@ Juulzon, aangereden door een scootmobiel!! Nou ja zeg Sommige mensen kunnen daar echt niet mee omgaan. Eigenlijk zouden ze er een cursus voor in het leven moeten roepen. Verplicht! Ik kan je met je bloeding niet helpen. Ik hoop echt voor je dat dit dé bloeding is en je snel schoon zult zijn. @ Brabbel, ook hier doen ze de HSG voor de IUI. Want als blijkt dat eileiders dicht zitten of er afwijkingen zijn, dan hebben de IUI's geen nut en das toch zonde. Ik vond de HSG heel erg meevallen, hier geen horrorverhaal. Zou het zo weer doen, niet met plezier natuurlijk maar ik zal er geen nacht meer van wakker liggen. @ all, nog geen positieve ovulatietest. We wachten nog steeds af, zucht
Doe mij maar chocola.... In de maand mei een bevrucht ei, maar helaas niet voor mij.... Ook de 10e IUI is mislukt. Had ik ook wel verwacht trouwens. Ik zag het al aankomen. Afgelopen vrijdag al licht bruinverlies en gisteren ook weer. Sinds woensdag al last van pijn in mijn onderrug. Gisteren had ik een verjaardagsfeest van mijn ouders. (Mijn moeder was woensdag jarig en mijn vader vrijdag). Had ook gewoon 2 wijntjes gedronken, omdat ik al zo'n voorgevoel had dat ik vandaag Hare Koninklijke Roodheid weer op bezoek zou hebben. Ja dus! :x Morgen het ziekenhuis weer bellen voor FM in verband met de 11e IUI. Vrijdag intakegesprek voor IVF in Groningen.
Meiden HELP ik heb het even heel zwaar!! stopen met roken is zwaaar. Ik heb toch 1 gehad net !! Hoe kom ik er door, ik sta er helemaal achter.
Deze maand konden we zoiezo geen volgende iui krijgen, omdat ik op vakantie was. Nu gaan we eerst het ivfgepsrek afwachten. Als het idd nog lang gaat duren, dan bel ik het oude ziekenhuis weer op en vraag of we nog meer iui's mogen krijgen totdat we aan de beurt zijn voor ivf. Ik laat het allemaal een beetje rusten nu.
Zonnetje: idd weer spannend en weer afwachten! Ben echt benieuwd wat ons deze maand te wachten staat!! Vorige maand wisten we natuurlijk zeker dat het niets zou worden maar deze maand ben ik eigenlijk heel neutraal 50/50 En bedankt voor de uitleg over de uitgangsecho ik heb dat nog nooit gehad! Maar ik heb ook nog nooit een cyste gehad ja tijdens eerste FM en max 14mm dus geen probleem!! Ik zou zo;n echo ook niet fijn vinden hor..gezien de periode vd maand :s maar als het effectief is dan moet t wel vind in vervelend dat je ongi is doorgebroken meid!! Nu maar afwachten voor maandag!! Hopelijk geen cyste en en nieuwe ronde Kaboutertje: hier hetzelfde .als deze iui niet is gelukt heb ik er nog 1 voor de zomerstop en dan na de zomer hopeljk gelijk ivf molen in! Of nog 1 a 2 iuis ben benieuwd! Weet niet zogoed hoe dat allemaal gaat L maar dat hoor ik de 25ste wel wel balen voor je hor ! maar ik duim voor een nieuwe positieve ronde Brabbel: k hoop het voor je meid!!!!!! Ik heb al 2 dagen trekken en gerommel onderin mn buik en hoop ook op innesteling maar volgens berekeningen heb ik die morgen pas :s maar goed we houden moed natuurlijk hahahahah ik hoop t zo voor je!!!!! Juulzon: hele dikke knuffel voor jou!!! En t klinkt natuurlijk niet zo tof..maar ik hoop dat je ongi gauw doorzet meid!!! Dan kan je op naar een nieuwe ronde! (K) Whahahhaha lees ik pagina verder kom ik je verhaal van je tragische ongeval tegen!!!!!! Dat geloof je toch niet?!?!?! Wahahahhahaah nou gelukkig ben je met wat blauwe plekken en de schrik vrij gekomen haha Duivinnetje: welkom terug!!!!!!!!! En wat super dat jullie weer samen zijn!!! en dat hij je ten huwelijk heeft gevraagd!!! Super joh!!!! Ben echt blij voor je! en misschien wel slim om nog ff op de natuurlijke manier verder te gaan, zal waarschijnlijk hoop spanning ed schelen en kan je je mooi op je trouwplannen en relatie richten en dan idd als het niet lukt over paar maandjes weer de mmm in! Iig leuk om weer van je te horen! Be happy: wat balen allemaal meid!!!!!! En veel succes bij de intake en met de volgende ronde! Dikke knuf van mij voor jou!! Mmiiiiirr: spannend hor!!!!!! Heeeeeel veeeeel succes morgen!!!! Marnat: NEEEEEEEE dat ga je niet menen!!!! Foei !!! ik ben 16april 2009 gestopt! Vorige maand dus een jaar en heb t ook heeeel zwaar gehad hor!! Nogsteeds!!!! Af en toe heb ik zon zin in een peuk maar ik blijf volhouden ik moet eerlijk toegeven dat ik met Nieuwjaar 2 sigaretjes heb gerookt maar verder niet!!! En ben zo trots op mezelf (schaam) ikzelf stond er niet 100% achter en toen kreeg ik op een dag ruzie met mijn man en hij zei in die boze bui zo iets kwetsend (wat hij absoluut niet meende hor..want als ik daar nu nog over begin word ie verdrietig dat ie dat gezegd heeft) en iets wat ik dus absoluut niet wou en dat hield mij sterk!! en nu heb ik af en toe met uitgaan nog wel zin maar doe t lekker niet!!! Ik denk wel dat als ik geen kinderwens had ik niet was gestopt! Maaruh meid je kan het!!!!!!! Ik rookte echt heeeeel veel en ook mij is het gelukt!!! good luck iig! Ego: lekker weekendje hier! Vrijdag ochtend eerst even gewerkt en t was ZO stil!!! T lekker wel zondag :s daarna heb ik nog ff uurtje in de tuin gezeten en had vanaf 15uur een bedrijfsfeestje van manlief! Wat erg gezellig en geslaagd was!!!! Hier toch lekker rosé gedronken maar was net 2 dagen na iui en wil niet altijd alles maar uit de weg gaan!! Iui is een groot deel van ons leven op het moment maar we willen wel blijven leven :s Gister heb ik samen met manlief in huis geklust!! We zijn op zolder bezig want dat word straks onze slaap kamer en die van ons voor een kleine en zowiezo als er geen kindje komt gaan wij naar zolder en word onze kamer een logeer kamer ofzo want heb regelmatig de kids van mijn zus te logeren! En ze sliepen eerst op 1 kamer maar daar worden ze beetje te groot voor en houden elkaar nu steeds wakker hahahaha tijdens t klussen zei mn liefie dat ie een verrassing voor me had en hij wou maar niets zeggen L en we zouden in de middag naar zijn broer (die net vader is geworden) en opweg daarheen ging hij andere kant op ?? en kwamen we bij motor winkel aan mijn jas was EINDELIJK binnen!!!! En die gingen we ophalen!!!! Zo lief!!!!! En zoooooo blij!!! Ik wist niet dat ie er al was want hij was er steeds niet en wacht al een maand! En ze zouden bellen als ie binnen was en dat hadden ze niet gedaan ..teminste dat dacht ik maar bleek dat ze belde toen hij ontbijt halen was ben er zoooo blij mee!!! Ben nu helemaal compleet en kan veilig rijden (achterop hahaha) gister avond heerlijk niets gedaan en voor de buis gehangen. heb beetje last van krampies af en toe en beetje trekkend gevoel! Verder voel ik helemaal niets en heb ook geen idee of t nu wel of niet raak is! Ben in mn uppie vandaag dus ben lekker beetje in huis aant rommelen en ga strakkies nog even naar mijn ouders lekker ontspannen en NIET piekeren hahahahahhaha fijne zondag allemaal en ik kom vanavond nog even gluren !
Marnat: FOEI *spreek je streng toe met een knipoog* !!! Neem maar een chocoladesigaret en daarna gewoon lekker gaan sporten ! Saskia, maandag gaat je test positief zijn, of dag 18, mark my words ! BeHappy: ... Wat onwijs balen meis... Maar, je zult het zien: de ronde voor de IVF wordt JOUW ronde!!! Het is bijna zomer, de zonne-energie gaat je goed doen, jij gaat lekker genieten van de zon en dan stuur ik heeeeel veel hoopvolle positieve energie jouw kant op! Ik blijf voor je doorduimen meid! Op het Clomid-forum waar ik ook nog wel eens meeschrijf, heeft Schattigkindje pas haar eerste IVF ondergaan en heel gedetaileerd opgeschreven hoe de aanloop is geweest en hoe het ging met medicatie enzo. Mócht je een beetje willen weten hoe het gaat enzo (al blijf ik keihard duimen dat het deze ronde gewoon gaat lukken!!!). Zeehondje, waar ben je naar toegeweest? Wel lekker kunnen genieten? Hopelijk kunnen jullie snel voor de IVF.. SpannendeTijden, wat klink jij toch altijd heerlijk opgewekt Wordt helemaal vrolijk van het lezen van jouw bruisende berichtje! Wat een onwijs lieve verrassing van jou vriend zeg! Echt leuk! Wat zegt jouw gevoel deze maand? Gaat 't 'm worden? Ik duim door....! Dancer4fun: Laten we hopen dat de 8baan een (of 2!) bevruchte eitjes lekker heerft doen innestelen! Op naar de 27e om te testen!!! Leuke opmerking, van die Disney-bestendigheid ! Waar ik gisteren nog schreef dat de ongie nog niet was doorgebroken, neem ik terug. Vannacht veel bloed verloren, twee naar de wc en twee keer bloed. Vanmorgen weer, de krampen vallen mee, voelt meer als een flinke menstruatie. Maandag dus bellen voor een echo over 3 weken. Put er nu maar moed uit dat ik weet dat kan, zwanger worden. Nu nog zien of het weer lukt en het zou leuk zijn als ik dan ook zwanger kan blijken te blijven ... Fijne en zonnige zondag!!! xxxxxxxxxx
juulzon: thanks en ik heb echt geeeeen idee!!!!!!!!!!!! ik durf t niet te zeggen!!! ik voel me zoals altijd dus denk dan t zal wel weer neit maar aan de andere kant zit ik net 4dagen na iui dus logisch ook dat ik (nog) niets merk en/of voel!! ik durf t echt niet te zeggen! eitjes en zaadjes waren best goed dus alles kan! ...we zullen zien!! en wat fijn dat je ongi is doorgebroken skat (klinkt lullig maar je snapt me wel) nu op naar nieuwe ronde!!! xxx
hier ook geen tekenen van wat dan ook. Iui nu 3 dagen geleden. Ik hoop natuurlijk dat er al een bevrucht eitjes rond zweeft. Maar ben erg sceptisch. Vorige ronde had ik er zo op gehoopt en viel het tegen dat het niet raakt was. Wil me er nu voor beschermen en verwacht dus helemaal niets. Wil er ook niet te veel bij stil staan en gewoon door leven. Zoals spannende tijden ook al zei. Dus ben lekker overal in geweest in het pretpark. Juulzon: ben blij voor je dat de ongi is doorgekomen. Kan je vol goede moed op naar de volgende ronde.
Behappy,meid wat balen weer! Weer alle energie oprapen om weer een beetjew hoop te hebben. Ik hoop dat wat Juulzon zegt gebeurt, de volgende ronde JOUW/JULLIE ronde. Veel sterkte weer! Juulzon, meid wat "fijn"dat de bloeding op gang is gekomen! Veel sterkte met alles! Ben je nog erg verdrietig? Dikke knuffel! Dancer4fun, spannend allemaal hè!! Zet hem op!! sterkte in deze kl%&te tijd. Wachten, voelen,hopen en wanhopen... Marnat, Je kan het!! Volhouden,hoor!! Voor het goede doel!! Zo, wij zijn terug van en lang weekend weg. Heerlijk gehad. Tussen door nog terug gereden voor een IUI, dat was dan wel weer jammer. Maar al die moeite..dat moet toch beloond worden...hoop ik... Ik voel niks, maar ik merk dat ik het zulke rotdagen/weken vind. ben er best veel mee bezig en kan het niet echt uitschakelen! Hebben jullie dat ook? Hebben jullie tips om er wat relaxter mee om te gaan?? liefs
willemijnp: ik probeer altijd iets te gaan doen zodra ik ga piekeren of als ik weer de drang heb dingen te gaan opzoeken enzo..zo heb ik al een ronde zitten puzzelen, vorige ronde was ik met foto's bezig en anders ga ik altijd klusjes in huis doen enzo..probeer jezelf op iets anders te richten ego: ik heb last van trekkende krampies onderin mn buik echt laag onderin en heb geen idee wat het is! ik hoop niets maar ben met zoiets altijd bang dat het een teken is dat het word afgebroken en t weer neit is gelukt :s irri!!!!!! verder voel ik me keigoed en heb ik een heerlijk weekend gehad!! nu op naar volgend weekend want das de laatste voor mn nod
Duivinnetje: oh wat fijn meid dat jullie weer bij elkaar zijn! En zeker goed dat jullie het samenwonen nog even uitstellen!! Toch allemaal die spanning geweest van die klote MMM En ten huwelijk gevraagd!!!! OH wat leuk, gefeliciteerd!!!! En dat jullie op jullie huwelijksnacht maar een duifje mogen maken!! Kabouterje en Be Happy: Ach meiden sterkte! Dikke knuffel!!:x Marnad: Kom op meid, ik kan me voorstellen dat het heel erg zwaar is!! Nog even doorzetten, straks mis je de siggas helemaal niet meer!!!! Zeehondje: Ik heb dit bij ons ziekenhuis ook gevraagd (of we door konden gaan met IUI als we voor IVF/ ICSI bij een ander zh op de wachtlijst stonden. Normaal deden ze dit niet zei ze maar ze wilde het wel eens overleggen als het zo ver was!! IVF wordt jou oplossing meid!!! Juulzon, meid wat fijn dat je ongi is doorgebroken!! Ik kan me je positieve gedachten goed voorstellen. Je kan zwanger worden, nu moet het beebje gewoon de volgende keer lekker blijven plakken ( hij heeft al geoefend moet je maar denken)!!! Op naar je laatste IUI (want daarna ben je gewoon lekker zwanger!!)8) Spannende tijden, meid ik hoop het zo voor je dat het raak is!! Wat een leuke verrassing van je vriendje zeg!! Rest: dikke knuffel en succes met wachten/ IUI ongi etc Ego: Ik weet hier niet meer wat ik wel en niet moet voelen! Veel afscheiding gehad de laatste week en ook wel constant wat buikkrampjes. Maar nu heb ik alweer een beetje ongi buikpijn :x(terwijl dat toch echt nog veel te vroeg is ) Wordt er echt helemaal gek van . Verd er een heerlijk weekend gehad! Gisteren lekker gaan motorrijden (of ja achterop gezeten) ja ik ben ook een motormuis! Gelukkig is mijn eigen motortje ook bijna klaar want ik wil wel weer eens zelf rijden, is alweer 9 jaar geleden nl .. Komend weekend (pinksteren) gaan we lekker een weekend weg met de motor, heb ik wel erg veel zin!! Hoop alleen zo dat ik dan niet ongi ben duimduimduim Nou meiden sterkte vandaag allemaal met werken!!
Marnat, ik heb een tip voor je: ga handwerken! Klinkt heel stom maar het heeft mij van het roken afgeholpen. Doordat je je handen vol hebt, heb je geen hand meer over voor een sigaret. Helpt ook heel goed tegen snoepen...
probeer me ook bezig te houden. Zodat mijn gedachten niet op het zwanger worden zijn. Maar vind het erg moeilijk. Lukt me niet de hele tijd. Heb tijdens mijn werk toch genoeg momenten dat het toch door mijn hoofd spookt. Vind het knap hoor van je, spannende tijden dat je er zo positief in staat. Ik merk nu aan mezelf dat ik al zoiets heb van: zal wel weer niet gelukt zijn. Wou dat ik wat positiever kon zijn.
@ be happy: ik had over je berichtje heen gelezen. Balen joh, na 10 rondes kan ik me voorstellen dat je er moedeloos van wordt... IVF-intake is gelukkig al snel. Ik kan me er altijd goed aan optrekken als er weer een ander stapje wordt genomen. Dat kan ook zelf... Ik ben net terug van IUI. In het Geertgen laten ze je na afloop niet liggen. Vandaar dat ik zelf mijn auto om de hoek geparkeerd heb en op de achterbank ben gaan liggen. Onzin of niet, het voelt goed om dit soort dingen te doen...
Ik ben weer even heel ego. Heb nu namelijk een hele erg huilbui en baalbui. Vanmorgen had ik eerst een uitgangsecho. Ik blij, want alle 3 de cystes zijn weg en ik mag dus op voor de 4e iui. Nu met menopur. Dus vanavond mag ik gaan proberen om alles netjes op te trekken en in te spuiten. Moet 2 ampullen oplossen enz. Daarna nog naar gyn toe voor evaluatiegesprek. Ik ben al zo emotioneel als wat, vroeg ze of er een co bij mocht zitten. Vandaag dus even niet bij mij. Daarna dus het gesprek, wat dus helemaal niks voorstelt bij ons. Ze hadden nog niet alles in de computer staan, want na de 1ste 2 rondes heb ik de papieren mee gekregen wat dus niet hoort. Had nu alles wel mee. Ze vertelde dat de zaaduitslagen niet zo geweldig zijn, 1ste 1,2miljoen, 2e 0,5miljoen en 3e 1,8 miljoen. En dat ze nog wel doorgaan met iui. Maar ik moet dus ook gaan nadenken over ivf en alvast een intakegesprek ergens plannen. Hier waren we dus niet op voorbereid vandaag. En dat de kansen bij ons niet 16% zijn maar 10% per behandeling. Verder vroeg ze niet hoe het ging ofzo. En de cystes zijn normaal na een gestimuleerde ronde volgens haar. En ja het is vervelend dat de iui zo pijnlijk is daarna. Mag paracetamol gebruiken en ze zou in het dossier zetten dat het langzaam ingespoten moet worden. Verder helemaal niks dus. Op de terugweg en nu nog zit ik dus potje te janken. Want vind ivf toch wel weer een stap verder. En had me hier dus nog niet op voorbereid. Heb nu 3x iui gehad. Weet nog wel dat vorig jaar de uroloog tegen ons zei dat het zo op te lossen was met medicijnen. Niet dus. Heb dus wel even een flinke baalbui, heb nog wel 3 rondes te gaan, maar toch. Ben soms ook erg bang dat het allemaal niet gaat lukken bij ons. Of dat man er toch mee wil stoppen. Paar maanden geleden zei hij dat hij niet voor ivf wil. Nu weet hij het niet, heeft er helemaal nooit over nagedacht. Enigste wat hij bedacht is dat hij het potje dan niet thuis kan vullen. Dacht toen toch wel even bij mezelf van zeur niet zo over een potje vullen wat niet thuis kan. Ik moet elke avond spuiten, elke keer voor de fm, dan nog de iui zelf en de weken erna veel last hebben. Maar heb dit maar niet gezegd. Hij bood wel heel lief aan om vanavond op mijn werk te komen helpen met spuit voorbereiden. Want zie er een klein beetje tegenop vanavond om het te moeten doen als ik aan het werk ben. Ga als ik mijn tranen gedroogd heb wel weer even lezen.
Dankje wel voor je tip , ik mag ook graag zelf kaartjes maken stort me daar ook wel weer op. Ik stort me zo eerst maar op het was vouwen. Nu zo eerst een broodje eten. IK heb nog geen sigaret gehad!! Mijn duimen draaien voor je hoop dat de iui aan slaat.
He Zonnetje, Wat naar allemaal kan met goed berijpen dat ivf gelijk zón stap is. Ik hoop dat je het niet nodig gaat hebben maar zowel dat je man er dan open voorstaat(want ja hij hoeft maar 1 donatie te doen en is klaar) wel lief dat hij helpt met het spuiten die van mij is bang van naalden dus niet in de beurt. Nou huil alle frustratie er nog maar eens lekker uit. ego: het is echt mEI maand ook ik heb 3 eitjes(zonder stimulatie) re 2 1 van nu 11mm en 1 van 9mm en li 1 van 10mm woensdag weer fm hopelijk kan ik dan vrijdag nog de IUI anders wordt het vast een probleem(ik heb geen zin om dan med te spuiten om eisprong tegen te gaan en daarna pregnyl om hem juist te laten springen. En vrijdag zou erg leuk zijn omdat het een dag vol liefde is omdat vrienden van ons trouwen