IUI deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sammie88, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Iedereen een hele dikke knuffel van mij.

Ik heb om 11.30 mijn echo, ik hou jullie op de hoogte

2. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    ow spannend!!! Suc6!!

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik duim voor je dat de kleine is doorgegroeid! Succes!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het is veel te mooi weer om lang met de laptop op schoot te zitten op de bank in de woonkamer, dus even een kort berichtje :D.

Vanmorgen voor de eerste follikelmeting van deze cyclus bij de gynaecoloog geweest. Er zit een eitje rechts van ca. 14 mm. Op Koninginnedag moet ik voor de tweede follikelmeting komen. Ik verwacht dit weekend de 10e IUI.

De gynaecoloog grapte nog dat ik zo langzamerhand zelf wel de inwendige echo's kan gaan doen. Tja, ik weet inmiddels precies hoe mijn baarmoeder en eierstokken eruit zien op zo'n echo. Al zie ik zo langzamerhand liever mijn zwangerschap op zo'n echo....

Hij vertelde ook nog dat hij vorige week iemand had die al op de wachtlijst voor IVF stond, maar plots toch nog zwanger is geworden middels de IUI. (Ik denk dan meteen: dat gebeurt toch altijd bij een ander en zal mij vast niet gebeuren....:(). Maar goed, het betekent dus toch dat je de moed nooit moet opgeven! Er is altijd een kans dat dit geluk jou ook treft. Dus ik geef de hoop nog lang niet op! :D

Zo, nu nog even wat open sollicitaties versturen en daarna doe ik nog even wat in de tuin. De zon schijnt nu nog lekker, dus wil ook nog even in de tuin zitten en relaxen.

Allemaal liefs en groetjes van mij!

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Zeehondje,was jou ongi nog doorgekomen of niet?
    Hoop van niet...
    Sammie, wat een IUI heb je gehad zeg!
    Laten we hopen dat deze ramp-iui een mooi resultaat geeft.:)
    Salcia,toch mooi nieuws dat je voor de tweede mag gaan volgende maand.
    Hoop dat het herstel ook snel zal gaan bij je, beterschap.
    Joos, wat leuk verwoord, een bouwpakketje!:D
    En ben blij voor je dat de eerste IUI goed is gegaan, is toch enorm spannend de eerste keer.
    Oasis, van harte gefeliciteerd!
    Je staat op de zwangerlijst hieronder!:D:D
    Hoe voel je je?
    Yasgok, hoe is de IUI gegaan?
    En natuurlijk duimen we voor je.
    Juulzon, wat lief dat je zo enorm met me meeleeft.:)
    Je bent echt een schatje, hoop dat je beeb net zo lief word als jij!
    Tja, klote is t zeker, maar goed, gewoon op naar iui nr 5!
    Staat je trouwens errug goed, die banner!;)
    31 december, voorbereidingen zijn echt heel erg leuk,we genieten ook volop!
    Hoe staat het ervoor met je zus?
    Ben even haar datum kwijt, krijgt ze al kriebels of niet?
    Angelica,succes met de echo, veel plezier!
    BeHappy, hahahahah volgende fm hoef je geen gyn meer, kan je zelf gaan meten.
    Vraag anders de leverancier even na van het apparaat, dan kunnen we er samen een kopen.
    Moet zeggen dat ik zelf na een half jaar meer zie dan de gemiddelde stagiere.8)
    En die succesverhalen van de IUI, daar denk ik hetzelfde over, zal bij mij ook wel niet gebeuren:(
    Maar we moeten wel hoop houden natuurlijk!

Iedereen bedankt voor het meebalen van mijn ongi, en de leuke reacties op de ringen.
    Voor de rest weinig te melden, maandag moet ik voor een fm, weet alleen niet meer of ik het al gemeld had:(

Ronde 5 here we come!
    We gaan voor en MEI-EI!

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    IUI-meiden

Be Happy (35): 9x IUI mislukt op naar IUI 10!(op wachtlijst voor IVF)
    BabyHope: 1e IUI zwanger (mk 4wk), 2e IUI 09-03 mislukt
    Brabbel1988 (22): 4x IUI mislukt-HSG-geen plaats,volgende ronde pas de HSG.
    Brechtjemvj: 1e IUI op 23-03 mislukt
    Chichi: 1e IUI op 18-03 mislukt
    Dancer4fun: 1e IUI 23 maart mislukt 2e IUI 16-04 gehad
    Dopey :
    Na 4x IUI zwanger,missed abortion bij 10 weken
    IUI take 2, ronde 4 raak, miskraam bij 5 1/2 week
    IUI take 3, ronde 4 raak,mk bij 5 1/2 week.
    Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt, maart donorvoorstel
    Helena115, HSG op 8 april, IUI in Mei.
    Jem1979: 1e IUI op 3 april,mislukt
    Joos: 1e IUI op 26 April.
    JoyceLynn: 1e IUI mislukt, 2e IUI gehad op 17 April
    Kaboutertje: 2e IUI 01-03 mislukt, 3e IUI gehad op 26-03, mk
    Mandy 80: IUI 06-03 mislukt
    Marni: 1e IUI 27-01 mislukt, 2e IUI 22-02 mislukt, 3e IUI 18-03 mislukt,4e IUI gehad op 13-04,mislukt.
    Nataly1972: 4e IUI 09-03 mislukt,
    Pearl29: 2e IUI mislukt, 3e IUI 14-03 mislukt, ZOMERSTOP.
    Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt, 5e IUI mislukt, 6e IUI mislukt
    Salcia:1e IUI 8 april,mislukt
    Sammie88 (21): 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3e IUI 31 maart mislukt,4e IUI 26 April
    Saskia1984: In afwachting van IUI,gesprek 29 april.
    Spannendetijden: 3e IUI 20-03 4e IUI 16-04
    Trotse moeder: 1e IUI 22 maart
    Waardevol: 1e IUI 9 April gehad,mislukt
    Wondertje79: 1e en 2e iui mislukt, 3e IUI 16 april
    Zeehondje (29): 5x IUI mislukt 6e IUI 7 april gehad (20 mei intake IVF)
    Zonnetje1980 (30): 3e IUI 31 maart gehad,mislukt
    31dec2008 (29): 1e IUI 10-03 mislukt,2e IUI op 10-04 mislukt

Wachtbankje
    Zeehondje:testen vanaf 24-04
    JoyceLynn:testen vanaf 29-04
    Spannende tijden: testen vanaf 30-04
    Dancer 4 fun:testen vanaf 30-04
    Wondertje: testen vanaf 30-04
    Sammie:testen vanaf 10-05
    Joos: testen vanaf 10-05

Zwanger!!
    Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht.
    Ineke: na 5e IUI en laparoscopie
    Ongeduldig: na 1 e IUI.
    Kuipersl
    Minke: na 3 e IUI.
    Jufkyo: na 1 e IUI.
    Angelica: na 2 e IUI.
    Ivon: na 3 e IUI.
    Milk: na 4 e IUI.
    Juulzon: na 3e IUI.

Oasis:na 5 e IUI.

In afwachting van IUI
    Zyta
    Saskia1984, afspraak op 29 april!
    Helena115, IUI in mei.

Geen IUI meer
    IVF/ICSI: Marnat (ICSI in mei/juni)

Oasis van wb en lijst af, naar het zwangerschapslijstje!:D:D

7. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    De 10e IUI alweer Be Happy, trek je dat allemaal nog?
    Wij hebben er nu 4 gehad (verspreid over een jaar) en ik zou al zo graag willen dat ik zwanger wordt door IUI.

Onze 5e IUI gaat niet door, afgelopen zondag op de echo waren er 4 eitjes te zien, waarvan 3 al groot genoeg, dus dat risico namen ze maar niet. Drielingzwangerschappen willen ze voorkomen.

Voor onze vakantie hopen we nog 1x IUI te kunnen doen en na onze vakantie een gesprek over hoe of wat verder. Ik hoop zelf gewoon nog ff een aantal keer IUI maar dan wel echt zonder onderbrekingen. IVF lijkt me zo heftig om te gaan doen. Gelukkig mogen we heel veel zelf inbrengen, dus als wij nog IUI willen, denk ik dat de arts er ook wel mee instemt

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Juulzon@ Wat ziet mijn oog!! gefeliciteerd meis hoop dat alles goed gaat verlopen. duimen draaien.

9. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Angelica... vertel vertel.. ben erg benieuwd hoe je echo is gegaan!!

10. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Nu snap ik je naam!;)
    Hahahaha

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wij trekken het gelukkig nog wel zonder problemen. Komt misschien ook doordat het intakegesprek van IVF nu steeds dichterbij komt.
    En bovendien...via de natuurlijke wijze zwanger worden is de kans bij ons wel erg klein (gezien mijn zaaddodende baarmoederslijm). Dus dan ga je toch liever verder met IUI. Want dan is de kans toch net wat groter. Natuurlijk wordt de hoop dat het met IUI zal gaan lukken na elke mislukte IUI steeds kleiner, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Nu nog hopen dat dat wonder mij ook nog mag treffen! Zo niet, dan gaan we onze hoop vestigen op IVF.

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden ik kwam even melden dat ik gister eindelijk na de provera ongi ben geworden:)

op dag 5 na de laatste provera vorige keer was het op dag 10 dus is weer 5 dagen eerder..
    maandag mag ik komen om 14.50uur voor een uitgangsecho en dan weer verder en op naar iui nummer 3..

juulzon ik heb nog een vraagje...
    ten eerste gefeliciteert meiss echt het is je van harte gegunt (voor iedereen trouwens) haha:):)

maar de utrogestan heb je die gehad voor een te korte lf?????

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hahaha, je was me net voor :p

14. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Haha.. tja.. ik ken mezelf!! Hoe is het met jou Brabbel.. Dubbele gevoelens.. die klote ongi en daar lijnrecht tegenover de voorbereidingen voor je huwelijk!! 12 mei is de dag toch he?? geniet er maar van hoor.. hoop voor je dat je lekker weer hebt!!

15. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Nee vrijdag 13 augustus.
    Maakt niet uit hoor!
    Soms wel lekker om mijn gedachte mee te verzetten als de ongi er weer eens een keer is...

16. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Milkhd: idd goed idee van je topic!! Ik hoop zeker dat ik me snel mag aansluiten is t niet dit weekend dan over 4wk hopelijk!! Hoest verder met jou?!?!?!
    Oasis: gefeliciteerd!!!!!! (weet alleen niet meer of ik dat niet al had gedaan maar liever te vaak dan te weinig;)) en nu maar heerlijk gaan genieten!
    Ivon: hoest met jou?!??!?!
    Juulzon: bedankt voor je lieve reacties! idd echt ff spannend!!! Ik begin mn boobs nu te voelen (alleen links) en mn temp was vanmorgen om half8 36.9 L helaas!!! Dus ben er 90% zeker van dat morgen mn ongi doorbreekt! Maar ik hoop dat ik net zoveel geluk mag hebben als jou en dat ik ook zo’n mooie banner kan maken!!! Wat is ie mooi zeg ;) en vind t goed van je dat je m hebt geplaatst!! Groot gelijk heb je! Laat maar zien dat je na het hele mmm traject nu een prachtig wurpje in je buik hebt!! :D
    Dancer: ik kan me je spanning heel goed voorstellen!!!!! Ik doe met je mee!! Zullen we naar de kruitvat ?? halen we test van 2voor5 dan is 1 voor jou en 1 voor mij!!! Zijn we samen van die ellendige wachtdagen af! ;) jouw nod is vrijdag toch?!?!? Mijne morgen! Spannend hor! Ik hoop dat wij nr 12 en 13 van dit jaar zijn!! En dat we ons op t mooie lijstje mogen aansluiten ;) :D en dan maken wij ook net als juulzon zo;n mooie banner :D heb je zelf enig idee?!?!!?!? Je had vd wk toch ligt roze verlies?!?! Ik denk gewoon dat je vrijdag positief gaat testen hor! Zou zó leuk/fijn zijn!!! En anders slepen we elkaar weer door de volgende ronde;)
    Salcia: ben blij dat het allemaal meevalt voor je meid!!! Das toch weer positief nieuws!!!! En hopelijk krijg je bij je 2e iui volgende maand ook alleen maar goed nieuws ! ;)
    Angelica: ik ben benieuwd naar hoe t is gegaan meid!!!!! Spannend hor!!! Lijkt me zo mooi om je eigen echo een keer te mogen zien!!!! Ik zou echt helemaal van slag zijn denk ik wahahah laat je snel van je horen ?!? x
    Behappy: ben t met je eens…prachtig weer!! Heb vanmorgen al hardgelopen int bos en ben al 2uur wezen motorrijden(les) heerlijk!! En duik zo ook lekker mn tuin in maar nu toch ff berichtje posten want beloof al dagen ff goed te reageren!! Maar omdat ik niet alles onthoud …vond ik het niet leuk maar had nu t idee om t eerst met een word bestand ernaast te doen en strakkies gewoon knippen en plakken :D hihi maar goed…wat super dat je dit weekend weer mag meid!!! En zoals je al zei: nooit de moed opgeven!!! Mijn nicht had 18x iui 3x ivf en toen bij de laatste ivf kreeg ze te horen dat ie niet doorging…zei verdrietig natuurlijk maar dat maakte de gyn heel snel goed door te vertellen dat ze al in verwachting was…dus ivf kon niet!! Op natuurlijke manier!!! Dus echt …allles kan meid!!!! Ook jij krijgt strakkies echt een prachtige banner!! (en dikke buik ;) )
    Brabbel: volgens mij had ik t nog niet gezegd maar…..WOW wat een prachtige ringen!!!!! Hopelijk heb je ma je FM en dan gauw je iui en ben je met je trouwen toch prachtig/gelukkig zwanger!!! Ik duim voor je en denk aan je!!! Succes maandag iig…(kom voor maandag vast nog wel langs maar dan vergeet ik t iig niet!) en waarschijnlijk doe ik in mei lekker met je mee!!!! Gaan we samen opt bankje zitten!! Ik denk dat ik zat aan de clomid moet en dan zat erop eerste FM en dan die woe denk ik iui5 …ps je hebt de lijst weer goed bijgewerkt!! :D is toch leuk al die goeie dingen invullen!!
    Jorientje: balen meid!!! Had je hormonen?!?! (sorry niet meegekregen) aan de ene kant snap ik nooit waarom ze de gok niet nemen! Als 1 ei altijd al moeizaam gaat dan zullen ze toch niet alle 3 wel lukken???!?! Maar dan heb je wel kans op 1!! Maar ik begrijp er ergens ook weer wel! Maar t is wel erg balen voor je !! dikke knuffel voor jou en je hubby
    Babyhope: wat fijn! (toch??! :$) veel succes voor de volgende ronde meid!!! Ik ga weer voor je duimen!!
    Ongeduldig: ik dacht dit ik ongeduldig was….whahahha mag best hor! ;)
    Alle lieverd die ik ben vergeten: sorry!!!!! Was niet met opzet hor!!! Denk evengoed aan jullie ;)

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha spannende tijden,, ja het is in dit geval fijn dat ik weer ongi ben want nu kan ik weer verder:):)

ik had 2 weken geleden bloedverlies en krampen tijdens het spuiten van de gonal-f
    toen ik dat vertelde tegen de gyn zei hij meteen aub hier heb je provera want dit is dus een doorbraakbloeding als we nu door zouden gaan met de iui zou het vruchtje zoiezo niet in kunnen nestelen..
    dus ik aan de provera normaal werd ik na 10 dagen ongi (na het stoppen van de provera) en nu na 5 dus ja is wel fijn!!!

maandag mag ik komen voor een uitgangsecho om te kijken of er alweer nieuwe opbouw van het bmslijm is,en dan mag ik weer verder met spuiten en iui nummero 3 hahahha

18. beertje4

beertje4 Actief lid

14 dec 2008
    259
    0
    16
    Heb even een vraagje moet je voor een echo altijd in de ochtend naar het ziekenhuis?
    Op mijn werk weten ze namelijk van niks en dat wilde ik graag zo houden.

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee je kan de hele dag door voor een echo komen geloof ik???

mischien kan je het na je werk doen?
    of je zegt gewoon ik moet naar de dokter

20. beertje4

beertje4 Actief lid

14 dec 2008
    259
    0
    16
    bedankt voor je antwoord.
    Ik moet in mei komen dan krijgen we uitleg over het spuiten enzo. maar dacht dus dat je later altijd in de ochtend moest komen. Maar gelukkig hoeft dat dus niet.

Deel Deze Pagina