IUI deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sammie88, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    juulzon: Jeetje meid, je maakt het wel spannend. Hoop toch dat je het mis heb en dat je toch een posi test in handen hebt dit weekend.

kaboutertje: dat is fijn , deze keer je ei niet gemist. Wanneer is je iui nu?

Sammie88: Mooi 16mm, maandag dus op voor je 4de iui, spannend hoor. Samen met je zus? extra spannend.

J00s: helaas welkom bij ons klubbie. Tis een gezellig kletsboel hier. Suc6 met je eerste IUI maandag.

zeehondje: geen bloed is moed! ik duim voor je dat het uitblijft.

brabbel: Hoe ist nu? heb je al getest of wacht je nog. HOop het zo dat het raak is voor jullie. Steekjes en krampjes weet er alles van.

ego: had de laatste 2 dagen last van krampjes en steekjes. Beetje als ongi krampjes maar dan minder heftig. Geen idee, is het de innesteling of een voorbode van de rode duivels. Ik weet niet meer wat ik moet geloven. Had wel (sorry voor de details) gisteren en vandaag na de grote boodschap beetje dikke witte afscheiding. Geen idee wat dat nou weer betekend. Vorige iui kwam de ongi op de 11de dag, dus dan heb ik nog 3 dagen te gaan. Jeetje wat duurt het wachten lang. Pff hou het bijna niet meer.

iedereen een goed weekend, en voor de testers. Suc6:) ik hou het forum in de gaten

2. willemijnp

willemijnp Actief lid

8 dec 2008
    171
    0
    0
    verpleegkundige
    hey meiden.
    Ik zag dat ik al van de lijst af ben gehaald. Toch lees ik veel mee.
    Ik heb de afgelopen dagen veel positieve en negatieve dingen gelezen.
    @ Zwangeren, gefeliciteerd, geniet er van!!
    @ Wachtende, zet hem op! Wat duurt dat wachten toch ontzettend lang en wat voel je toch veel elke keer.
    @ degene die bezig zijn met het spuiten of het toewerken naar IUI, zet hem op,houd hoop!!

Dopey, wat een verdriet moet je wel hebben! Echt zo verdrietig! Meid, sterkte met het verwerken van dit alles, maar ook met het gesprek wat jullie hier na gaan doen!

Ego, ik zit in de laatste dagen van de wachtweken. 13-4 heb ik mijn 7de IUI gehad. En elke keer weer voel je dingetjes, het is afwachten.

Fijn weekend en geniet van het prachtige weer!!

3. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    ps: heb van de week paar daagjes disney geboekt. Ga van 12 t/m 16 juni samen met mn lief er ff tussen uit. Heb er helemaal zin in.:):):)

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Net een heel klein beetje roze bloedverlies bij het afvegen.
    Maar gelijk een inlegkruisje ingedaan, want het gaat straks toch echt doorbreken.
    Jammer, de laatste iui mislukt en nu dus echt de overstap maken naar IVF.
    20 mei intake-gesprek.

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Heerlijk meis geniet er van.
    Wij mogen niet weg vanwege de behandeling , ja wel dagje weg.
    Wat we ook wel gaan doen , we hebben treinkaartjes voor 12,50 euro van de kruitvat,

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    zeehondje@ ik blijf duimen meis wie weet.

Hoe gaat het met de rest van de meiden op het bankje?
    Zitten jullie lekker buiten? koekje er bij of chocolaatje?

7. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Zeehondje, mmm :(

Dancer , oooo leuk ik wil mee ;)

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Zeehondje, hopelijk brengt IVF meer geluk!
    Hele dikke knuffel meis!

9. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    hier ook al roze bij afvegen. Dus het zal wel niet lang meer duren voor de rode duivels doorbreken. mijn nod is 30 april pas, dus tis een beetje vroeg. vorige ronde mijn ongi op 11dag na iui. Ik snap er niets van. En baal verschrikkelijk. maar ja er zit niets anders op dan de schouders eronder zetten en door te gaan. Maar dat is op dit moment er moeilijk kan ik je zeggen.

zeehondje: ik baal met je mee. Echt kl*te meid.

10. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Dancer, dat was bij mij ook.. normaal 11 dagen, de laatste maand 10 dagen en de laatste keer 9 dagen, dus vond het niet raar, ik dacht ook, wordt ongesteld en eerste poging is mislukt.. achteraf bleek het toch echt innesteling te zijn geweest.... houd moed, hoop voor je dat het voor jou ook zo mag zijn!!
    Meiden, het wordt nog mooier weer dan gisteren.. geniet ervan allemaal.. Kom ik morgen weer kijken of er nog meer roze is en dan bedoel ik testen he...
    Liefs voor jullie allemaal

11. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Juulzon.. al meer bekend? Al een dikkere streep? En zeehondje.. is het echt doorgezet of is het bij jou ook gewoon een gevallletje innesteling?? Hoop het voor je..
    Angelica, trek je het nog, de spanning voor de volgende echo??
    Nogmaals... een fijne dag allemaal meiden..

12. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    wil dat echt geloven, maar weet zeker dat het niet zo is in mijn geval:(

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ dancer, :( dikke knuffel meid!

@ zeehondje, ik zie aan je banner dat het doorgezet is? Shit meid :( Nu verder met IVF. Zie je er heel erg tegen op of juist niet?

@ juulzon, aaa nee toch!!!! Indrooglijntjes zouden echt verboden moeten worden :x Das zo oneerlijk!!!!!!!

14. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ego,

Gisteren ongesteld geworden, en is vanacht echt flink doorgebroken.
    KUTZOOI!:x

Maandag afspraak maken voor de HSG......

15. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Sjonge meiden... gaat mei jullie maand worden dan??? Vogels leggen dan allemaal hun ei.. jullie dan ook he?? Dit keer met een kuikentje erin he...
    Brabbel.. sterkte met weer een teleurstelling..
    Meiden die het allemaal nodig hebben.. weer een dikke grouphug van mij... met maar weer heel veel HCG!!

16. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dames die ongi zijn geworden.

Hele dikke knuffel en heel veel sterkte.
    Waarom is het voor ons nou niet weggelegd toch.

Voor alle andere een prettige zondag

17. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Hé lieve meiden,

Hier even een lang ego-updeetje (om het maar weer spannend te maken ;)...)...

Nou, zo blij voel ik me eerlijk gezegd niet... Het voelt zo enorm dat mijn ongie eraan komt.. Gisteren had ik dus onderstaande test, de hele dag nix geen teken van ongie die eraan kwam, dus was een beetje hoopvol... Had mijn testje nog even onder het topic vage testen neergezet en daar meende iedereen mij niet voor gek te verklaren....

Nou, ging gisteravond dus naar bed - tandenpoetsen enzo - met een optimistisch gevoel..... Ga ik naar de WC, heeeel licht rood, en een paar drupjes in het toilet :( :( ... Vannacht weer plassen, nix te zien....
    Vanmorgen weer getempt (gister en eergister 37,2 - hoog voor mijn doen!!! - vanmorgen 37,3!).
    Maaar, helaas....vanmorgen wéér licht rood en de test van vandaag zag er precies zo uit als die van gisteren...?!Niet donkerder (zoals zou moeten volgens mij...) Begrijpen jullie het?!

Zou het een innestelingsbloeding zijn?
    Of zal het heeeeel even positief geweest zijn, maar nu al mis zijn gegaan?

Normaal begint mijn ongie dus precies zo, met licht rood en dan zet het later door. Kan helaas niets anders doen dan afwachten en hopen dat het niet doorzet :( .

Als het niet doorzet en de test is morgen nog zo, bel ik naar de kliniek. Want normaal moet ik op dag 3 weer puregon moet spuiten en als die test nu licht positief blijft....

En als het nu doorzet en de test is morgen weer wit, dan weet ik genoeg, dan gaan we voor mei-ei en kan ik dinsdag weer spuiten...

Pffff, vind het maar niks deze vage test en onzekerheid... Hoop echt dat het niet doorzet... Maar aan de andere kant, laat het maar doorzetten, dan weet ik waar ik aan toe ben. Hier heb ik ook nix aan :(! (al vermoed ik dat het door gaat zetten...)

Brabbel en Zeehondje, balen zeg.... :(
    En 31-12, hoest met jou...?????

Voor de rest, dikke knuffel en sorry voor dit lange egootje!

Iemand trwns ervaring met een vaag positieve test en toch soort van ongesteld...???

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

en die van vandaag ziet er net zo uit (niet donkerder, net zo vaag)

18. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Dancer: nee he...
    Brabbel: jij ook alweer ongi, bah!

Juulzon: als die foto is gemaakt vlak na het testen, is ie in mijn ogen ook positief hoor! Is een kv 2v5 toch? die geven echt geen indrogertjes... hopelijk knalt hij er morgen meer vanaf, en anders denk ik inderdaad een soort van vmk... dikke knuf!

19. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    poli kliniekmederwerkster
    noord-holland
    Hé meiden wat jammer dat het weer op teleursteling is uitgedraaid.

Brabbel wat is het toch verschillend met die klinieken ik moest de HSG test al voor het beginnen van de IUI(geen pijn gehad kreeg de faceum metode maar had van te voren op advies wel een ibuprofen ingenomen) ik hoop dat jou HSG gewoon ook normaal is en dat je snel weer verder kan.
    Ik heb gister de pregnyl ingespoten(was wel eng hoor) en Sammie het belooft een mooie dag te worden en ik denkt dat we samen maar het nog mooier moeten maken door geluk af te dwingen (als ik kijk is het 2 wk later moederdag zou toch mooi zijn als het zo is he!! :D

Deel Deze Pagina