IUI deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Sammie88, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    kaboutertje: Kop op meid, geef de moed niet op. Je hebt het bewijs dat je zwanger kan zijn, rond lopen toch. Dus het zal vast en zeker weer lukken. Misschien is idd een ander ziekenhuis waar ze andere protocollen hebben een optie voor je. Ook al is het dan ver weg. tis het proberen waard. Waar je nu zit heb je er toch geen goed gevoel over, dat lijkt me ook niet goed.

2. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

Dec 10, 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Kaboutertje, hou de moed meid.. sjonge, echt balen als je zo in die neerwaardse spiraal zit, maar probeer er weer uit te komen meis.. Een overstap maken naar het geertgen, kan ik je zowiezo van harte aanbevelen. Welke dan? In Elsendorp? Daar ben ik ook geweest en wat een verschil met het ziekenhuis zeg.. dat zijn mensen mensen die maar 1 doel hebben en dat is jou zwanger maken!! Dat zeggen ze ook.. De dokter die ik had was zo enorm positief, dat heeft mij echt geholpen. Misschien zowiezo goed om ff wat anders te gaan proberen, al is het maar voor je eigen gevoel.. maar Geertgen is absoluut een top kliniek.
    Brabbel, blij dat je de Clomid hebt gevonden.
    Meiden die aan het wachten zijn, sterkte nog ff.. tis lastig dat wachten, maar hopelijk wordt jullie wachten dubbel en dik beloond..
    Alle andere.. suc6 met alles!!
    En speciaal voor Marnat: ONWIJS TROTS OP JOU!!!! GA ZO DOOR!

3. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    #3943 kaboutertje, May 25, 2010
    Last edited: May 25, 2010
    Ja ze zijn allemaal even lief hoor. Dat is het niet, maar de behandelingen schieten niet op en er is al zo vaak te laat een IUI gedaan.
    Het is ook niet zo dat ik nu gelijk ivf wil, maar om nu weer over nieuw te gaan beginnen.
    Kijk 7 of 8 IUI's vind ik geen probleem ( met in mijn hoofd dat ik er dus wel zwanger door kan worden).

Maar er is zoveel nog onduidelijk. Hoe komen de mk-en telkens?
    Waarom werd ik normaal van een zucht zwanger en nu dus nooit ( nou ja nooit) meer.

Er komt ook steeds meer jaren tussen de eventuele 2 kindjes. terwijl ik altijd net 2 mooi vond. Ik word ( en kabouterman) ook steeds ouder.

Heb manlief net gebeld en die ziet Geertgen toch ook wel zitten.
    We hebben dinsdag gesprek met de gyn. Even kijken wat die allemaal zegt en dan beslissen we voor geertgen of niet.

Is dit het allemaal waard? Kabouterkindje heeft duidelijk door dat mama niet goed in haar vel zit. Ze huilt en huilt ( ze heeft ook al een paar dagen niet geslapen 's middags), dat is het me niet waard eigenlijk.

Of als ik elke dag naar geertgen zou moeten, die tijd is het me ook niet waard. Ik vind dat tijd die ik aan de kleine zou moeten besteden.

Ik zit duidelijk met mezelf in de knoop. Ik heb hetzelfde gevoel als na mk3.
    Als iemand kan zeggen over 2 jaar heb je een kindje erbij. Dan zit ik mijn 2 jaar nog wel uit.
    Maar nu die onzekerheid... IUI heb ik nooit belastend gevonden, maar nu komt die man met die hamer.
    Nu hakt hij er heel hard op los.

Kan ik trouwens dubbel afspreken? Nu nog in het zh en de intake al in geertgen?

Sorry ben wel erg ego de laatste dagen

4. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Zijn er nog meer dan?

5. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    kaboutertje: ego is niet erg. Dat is al zo vaak gezegd. Daar is dit forum voor, voor de vragen , ego's en steun.

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    DIKKE KNUFFEL VOOR KABOUTERTJE!!!

Ik heb geen glazen bol, maar mijn hele sterke gevoel zegt dat er binnen 2 jaar een lief mooi kleine kaboutertje naast jouw kaboutermeisje loopt. Leg je gevoel op tafel bij de Gyn, leg uit met welke dilemma's je kampt. Een afspraak ter intro bij Geergen kan altijd, afhankelijk van hoe dat voelt kun je een beslissing nemen. Maar lieve schat, het gáááát goed komen. Heb vertrouwen! En die man met de hamer, ik jaag 'm weg! Wat doe je bij ons Kaboutertje? Ga iemand anders (en niemand van dit forum) maar lastig vallen! Weg jij. Zie je, hij is al weg !!!

Veel sterkte en ik geloof er echt in bij je!

En voor de rest, vooral de wachters en de eigroeiers: duimduimduim!

Vandaag de 1e (dure ;) ) clearblue test gedaan, geen smiley :) Maar goed ook, want vriendlief is vanavond weg :)... Ga lekker door met testen, denk zelf dat mn ei einde van de week misssssssschien wel komt :) !

xxxxxx

7. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Oh ja, en weeeeer applaus voor Marnat De Niet Meer Rokende!!! *klapklapklapklapklapklapklap*
    ;)

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ja hoor, volgens mij kan dat wel! Ik heb de intake IVF bij het UMCG immers ook al gehad en daar zit ik nu ook in de molen, maar ik ben voor de IUI nog steeds onder behandeling bij mijn huidige ziekenhuis! Momenteel heb ik dus ook even met 2 ziekenhuizen te maken.

@ Marnat: ik klap mee met Juulzon. Je bent een topper dat je nog steeds gestopt bent met roken. Ga zo door! * APPLAUS *

9. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik ben zo bang, dat als we intake in geertgen gehad hebben en zij kunnen niets meer doen dan ons zh, dat ze ons niet mneer terug willen.
    ( als ik dat al uberhaupt zou durven)

10. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Dat komt mss omdat jouw zh geen IVF doet en het dus een ... uh hoe heet dat? Overdrachtsziekenhuis is?

Transportcentrum heet het ;)

11. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Je hoeft ze het toch niet persé te vertellen?
    En anders, als je het uitlegt aan je huidige ziekenhuis, dan begrijpen ze dat toch wel? Als het goed is willen de gyn's en de FA's maar 1 ding: hun patienten zo goed mogelijk helpen, ooook als dat doorverwijzen naar een ander zh zou zijn!!!
    Waar woon je eigenlijk?

xxxx

Dancer4fun; hoop echt dat het bij jou niet doorzet, ik haaaaaaaat rozeverlies, is tussen hoop en beter weten in .... :(

BeHappy, wanneer mag jij voor de (laatste?!) IUI?

12. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    even kort berichtje van mij.
    vanmorgen voor fm geweest en ei heeft een groeispurt gemaakt. gisteren was hij 16mm en nu dus 20mm. vanavond de pregnyl en donderdag om 12uur de iui.

dus ei is flink gegroeid. En nu maar hopen dat het een superei is deze maand.

moet de rest nog lezen, ben hele ochtend op pad geweest en vanmiddag ook nog wat afspraken staan

13. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Mooi super mei ei, zonnetje. Suc6 donderdag met de IUI.

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    @ Brabbel: dikke knuffel. rot voor je meid!
    @ Chichi, GEFELICITEERD! geweldig.

Even Ego: zit te wachten tot ik ziekenhuis kan bellen, vamorgen fm gehad, maar was niet duidelijk of het een eiblaasje met ei of een lege was, dus bloed moet prikken. Krijg over een uur de uitslag en dan weet ik of ik morgen of overmorgen toch een iui krijg.
    Duimen dus..

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    @ Chichi...stom stom stom...ik zat te ver terug in de pagina's...Sorry...balen meid, dat echt dat het bij jou gelukt was.

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam

He Zonnetje...ik moet ook vanavond pregnyl en donderdag om 12.15 de iui...lopen we helemaal gelijk, spannend!

17. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,395
    0
    0
    Brabant
    Grappig! Ook t zelfde ziekenhuis?

18. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik denk het niet dat het hetzelfde ziekenhuis is.
    Milk en ik zitten wel in hetzelfde ziekenhuis.

Maar lopen inderdaad gelijk op dan ja.

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Juulzon; de eerste onderzoeken zijn gedaan. Bloed e.d. Eerst de uitslag afwachten over twee weken en dan weer verder. Wanneer we echt beginnen met spuiten enzo weet ik nog niet. Maar ik weet gelukkig door de iui al wel hoe dat allemaal een beetje werkt.
    Kaboutertje; echt waar,w at balen zeg, opnieuw moeten beginnen met tellen elke keer. Hoop dat je snel niet meer hoeft te tellen! Ja, de weken dat je zwanger bent en blijft tellen, dat is leuk!

20. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,298
    1,463
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    Weer een dag voorbij zonder ongesteld te zijn geworden, als ik ongi wordt dan wordt ik dat altijd 's morgens meteen als ik opsta. Ik ga dan naar de wc dan en bij het afvegen weet ik het al. Vanmorgen dus weer niks en de hele dag verder ook niet.

Heb wel barstende koppijn maar dat kan ook komen doordat ik gisteren heeeeeeeel hard mijn hoofd heb gestoten aan een deur. Ik heb een hele grote bult op mijn voorhoofd en als ik er aan kom dan doet dat erg pijn. En ik ben snotverkouden, ben aangestoken door mijn zoontje die de hele dag met snottebellen rond loopt.

Dag 35 van mijn cyclus is ook bijna weer voorbij (vorige maand duurde mijn cyclus 29 dagen)

Veel liefs
    Nataly

Share This Page