IUI deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sammie88, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @brabbel: raar verhaal, maar hier toen ook moeite gehad met hsg te te plannen. Was eigenlijk ook geen plek. En ik moest hem doen voor de iui's begonnen. Ben er toen tussen gepropt.

Maar kan me voorstellen dat je het prettig vind.

wachtbankje loopt inderdaad leeg, maar gelukkig met allemaal mensen die zwanger zijn. Daardoor nu dus minder op wachtbankje. Jammer genoeg zit ik hele maand zonder iui. Dus ja, hoef ik niet op wachtbankje te zitten.
    Want ik geloof niet in spontane zwangerschap bij ons eigenlijk.

Straks maar eens werken. Totaal geen zin, heb vorige week ook al 6 dagen gewerkt in 7 dagen tijd. En zelfs als ik vrij was nog ermee bezig. Omdat ik nog wat dingen moest doen.
    Maar ach, hoort erbij. Als ik eenmaal bezig ben gaat het meestal wel weer.

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    #3022 Sammie88, 26 apr 2010
    Laatst bewerkt: 26 apr 2010
    Ben al een tijdje terug, maar even weg geweest.

Heb nog nooit zo beroerde IUI gehad, ben al voor de 2de dag aan de dunne.
    Eerst heel veel lucht, dus ik snel nog naar de wc om het eruit te krijgen.
    Hadden 15 minuten uitloop, daarna mocht ik op de stoel liggen.
    Smalle en lange eendenbek erin, eerst kon ze de Baarmoedermond niet vinden, na flink wroeten en doen gevonden, was ik te gespannen want sluitspier zat dicht en kreeg ze het slangetje er niet in.
    Moet me wel wat aanspannen, anders liep er iets uit de verkeerde gat uit ;) zo erg aan de dunne ben ik.
    Fertiliteitsarts erbij, vorige eendenbek eruit nu een kleine en brede gepakt weer erin (En ik heb al zo'n hekel aan die dingen) weer wroeten, en ja hoor erin!
    Nou dat slangetje deed me toch pijn, ik voelde het er helemaal in gaan.
    Gespoten, eruit, eendenbek eruit en 15 minuten blijven liggen (zijn er uiteindelijk 20 geworden).
    Tijdens het liggen voel ik wat lopen van onder, ik dacht echt neeeee niet de zwemmertjes!
    Ik met handdoekje ertegen aan, verloor ik me toch een partij bloed! (Leek wel ongi!)

Daarna heeft Hubbie mij thuisgebracht en ben ik met zusje en vader wezen fietsen, want die zijn op visite.
    Richting het industrie terrein voelde ik me niet lekker worden, bijna onder een auto, en een krampen!
    Wij gauw weer naar huis tegen de wind in, voelde me steeds minder lekker worden.
    Bij thuiskomst de wc op nou het bloed spuit nu ook van achter eruit.
    Heb nu en enorme eipijn, en buikkrampen van mijn darmen.(Denk buikgriep)
    Voel me nu zo verrot!:(

Sorry van Ego!

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Juulzon: alvast gefeliciteerd...ziet er goed uit!! Fijn voor je meis.

ik heb verder nergens op gereageerd nog...ben beetje zenuwachtig voor operatie morgen..bang dat er meer kapot is in knie dan alleen meniscus en dat het traject dan lang gaat duren en iui in de weg gaat staan.

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Salcia, Sterkte morgen met je operatie!

5. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Sammie, wat een hororverhaal.. hoop zo voor je dat het het waard is geweest.. Nu gewoon lekker rustig aan gaan doen.. lekker jezelf laten verwennen en even niks doen!! Denk aan jezelf!!
    Juulzon.. gek idee om jezelf op het zwangere lijstje te zien staan denk ik?? Maar ja, dan gaat het misschien wel doordringen he.. Je bent gewoon hartstikke ZWANGER!!!!

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Gisteren de ringen opgehaald,hieronder het resultaat.
    Mannetje heeft 5 mm en ik 4 mm breed.
    Let niet op de schone handjes van mijn mannetje, hij is automonteur:)

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
  8. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    wauw!! echt super mooi.
    tis nu al een mooi paar;)

9. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik zei gisteren avond al tegen mannetje, ik kan niet wachten tot ik m echt mag dragen!

10. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Brabbel mooi hoor.

Sammie is dat normaal zoveel bloed?

Salcia succes morgen

11. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Brabbel.. heerlijk he, die voorbereidingen. Deden wij ook oefenen enzo.. met omdoen en de kus enzo haha.. dat is de voorpret!! Geniet ervan.. de dag zelf gaat zo snel voorbij.. Wij zijn afgelopen augustus getrouwd.. hoop dat jullie net zulk mooi weer hebben als wij..

12. willemijnp

willemijnp Actief lid

8 dec 2008
    171
    0
    0
    verpleegkundige
    Hey meiden,
    @ Juulzon, volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger! Gefeliciteerd!
    @ 31-12, ik ken je gevoel meid! Ik ben vandaag ongesteld geworden na de 7de IUI. Bij ons is de oorzaak dan niet dat mijn man matig zaad heeft. Maar de onzekerheid ken ik!! Meid veel sterkte! En wat ongeduldig zegt, er is er maar één nodig.
    Bij onze IUI vertelde de vpk dat er een stel was die bij de 11de IUI zwanger was. Daar houd ik me maar aan vast.
    @Brabbel, wat balen, het leuk zo goed, wat houdt ons lichaam ons soms voor de gek hè!

liefs

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Sammie, oe wat een verschrikkelijke IUI is dat geweest :(
    Verschrikkelijk als er van onderen zo gewroet wordt en je moet zo knijpen omdat je anders de gyn onder spuit-poept ;) Ik moest met mijn HSG ook zo knijpen omdat ik een enorme scheet voelde wringen :)
    Sorry... ik ben nu echt aan het visualiseren... zie zo'n enorme hatseflats over de gyn vliegen hahahaha!
    Maar wel heel vervelend, want zo kun je niet ontspannen en is het extra pijnlijk...

@ Brabbel, wauw! Wat een prachtige ringen!

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Juulzon, je volgt precies dezelfde weg als ik !!!
    Ik dacht ook ongie te worden maar het was dus een zwangerschap... heb in de eerste weken zelfs meermaals lichtbruin bloedverlies gehad en is heel normaal volgens gyn...
    Hier ook eerst KV-test en dan Clearblue (deze is superbetrouwbaar) dus bij deze GEFELECITEERD!!!!!!!!!

Sammie, rot he zo'n IUI, hier was het elke keer zo'n zooitje (wel geen bloed langs andere kant)... rust maar goed uit!

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Meiden wat kan dit zijn? ik ben aan de pil zoals jullie weten.
    Maar nu had ik zaterdag maar zo hele donkere afscheiding weten jullie wat dat kan zijn? nog nooit gehad.

16. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Misschien oud bloed? hoe ver zat je in je cyclus dan?

17. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    poli kliniekmederwerkster
    noord-holland
    Saamie wat een ongelovelijk nare ervaring voor je Hoop idd dat het het wel waard gaat zijn. Bij mij is het vandaag gelukkig allemaal veel makkelijker gegaan zag er erg tegen op maar mochten al 5 min eerder naar binnen dokter legde nog even uit hoe het ging liet mijn man controleren of het wel het juiste flesje was en toen kon ik gaan liggen. was gelukkig erg ontspannen door de rustige uitleg van de arts dat dit keer ook de eendebek er makkelijk in ging en na enig gevroed(erg gesloten baarmoeder mond) ging het snel. Dus we zeggen nu dat we een bouw pakketje hebben gekregen en maar hopen dat we het goed in elkaar kunnen zetten.

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

12 APRIL voor het laatst ongi geworden.

19. oasis

oasis Lid

7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    de 5 de iui is positief , ben zwanger kan het niet geloven, ik heb hier nog nooit veel geschreven, maar wel actief meegelezen . ben zo bang dat het opnieuw zou fout gaan, heb nu niks van symptonen ,enkel felle menstruatiepijn alsof ze elk moment gaan komen, heeft iemand dit ook al ervaren ??? groetjes oasis

20. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    OASIS GEFELECITEERD MEID!!!

Bij mij ook zwanger bij 5de IUI en inderdaad zoals je zegt, weinig symtomen (komen pas enkele dagen na positieve test) en menstruatiepijnen alsof je zo ongesteld gaat worden... geen paniek dat is je baarmoeder die zich al rekt om alles klaar te maken voor je beebje! SUPER!!!

Deel Deze Pagina