes gekocht, want morgen is officieel mijn NOD, de IUI was immers op 10 april Ik duim echt keihard en de kaarsjes (ook voor jullie!) branden weer Hoop zo dat ik niet alleen maar gezien heb wat ik hoopte Dus ik houd jullie op de hoogte! Morgen de hele dag klussen in ons nieuwe huis, dus laat morgenavond wel weer meer weten (of het bruinverlies heeft doorgezet of toitoitoi!)! Geniet van de zon dit weekend lieve meiden!!! Dikke knuffs voor allemaal!!! xxxxx
Dopey, ik zal het de volgende keer meteen aanpassen voor je. Ik wist even niet zo goed wat ik er neer moest zetten . Gaat het weer een beetje met je? Sammie, alvast veel succes voor maandag! Joos, jij heb dan gelijk IUI met Sammie! Heel veel succes, altijd spannend zoiets onbekends. Juulzon, we gaan niet alleen naar de ringen kijken.maar gewoon ophalen! Gaan ook zeker genieten van het goede weer! En over mijn kwaaltjes .. Lees hier beneden maar eventjes. Vind jou trouwens super-lief, je reageer altijd zo leuk op mijn verhaal en zo! Jij bent ook een kanjer! (Nu leest Brabbel verder) Ga je niet menen!!!! (ALLEREERST EEN VOORZICHTIGE FELICITATIE!) (BRABBEL IS MEGA-BLIJ, EN BOUWT ALVAST EEN FEESTJE) Wanneer ga je weer een test doen? Hoop voor je dat je het goed heb gezien, en dat je nu een mooi beebje mag dragen. Ik vraag me wel eens af of jullie niet dood-moe van mijn verhaaltjes worden over mijn klachten, krampen en steekjes. Zo ja, lees maar niet verder. Zo nee, dan gaat mijn klaagzang nu van start! Ik voel al 3 dagen mijn buik enorm rommelen, net alsof er scheetjes dwars zitten en je het niet kwijt kan. Heb heel snel het gevoel dat ik vol zit, en dit komt mede omdat ik druk op mijn maag voel. Net onder borsten in het midden, alsof mijn maag word dichtgeknepen. Pffffff, ik ben bang dat ik weer teveel dingetjes voel deze ronde, en dat ik keihard mijn neus stoot! Ga nu maar eens afsluiten( 1.11!) want moet morgen om 7.15 weer met frisse tegenzin aan het werk.
Juulzon: wat een doodenge droom. Dan wordt je echt met een bonzend hart wakker he. Enne.... stiekem gefeliciteerd alvast. morgen een knalstreep aub. En jullie gaan verbouwen aan het oude of nieuwe huis? Ik heb fm, maar doe er voor mezelf ov-testen bij. En die hebben er ook voor gezorgd dat ik vorige keer dus zwanger was. ( zeker met die eieren van mij) Brabbel ik word niet moe van je gebrabbel hoor We zitten toch allemaal in hetzelfde schuitje? En je moet echt eens testen hoor
Even een snelle update Denk dat het Het Valse Alarm Der Indroogstreepjes is.... Predictor 4 dagen vroeg test is omowit KV, of ik nu wat zie? Is denk ik een indroogstreep, precies als gisteren en niet meer en dat zou het zwangerschap wel moeten zijn.... Weer wachten op ongie dus... Voel me best ***... Liefs en Brabbel, werkse vandaag!!! Ach, een dagje hoop hebben was ook best leuk...