Tja bij ons heeft het een andere reden, het is iui-d dus tja ik ben eens benieuwd. Maar van de cryo tp in januari ( 10% kans) was ik van beiden direct zwanger, Ben benieuwd wanneer het nu raak gaat zijn dan. Mijn bms wisselt van dag 10/ 11 5,8 naar ineens 8,8 op dag 12 de laatste cryo tp.
nataly: balen meid. Wachten tot juli , dat is echt lang. Er zit dus niets anders op dat wachten. Nou, je hebt wel een vakantie in het voor uitzicht dus das wel lekker, toch. Hopelijk gaan jullie daarna met goede moed door naar ronde 5. ik wordt ook 38 in juli. Ben benieuwd of het lukt voor die tijd zwanger te raken. Zou leuk zijn.................. we blijven hopen
Heb alle hoop op gegeven. Toen we begonnen dacht ik: oooh met kerst ben ik vast bevallen. Toen ging ik dat bijstellen naar: volgend jaar kerst ben ik vast zwanger en nu denk ik: volgend jaar zitten we gewoon met zijn drietjes aan het diner. Ik denk al niet eens meer als... Jeetje ik klink wel dipperig he. nataly, wat is dat balen zeg! Ik zou daar zo boos om worden! ( ja op wie???)
Meiden, even ego... Ik kom net bij de gyn vandaan. IUI wordt wel nog in ons eigen ziekenhuis uitgevoerd dus we hoeven nog niet doorgestuurd te worden. Dat zou bij IVF zo zijn. Ik kan al direct starten met IUI!!!! De gyn zei wel dat we er rekening mee moesten houden dat het kan zijn dat er na opwerking onvoldoende zaad is en dan wordt het wel IVF. Hij hoopt het niet en verwacht het ook niet, maar we moeten er wel aan denken dat het kan. Ik moet nu vanaf dag 12 ovulatietesten uitvoeren en als ie positief is heb ik een dag later IUI (tenzij de test op zaterdag positief is, dan wordt het maandag). Ik vind het zo spannend en hoop echt dat er genoeg zaad overblijft. Als dat zo is, krijg ik 4x IUI in mijn eigen cyclus en daarna nog 4x gestimuleerd. O meiden, ik hoop zo dat IUI 'm gaat worden!!! De gyn heeft ook de zaaduitslagen nog een keer besproken. 1e keer: hoeveelheid 4 ml, 4 miljoen zaadcellen per ml, beweeglijkheid 32% 2e keer: hoeveelheid 4,5 ml, 2,6 miljoen zaadcellen per ml, beweeglijkheid 30% Niet zo best dus Daarom ben ik wel een beetje bang dat het niet genoeg gaat zijn na opwerking. Maar misschien moet ik gewoon op de gyn vertrouwen. Als hij er vertrouwen in heeft, waarom wij dan niet...
Ja Saskia ik duim net zo hard mee voor je. En Nataly wat vervelend zeg weer zo lang moeten wachten Ik wordt nu al gek ik ben nogal ongeluldig aangelegt en ben mezelf ook al aan het gek maken geloof ik ik heb vorige week onze eerste IUI gehad en bij ons gaat het ook om de mannelijke factor waardoor het echt niet lukte na 2 jaar hard werken (te weinig zaad en ook nog eens te weinig bewegelijkheid) nu heb ik steeds "rare krampjes en heb nu ook taaiïg slijm afscheiding dus ben zo ban dat het niet gelukt is. Kan iemand mij vertellen of deze verschijnselen ook nog kunnen komen door het spuiten van de pregnyl (ik had maar 5000mg)??
Joos, wat spannend!! Mag ik vragen hoe het zaad voor en na opwerking was? Qua aantallen en beweeglijkheid?
Eh we hebben het na het voor de IUI behandeling niet te horen gehad en aangezien ik in het zh huis werk heb ik er nog wel naar gekeken bij lab uitslagen maar er staat alleen dat het bewerkt is voor IUI :S bij de testen voor dat alles in werking ging had hij maar 2ml en ongeveer 6mlj waarbij de beweegelijkheid maar 43% dit ook ongeveer bij de 2e test maar toen bijna 8mlj dus ja het was een puzzel voor de gyno omdat het weinig follume is maar daar nog wel 6mlj maar dan maar weer 43% bewegelijkheid hoe kon dit?? Nou blijkt dat mijn man een ader in de balzak heeft waardoor het dus te warm blijft en dus ook minder product. Wel had hij door wat tips van de gyno meer zaad productie gehad op de dag van de IUI dus daar had ik wel een goed gevoelbij (had de andere potjes ook weg gebracht dus wist wat erin zat toen :S ) Maar ik wordt wel langzaam gek hier hoor hoe moet dat wel niet voor jullie allemaal zijn die al zo lang met behandelingen bezig zijn of wordt het minder zenuw slopend na de eerste keer heb je dan niet meer zo van oh en wat is dit nu en wat is dat nu??? of juist net zo erg omdat we zo graag willen?
Joos, ik word ook langzaam gek en ik heb nog niet eens een IUI gehad Zit me nu zo op te fokken of de IUI wel doorgaat door de slechte kwaliteit en lage aantallen... grrrr, ik maak mezelf zo gek!
Lieve schatten, ik ben niet evenveel online geweest, omdat mijn nichtje (waar ik een tijd terug over schreef, kanker...) vrij plots is overleden.... Een wirwar van emoties dus de afgelopen dagen... Morgen reageer ik uitgebreid op jullie allemaal, want 'ik mis jullie wel' 'Goede' nieuws hier, bloeden is zo goed als opgehouden (klop 'm gelijk af!) maar nog wel (bruin-)roze en... zie mijn fotoalbum voor de testen van vanmorgen... Nog altijd een hele onwezenlijke werkelijkheid...!!! Dikke knuf voor wie 'm nodig heeft, sterkte voor IEDEREEN en tot morgen! xxxx
Lieve juulzon ik heb tranen in mijn ogen bij het lezen van je bericht. Blijdschap en verdriet pffff wat heftig allemaal. Gecondoleerd met het verlies van je nichtje En een hele dikke knuffel ben blij dat de testen duidelijker worden!!! Heb je verdient! xxxxxx
Juulzon@ Jeetje meis ik wil je ongeloverlijk veel sterkte wensen met het verlies van je nichtje. DIKKE KNUF. Maar het is wat dubbel nu je test word duidelijker meis heel fijn.
Elfi@ Met mij gaat het goed hoor , ben druk werk aan het zoeken. Wil niet vloten krijg geen reacties terug!! ik wacht op 27 mei want dan gaat de eerste spuit er in!! verder weinig te melden. Hoe gaat het bij jullie? gaat het ook al weer wat beter met je mannetje?
Kaboutertje: die gedachten hebben we denk ik allemaal!! Ik dacht eerst ook volgend jaar kerst dit en volgende zomer dat, nu denk ik alleen waarschijnlijk vier ik volgend jaar queensday met een bolle buik!!! En niet deze zomer maar volgende zomer mag ik pronken met een buik of net geboren kleine! zo hou je moed!! Haha zoals ik al zei, ..we lopen allemaal wel eens zo te spinnen in onze gedachten en gevoelens!! Maar t komt allemaal goed!! Ooit zijn wij ook aan de beurt Saskia1984: wat goed dat je meteen mag beginnen!!!!!!!!!!!!!! (toch?!?!) en t gaat vast goed komen met de zaaduitslag bij je iui!!! Wij hebben ook 3milj en 7milj gehad maar ook al 19mil met meer dan 50%bew. Dus alles kan!!!! Ik ben ondanks de "score" ook nog niet zwanger maar er zijn hier ook meiden met nog geen miljoen zaadjes en die zijn wel zwanger Dus goede moed blijven houden hor!!!! en je iui gaat vast en zeker door!!! Joos: ik duim voor je meid!!!!!!!! Zo spannend!!! Hopelijk is t een goed teken (zou t eerlijk gezegd niet weten maar we gaan er gewoon op hopen ) Ps: tips van gyn?!?! Vertel!!!! Whaha Oh en ik ben nu "al" sinds okt. In de MMM en dit word mn 5e ronde iui ,..de eerste keer was ik helemaal op van zenuwen en wist niet wat ik met mn gevoel moest!!! Toen ik toch ong werd was ik best erg verdrietig en boos was er zelfs saggo van!!! Maar t word eerlijk gezegd steeds minder!! Eerste keer met hormonen was ook spannend! Maar nu de 2e keer met hormonen denk ik gewoon van "nou ben benieuwd of t net zo goed gaat als vorige maand" en denk bij me zelf "t zaad was zo minimaal, kan alleen maar beter deze ronde" ook ga ik nu denken van "t is de 1na laatste poging zo,..t moet toch keer gaan lukken?!" maar de onzekerheid en zenuwen , (vooral na de iui) die zijn wel geminimaliseerd!!! Juulzon: jeetje skat!!! Gecondoleerd met je nicht!! Wat vreselijk! Ik kan me voorstellen dat je een heel dubbel gevoel hebt!! Sterkte en succes dikke knuf voor jou!! En natuurlijk voor je mannetje en je kleintje want wat een prachtig mooie test!!!!!!!!!!! en zo fijn dat t bruin verlies opgehouden is!!!! Je kleintje zit nu lekker warm en stevig en zal je pas over 8mnd verlaten 31dec: wat fijn dat je eitje al zo lekker groot is!!!!! En je gaat vast de iui krijgen bij een fijne gyn!! En ik duim heeeel hard mee voor hele boel zwemmertjes!!!!! Succes meid!! Hoe laat moet je vandaag weer!? Dancer/saskia: ik heb er zelf eerlijk gezegd veel vertrouwen in hor!! Laatste keer niet maar deze of de volgende gaat t vast lukken Elif: bij ons kijken ze daar wel altijd naar!!! En bij mij is ie bij laatste FM meestel rond de 8mm en tijdens de iui krijg ik altijd te horen dat mn "slijm" perfect is!!! Dus daar maak ik me niet druk om En ook ik heb wel eens gevraagd of we niet beter naar ivf of icsi kunnen maar ook volgens mij gyn is dat nergens voor nodig !! en gaat t helemaal goed komen zo!!! Nou hopen dat ie gelijk heeft!!! Nataly: wat balen meid!!!!! Maar ff lekker ontspannen tussendoor kan ook geen kwaad hor!!! Is voor jullie zelf denk best lekker!!! Toen wij deze maand zoiets hadden van "ff pauze" waren we beide eigenlijk heel erg opgelucht en ontspannen! Dus was best ff fijn!! En voor je het weet lig je weer bij de gyn (danwel voor FM als echo ) Ego: hier eigenlijk weinig te melden! Ben weer druk clomid aant slikken en hoop dat ie deze maand super goed zijn best doet!!!! Ik wil zo graag 2 of 3 eitjes !! en hoop dat man zijn zaadjes super goed zijn deze keer!!! Iig beter als laatste keer! Maar we doen ons best en zijn nogsteeds met onze "proef" bezig!! gister vertelde ik tegen man dat ik maandag morgen 8uur weer voor FM moet. Zegt hij: "oke,..nou ben benieuwd schatje, slik je wel netjes elke dag je pilletjes?!" (bedoelde hij hormonen mee) whahahah de lieverd!!!!!! Ben benieuwd!! Ik ben bijna op de laatste iui dus t zal deze of volgende ronde toch wel gaan lukken!?!??! Maar durf er niet op te hopen hor! Vanmiddag mag ik examen doen!! Hopen dat t vele studeren word beloond!! Fijne dag allemaal x en voor degene die ik niet heb genoemd, ga ik gauw weer doen
whahaah ik heb t bericht eerst in word gemaakt,...en zie na t knippen en plakken pas hoe gek ik ben op t knipoogpoppetje whahahahah lol
goedemorgen meiden ik ben gister ook weer bij de kliniek geweest voor de uitgangsecho alles zag er rustig uit dus ik heb gister meteen mijn eerste spuit gonal-f weer gezet,niet meer de laagste dosering van 37.5 maar meteen 75eh we gaan vanaf nu niet meer voor 1 eitje maar voor 2 a 3 eitjes op naar iui 3!!!!!!! @juulzon gecondoleert met het verlies van je nichtje maar ook gefeliciteert met je prachtige test meiss en ja hij staat er echt @de rest van de dames een hele dikke knuffel voor jullie xxxcindy
dankje marnat lieverd ik hou jou ook heel erg goed in de gaten hoor!!! moet echt mezelf aanleren om hier op iui topic elke dag eveniets te laten weten want ik heb soms het gevoel dat ik jullie verwaarloos dikke knuffel meid
oh Kaboutertje, ja zo denk ik ook de hele tijd als het weer even niet meezit! Wat is een mens toch een doemdenker. Ik vraag me wel eens af of het allemaal niet gemakkelijker zou gaan als we er heel positief in stonden (al lijkt me dat onmogelijk..) Joos: Ik hoop dat het raak is voor je meid maar zoals wij allemaal weten, er valt niets over te zeggen totdat je een positieve test in je handen hebt want een mensenlichaam doet rare dingen met je... Saskia: wat spannend meid en die aantallen: tegenover die van ons is het nog vrij goed te noemen. Wij hebben er in anatallen dan wel meer maar de beweeglijkheid is nog slechter... Maar houd goede moed ook onder de miljoen gebeuren er wondertjes!!! Nataly wat vervelend zeg! Ik hoop dat je je nu op je vakantie kan focussen en dara lekker naartoe kan leven en drink je maar lekker af en toe een glaasje wijn hoor, is goed voor de gezondheid en wie weet, doet het wel wonderen!!! Elif, ik hoop dat deze IUI genoeg is voor jou en dat het gelijk raak is!!! Babyhope (eh oftewel cindy) 3 eitjes ik duim voor je mee!!! Spannende tijden Heeeeeel veel succes met je examen duim voor je en dat je daarna maar 3 eitjes mag produceren!!! Gelijk een tweeling is ook best wel leuk, ik doe mee!!! He Marnad, het wordt ook voor jou nu langzaam spannen dhe! Het is zo 27 mei hoor meid!!! Juulzon: Ah meid (sla mijn armen om je heen) wat erg! Heel erg veel sterkte met het verlies van je nichtje. Hoe jong was ze? Zo zie je maar weer hoe cru het leven is. Voor elk nieuw leven houdt er eentje op! Mijn achternichtje is geboren toen mijn oma overleed..... ook zo confronterend!Wel een hele mooie test meid! Hij/ Zij blijft nu zeker plakken tot op het einde!!! Brabbel: hoest met jouw? Alweer een beetje uit je dipje? Je eerste FM al gehad neem ik aan? Ego: Ik mag vandaag om 14:45 weer. MOrgen is dicht en gelet op de grote gisteren verwachten we dat ze vandaag weer gegroeid zijn en ik dus woensdagavond mag spuiten (woensdag zijn ze hier dicht en doen ze geen fm) en dan vrijdag IUI (DUIM DUIM DUIM) en dat is de 3e dus 3x is scheepsrecht!!! Ik ben dan zwanger op de bruiloft van mijn zusje hoop ik!!!