Wat grappig dat er op dit moment zo veel meiden nadenken over acupunctuur. Het toeval wil...ik ook! Heb zelfs zonet al op een website over acupunctuur gekeken hier in mijn woonplaats. Mijn zusje is gisteren naar een magnetiseur geweest (voor o.a. hyperventilatieklachten). Ook hij zou iets kunnen betekenen bij moeilijk zwanger worden. Maar mijn eigen voorkeur gaat toch uit naar acupunctuur.
Hi meiden, ik kom even melden dat het intake-gesprek bij de IVF arts echt heel goed is verlopen. Hij vindt het ook vreemd dat wij na drie jaar nog niet zwanger zijn, terwijl er geen aanwijsbare feiten zijn wat een zwangerschap in de weg zou kunnen staan. Hij heeft kort uitgelegd wat ivf inhoudt, maar ja, dat wisten we natuurlijk al lang, haha. Hij heeft een uitstrijkje bij mij gedaan en zei gelijk dat alles er goed uitzag vanbinnen en goed aanvoelde. Daarna hebben mijn man en ik gelijk bloed moeten laten prikken op hepatitis B, syfilis en HIV. Over twee weken moeten we bellen voor de uitslagen, als deze goed zijn moeten we ook gelijk een afspraak maken voor inwendige echo, zaadopzwemtest en een gesprek met één van de IVF-verpleegkundigen over de verdere behandeling. Ondertussen moeten mijn man en ik allebei drie dagen een antibioticapil slikken (vanaf mijn 1e menstruatiedag) en moet ik nog op dag 3 van de cyclus bloed laten prikken. Ik merk dat er gelijk vaart achter gezet wordt. We mogen dus ook gelijk beginnen na alle deze onderzoeken en uitslagen en dat had ik niet verwacht. Ik had wel een wachttijd verwacht, maar dat is bij ons dus niet het geval. Het gaat nu wel allemaal erg snel, maar ik ben ook heel blij dat het allemaal zo goed en vlot geregeld wordt in Voorburg. Ik zal iets minder hier zijn en meer gaan meeschrijven op het ivf/icsi forum. Maar natuurlijk kom ik hier nog wel eens spieken en zal ik wat ervaringen van mij met jullie delen. En Brabbel, ik zou het fijn vinden als je me op de lijst zou laten staan, alleen dan erbij 'begonnen met IVF'. Knuffel voor al deze lieve meiden hier op dit forum!!!
Ik heb het ook een tijdje geleden hier gevraagd of mensen ervaringen hadden. En denk er nogsteeds over. Weet iemand van het forum die er bij eentje is geweest hier in de buurt. Die heb ik een pb gestuurd, maar nog geen reactie gehad jammer genoeg. En anders ga ik het regelen via de homeopaat waar ik loop of even googlen. Zit er namelijk ook nogsteeds aan te denken. Maar wel opvallend inderdaad. Loop hier al 1,5 maand over te denken hoor. Verder gaat het wel bij mij. Heb ivf even laten rusten en zal het weekend eens bij manlief gaan polsen. Want die heeft het er totaal niet meer over na maandag.
@ Zeehondje: interessant, jouw verslag over je IVF-intake. Mijn vriend en ik worden morgenmiddag verwacht. Zal mij benieuwen hoe het bij ons verloopt en of het ongeveer hetzelfde gaat als bij jou. Misschien dat ik je nog tegen kom in het algemene IVF/ICSI-topic, alhoewel ik meer zal schrijven in het IVF/ICSI in het UMCG-topic. Ook ben ik hier nog wel te vinden, zolang als wij nog door mogen gaan met IUI.
elif: girl jou bericht naar brabbel geeft me goede moed!!!! ik heb namelijk ook dat alles "nauwer" word! gemeenschap doet zeer bm ligt erg laag en zelfs ik kom amper naar binnen (met 1vinger) dus goede hoop hahaha maar miss zegt t ook wel niets :s pffffff ben blij dat ik na vandaag weer dag verder ben!!! zeehondje (en be happy): ben benieuwd,...ik moet di voor intake en als ik zo jouw ervaring lees ben ik zeer benieuwd hoe t ons vergaat!! ik hoop ook meteen te kunnen beginnen met onderzoeken enzo iig heeeeeel veel succes in jullie volgende stap! ego: vandaag dus nogsteeds krapjes van binnen en nog steeds gevoelig :s verder nogal snel op mn tenen getrapt vandaag en moe maar verder voel ik me super1!!! bijna geen krampjes/trekken gehad vandaag wel zin in cheeseburger van de MAC hahahahahaha maar heb wel vaker van die buien ben blij dat ik bijna weer dag verder ben want begin steeds meer te piekeren!!! ik hoop t zo!!! maar ben ook weer zo bang van nie zei gister wel nog, dat t wel heeeel vreemd zou zijn volgens mij als je ongi nu ineens na al die tijd uitblijft en t eens gelukt zou zijn! dat lijkt me zooo onwerkelijk!! ik heb daar nog niet eerder zo overna gedacht eerlijkgezegt. lieverds fijne avond allemaal!!! xxx ps brabbel,...hoest nou?!?!!?!?!?
precies spannendetijden! Dat is wat ik bedoel Ik heb trouwens vorige cyclus met de cryo tp aan accupuntuur gedaan en toen was die cryo wel al beschadigd maar het heeft niet geholpen. Nu eigenlijk "alles"gedaan, mijn koffie enz en koud eten ook en zwanger! Erg toevallig dus hahaha
Angelica: heb al in het andere topic gereageerd. Zonnetje: homeopaat geloof ik niet in. Werkte bij mij niet.
koffie ,.....koud eten????!!?!?!?!? denkdenk hoop echt dat t goede tekenen zijn girl,...waneer was dat bij jou ongeveer als ik vragen mag?!?!
Van een accupuncturist mag je vaak niet veel koffie en vooral geen koud eten( salade enz), koude baarmoeder zeggen ze dan Dus de vorige keer iedere dag soep gegeten e.d niks. En nu gewoon alles gedaan ben zelfs nog vorige week zaterdag gevallen! Bij vrienden buiten maar gelukkig niks mis. Maar accupunturisten veranderen vaak ook je eetgewoonten. spannendetijden Het krappe begon 5 dagen voor nod. De rest voel ik echt niks anders mijn borsten doen/ deden pijn en dat is ook voor mijn ongi zo!
Hmmm, dan heb ik dus niet veel aan een acupuncturist, want ik lust geen koffie en ik eet niet vaak koud (salades e.d.). Misschien krijg ik dan juist het advies om wel koffie te drinken en salades te eten.....
elif: thanks girl!!! ik zit nu ongeveer 5a6dagen voor nod die is of di of woe! of lekker niet hihi ben benieuwd!!!
hallo iedereen, ik zak hier ook weer mogen komen meeschrijven, we hebben er 6 iui's opzitten, de 1ste zwanger maar na 14 weken ging het fout door infectie placenta, dan 2;3;4;5 negatief, en nu de 6 de terug zwanger maar helaas miskraam op 6 mei, volgende maand gaan we opnieuw voor iui, mijn gynecoloog vind niet dat ik moet overschakelen op ivf, hij vind 2 op 6 goed resultaat, wel zijn nu onderzoeken bezig ivm chromosonen, hoop dat dit ok is, en dan gaan we er opnieuw voor , de aanhouder wint hopelijk , groetjes oasis
Hoi dames, Jeetje wat is er veel verteld de afgelopen dagen kan niet alles bij houden hoor Brabbel oh wat spanned moet het zijn en idd wat alle dames al zeggen testen. Elif van harte gefeliciteerd. zeehondje wat fijn dat het zo goed is gegaan die intake en dat er ook al gelijk stappen zijn ondernomen veel succes. saskia wat fijn dat het ei nog niet gesprongen was heel veel succes met de IUI nou ern dan ik nog mijn eitje (ja het is er maar 1 geworden) groeit zeer gestaag maar hij groeit morgen ochtend (nog net voor dat we naar de bruiloft gaan) heb ik nog een fm ik hoop dat hij niet in een keer een groei spurt heeft gekregen maar dat we het gewoon kunnen rekken tot dinsdag of woensdag zonder med om eisprong tegen te gaan. wel heb ik sinds vandaag zo maar vruchtbaar slijm en ja hoe de zweemmers er van man lief over denken weeet ik niet maar ga toch maar een poging doen om hem over te halen om te klussen gaat vast geen probleem zijn. succes dames die morgen of zaterdag nog gaan voor de IUI en op het wacht bankje mijn vingers en tenen zijn nog steeds gekruist hoor graag van een zwangerschap of meer natuurlijk
Oasis: Meid wat kl*te zeg. Dikke knuf voor jouw. Hopelijk gaat het de volgende keer gewoon wel goed. J00S".: suc6 morgen bij de fm, meiden over de acupunctuur: Heb er ook een tijdje geleden aan zitten denken. Maar heb toen besloten van niet. Is weer iets waar je heen moet, afspraken, pilletjes en degelijke die je van zo iemand mee krijgt. weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Ik slik trouw vitamines, en foliumzuur. Sinds kort ook teunisbloemolie capsules(gehoord dat dat goed is voor je huid, erg veel last van puistjes en mee eters sinds ik ben gestopt met de pil). Eet zo gezond mogelijk. Rook niet , drink niet. Meer kan je toch niet doen denk ik zo. spannende tijden: Ja, erg he. Ik denk ook elke avond. weer een dag voorbij. Ik moet nog 7 dagen. Maar ga pas testen op 1 juni als er dan nog niets is. En jij, ga jij wel gelijk testen op nod? Voel nog niets bijzonders. Verwacht eigenlijk morgen wel roze/bruin verlies. Ben benieuwd Alvast trusten meiden. Tot morgen