IUI deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sammie88, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Hihi brabbel.
    En zeker nu kabouterkindje een broertje of zusje wilt.
    Vorige week werd er niets gevraagd of werd er gezegd: "Nee ik wil met zijn drietjes blijven". Maar nu is het zeker eens per dag:"Mama ik wil een broertje of zusje."
    In de auto moet ook echt een plekje vrij blijven voor broertje/zusje en ga er niet zitten, want dan zit je op hun plekje.
    Dus ja, ook voor kabouterkindje zou het zo leuk zijn.

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63

Wel schattig dat kabouterkindje er ook zo mee bezig is, al lijkt het me wel heel erg moeilijk op die momenten.
    Zeker als je zelf al een slechte dag heb...

3. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    hi meiden,

heb vanochtend eerste iui gehad.
    HAdden jullie ook buikoijn erna?
    ik ben echt geen aansteller maar heb een soort drukkende pijn in onderbuik, nbeetje als wanneer je heel lang je plas op houd.

Ik heb hormonen gespoten en di om 23u de pregnylspuit gekregen, sinds 2 dagen heel erge witte cremeachtige afscheiding, zou dat van de hormonen kunnen komen? Er werd in het zh beetje over mij nvraag heengeluld.
    Arts zei tiojdens iui, dat er niet veel doorzichtig slijm was. Nirmaal heb ik daar heel veel van, sinds ik spuit niet meer??

Ach ik heb een mmm dipje denk ik, opbrengst was oo minder dan ik hoopte, voorgespiegeld had gekregen.

1,1 miljoen na bewerking / 65% hiervan snel.
    aan elke kant een eitje dat gaat springen, ik moet maar positief blijven.
    Ik kon net wel janken...zullen de hormonen wel zijn...

XXXX

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    @ kaboutertje: kop op meid! hoop echt dat het snel gaat lukken voor jullie en voor kaboutkindje natuurlijk ook! duim voor je!

ego: net 2e iui gehad...6 miljoen goede zwemmers, vorige keer 4 miljoen, dus nu maar hopen dat die 2 miljoen extra hun uiterste best gaan doen. Voelde het overigens nu wel meer dan vorige keer, ook beetje buikkramp nu.

@ Marnat: goed dat de spuit gelukt is!!

5. Brechtjemvj

27 jan 2009
    74
    0
    0
    Hallo dames,

Ik kwam ook weer eens langswaaien... :)
    Ben weer veel te lang niet geweest, had er eerlijk gezegd een beetje moeite mee. Die eerst IUI was ruim na m'n ei, dus daar had ik al geen hoop op goed resultaat. Maar de 2e was wel goed getimed, dus de klap kwam extra hard aan toen ik daarna ongi werd.
    En nu zijn we weer met frisse moed met de 3e IUI bezig. Heb gisteren de ins. gehad, dus de leukste (NOT!!!) weken zijn weer aangebroken...

Ik ben hier te lang niet geweest om het allemaal terug te gaan lezen. Heb alleen de laatste pagina's doorgesnuffeld, dus hier een korte reactie;

HSG; ik was zo blij dat ik die niet weer hoefde toen we overgestapt waren! Men o men, heb liggen janken op die tafel (en tijdens m'n bevallingen geen traan gelaten...). Zelfs 2 weken erna had ik nog last van m'n buik. Ben ook heel blij dat die wel goed was en dat die dus niet herhaald hoefde te worden!

En bij deze dus; Brabbel; fijn dat de HSG goed was!

Salcia en helena; Succes met wachten! Spannend hoor!

Kaboutertje; pijnlijk he, als je kleintje om een broertje of zusje vraagt. Wij waren vorige week op kraambezoek en toen kon m'n oudste ook niet bij de baby uit de buurt blijven. En maar zeggen; lief he mama, schattig he mama...

Voor de overige dames; Dikke knuffel en sterkte succes waar nodig!!!

Ga nu (weer :)) proberen om het hier een beetje bij te houden.

Groetjes Brechtje

6. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier ook even ego.

Moest even wachten, want waren weinig kamers beschikbaar. Toen de iui, kon ze moeizaam mijn baarmoeder in, bijna weer tang nodig. Maar met moeite toch gelukt.
    En zij maar rommelen met de eendebek, ikke veel krampen dus.
    Geen prettig gevoel.

Maar heb ook goed nieuws, man heeft heel goed zijn best gedaan.
    Wij hadden vandaag maar liefst 3,2 miljoen, bewegelijkheid vertellen ze niet.

Vorige keren zaten we op 1,2/ 0,5 /1,8miljoen. Dus is ruim verdubbelt met vorige keren. Was zo blij met deze hoeveelheid.
    En nu dus 2 weken wachten. Zit heerlijk op bank bij te komen met krampen in buik.

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hoi Zonnetje...

Fijn dat het bij jou ook goed gegaan is...ik lig ook even op de bank bij te komen..beetje kramp nog en misselijk van pregnyl. hoop dat het voor ons allebei laatste keer is nu!!

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hoi Helena,

Zag dat jij ook vandaag iui hebt gehad..zijn we met z'n drieen dus! Ik heb ook kramp hoor vandaag, en ook beetje afscheiding. zou me niet te druk maken!

Succes met wachten!!

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He Zonnetje, super dat het zaad nu een stuk meer was. Een verdubbeling!
    Nu hoeft er maar eentje de eindstreep te halen... ik duim!

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ja, sas heeft helemaal gelijk. Ik duim voor jullie meiden.

We hebben besloten om een pauze in te lassen en na de onderzoeken en uitslagen weer verder te gaan. 8 juni hebben we een gesprek met het zkh over IVF

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Angelica, heel verstandig! Maar vooral ook heel knap, want het is toch een moeilijke beslissing. Je wil zo graag... maar nog een keer zoveel verdriet is too much lieverd.

12. willemijnp

willemijnp Actief lid

8 dec 2008
    171
    0
    0
    verpleegkundige
    Zo meiden.Ik ga even in de klaagmodus...
    Wat een gedoe is dit toch..Heel de tijd krampen en vandaag dan weer niet,ik word er gek van...Wat een onzekerheid, ik ben ook ecth laat ongesteld voor mijn doen, ben een beetje dizzy, voel me duf en heb af en toe enorme steken in mijn tepels...Maar ik heb elke keer weer wat anders, maar altijd een beetje krampen....Dus ik zeg nu tegen mijn baarmoeder>>>>gooi het er eens even uit allemaal!!!Ik ben het zat het wachten!!

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Klagen mag hoor Willemijn, ga je morgen testen zag ik in je banner?

14. willemijnp

willemijnp Actief lid

8 dec 2008
    171
    0
    0
    verpleegkundige
    hmmm..nee als er morgen niks is dan gaan we zaterdag testen, maar verwacht niet dat dat nodig is

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    You never know!

16. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik ook morgen, dus met zijn 4-en ;)

17. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik zou toch echt morgen testen.
    Overtijd is overtijd ;)

18. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Jeetje, 4 meiden vandaag iui. Dat is echt veel. Zal gezellig druk zijn op het wachtbankje. Meiden wens jullie sterkte toe de aankomende 2 weken. Ik weet hoe zwaar het is. Hopelijk straks veel roze strepen. Ik duim 4 maal voor jullie.

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    O, kaboutertje..jij ook! had het niet gezien. Succes morgen!

20. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Dank je. Duim maar dat ik prog krijg morgen. Dat eeft me een beetje moed. Het is weer iets om te proberen tegen de mk-en.

Deel Deze Pagina