dancer..wat balen meid!!!! ik had zo'n goede hoop!!!!!! en ik zou t idd niet tof vinden zonder hem te testen ,...ik wacht zowiezo tot morgen vroeg! en als ik bij mn ochtendplas geen rode tegenkom doe ik de test! dan maak ik m na t testen wel wakker!! ik wil t zowiezo weten ivm het halen van clomid en ik wil weten of ik eventueel borreltje kan drinken morgen goede smoes toch?!?! whahahaha oh en ik doelde met t omowit op geen bloed verlies ed,...
ja, zeker balen. Maar tis niet anders. Gewoon weer hoopvol door naar de volgende ronde. Misschien 3 x scheepsrecht . we zullen het zien. hoop dat jij het wel gaat redden. ik duim voor je....
thanks girl!!! en anders doe ik gewoon met je mee hor!!! zou de Clomid me LF verlengd kunnen hebben?!?!
Dancer: bah Juulzon: ik had geen bloedverlies he de laatste keer Dat had ik bij mijn zwangerschap die goed bleef gaan ( heeeel veeeel)
Dames, voor jullie allen een dikke knuffel en heel veel sterkte. ik reageer weinig de laatste tijd. Erg druk met andere dingen en niks te melden zelf. maar denk aan jullie allen. ga vanavond lekker weg voor 10 dagen eerst even tandjes op elkaar zetten voor weekend met schoonfamilie en dan gelukkig zelf nog een aantal dagen met manlief alleen. ga zelf een lange cyclus tegemoet denk ik. is nu dag 17 en nog geen ei gehad. Dus mag uitgaan van een week of 5 deze maand. komt mooi uit met gyn als het zo door gaat. voor jullie allen ook mooie dagen gewenst, dan heb ik dat ook namelijk.
Dancer, enorm balen.. sjonge.. flink zuipen dan maar morgen?? Spannende tijden.. heel veel suc6 morgen.. ik lees het binnenkort wel. Zonnetje.. jij ook fijne vakantie.. neem die schoonfamilie maar ff op de koop toe!! Angelica..nog maar onzekerheid.. maar het is wel gegroeid en het hartje klopt.. hoop zo voor je dat het goed blijft gaan.. zeker nu je dat hartje hebt gezien enzo. Meiden.. ik ga ervandoor. Zo alle diertjes onder brengen en eten bij schoonmoeder en dan vroeg naar bed, wekker gaat om 6.00 en dan een lange reis voor de boeg. Ik ga wel ff inloggen hoor tijdens de vakantie, maar niet elke dag zoals nu!! Suc6 en sterkte met alles.. enne Brabbel, wanneer buikie noemenswaardig is, zal ik een fotootje posten!! Geniet van alles en tot snel.. Dag lieve meiden!! Ik denk aan jullie!!
Aan de meiden die lekker op vakantie gaan. Heel veel plezier !!! Geniet van de rust en lekker relaxen als het ff kan. Iedereen fijne koninginnedag.
Ongeduldig en zonnetje: Hele fijne vakantie! Heerlijk naar de zon! Hopelijk doet-ie jullie veel goeds!!! Dikke knuffel voor iedereen! (even niet zo heel veel energie om op iedereen te reageren, vandaag had ik een keer echt rood verlies, drupjes en bij het afvegen... ben er even depri van eerlijk gezegd... kan heel slecht met deze onzekerheid omgaan... dus sorry voor die ego's de laatste tijd... ik lees wel mee en het kaarsje gaat weer aan voor iedereen hoor!!! xxxxxxx)
juulzon: kom op meid, positief blijven. Ik zal aan je denken en duimen dat het kleintje goed blijft plakken.
wondertje: ieeee, al bijna trouwen! spannend! wel heel erg balen dat het niet met de gewenste beeb in de buik is, maar hopelijk volgt dat snel waardoor jullie huwelijk nog mooier wordt! ongeduldig: heeeeele fijne vakantie, fijne rit morgen! dancer: dat je hoop in 1 dag zo kan omslaan he... je symptoompjes leken hoopvol, maar helaas. Dikke knuf en op naar nr 3! Jorietje: hopelijk hebben de eigen klusjes hun werk gedaan. Bij mij is ook een pging afgeblazen ivm 5 follikels, kreeg toen een abrupt sexverbod, haha. spannendetijden: wel morgen testen he, ben errrrrg benieuwd! hormonen kunnen het natuurlijk wel een beetje in de war schoppen, maar hoop dat je ongi om een betere reden uitblijft Ik vond het zelf wel leuk om met een testje naar hem toe te rennen en te zeggen: lief, volgens mij ben ik zwanger, jij ziet het streepje toch ook?! kaboutertje: meer vertrouwen in deze IUI? yasgok: succes! nog twee weekjes wachten... brabbel: foto van de manchetknopen? en balen voor broer, hopelijk let ie er goed op in juni! juulzon: jij hebt gewoon een mooie echo nodig om het te kunnen geloven, helemaal begrijpelijk met deze situatie! ik duim voor je! zonnetje: fijne vakantie, ook die eerste paar daagjes hopelijk! wat was het warm vandaag he... wel heerlijk buiten de was kunnen drogen, zo vlak voor onze vakantie. net was de dame van MvM hier, de test knalde zodra ik de urine erop druppelde, dus weer een fijne bevestiging. Ze dacht zelfs dat ik al de 6w voorbij was. Hmmm, straks is het een tweeling... Oja, ik zag kuipersl nog bij de zwangeren staan, maar zij heeft helaas al een tijdje terug een miskraam gehad. Wel zo netjes om haar weer van de lijst te halen.
hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG hCG Voor jullie, letterlijk en figuurlijk!
Dancer balen meid hoop voor je dat de volgende keer alles goed gaat. Juulzon blijf er in geloven (geluk mag je afdwingen hoor) ik blijf duimen voor je. de dames die even eruit gaan op vakantie geniet er mar dubbelop van. Veel plezier. En dan nog even mijn geklaag mijn "bouwpakketje" is sinds vandaag wat vervelend geworden mijn eitje zag rechts en ik heb nu steeds rare krampjes rechts, steeds het gevoel of er lucht in mijn buik borrelt. Nou weet ik door de HSG test dat mijn baarmoeder ook iets naar rechts zit en ben ik dus bang dat die nu al begint met het voorbereiden op mijn ongi
Zo gek: nog steeds vruchtbaar slijm, lage temp en een knalpositieve ovulatietest. Nu wisten we al dat mijn lijf gek doet, maar zelfs meer dan 48 uur na de pregnyl is mijn ei dus nog niet gesprongen. Gister wel IUI gehad. Dus IUI was op tijd, alleen ei niet. Ik snap er echt niets van mijn lijf. We weten iig wat ons op deze regenachtige Koninginnedag te doen staat En hopelijk blijven kabouterman zijn zaadjes echt 48 uur leven.