Nou, we gaan zo naar het ziekenhuis vertrekken. Ben best beetje nerveus. Weet niet waarom, maar beetje gezonde spanning denk ik. doe straks wel verslag
dancer: GOOD LUCK girl!!!!! ga voor je duimen!! en denk aan je ! ook ik was erg nerveus gister...ook zo vreemd hahaha miss omdat het bij ons 5e keer was, de arts zat me tegen, maar 30uur tussen pregnyl + laatste gemeenschap en iui en omdat t weer eens ontzettend uitliep!!!! maar gezonde zenuwen zijn niet verkeerd hor meid!! ben benieuwd naar je verslag!!!!
Mooi, er zitten weer wat meiden aan de IUI! Hopelijk doet deze het voor jullie. Ik zie overigens oasis nog bij de zwangeren staan, volgens mij was dat niet goed gegaan hoor (bbz)?! Spannende tijden: ik kan wel uitslagen lezen hoor, dus als je nog vragen hebt. 10^6/ml = gewoon 10 tot de 6e, dus xx miljoen per milliliter. Wel mooe score hoor! Zeehondje: hoe lang ben je weggeweest? en waar in de states? welkom terug in ieder geval!
milhk: mag ik jou misschien dan een PBtje sturen over t overzicht?!?! jij was dus degene die bij t lab werkt ofnie?!?!?! ik heb gister vanaf paging 302 terug gezocht en ook in andere topic 20pagina;s maar kon t nie terug vinden hahaha iig alvast bedankt voor je reactie maakt me stuk vrolijker
milk: PBtje is onder weg,..hopelijk is ie leesbaar want had excel bestandje geknipt en geblakt...toevoegen snapte ik niet
ik ben er wel uitgekomen hoor in ieder geval mooi om te zien dat na bewerking de snellere zwemmers flink omhoog zijn gegaan en de niet beweeglijke flink omlaag! Ik ga weer voor je duimen!
milkh THANK YOU SO MUCH!!!!! ben echt blij met de ontleding hahahaha en vind de score over het algemeen best goed toch?!?!?! heeft denk ons experiment toch beetje zijn werk gedaan hahahaha deze maand maar op zelfde voet verder voor als het niet is gelukt!! maar ben zeer benieuwd! en ga ZO HARD duimen!!!!
nou meiden, net terug. En alles is gelukkig weer goed gegaan. Manlief had goede score deze keer. Stond er van te kijken. Was 50milj en 65% bewegelijk voor bewerking. (nog n ooit zo goed geweest) en na 10milj 85% bewegelijk. Wel stuk minder maar wel lekker snel. IUI zelf ging weer vlekkeloos. Had weer een lekkere volle blaas dus was zo gepiept. dus nu weer op t wachtbankje. Ben zo benieuwd deze keer. En hoop dat beide eitjes goed zijn, dan maken we dubbel kans. Dus ga nu lekker broodje eten en relaxen, manlief gaat kast bouwen boven, dus die is lekker de rest van de dag zoet.
IUI-meiden Angelica:Okt 2008 BBZ,Mei 2009 mk 6wk,Dec 2009 BBZ,linker eileider verwijderd,Mei 2010 mk 8 wk. Be Happy (35): 9x IUI mislukt IUI 10 gehad op 2 mei.(op wachtlijst voor IVF) BabyHope: 1e IUI zwanger (mk 4wk), 2e IUI 09-03 mislukt Brabbel1988 (22): 4x IUI mislukt, 5e IUI op 7 mei Brechtjemvj: 1e IUI op 23-03 mislukt Chichi: 1e IUI op 18-03 mislukt, 2 e IUI op 12 mei Dancer4fun: 1e IUI 23 maart mislukt, 2e IUI 16-04 mislukt,3 e IUI 13 Mei Dopey :Na 4x IUI zwanger,missed abortion bij 10 weken IUI take 2, ronde 4 raak, miskraam bij 5 1/2 week IUI take 3, ronde 4 raak,mk bij 5 1/2 week. Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt, maart donorvoorstel Helena115, HSG op 8 april, IUI in Mei. Jem1979: 1e IUI op 3 april mislukt,2e IUI op 2 mei Joos: 1e IUI op 26 April, mislukt JoyceLynn: 1e IUI mislukt, 2e IUI gehad op 17 April, mislukt Juulzon: 3 keer IUI zwanger!-mk bij 6wk 2dgn op naar IUI 4. Kaboutertje: 2e IUI 01-03 mislukt, 3e IUI gehad op 26-03, mk, 4 e IUI gehad op 29 April Mandy 80: IUI 06-03 mislukt Marni: 1e IUI 27-01 mislukt, 2e IUI 22-02 mislukt, 3e IUI 18-03 mislukt,4e IUI gehad op 13-04,mislukt. Nataly1972: 4e IUI 09-03 mislukt, 5e IUI ????? Pearl29: 2e IUI mislukt, 3e IUI 14-03 mislukt, ZOMERSTOP. Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt, 5e IUI mislukt, 6e IUI mislukt Salcia:1e IUI 8 april,mislukt Sammie88 (21): 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3e IUI 31 maart mislukt,4e IUI 26 April,mislukt op naar Juni ivm operatie. Saskia1984: In afwachting van IUI in Mei Spannendetijden: 3e IUI 20-03 mislukt,4e IUI 16-04mislukt, 5 e IUI 12-05----25 Mei intake IVF. Trotse moeder: 1e IUI 22 maart Waardevol: 1e IUI 9 April gehad,mislukt Wondertje79: 1e en 2e iui mislukt, 3e IUI 16 april,(HONEYMOON!!)4 e IUI in Juni?? Yasgok:1e IUI 28 April Zeehondje (29): 5x IUI mislukt 6e IUI 7 april gehad (20 mei intake IVF) Zonnetje1980 (30): 3e IUI 31 maart gehad,mislukt 31dec2008 (29): 1e IUI 10-03 mislukt,2e IUI op 10-04 mislukt, 3 e IUI 6 mei gehad. Wachtbankje Yasgok: testen vanaf 12-05 Kaboutertje: testen vanaf 13-05 Jem1979: testen vanaf 16-05 Be Happy: testen vanaf 16-05 31 december:testen vanaf 20-05 Brabbel: testen vanaf 21-05 Spannende tijden: testen vanaf 26-05 Chichi: testen vanaf 26-05 Dancer4 fun:testen vanaf 27-05 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. Ineke: na 5e IUI en laparoscopie Ongeduldig: na 1 e IUI. Minke: na 3 e IUI. Jufkyo: na 1 e IUI. Ivon: na 3 e IUI. Milk: na 4 e IUI. In afwachting van IUI Zyta Saskia1984, IUI in Mei Helena115, IUI in mei. Geen IUI meer IVF/ICSI: Marnat (ICSI in mei/juni) Chichi op lijst veranderd en op wb gezet. Oasis van de zwangerlijst af!
Yasgok, laten we hopen dat het bij jou gewoon afscheiding blijft, en dat je binnekort een mooie test in je handen mag hebben! Dancer4fun, ja die lijst vind ik ook leuk om bij te houden, zo blijf je helemaal up to date! En het is een kleine moeite hoor Fijn dat je zo een goede IUI heb gehad, en ook een nette score hoor! Succes met wachten meid! Juulzon, je had steeds zelf al het gevoel dat het niet goed zat, en moet je nu eens kijken Ik vind het zo appart, net alsof je het zelf al aan heb gevoeld. En ik vind het erg knap van je dat je het ook wel weer positief kan bekijken . Petje af meid, je bent echt een sterke vrouw! Mirrr, we duimen voor jou 2 eitjes!! DUIM DUIM DUIM DUIM!!! Succes morgen! Saskia, ik zou er ook verdrietig van worden hoor Volgende rit gewoon lekker de oude vertrouwde testen gebruiken, dan heb je voor je eigen al meer zekerheid. Ik heb denk ik wel zeker 6 maanden die van Sensitest gebruikt, en die waren echt heel goed in het gebruik. Gewoon die simpele dipsticks vind ik het fijnste voor ovu testen. Alleen jammer dat ik ze soms 3 hele weken nodig had, omdat ik een onregelmatige ongi had. Ik ben een van de sponsors van Sensitest geweest tot we bij de gyn kwamen, en toen moest ik per direct ermee stoppen. Kan je anders niet met de gyn overleggen dat je vanaf dag 10 een follikelmeting wilt omdat de testen bij jou niet werken???? Kan goed zijn als je dit overlegd, dat het geen enkel probleem is! En als je op zondag je eisprong heb gehad, ben je maandag ook nog hartstikke vruchtbaar, net zoveel kans als voor de sprong. Bij mij hebben ze elke maand met de Pregnyl uitgeteld op welke dag mijn eisprong was, en daar ook de IUI op gepland. Alleen deze maand hebben ze de IUI een dag na mijn eisprong gezet, dan heb je de meeste kans zeiden ze, want dan weet je zeker dat ie al gesprongen is. Kaboutertje, balen meid!!!! Hoop voor je dat de ongi niet doorzet, maar ja als ie er toch aan zit te komen, dan maar zo snel mogelijk! Dikke knuff. Mirrrr,ik dus ook Sensitest zie hierboven mijn reactie op Saskia .. Wel balen dat jullie spreekuur altijd zo een ramp is zeg!!! Is er geen mogelijkheid bij jou om de fm in een ander zh te doen?? Misschien staat jullie zh ook wel gekoppeld aan een ander, en kunnen ze het dossier overleggen met elkaar Wij mogen altijd blijven liggen na de IUI, is bewezen dat het de kans op een zwangerschap vergroot. Bij ons verschilt het van 10 tot 20 minuten. Chichi, dan was het wel op het randje idd met jou 3 eitjes. Maar wel een hele dikke kans voor jou deze ronde! En je staat erbij op het wb, succes meid!!! Zeehondje, WELKOM TERUG!!!! Lekker bijgekomen meid?? De lijst was wel iets langer geworden, alleen Angelica en Juulzon hebben een mk gehad. Dus helaas niet al te veel goede berichten hier de laatste tijd. Wel veel dames met 2 eitjes waaronder ik Spannende tijden, wel een fijne IUI zo te horen. En volgens mij heb je idd een goede score voor de IUI. Welkom op het wb!! Milk, ik had nog even op het forum rondgezocht naar Oasis, en ik had het idd gemist, ze is van de zwangerlijst af, bedankt! Lief van je dat je voor Spannendetijden uitleg geeft. Alle dames zijn hier zooooo enorm lief voor elkaar. Hier nog steeds niks te vertellen over de pijntjes, kwaaltjes, en zeurtjes, . Nu bijna een week voorbij, dus op naar deel 2 van de wachtweken. Zometeen lekker bij paps en mams eten, soep en koude schotel. Jammie jammie! Aankomende zaterdag gaan we voor boeket op pad, moet zeggen dat het wel een beetje begint te kriebelen nu. Soms als we samen aan het praten zijn over de dag, krijg ik ineens het gevoel van vlinders in de buik .. Hahahahah, spanning denk ik. Dames, tot de volgende forum post!!! Dikke knuffel voor alle lieve dames!!!
Hallo allemaal, Laat ik me ook op dit forumonderdeel maar eens melden, aangezien jullie allemaal in hetzelfde schuitje zitten (of hebben gezeten). Lijkt me fijn om met jullie mee te kletsen. Wij zijn sinds december 2007 bezig om zwanger te raken, helaas nog altijd zonder resultaat. Uit onderzoeken is gebleken dat bij mijn man alles goed is, maar dat bij mij de eirijping niet helemaal goed verloopt. De eiblaasjes groeien niet ver genoeg door en springen als ze eigenlijk te klein zijn. Om dit te verhelpen heb ik 8 maanden Clomid (50 mg) gebruikt, wat op zich goed hielp om een goede eirijping te krijgen. Echter nog steeds geen zwangerschap ! Gisteren heb ik mijn eerste IUI poging gehad. Ik heb daartoe Clomid 100 mg gebruikt. Maandag zat ik pas op dag 11 van mijn cyclus, maar er zaten al twee follikels van 20 mm ! Die avond meteen de Pregnylspuit laten zetten en gisteren dus de IUI. Ik hoop maar dat de Pregnyl nog op tijd was en de eitjes niet te vroeg zijn gesprongen... De opbrengst van mijn man was prima (36 mln), en de IUI verliep ook zonder problemen. Heel spannend! Ik lees in sommige berichtjes dat tegen jullie ook iets is gezegd over de beweeglijkheid van de zaadcellen. Bij ons stond alleen een aantal op het briefje en 'geen bijzonderheden'. Zou dat per laboratorium verschillend zijn? Groetjes, Lien
lien: welkom hier op het iui topic. Je kan gelijk plaats nemen op het wachtbankje. Ik zit er sinds vandaag ook op, heb net 3de iui achter de rug. Je zou er eens naar moeten vragen als je de volgende keer in het ziekenhuis bent. Maar als je al zegt dat bij je man alles goed was, zal dat waarschijnlijk wel in orde zijn.