oasis: jeetje wat ... meid! dancer: irri he?!?!? jij test de 1e pas?!?! zo lang kan ik nie wachten hor hahaha maar als ik naar mn mannetje luister test ik ook dan pas maar zelf dacht ik aan de 27of28ste als er geen ongi is! slaap lekker!!! ik weet niet of ik morgen kan komen gluren meiden! moet receptie draaien en om 12uur ga ik naar huis en komen de kindjes van mn zus logeren...en die willen alle aandacht natuurlijk! en moeten ook naar zwemles! en als ze eindelijk slapen kunnen wij heeeerlijk ff bijkomen hahahaha
oasis: wat goed dat jullie gewoon doormogen met IUI! en alvast wel wat extra onderzoeken, dat is vast ook wel een fijn gevoel. Ik duim voor je!
spannende tijden: Geef niet meid. Geniet lekker van de kindjes van je zus. Dan horen we wel later hoe het met je is. Van dat testen. In het ziekenhuis zeggen ze na 18 dagen. Dus dat doe ik dan ook maar. De kans is dan groter dat de test positief is. Heb gewoon geen zin in nega test. Want in het verleden als ik ging testen was die nega en werd ik die dag ook ongi. Dus durf gewoon niet , snap je.......
Elif: wat lees ik nu J J J !!! Wat een GEWELDIG nieuws meid! Maarre, dat stiekum doen kan natuurlijk niet hé ! Ben echt heel blij voor jullie en hoop echt dat de kleine blijft zitten. Maar heb er een goed gevoel bij. Hoe lang moet de je utrogestan blijven gebruiken? Enne, zal vanaf dag 11 gaan testen J! Xxxx 31-12: Hele dikke knuffel lieverdje Weet hoe je je voelt Maaaaar, je zult zien dat jullie IUI deze ronde goed gaat komen. Wie weet springt je ei dit keer eerder, wie weet wat later Wie weet kan je nog aan de gyn vragen of je er somehow invloed op kan uitoefenen (weet niet of dat kan, misschien meer / minder spuiten / eerder/later?) Houd hoop lieve schat! Ook jij (wij) word(en) mama !!!! Ik geloof daarin! Spannendetijden: dankjewel Voel me anders echt niet altijd sterk hoor Ups en down blijven wel Maar ik doe mn best positief vooruit te kijken Enne, ook jij mag geen sorry schrijven hoor. Mij is verteld dat we geen sorry kennen op dit topic ha ha! Leuke dirty details, spannender dan bij mij, momenteel heeeeel weinig te melden. Wil echt even wachten tot de bloeding helemaal weg is (was vandaag zo goed als, dus wordt een leuk weekend J ). Achteraf kan ik wel zeggen dat ik écht gevoeligere borsten had voor ik + testte. En dat bleef nog tot vorige week zo. Nu voelen ze helemaal niet meer zwanger aan en zijn weer normaal formaat. Opgezette buik had ik ook en ik had wat meer last van maagzuur als ik op bed lag. Oh ja, en onwijs veel plassen! Dat was echt irritant gewoon. Duim voor je meid! Hopelijk zijn t allemaal goede voortekenen!! Xxxx Flippo: welkom en succes! De zwaarte valt op zich wel mee, alleen je mannetje zal het wellicht een beetje apart vinden (in een potje enzo, maarja, moet ook voor de onderzoeken.) De Pregnylspuit, moet je die zelf zetten of doen zij dat? Ik heb eerst ook aan de clomid gezeten, maar nooit met Pregnyl. Mijn idee is dat je met Pregnyl wel een beter eisprong hebt. En Clomid kan de zuurtegraad van je slijm aantasten en het nog moeilijker maken voor de zaadjes. Dus ik denk dat je met IUI in combinatie met de Pregnyl echt wel een betere kans gaat hebben! De zaadjes hoeven minder te zwemmen en hebben de barriere van het slijm waar ze door moeten niet. Dus ze kunnen direct jouw eitje gaan zoeken! Toitoitoi! Dancer4fun: SPANNEND!!! Ik duim voor je dat rozebruin wegblijft .!!! Dikke knuff !! Marnat: Alles wat ik hier schrijf is hoe ik me op het moment van schrijven voel. Zoals je vat al gemerkt heb J Gedichtjes vaak als ik heel verdrietig ben en altijd probeer ik weer te relativeren . Ups, downs, up Je kent het wel Maar lief dat je het me zegt, beloof eerlijk te zijn ha ha. Voor onze mannetjes is het ook moeilijk, helemaal nu het voor jullie zo dichtbij komt. Kijk je op tegen het prikken komende week? Wel vertellen hoe je alles ervaart hoor! Ik ga keihard duimen! Deze zomer doen we lekker met zn allen zwanger worden . Oh ja, en zwanger BLIJVEN!!! Saskia: Eindelijk!!!! Goedzo, nog mooi een jumping egg in mEI!!! Spannend morgen !!! Suc6 en dan hopelijk ++++ nieuws over 2 weekjes . Duim nu alvast voor je! Brabbel: alles wat je beschrijft klinkt wel alsof het zomaar eens zou kunnen deze maand Het is en blijft mEI-maand Vind het heel spannend en hoop het zó voor je! Lastig hé, die laatste dagen. Ik wet nog dat ik dus afgelopen ronde dat ik even zwanger mocht zijn juist dacht de dag voor mn NOD: nou, ik gooi er maar een testje aan, door de utrogestan wordt mijn ongie misschien wel uitgesteld en dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben Was toen vrijdag en ik dacht echt, dan kan ik vandaag alvast flink balen en teleurgesteld zijn, komt de klap minder hard aan etc. etc. Allemaal van die dingen die je jezelf wijsmaakt Alsof een klap dat het niet raak is minder hard aan komt als je het al denkt te weten ! Grootste onzin, maar goed. En die vrijdag was de test niet ómo-wit Maar zo licht dat ik mezelf niet geloofde, zal wel verbeelding zijn dacht ik zaterdag nog steeds en zondags dacht ik echt een licht streepje te zien Maar goed, mijn verhaal ken je ! Maarre, ik heb een goed gevoel bij je meid!!! Wanneer durf je te gaan testen denk je? Dikke knuffel kanjer! Hé lief kaboutertje, wat kan het irritant zijn hé, als de zon dan zo heeeeeel vrolijkt schijnt en boven jouw hoofd hangt dan een zeer donkere wolk die de vrolijkheid van de zon onbereikbaar voor je maakt. Dan baal je er weer extra van dat je niet van de zon kunt genieten, al wéééét je dat als je naar buiten gaat en de zon opzoekt zou helpen, maar dan heb je er gewoon de energie niet voor en zo blijf je dan in je eigen dip zitten. Helemaal dan nog met zulk nieuws Zo oneerlijk (hoe fijn het voor de twee zwangeren ook is hoor .), maar jij wil ook zo graag En tuurlijk ben je dankbaar met dat lieve kabouterelfje dat door de kamer danst en lacht en het mooiste en liefste is wat er is. Maar in je hart zit nog zoveel liefde voor een nieuw kabouterkleintje . Lieve schat, als die andere zwangeren hopeloze gevallen waren voor de MMM en toch zwanger zijn geraakt, gaat het jou ook lukken! Met IUI of IVF, een beebje gaat blijven plakken! Echt wel! Ik geloof erin . Echt! Hele dikke knuff en ik denk aan je .. En snap je gevoel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed, ik denk het ook regelmatig bij de Enorme Babyboom om me heen xxxxxxxx Acupunctuur, daar geloof ik wel in trouwens Zit er ook wel eens aan te denken En aids kun je volgens mij niet krijgen, ze prikken niet met dezelfde naalden (zijn steriel voor gebruik) en ze prikken niet in je bloedbaan Alleen in 1e huidlaag geloof ik ! Angelica: Hele dikke knuffel meid Zon opmerking van zon meisje, auww .. Wat heb je terug gezegd? Ga jij nu voor verder onderzoek naar het Radbout? Waarom als ik vragen mag, zijn ze daar verder? Duurt het te lang bij LUMC? En moet je 6 weken wachten omdat er anders weer risico op zwanger en mk? Kun je al snel terecht bij Radbout? En wat zegt MCK? Anyway, heel veel sterkte!!! Blijf aan je denken en voor je duimen lieverd!!! Zeehondje, fijn dat je zo snel terecht kan! Bij welk zh ook alweer? En onder welk topic kan ik je meelezen? Ben echt benieuwd hoe het gaat! Spannend meid, het gaat snel lukken heb zon gevoel!!! Suc6!! Xxxx J00s, hopelijk IUI na het weekend! Spannend!!! Oasis, fijn (je begrijpt wat ik bedoel) je hier weer te zien. Komende maand weer met de IUI beginnen, das toch goed nieuws. Weer een nieuwe kans. We zitten (net als Angelica) een bééétje in een zelfdesoort van schuitje op t moment . Dus herken wat je schrijft meis Ik mag (als het goed is) in juni dus ook weer voor IUI, als de ongie komt mag ik dan weer spuiten, maar eerst 8 juni uitgangsecho. En ik hoop dus stiekem deze maand op een spontane eisprong ! Dikke knuf meid! Op naar een nieuwe kans!xxx Morgen ego ik wel weer lekker xxxxx
goede morgen allemaal!!! we zijn weer nachtje verder !!!!! voor mij nog 4of5 tegaan!!! zo,....juulzon: je hebt er de tijd voor genomen hihi thanks voor je reactie!!!! ik durf echt niet te zeggen of t wel of niet zo is! tot nu toe had ik elke maand wel een voorgevoel maar nu dus nie ja een gevoel van 50/50 en af en toe denk ik zelfs van t zou wel eens zo kunnen zijn!! (ook omdat ik gister mn allerliefste kleine broertje niet kon verdragen vond m ZÓ irritant!!! terwijl ik normaal 2handen op 1buik ben!! en me nooit aan hem stoor! doe altijd lekker irritant met hem mee hahahaha (hij is 10jr jongen) ) heb ook nogsteeds heel af en toe trekkende/zeurende pijn (nou ja pijn...t is gevoelig) in mn onderbuik! wisseld van links naar rechts...ben echt benieuwd!!!! ik weet t deze ronde Echt nie! mn buik is ook wat opgezet en mn gewicht is weer aant toenemen...dat heb ik altijd voor ongi! maar voel mn boobs nog nie! vind ik persoonlijk wel fijn hor! maar dat geluk had ik laatste 2 maanden ook! :s en skat t is heeeeel logisch natuurlijk dat je up's en down's hebt en nie altijd even sterk in je schoenen staat! maar vind dat je t super doet girl!!!!!! heb daar echt respect voor!!! dancer: hoest meid?!?!?!?!!? thanks voor je lieve reactie!! en ik zou ook niet opt forum zijn maar was alweer zo nieuwsgierig dat ik het niet kon laten! hihi brabbel: al nieuws!??!?!?!!? all: ik heb een vraag... als je temp opneemt he?!....moet die dan vanaf je eisprong tot na je NOD boven de 37 zijn om zwanger te zijn?!?! fijne dag allemaal!?!?!?!?!?!
Ik dacht ik kom even kijken of brabbel al wat weet..helaas..ben benieuwd!! Oasis, tjonge, wat hebben jullie veel meegemaakt! Ik hoop dat het snel allemaal goed gaat.Sterkte hoor!! Ik zit nu op de helft nog 7 dagen te gaan. Het is deze keer voor mijn gevoel echt 50/50..Ik heb er totaal geen gevoel over...we wachten af..
Juulzon, het radboud doet onderzoek naar herhaalde mk. Een prius onderzoek. Ze controleren bij alles en het LUMC wil niet alles controleren. Het is een onderzoek waar ik aan meewerk en het LUMC hoeft niets te weten, alleen als ik de uitslag krijg MCK steunt en heeft het juist aangemoedigd om dit te doen Ik ga nu weg. Mijn vriendin en ik gaan de bloemen buiten zetten dit weekend Fijn weekend allemaal
Alle meiden bedankt voor jullie steun. Hier nog geen ongi te bekennen. Ik had gisteren bij Elif en Spannende tijden gelezen dat de binnenkant een beetje strakker aanvoelt. En ja, jullie raden het al. Hahahahaha, gisteren op het toilet uitgebreide inspectie van de benedenverdieping, en later op de avond mocht hubbie ook even testen of ik niet gek was geworden. Maar om ff duidelijk uit te leggen, als je naar binnen gaat met je vinger, voel ik aan het einde een soort opgezwollen kussentjes die naar binnen drukken. Bedoelen jullie dat? Mannetje en ik hebben afgesproken om zondag avond te testen, als de ongi er nog niet is..... Pfffff, zondag 8) das nog lang wachten........
Brabbel@ Houd het spannend!! Ik rook nog steeds niet, en heb ook geen behoefte. Ik ben er vanaaf niet , mijn schoonvader is jarig.
Brabbel, waarom niet zondagochtend? Is je urine geconcentreerder Ik zeg, ochtend!!! Angelica, goed dat je mee kunt doen aan dat onderzoek. Hopelijk komt er ook wat uit, wat kan helpen om het niet meer te laten gebeuren! Willemijn, had jou in mn vorige berichtje volgens mij gemist, sorry ! Jij ook bijna testen dus... Duim voor je! Is wel weer tijd voor een positieve golf hier. Marnat: hoe gaat het met het Niet-Roken ? Oh ja, voor het tempen.... Om daar iets over te kunnen zeggen, moet je eigenlijk je basale (ochtend - vast tijdstip) temp weten voor je ovulatie en erna. Maar, over het algemeen is Progesteron wat voor een hogere temp zorgt en dat blijf je aanmaken als je zwanger bent en dat stopt met aanmaken als je ongie gaat worden. Ik heb tijdens mn clomidperiode altijd getempt en op mijn NOD was de temp meestal weer lager (36,8) na de NOD vaak 37 of 37,1. Had de afgelopen even zwangere ronde ... toch getempt toen ik dus twijfelde en toen was de temp echt 37,3 / 37,2. Maar wat Kaboutertje zegt, is bij iedereen anders... Bij de mééééste is de temp wel 37 gr of hoger. Enne, dat voelen van binnen heb ik niet echt zo ervaren. Het kan zo zijn als je BM laag ligt dat je echt voelt dat de BM mond gesloten is. Maar mijn BM ligt ergens gekanteld en verstopt... Moeten die zaadjes iedere keer weer een zoektocht houden... Moet vandaag eigenlijk allemaal dingen doen waar ik geeeeeeeeeen zin in heb, opruimen, was, schoonmaken, stukken voor mijn werk lezen, rapport schrijven. En heb zo geeeeeeeen zin..... en geen puf.... *zucht* xxxxxxxxxxxxx
Hallo dames ik kom even mijn hart luchten heb vandaag nergens meer zin in. vandaag had ik mijn follikelmeting dag 9 voor de 2e iui. de dokter zei ow wat zie ik nou je hebt 3 follikels.ik leg je zo uit wat dat inhoud zei hij.nou hij zei dat de ik nu groot kans heb op een drieling of zelfs vierling.mijn lichaam reageert te goed op clomid volgens hem.de risico bestaat dat er dan 1 baby overlijd en dat de andere gehandicapt kunnen worden.hij raadde ons aan om deze maand met condoom te vrijen en dan volgende maand iui zonder clomid medicatie.ik vind het zo erg.maar de zaad van mijn is niet goed.mischien wordt ik zwanger gewoon van 1 kind en daarom wil ik het toch proberen wat denken jullie daarvan????????
hey Yasgok, wat vervelend voor je. Wij hebben een keer een IUI gehad met 3 grote follikels en 1 van 13 mm...en niet zwanger... Ik zou het er op gokken, maar ja wie ben ik... Succes!! Juulzon, ja het is zeker nodig een positieve golf, hoop dat ik er deze keer ook bij zit!! Succes vandaag bij de dingen waar je heeeeeelemaal geen zin in hebt!!hihi
yasgok: ja, altijd lastig. Ik had zelf een keer 5 follikels, dus toen ben ik het er maar niet op gaan gokken (bij ons is zaad redelijk). Maar met 3 follikels zou ik het erop wagen hoor! (hoe groot zijn ze?). Er is overigens wel iemand op het forum die nu zwanger is van een drieling om deze reden... Maar ook dat kan goed gaan! Succes met het maken van een keuze
Even snel ego, want moet eigenlijk werken nu IUI is goed gegaan, het stelde echt niks voor. Het duurde eigenlijk maar een seconde of 30 en toen was het klaar. Ik vond het qua gevoel vergelijkbaar met een uitstrijkje eigenlijk. Daarna mocht ik een kwartier blijven liggen, was ik heel blij mee Het potje vullen ging ook goed, ondanks de extra druk dat het NU echt moest. We hebben het dit keer anders gedaan. We hebben samen lekker uitgebreid geknuffeld zodat manlief wat ontspannen was en hij heeft het zelf afgemaakt. Ging allemaal erg vlekkeloos De opbrengst was helaas niet super. Na opwerking 1 miljoen. Net genoeg, maar het wil dus wel zeggen dat we er rekening mee moeten houden dat we eerder over moeten stappen op ICSI dan verwacht. Maar goed, ik ben nu in het bezit van 1 miljoen mega snelle zaadcellen en er ligt een keurig eitje klaar. Dus we houden gewoon hoop Eentje is genoeg!
Saskia, super! Yasgok, ik weet niet. Voor mezelf kan het niet, want ik heb een uteris bicornis, maar toch denk ik weleens als ik nu 2 eitjes hebt.... dan heb ik iig kans. Moeilijk ik kan je niet raden daarin. Milk, je hebt pb ( 3 )
Saskia: super meid, fijn dat het goed is gegaan en slechts 1 zaadje van de miljoen hoeft je eitje te vinden... Ik denk erg positief, JUNI wordt JOUW maand!!! (want dan test je gewoon +++). Yasgok, op het Clomid forum werd dat ook tegen Luukske gezegd en ze was mooi zwanger. Ze had geen zin om een kans te missen. Was een tweeling geworden en een vruchtje heeft ze na 7 weken verloren, de andere groeit goed verder... Ik zou het er ook op gokken eerlijk gezegd, maar ja... gevoelskwestie ! Huishouden gedaan, wasje hangt in het zonnetje en ik ga nu éven werk lezen in de tuin, in de ZON (als ik niet in slaap val !) xxxxxxx
lieve meiden allemaal beankt voor jullie steun, (dancer4fun, kaboutertje, spannendetijden, milkhd, juulzon, willemijnp , en iedereen die hier ook actief is) het is fijn te weten dat je er niet alleen voor staat, hoop dat we hier gauw positieve verhalen horen yaspok, ik heb van mijn 6 iui die ik al achter de rug heb zeker 3 keer met 3 goede follikels de iui laten doorgaan, dus ik zou er voor gaan , maar ja , de gynecoloog zal dit beslisssen jammergenoeg fijn weekend iedereen xxx