IUI deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sammie88, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    bij ons doen ze een Follikel meting wel altijd in de ochtend!
    greetzzz

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat wordt een TOPdag!. Jullie hebben de perfecte datum uitgekozen :D.

Mijn beide zusjes zijn namelijk op een vrijdag de 13e geboren. Mijn ene zusje op...13 augustus!

Verder hebben mijn vriend en ik een relatie gekregen op een vrijdag de 13e (januari 2006).

Het getal 13 komt bij ons steeds terug....Ik zou niet vreemd opkijken als ik na de 13e IUI zwanger blijk te zijn... Maar ik ben liever eerder zwanger natuurlijk!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat verschilt van ziekenhuis tot ziekenhuis volgens mij.

Bij ons kun je op sommige dagen zelfs al vanaf 07.30 uur terecht voor een follikelmeting! Overigens zijn bij ons de follikelmetingen ook voornamelijk in de ochtend.

4. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    spannende tijden: Ja, meid we hebben het zwaar. Jij had toch ook de iui op 16 april. Dan is de nod toch 30 april of niet? Ik ben al een dag langer niet ongi dan vorige ronde. Toen werd ik het op dag 11 tis nu al dag 12 en nog niets te bekennen. Roze verlies is gestopt. Heb wel beetje last van krampjes ed. Dus heb telkens het idee dat het toch gaat komen. Al hoop ik natuurlijk van niet. Ik hou me maar voor dat het wel gewoon komt anders is de klap zo groot als ik er nu al vanuit ga dat ik zwanger ben en het blijkt niet zo te zijn.
    Verder geen klachten. Iets gevoelige boobs. maar daar heb ik wel vaker last van (heb namelijk paar jaar geleden borstverkleining gehad)

Ga jij morgen al testen dan? Is goed we delen wel een 2 v 5 testje vh kruidvat :) doe ik hem vrijdag

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hoi, bij ons is elke dag van half 9 tot kwart over 9 een inloop echospreekuur. Dat is wel ideaal, kan voor het werk.

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    @ Dancer..knap dat je het zo lang volhoudt om niet te testen met een vroege test.

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Inderdaad zeer mooie datum: toen zijn mijn ouders ook getrouwd, wel in 1982 maar ze zijn toch nog altijd samen!!!! :p

8. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    de verleiding is groot, maar doe het niet eerder vanwege de teleurstelling als de test negatief is. Heb ik namelijk al veel vaker gehad, ging ik toch testen, test negatief en werd later die dag ongi. dus durf eigenlijk helemaal niet te testen.....:)

9. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    zeker zwaarr :) maar zijn er bijna!!!! mijn LF is 1dag korter ik word altijd als ik iui dag als 1 reken op dag 14 ong. dat is morgen! maar daarom wacht ik dus ook netjes tot vrijdag!! ik voel ook helemaal niets!!!! behalve dan dat ik nu mn linker borst begin te voelen maar normaal had ik elke maand zere borsten vorige maand maar 1dag (2dagen voor ong) en nu pas sinds vanmorgen:(ben benieuwd!!! maar als ik morgen niet ong ben en vrijdag morgen ook niet dan test ik vrijdag...wil eigenlijk wachten maar ivm queensday doe ik t toch maar!!! en ik heb echt heeeele goede hoop voor je!!!! en vind t super knap dat je nog niet hebt getest! ik zou t niet kunnen hor! al zeg ik dat ik wil wachten de drang zou zooooo groot zijn :D hihi
    nou succes girl en je hoort morgen wel hoe t hier gaat! ;)

10. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    13de.. ook mijn moeder is op die datum hertrouwd.. ook alweer ruim 16 jaar geleden.. dus... you go girl!! Ze zijn ook verloofd op de 13de en er zitten 13 dagen tussen hun verjaardagen!! Dat komt helemaal goed!! Wie ging er dan ook alweer 12 mei trouwen?? Sorry, komen zoveel dames en verhalen voorbij.. ik niet meer snap!!
    Meiden die bijna mogen testen.. suc6 met nog heel ff wachten.. en hopen dat hij oranje (lees streep, plus, roze of blauw) mag zijn vrijdag!!! Dan gaat de vlag met wimpel uit voor jullie.. Ik denk aan jullie allemaal!!
    Hier ff een snel updatje.. verschillende hadden het al gevraagd, maar vind het nog steeds lastig om dat hier te zeggen zeg maar.. maar ok.. bijna nergens last van, alleen wat moeier savonds, dus lekker op tijd naar bed.. Buik groeit al behoorlijk. Gaat heel snel dit keer. Verder lekker rustig aan en vrijdag op vakantie. Met de auto naar Italie en dan s'avonds de boot naar Sardinie.. zooooveeeeel zin in! Dan ga ik jullie een paar dagen niet lezen, dus ik reken op knaltesten als ik weer kom kijken vanuit daar he!!
    Meiden.. zet em op allemaal!!
    Ciao ciao

11. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    #3111 spannendetijden, 28 apr 2010
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
    ff ego berichtje tussen door....
    ik heb weer een goede afleiding gevonden!! ik ben lekker aant downloaden en met foto;s op hyves bezig!! en denk totaal niet aan hoe ik me en wat ik voel!! geweldig!!! en ben heel stout geweest (en super bijgelovig) want heb vandaag aan mn broer gevraagd of ie misschien eens wat invloed uit kan oefenen als dat mogelijk is! dat zou zo fijn zijn!! en heb meteen ff mn hart bij hem gelucht (opt kerkhof) :)heerlijk!!!!!;) soms kan je dan dingen kwijt die je normaal altijd maar voor jezelf houd! nou dat ik er mooi uit!!!;) en ga zo dalijk laatste fotos doen en dan nog ff mn huisje stofzuigen en nog ff uurtje leren en heeeerlijk slapen!!! oh en ik kom nog ff voort slapen gaan gluren of er nog nieuwe leuke berichtjes zijn :D

12. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Hallo dames vandaag heb ik mijn 1e iui achter de rug.nou dat was me even doorbijten hoor.maar ik heb niet veel moed:(.
    Van de laborotorium hebben we te horen gekregen dat de staal van mijn man niet goed was,weinig beweging;weinig en beperkte aantal staal.ze zei dat ik heel weinig kans heb om zwanger te worden dit maand.

wie had dit ook en is tenslotte toch zwanger geraakt????na de inseminatie heb ik bruine afscheiding en een beetje bloed gehad.ikheb nu de hele dag een harde buik.krijgen jullie dit ook allemaal???

13. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ongeduldig, suc6 met inpakken morgen! Geniet van je vakantie!!! Hoe lang ga je?

Spannende Tijden, als jij vh slapen gaan nog even gaat kijken en er staat nikx is nix aan, dus kom ik je even weltrusten wensen :) Goed geleerd? Waar leer je voor? Enne, goed dat je lekker afleiding hebt gezocht, werkt (eeeh bijna) altijd :) !!!
    Succes nog die dag(en) in afwachting en ik duim keihard voor jullie testers (jij en Dancer toch???).

Het 'roestige' verlies vandaag weer (4e dag) bij het naar de wc gaan :(... Probeer heel positief te blijven en gooit er morgen maar weer een tstje tegenaan, hopend dat-ie echt donkerder is!!!

xxxxxxxxxxxx en trusten voor allemaal!!!

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    yasgok, hier is iemand met 250.000 zwemmers zwanger geraakt, dus het kan!!! Sterkte met je buikje meis... een kruikje helpt!!! xxxx

15. wondertje79

5 dec 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    @spannendetijden en dancer4fun hoe gaat het? Jullie hebben de testen al klaarliggen. Ben bang dat 3e iui hier mislukt is, sinds vanmiddag al bruinige afscheiding:(, vrees dat ik morgen toch echt ongi wordt. En daarmee gaat weer een stille droom verloren, ik ga dus niet zwanger mijn trouwjurk in!! Ik heb dat zo gehoopt het afgelopen jaar. Niet voor mijn dertigste moeder en ook geen zwangere bruid....:x. Nu ja, we gaan nu lekker genieten van onze snel naderende trouwdag, volgende ronde nieuwe kansen.

Voor alle meiden op het wachtbankje, mijn duimen draaien.
    Meiden bij wie het even k*t is, heel veel sterkte.
    En voor de zwangere dames onder ons, geniet ervan. Gefeliciteerd!!

En ook al doe ik komende maand even niet mee ivm trouwen, wittebroods weken, honeymoon reis, ik denk wel aan jullie.

Liefs,
    Wondertje

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    @wondertje...misschien wordt je in de huwelijksnacht wel zwanger..ben zelf ook verwerkt tijdens de huwelijksnacht..:)

17. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    Dancer en spannende tijden: ik hoop zo voor jullie dat jullie vandaaf en de komende 8 maanden niet ongesteld worden en dat er een beebje zit!!! duim duim voor jullie

Wondertje: Ach meid, heel erg veel sterkte!!!
    voordat ik het misschien vergeet een hele fijne trouwdagen en geniet daar inderdaad maar van, en idd misschien wel op julie huwelijksnacht, je weet het maar nooit!!!

Yasgok: wat Juulzon zegt klopt: Ongeduldig had maar 250.000 zwemmers, veel te weinig dus en toch hartstikke zwanger. Ik houd me dara ook aan vast want bij ons is het zaad ook heel erg slecht...

Juulzon: mag je nog niet naar het ZH?

ONgeduldig: Sardinie!! HEERLIJK ben ik 3 jaar geleden ook geweest, echt een prachtig land!!!

rest: geniet allemaal van zon vandaag, wordt het laatste heel erg lekkere dagje!!

18. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Nou meiden.. ff nog reageren op jullie voordat ik inderdaad ga pakken enzo.. 3112, waar ben je geweest op Sardinie?? Wij gaan bijna ieder jaar, al mijn familie woont daar (Italiaans pa) helemaal in het zuiden.. zuidelijkste puntje, zit nog een schiereiland.. en daar gaan we heen.. we hebben een prachtig huis aan het strand daar!! veel zin in..
    Yasgok, dat was ik, met die 250.000... en ja, zie mijn banner!! Hoop voor jou dat je net zoveel geluk hebt als ik.
    Wondertje, jij bent het dus die op 12 mei gaat trouwen, haalde je door de war met Brabbel.. maar in ieder geval, heel jammer dat je niet zwanger je jurk in gaat.. maar ja, dat mag ook niet he.. als maagd het huwelijk in toch??? hahaha.. geniet ervan en hopelijk zien we wel wat foto's daarna. Ga je nog met huwelijksreis? En zoja, waarheen?
    Juulzon, we gaan 2 weken, mijn zoon heeft vanaf morgen mei vakantie, dus om 7 uur zitten wij in de auto morgen. Geen Q-day voor ons dus haha.. Ik heb trouwens ook af en toe nog steeds wat gekleurde afscheiding.. je wil het niet zien, dat weet ik, maar vaak kan het geen kwaad.. Niet teveel gaan lezen op internet, wat dan wordt je helemaal gek, heb ik wel gedaan en ik dacht echt dat het fout zat.. tot we de echo hadden en ik daar lag te huilen van de blijdschap en vooral hele grote opluchting. Wanneer mag je voor een echo ofzo??
    Spannende tijden en dancer.. is het nog vol te houden? Of toch al stiekem getest??
    Alle andere meiden... ik denk aan jullie allemaal.. kijk vandaag nog wel een paar keer, maar dan ben ik ook, net als wondertje, ff offline!! Radiostilte.. haha.
    Een knuf voor iedereen met veel HCG maar weer..

19. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    ongedulig wij zijn van boven in naar het zuiden gereist. Een vriend van ons is geboren in Ortueri en daar zijn we ook nog 2 dagen gebleven. We zijn begonnen aan de costa smeralda en vanuit daar (olbia, Porto Torres, bosa, algero, calgliari) naar het zuiden gereist. Echt wat een heerlijk land zeg!!!

Geniet er maar van! waar woont je familie? Het jaar daarvoor zijn we naar Sicilie gegaan, ook heel mooi! we zijn echte italie liefhebbers dus ook dit jaar wordt dat weer onze vakantiebestemming (in en rondom Genua)

Wondertje, geniet met volle teugen wat komen gaat en denk maar even niet aan ons! Heel veel plezier en als je terug bent van je honeymoon zijn we erg benieuwd naar je mooie verhalen!!

20. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Yasgok: IK had bij laatste iui ook erna beetje bruin/roze slijm verlies. Alleen geen harde buik gehad. En ja, met weinig zwemmers schijnt het te kunnen. Ongeduldig (volgens mij) is daar het bewijs van. Dus suc6 op het wachtbankje.

Wondertje: Meid , weet je het zeker. Ik dacht dat namelijk ook. Ik heb sinds zaterdag beetje roze verlies dus ik dacht ook dat het zou komen. Maar tot nu toe nog niets te zien.

Spannende tijden. Meid hoe ist nu? Hou je het nog vol?

hiero: Nog niets te zien. Vanmorgen beetje bruin verlies, maar dat mag geen naam hebben. Werd vanacht om 4 uur wakker om te plassen. Dat is standaard voor mij elke nacht. Alleen kon ik daarna niet meer in slaap komen. Had steken links onder in mn buik. Ik heb ook beetje last van mn boobs. Geen pijn ofzo maar voelt alsof ze opgeblazen zijn. Erg gek gevoel. Dus ga heel voorzichtig toch hopen dat het raak is. Normaal heb in namelijk voor mn ongi nooit last van krampen of steekjes. Dat is altijd erna. Dus meiden ik heb goede hoop, maar dat zeg ik heel voorzichtig. want ben toch bang dat het nog doorbreekt. Hopelijk heb ik morgen de moed om te testen.

Deel Deze Pagina