Elif, van harte.. hopelijk gaat alles goed en kun je gaan genieten. Brabbel, spannend weer joh.. Ga je morgen testen of toch niet.. je bent trouwens Elif vergeten op de zwanger lijst te zetten.. Saskia, suc6 morgen.. komt helemaal goed. Alle andere meiden.. ik denk aan jullie!!
Ik weet nog niet wanneer ik ga testen,meestal wacht ik nog een paar dagen af. Deze ronde ben ik wel heeeeel erg nieuwsgierig moet ik toegeven. En idd ik ben Elif vergeten erbij te zetten. Elif wat mag ik achter jou naam zetten?? Zwanger na.......?????
Mag ik me bij de dippers aansluiten Vanochtend hoorde ik dat er iemand zwanger is van nr2. Zij zouden nooit zwanger kunnen worden volgens de artsen, maar wonder 1 kwam toch. En nu wonder 2. Het is niet dat ik ze het niet gun, want juist zulke mensen gun ik het juist. Maar ik wil ook zo graag. Voor de "slechte" zaadmannen onder ons, bij hen was het zaad slecht. Dus er is nog hoop meiden, er hoeft er maar 1 goede tussen te zitten, dat blijkt. Ik wil ook ( en toch mag ik niet klagen, we zijn al zo gezegend met een mooi mensje, maar toch... ) Het 2e verhaal: die kon ook niet zwnager worden, maar is voor hen ook een 2e wonder onderweg, gelukkig voor hen, maar waarom overkomt mij dat nu niet gewoon nog een keer? En dan... dan zou ik eindelijk zwanger zijn en dan gaat het toch weer mis Ik wil voordat we voor IVF gaan echt alle onderzoeken gedaan hebben op mk-en gebied. Er is daar ook een topic over en het blijkt dat ik nog veel niet gehad hebt, dus morgen wil ik gelijk een afspraak met de gyn maken daarover. Anders verspeel ik dalijk ook nog mijn 3 IVF-en Goh bah zulk mooi weer en zo'n rotdag
knuffel kaboutertje!! Je hebt in ieder geval al een mooi wondertje,de tweede komt er vast ook senl aan!!
Och lief Kaboutertje....... Wat enorm naar dat je de positiviteit maar niet kan vinden. Zou je gerustgesteld zijn als je een uitgebreid gesprek met de gyn aangaat? Ik snap je ook wel hoor, ik weet niet of ik in jou geval ook positief zou kunnen zijn..... Ga lekker in de zon lopen met kabouter-ukkie, misschien kan je weer een beetje opladen. Dames iedereen bedankt voor de lieve woorden. Ik maak mezelf echt helemaal gek de laatste 2 dagen. Gisteravond woog ik 87.1, na het avondeten, en vanmorgen na toiletbezoek nog eens gewogen en nu was het 86,1. Normaal weeg ik rond NOD 89 kilo. Is toch raar of niet? AAAAAAARGGGGGG. Deze maand wel moeite om me in te houden, ik zou t liefste vandaag al willen testen.
Doen dan!!! ( ben ook nieuwsgierig) Ja ik ga morgen mijn medisch dossier opvragen. Dan is dat mss dinsdag klaar. Dan kan ik dinsdagavond gelijk alles nakijken en woensdag afspraak maken met de gyn. De oorzaak moet gewoon gevonden worden van de mk-en voordat ik met IVF begin ( dat is mijn laatste kans)
KAboutertje, ik snap je echt helemaal meid! Alle zwangere die ik zie lopen dan gaat er een steek door me heen. een vriendin van mij die weet zeker dat ze helaas geen kinderen kan krijgen en die heeft het er nu ook heel moeilijk mee (ook door de leeftijd en het feit dat iedereen om je heen het over niks anders heeft lijkt het wel!!) en dan kom ik ook nog eens met mijn gezeur... Heel erg veel sterkte en idd volg het advies van Brabbel maar op, lekker wandelen in deze fijne zon met je kabouter ukkie!! Oh Brabbel, test toch gewoon, je maakt jezelf alleen maar gekker (tenminste dat zou ik doen vrees ik....) Ik hoop het echt zo voor je meid duim en dikke knuf!
Zwangerschap interessant? Voor mij wel, herken best wat dingen die kloppen. En waar al aan gewerkt wordt. Maar acupunctuur lijkt me ( hoe eng ook) ook een optie. Maar worden er dan wel telkens schone naalden gebruikt, want om nu aids oid te krijgen schiet ook niet op. ( weet dat je vroeger gewoon telkens dezelfde naalden kreeg)
das toevallig, ik was daar in mijn pauze al wandelend ook al over na aan het denken. Wie weet baat het niet dan schaad het in ieder geval niet toch~!!
Hey meiden, ik lees nog wel trouw met jullie mee hoor maar het is me teveel om telkens mee te schrijven. Zag wel weer een zwangere!! Super gefelicitieerd!! Toen wij voor de eerste gingen heb ik acupunctuur gedaan en bij mij heeft het toen niet geholpen met het zwanger raken. Wel vond ik het heerlijk ontspannend iedere keer. Er werden iedere keer andere en nieuwe naaldjes gebruikt dus niks hergebruikt. Groetjes, Jolanda
ik zie dat jullie het over acupunctuur hebben. Daar heb ik geen ervaring mee. Maar ik benw el bij de ostheopaat geweest en ik ben er dan wel niet zwanger van geworden, maar mijn lichaam voelde prettiger. alles was wat losser en wat wel grappig was, was dat ze het ook zagen in het ziekenhuis....
testen brabbel. Ik heb ook acupunctuur gedaan en dezelfde maand zwanger, bij mij helpt het echt. Ben vandaag op het zkh geweest, de arts die altijd alles op pech gooit is het nu met mijn eens dat ik geen pech meer heb, maar dat de kans groot is dat ik iets mankeer. Over 6wk moeten we samen komen om te gaan praten wat het LUMC voor ons kan doen. Sommige onderzoeken wil ze niet doen zoals stollings, daar gelooft ze niet in bij mij. Ik durfde niet te vertellen dat ik het radboud ga voor verdere onderzoeken. Ik ga morgen bellen of ik eerder kan komen om te kletsen, die onzerkheid pffffffffffffffff. Als ik het goed had begrepen, mag ik tot die tijd niet zwanger raken Kaboutertje, ik snap zo goed hoe jij je nu voelt. Mijn vriendin is op dit moment aan het bevallen, mijn zus krijgt over 2 wk te horen wanneer ze der kijzersnee krijgt. Mijn nicht moet nog 4wk en dan krijgt ze haar 2de en wij........................ ?????????? Ik kun het iedereen echt, maar soms voel je je zo. Ik heb alleen het gevoel dat ik vlindertjes op de wereld kan brengen. Van de week vroeg een klein meisje aan mij, waarom een groot huis hebt gekocht. Jullie zijn toch maar met zn 2en. AUW dat deed pijn. Ik hoop deze maand wel dat er meer zwangere op de lijst komen
Ik voel echt niks meid!! Behalve dat het "nauwer"van binnen werd was er niks van symptoom zelfs nu niet met de hogere waarden tegenover bij de mk.