IUI deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sammie88, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    he bah, kom er net achter dat ik ook weer slechte zin aan het krijgen ben... en dan is het wel weer heel duidelijk helaas!!
    Wat is de wereld toch ontzettend oneerlijk zeg, kan wel weer gaan huilen. Ook 3 keer is scheepsrecht heeft dus niets opgeleverd. Ik wordt er zo moedeloos van. Dat ik nu maar snel og mag worden want mijn mannetje gaat het weekend van 4 juni weg met het voetballen en anders is het een maand overslaan en dat wil ik toch eigelijk niet... Maar j, dan moet ik wel vandaag of morgen echt og worden of op zijn vroegs zondag pas... bah waarom zit het ons nou niet gewoon eens mee!!!!!!!grgrgrgrgrgrgrgr:x:x:x

Kaboutertje heel veel succes met lijnen, genoeg bewegen, gezond eten, veel water drinken, dat is ook alleen maar gezond voor je lichaam en dus ook voor een beebje!! Jezelf iig niet gaan uithongeren of pillen slikken voor af te vallen, dat is slecht en niet gezond!!

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Kaboutertje, ik ben 2 kilo aangekomen. Mijn vriendin 7. Pfff je lichaam reageert heel heftig hierop. Ik verlies ook nog steeds stolsels en oud bloed. Vrijdag wordt het 2 wk alweer

3. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Gek he dat je daarvan aankomt. En het is geen vedriet eten, want dat heb ik niet eens gehad na deze mk ( alleen balen).
    Het zijn gewoon die stomme hormomen.

Wanner krijg je weer een echo Angelica?

Wie weet hoe het met Dopey gaat?

3112, toch kan het toch nog???

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Marnat, acupunctuur helpt echt
    Acupunctuur om te Stoppen met Roken

Ik heb ondergewicht en ik loop bij een dieetiste om aan te komen. Mijn lichaamstemp was voorheen 35.2. Nu krijg ik sinds dec naalden in mijn lichaam en er is wel heel veel verandert. Mijn lichaamstemp is boven 36.5 en mijn cyclus is wat regelmatiger. in Dec heb ik IUI gehad en in maart beide keren gelijk zwanger. Terwijl hiervoor ik me elke maand een slag in de rondte werkte ;)
    Mijn zus heeft bij beide zwangerschappen gewoon gerookt. Nu is ze 31 wk en die kleine van haar heeft al de grote van 34 wk en wordt minimaal een 10 ponder.
    Een andere vriendin van mij heeft 4 mk gehad en is nu 13 wk zwanger en rookt ook nog gewoon.
    Toch vind ik dat wel moeilijk hoor, wij doen er alles voor aankomen/afvallen stoppen met slechte gewoontes pffffff

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik krijg geen onderzoeken meer, alleen een tel van mijn arts as donderdag. hoelang duurde dat bloeden bij jou? Het moet nu toch wel weg zijn? Het is wel meer oud bloed met stolsels maar soms verlies ik tijdens het plassen ook helder bloed maar dat is nu deze week maar 1x gebeurt. Ik had een heftige kramp en daarna begon het.

Ja, heel raar. Voor mij een geluk. Ik weeg nu 50 dus nog 2 kilo te gaan

6. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik zou toch nog een echo vragen hoor.
    Bij mij duurde het bloeden soms ook 3 weken, maar zou zeker voor een echo nog vragen of alles wel echt weg is. Dat doen ze hier standaard.
    Maar je temp is toch niet te laag?

Ik heb altijd in de ochtend 36,25-36,48 voor mijn ei en in de avond 35,9-36,09

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Angelica@ Waarom zal ik acupunctuur moeten doen dan? het gaat prima zo zonder peuk!!

8. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Goed zo Marnat!!!! Je kunt het, dit klinkt heel positief!

9. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    31 dec: Meid wat kl*te voor je. Waarom denk je dat je ongi gaat komen dan? Maar ik snap wel hoe je je voelt hoor. Ik heb dat ook altijd de laatste dagen voor nod.

hier net een weer stukje in mijn "dagboek" geschreven. tis toch wel lekker dat ik die heb, kan terug lezen en mijn ei kwijt. Misschien dat ik er later nog wat mee kan. In ieder geval handig voor de statistieken bij te houden. Zijn er meiden die dat ook doen?

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Verbazingwekkend hoeveel vrouwen er toch nog roken terwijl ze zwanger zijn :$
    Een vriendin van mij dus ook... heb totaal geen respect meer voor haar.
    Voordat ik überhaupt aan zwanger worden dacht, was een andere vriendin ook zwanger. Zij rookte ook gewoon door. Langzaamaan is die vriendschap doodgebloeid want ik ergerde me gewoon rot aan haar.
    Ik snap dat echt niet, je zet het leven van je kindje op het spel. Bewust ook nog.

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland

:d heeel goed:d

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mij is verteld dat het boven de 36.5 moet zijn. Ik ben ook een leek daarin en ik geloof ze meteen.
    Mijn was 35.2 voor die acupunctuur

13. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Mijn kind kan er wel achterkomen wie zijn of haar vader is. Maar wel pas als hij/zij 16 jaar oud is. Datzelfde geldt dus voor mijn anonimiteit.
    Echt anoniem donorschap is verboden in NL.

14. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    heb ik niets aan toe te voegen. Ben het helemaal met je eens.

15. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Weer wat geleerd! Ik vind zulke dingen altijd interessant, sorry.

Ik snap dat ook niet hoor mensen die doorroken. Of lekker even een peuk opsteken boven de wieg;)

16. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    poli kliniekmederwerkster
    noord-holland
    Kaboutertje Mag ik ook mee doen met jullie clubje? Ook ik ben al in nov 2008 gestopt met roken en best wel aangekomen nou ben ik nooit slank geweest en zit ik maar net onder de bmi om nog te mogen IUIen ik ben inmiddels wel al weer 15kg afgevallen maar moet er zeker nog 20 ook ik mag onder begeleiding als ik zwanger ben wel door gaan maar niet te streng omdat je anders ketonen aankan maken omdat ik ook koolhydraatarm eet nu. Dus je ziet zwanger zijn en afvallen kan wel maar in zeer beperkte mate.

Mirr wat een mooi en nobel streven van jou jou eitjes voor zaad,
    verder voor iedereen een digi knuffel en sterkte met dezer moeilijke dagen.
    En marnat ik had het makkelijk met stoppen de laatste sigaret die ik rookte had mijn man(een niet roker) stikkem een nacht bij tuinaarde gelegt en het had nu niet alleen de geur van met maar ook smaakte hij vreselijk maar moet toegeven nu met dat baby gestress heb ik soms als ik bij rokende vrienden ben dat ik ook weer wil maar doe het niet hoor :D sterkte meid

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Waarom moet je temp minimaal 36,5 zijn?
    Ik heb jarenlang een temp van 38 gehad, veel te hoog dus. Bleek een chronische blindedarmontsteking te hebben. Toen dat ding eruit ging zakte temp direct. Was ik heel blij mee uiteraard, want eindelijk wist ik waarom ik me zo lamlendig voelde en altijd buikpijn had. Maar mijn temp voor mijn ei is 36,3 ongeveer en na mijn ei 36,6.

18. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Lien 79, Jammer genoeg welkom bij ons clubje.
    Ik hoop dat je hier lekker je ei kwijt kan.
    Hahhaahha wat een toepasselijke woordspeling.;)
    Wij kregen de eerste IUI helemaal geen uitslag van de beweegelijkheid, alleen de mljn, maar geen percentages.
    Ik hoop dat na een goede spermaproductie met geen bijzonderheden, en een goede eirijping,het voor jullie snel een mooie test op mag gaan leveren.
    Zeehondje, bijna het intakegesprek, spannend meid.
    Spanningen, of ben je er nogal nuchter onder?
    Ik heb je op de lijst gewijzigd, je moet even kijken of je het er mee eens ben zo….
    Be Happy, voor jou ook al bijna het gesprek, hoe sta jij er tegenover?
    Nog een dikke knuf voor die stomme ongi.
    Zonnetje, nog gebeld voor de uitgangsecho?
    En zoals ik het lees van je broer en schoonzus, is het ook idd een rare situatie.
    Hmmmmmm, wees blij dat je ze niet zo vaak zie.
    Snap ook wel dat je even in de put zit, de grote stap naar IVF, is heel dicht bij ineens.
    Dikke knuffel om je te troosten.
    Dancer 4 fun, ik heb dat ook eens meegemaakt een lege afdeling, wij moesten toen om 8.00 inleveren, dan heb je een spookziekenhuis.
    Wat een leuke opmerking van je vriendin, ik zou helemaal in een scheur liggen :D heel lief van dr.
    En ik houd vanaf het moment dat we naar het ziekenhuis gingen alles bij.
    Ik heb nu inmiddels ook een Word bestand van meer dan 25 paginas(even uit mijn hoofd) en zo snel als ik zwanger ben dan ga ik dit helemaal uitwerken, en de doosjes van de Clomid, Pregnyl, en de echos van de foll erbij in plakken.
    Mijn grote IUI avontuur.;)
    Is ook wel fijn om terug te lezen, zo kan je mooi je cyclus bijhouden, en je pijntjes en klachtjes.
    Juulzon, gaat het weer een klein beetje meid?
    Lees net dat je er al behoorlijk posi tegenover staat, heeeeeel knap meid.
    Maar het is zeker een goede instelling.
    En die scootmobiel, grrrrrrrrrr!!!:x:x:x
    Mirrrr, ik hoop dat het je laatste IUI is geweest meid.
    Wel fijn dat je 2 foll heb deze keer, dubbele kans.
    Ik heb je op het wb gezet, en op de lijst,ik hoor het wel als er iets niet klopt.
    En als jij je eigen er goed bij voelt om te gaan liggen op de achterbank, moet je dat gewoon doen!
    Moet zeggen, je bedenkt wel een heeeeeele mooie oplossing.:D
    Joos, dank je voor de geruststellende woorden over de HSG.
    Moet wel zeggen dat ik een zetpil heb gekregen, en 2 tabletten antibiotica voor de avond voor het onderzoek.
    Aan de ene kant denk ik, tja die geven ze niet voor niks, aan de andere kant, dan zal ik er wel minder van voelen.
    Ik weet t niet, ik hoop nu lekker zwanger te zijn, en dat stomme onderzoek over te slaan.
    Saskia, ook jij bedankt voor de geruststelling.
    Maar wat een raar verhaal van die follikels :(
    Zou het dan echt kunnen dat er zo enorm veel verschil in de groei van 2 foll zit?
    Hebben ze ook gekeken of het geen cyste is??
    Dat hoor ik nl ook wel eens, dan meten ze een foll, en dan blijkt het achteraf een cyste te zijn.
    Ik weet t natuurlijk niet he, maar is een tip om even te overleggen misschien?
    En je moet echt van je eigen laten horen in het zh,voor hun is het lopende-band werk, maar wij zitten in de meest onzekere periode in ons leven.
    Gewoon goed uitleggen hoe je er nu tegenoverstaat, en als je een goede gyn heb dan geeft hij-zij zelf al de mogelijkheid om te komen voor fm.
    Moet zeggen dat ze daarin bij ons heel makkelijk zijn, liever 2 keer terugkomen, ipv een ronde moeten missen.
    Marnat, petje af hoor,stoppen met roken!!
    In plaats van elke sigaret een glas lauw water drinken.
    Schijnt te helpen, 2 vliegen in een klap.;)
    Spannende tijden, ik plak dus ook fotos in om de weken door te komen,bewerken en kaders eromheen zetten vind ik helemaal te gek.
    Moet er wel bij zeggen dat het ook zeer nodig was bij mij.
    Ik ben nu eind 2007, schaam schaam.:)
    Wel leuk want dan kan ik onze verbouwing in gaan plakken.
    Ben me nu aan het verdiepen in filmpjes maken met muziek eronder.
    Alvast gefeliciteerd met jullie jubileum morgen!
    En alvast veel sterkte voor zaterdag, het zal nog steeds een moeilijke dag voor jullie gezin zijn :(
    31 december, ik duim voor mooi weer met de pinksteren, dan kan je lekker rijden.
    En als de ongi weg blijft is het natuurlijk helemaal perfect.
    Ongeduldig, fijn dat je een goede vakantie heb gehad, maar nog beter, een tweede goede echo!
    Daar mogen we je natuurlijk wel even mee feliciteren he?
    Dus bij deze: GEFELICITEERD MET DE MOOIE ECHO!
    Ik zal hier beneden even de lijst plaatsen, je weet t he?
    U VRAAGT WIJ POSTEN!!
    Ik vind het wel heel erg leuk dat je met ons mee blijft lezen.
    Yasgok, hele dikke knuffel, en veel sterkte!
    Joycelyn,hoop dat deze IUI een schot in de roos mag zijn voor jullie, succes met wachten!
    Jem, dikke knuffel en sterkte, wat enorm klote voor je zeg.
    Kaboutertje, zal wel even schrikken zijn geweest idd, ik vind het ook van die verschrikkelijke tranentrekkers, weegschalen :(
    Tip, met veel water drinken val je al heel snel wat kilos af.
    Je kan wel ineens drastisch gaan lijnen, maar dan krijg je het jo-jo effect.
    Gewoon het extra koekje laten staan, water drinken, en met regelmaat eten.

Angelica, dat hoor je ook niet vaak, ondergewicht.

Zo daar heb ik even lekker de tijd voor genomen,ik ben weer helemaal up to date.:D
    Afgelopen maanden kwamen de zwangeren ineens uit alle hoeken en gaten, maar het lijkt nu even stil te vallen.
    Maar zoals vaker genoemd hierboven is het echt mEI maand!
    Laten we met zijn alle duimen en hopen, dat alle eitjes deze maand worden bevrucht.
    Afgelopen maanden had ik allerlei kwaaltjes, maar deze maand helemaal niks!:(
    Ook geen zere borsten, terwijl dat eigenlijk gewoon standaard bij de laatste wachtweek hoorde.
    Voor alle dames, succes sterkte dikke knuffels!!!!!
    Hieronder even de lijst.

19. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    IUI-meiden

Angelica:Okt 2008 BBZ,Mei 2009 mk 6wk,Dec 2009 BBZ,linker eileider verwijderd,Mei 2010 mk 8 wk.
    Be Happy (35): 10x IUI gehad (op wachtlijst voor IVF)
    Brabbel1988 (22): 4x IUI mislukt, 5e IUI op 7 mei
    Chichi: 1e IUI op 18-03 mislukt, 2 e IUI op 12 mei
    Dancer4fun: 1e IUI 23 maart mislukt, 2e IUI 16-04 mislukt,3 e IUI 13 Mei
    Dopey :Na 4x IUI zwanger,missed abortion bij 10 weken
    IUI take 2, ronde 4 raak, miskraam bij 5 1/2 week
    IUI take 3, ronde 4 raak,mk bij 5 1/2 week.
    Helena115, HSG op 8 april, IUI in Mei.
    Jem1979: 1e IUI op 3 april mislukt,2e IUI op 2 mei mislukt,
    Joos: 1e IUI op 26 April, mislukt
    JoyceLynn: 1e IUI mislukt, 2e IUI gehad op 17 April, mislukt 3 e IUI gehad op 15 mei
    Juulzon: 3 keer IUI zwanger!-mk bij 6wk 2dgn op naar IUI 4.
    Kaboutertje: 2e IUI 01-03 mislukt, 3e IUI gehad op 26-03, mk, 4 e IUI gehad op 29 April,mislukt
    Marni: 1e IUI 27-01 mislukt, 2e IUI 22-02 mislukt, 3e IUI 18-03 mislukt,4e IUI gehad op 13-04,mislukt.
    Mirrr: 6 e IUI gehad op 17 mei.
    Nataly1972: 4e IUI 09-03 mislukt, 5e IUI ?????
    Pearl29: 2e IUI mislukt, 3e IUI 14-03 mislukt, ZOMERSTOP.
    Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt, 5e IUI mislukt, 6e IUI mislukt
    Salcia:1e IUI 8 april,mislukt
    Sammie88 (21): 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3e IUI 31 maart mislukt,4e IUI 26 April,mislukt op naar Juni ivm operatie.
    Saskia1984: In afwachting van IUI in Mei
    Spannendetijden: 3e IUI 20-03 mislukt,4e IUI 16-04mislukt, 5 e IUI 12-05----25 Mei intake IVF.
    Waardevol: 1e IUI 9 April gehad,mislukt
    Wondertje79: 1e en 2e iui mislukt, 3e IUI 16 april,(HONEYMOON!!)4 e IUI in Juni??
    Yasgok:1e IUI 28 April, mislukt.
    Zonnetje1980 (30): 3e IUI 31 maart gehad,mislukt
    31dec2008 (29): 1e IUI 10-03 mislukt,2e IUI op 10-04 mislukt, 3 e IUI 6 mei gehad.

Wachtbankje
    31 december:testen vanaf 20-05
    Brabbel: testen vanaf 21-05
    Spannende tijden: testen vanaf 26-05
    Chichi: testen vanaf 26-05
    Dancer4 fun:testen vanaf 27-05
    Joycelyn: testen vanaf 29-05
    Mirr: testen vanaf 31-05

Zwanger!!
    Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht.
    Ineke: na 5e IUI en laparoscopie
    Ongeduldig: na 1 e IUI.
    Minke: na 3 e IUI.
    Jufkyo: na 1 e IUI.
    Ivon: na 3 e IUI.
    Milk: na 4 e IUI.

In afwachting van IUI
    Zyta
    Saskia1984, IUI in Mei
    Helena115, IUI in mei.

Geen IUI meer
    IVF/ICSI: Marnat (ICSI in mei/juni)
    Zeehondje (29): 6x IUI mislukt, einde IUI…. (20 mei intake IVF)

Kaboutertje, Be happy, Yasgok,Jem1979 van het wb af, en op lijst gewijzigd.:(
    Mirrr,Joyce lyn op lijst gezet en wb.

20. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    brabbel: spannend hoor. Hoop zo voor je dat het raak is.

ik heb vandaag (zit op dag 5 na iui) weer last van mn buik. Steekjes/krampjes. Is in mijn geval geen goed teken. Heb ik namelijk elke rondje. Week later wordt ik dan ongi. Best balen , had zo gehoopt niets te voelen........................

Deel Deze Pagina