Foto is idd 'vers' na de test genomen.. Tja, lieve Milk, ik wil zooooo graag positief zijn, maar waarom dan nu dat lichte 'rood' (?) verlies.... Vind naar de wc gaan echt een opgave nu ... Morgen nog een testje wagen en ga de kliniek wel even bellen. Kunnen ze misschien voor de zekerheid bloedprikken ofzo. Sammie, Joos, spannend morgen! Moederdag zou echt een mooie datum zijn voor een +++ test! Dan is het definetely mend to be ! Duim voor jullie... En brabbel, baal onwijs voor je. Als ik het zo lees is jouw ongie ook redelijk 'out of the blue' gekomen... En gelijk al zo heftig... mmm... Maaaaar, die HSG gaat wonderen voor je doen, echt wel! En in mei gaan we met zijn allen ++++++++++++++++++ testen!!! Doen we met de vogeltjes mee, ok?? Dikke knuf kanjer!
Juulzon, mijn Fertiliteitsarts vertelde dat er bij een lichte streep vaak een "chemische zwangerschap" is geweest. Dat wil zeggen wel bevrucht maar dan is het vruchtje niet goed geweest. Dit had ik de afgelopen ronde ook, en heb het er met haar over gehad afgelopen vrijdag. Brabbel, hele dikke knuffel meis! Hopelijk vele zwangerschappen in Mei! Sterkte met de HSG.
Alle ongi meiden: babahbah Juulzon ik zie echt een streep. Ook al is ie licht. Sammie jouw verhaal geloof ik niet. Niet dat wat jij zegt niet waar is, maar ik geloof dat verhaal niet Dan zou ik 5x een verkeerd vruchtje gehad hebben. Ja Juulzon: bij mij is een lichte streep altijd fout... maar weet ook dat bloedverlies niets zegt. Milk had toch ook een lichte streep?
Juulzon, ik had op dag van mijn NOD ook een test gedaan en die was ook heel licht positief! Arts EN apotheek zeiden beiden => een lijn is een lijn! Morgen opnieuw testen met ochtendurine meid! Mijn duimen draaien voor je!!!
Alweer dank jullie wel meiden Het zet nog niet door, maar het is er echt wel ... (bedoel met doorzetten dus dat er vlagen oud-roze / (roestig) rood zijn en soms wat drupjes in le toilet... en een béétje op inlegkruisje....) (sorry voor de details... ) Hoop zó dat het bij mij net als bij Ineke gaat!!! Doe morgen nog maar een testje... Tja Sammie, het kan alletwee de kanten op... moet morgenochtend maar afwachten!!! Knuf voor jou! Kaboutertje: ik wil Sammie ook niet geloven ! Moet maar positief denken hé... Dank je meis! Wel lastig, die een licht positieve test en bloedverlies... bij mij is het zo dat ik anders op dag drie weer moet spuiten... Duim knoerthard voor een duidelijkere test morgen!!! (had vrijdag als verrassingscadeautje voor mijn mannetje als het Zwangerschapsboek voor mannen gekocht, echt erg grappig... (aanrader!) maar heb het hem nog niet gegeven... Het wacht in de kast tot een KnalTest...) Ik laat het jullie morgen wel efkes weten...!!! Trusten !!! xxxxxxx
Correctie 6* ( raak gewoon de tel kwijt. En moet zeggen dat ik de laatste in mijn hoofd gewoon als een verlate ongesteldheid wil zien. Heb me ook niet anders gedragen dan normaal terwijl ik normaal als ik zwanger ben niet til enz enz enz, omdat ik dan bang ben dat het fout gaat ( maar nu wist ik da 100% zeker al. Laat mij maar in mijn waan) Juulzon, weet je al meer?
Sammie dat hoeft niet altijd, het kan idd wel dat de emmy zich niet verder deelt als het eenmaal genesteld is. Maar we blijven gewoon hopen voor juulz!!!!!!
Brabbel Zeehondje: Net als jullie heb ook ik zaterdag morgen flinke ongi moeten verwelkomen bah wat een k..gevoel he dames. Ik dacht echt dat een van ons toch wel raak zou zijn deze keer!!! En het zag er nog wel zo veelbelovend uit dju!!!!:x Juulzon: Meid je maakt het wel spannend, ik hoop zo dat jij wel zwanger bent meid, ik heb nog nooit meer dan 1 streepje gehad op een test, ook niet een beetje dus kan je daarmee helaas niet helpen! Als ie vandaag nog steeds een streepje geeft zou ik het ZH bellen hoor!! HEEEEL veel succes meid ik blijf heel hard voor je duimen!! Dancer: dikke knuffel meid Zeehondje: heel veel succes in de gang naar IVF meid. En let maar op 20 mei is het nu zo sterkte meid!!! Wondertje hoe is het met jouw? Joos heel veel succes met IUI vandaag! Dat ze maar gelijk raak mogen spuiten!! Alles andere dames: dikke knuffel van mij! Ego: Ben dus vrijdagavond ongesteld geworden. Ga vandaag eens met het ZH bellen of het niet mogelijk is om alles wat meer te ondersteunen hier, de natuur nog een handje helpen zeg maar. De gyn. Maakte bij de vorige iui ook al zon opmerking! Wat is dat toch een kote gevoel he dames, de hele dag ellendig, verdrietig, boos zijn om alles en mijn mannetje maar heel bezorgd (en daar heb ik dan even net geen zin in, bah wat ben ik toch gemeen als ik net og ben geworden..) Gelukkig wel leuk weekend gehad, lekker gbbq flink veel wijn gedronken (leed verzuipen he ..) en flink in de tuin gewerkt. Die is nu bijna klaar dus dan wordt het toch echt tijd voor een nieuw klusproject (lees babykamer???) zucht ..
31 december 2008 gestopt, mag je geen utrogestan erbij nemen of heb je die al erbij? Ik mag hem straks gebruiken, maar ik had wel extra gevraagd aangezien ik het ook bij de icsi, cryo tp's had. Vraag het eens na! Dikke knuffel voor je het is zo'n harde slag! xxxxx
morguh dames!! juulzon al nieuws?!?!?! ik heb net even snel terug gelezen vanaf vrijdag middag maar zal vanavond ofzo antwoorden want heb daar nu echt even geen tijd voor!! maar wilde de ongi meiden ff laten weten dat ik het ontzettend rot voor jullie vind en ik denk aan jullie en duim heeeeel hard voor juulzon !!! enuh mei word onze maand!!!! (ben nog niet op NOD maar ga er vanuit dat ik ongi word) EGO: ik voel, merk, denk nog helemaal niets!! ga er nogsteeds vanuit dat ik naar iui5 moet en ben ook eigenlijk meer daarmee bezig van wanneer moet ik weer clomid en fm enzo,.. manlief vroeg gister wanneer ik nou eigenijk precies ongi moest worden,..dat vond ik wel lief! op koninginnendag??? wat een rotdag zeg zei ie erachteraan! wahahhaha was gister heledag bij mn schoonzus en de kleine meid en heb zoooo zitten genieten! mn zwager zei nog: hopelijk krijgen jullie ook gauw zo;n wondertje en toen zei mannetje nou ... dat zal nog wel even duren en deze maand zowiezo niet! en toen zeiden zwager en zn vrouw meteen in koor ..nou je weet t maar nooit!!! je hebt er maar 1 nodig en misscien is mijn productie ook wel slecht (zijn broers) en hebben wij gewoon geluk gehad en hebben julie dat ook!!! zooo lief van hun!
Goedemorgen lieve meiden ! Even een ego-update.... Het bruinverlies en af en toe wat drupjes (oudrood of rood, ik weet het niet... ) blijven... Hieronder mijn test van vanmorgen... Test is wel ietwat duidelijker, er staat echt een streepje... Waarom heb ik dat bruin / rood verlies??? Het maakt me zo onzeker... Durf niet blij te zijn eerlijk gezegd... Buikje voelt wel een beetjes alsof het eraan komt Strax bellen met de kliniek... Wat denken jullie.... ????????????????? Thnx girls!!! Dikke knuf!
Hij is idd duidelijker geworden!!! Kun je geen bloedtest laten doen op het zh? Wat spannend allemaal meid hihi
@juulzon; ik durf je geen antwoord te geven. Zie wel een lichte streep. En het kan zijn dat je heel licht ongi wordt, ondanks je toch zwanger bent. De kliniek weet vast wel een antwoord voor je. Sterkte. voor de andere dames een flinke knuffel. Hier weinig te melden. Weekend veel weg geweest. En donderdagavond ga ik voor 10 dagen op vakantie. Eerst met schoonfamilie en dan gelukkig zelf nog paar dagen. Zie als een berg op tegen weggaan met schoonfamilie. Mijn schoonfamilie is niet zo heel tactisch soms, zoals bij spannende tijden. En ze houden weinig rekening met mijn gevoelens waar ik regelmatig mee zit. Proberen meelevend te zijn, maar krijg vaak toch weer een trap na of een steek onderwater. En ik weet nu al dat alle aandacht het hele weekend naar neefje gaat, zoals altijd als we daar zijn en schoonzus en zwager ook. Maar ja, zal tandjes maar op elkaar zetten en blij zijn als ik weer naar eigen stekkie mag.
Juulzon gefeliciteerd!! Dat bloedverlies is normaal hoor, dat hoor je toch wel vaker. En zolang het niet helderrood maar bruinrood is, is er niks aan de hand en ben je gewoon kei zwanger! De testen worden alleen maar duidelijker......wat wil je nog meer
he Juulzon spannend, ik hoor ook van heel veel meiden dat ze last hadden van bloedverlies. Ik duim voor je
Juulzon, dat is echt een duidelijkere streep dan de vorige.. Ik dacht zelf ook ongesteld te worden omdat ik de normale aanloop naar ongi had.. idd bruin en beetje roze verloor.. maar ja, zie mijn banner.. dat was dus innesteling. Hoop het zo voor je.. Maar ja, zo'n test is toch altijd leuk en geeft hoop.. beter dan wit!! Blijf hopen, maar ik snap zo je onzekerheid. Ik heb het ook weer gehad met 7 weken, ik dacht ook, het gaat fout.. maar toen hebben we de echo gehad en daar zat wel degelijk een frummel, met kloppend hartje.. Hou vol.. moeilijk dat wachten, maar ja, meer kan je niet doen! Het kan alle kanten op.. Dikke knuf All.. hoop dat jullie een lekker weekend hebben gehad!! Fijne week weer .... Wij gaan vrijdag weg voor 2 weken naar Sardinie (al mijn familie woont daar, dus heerlijk) Jullie nog plannen deze meivakantie??
Nou Juulzon, daar is echt iets gaande. Ik zou alleen wel verwachten dat het streepje duidelijker zou zijn na een paar dagen. Zolang je niet rood bloed met stolsels hebt, heb ik toch nog goede hoop voor je!
juulzon: ik toch ook echt een licht streepje. Ik hoop het zo voor je. Hou vol en blijf hopen. Je weet maar nooit. Hier de ongi nog niet doorgebroken. Wel nog steeds roze verlies dus het zal niet lang meer duren denk ik.