@sammie; Ik heb je andere bericht helemaal over het hoofd gezien. Maar dat was volgens mij in de week dat ik het zelf ook megadruk had. En ben toen gaan teruglezen, maar heb het laatste stuk overgeslagen inderaad. Wat een verhaal zeg. Merk het wel vaker dat als je zelf wat wilt verzetten kan het niet, maar hun kunnen dat zomaar wel. Erg oneerlijk. Wat is het risico als je wel zwanger bent? Is dus een lastige keus, succes ermee.
Sammie@ Oeps ik was je operatie vergeten foei. wat is dat raar gegaan in umcg, ben ik niet gewent! knuf voor jou, kan me voor stellen dat je boos bent. Ik hoop dat je er goed over denkt wanneer je het wel laat doen. Ben je al weer wat rustiger ? Zonnetje@ Ik heb het programma vanmorgen gemist, ik doe morgen wel weer mee. Moet dan toch na die tijd weg. Had de slaap nu nodig denk ik, sta alle ochtenden ook vroeg op dan breekt het op de duur wel. 31dec@ Succes met de fm . Id ik weet dat ik ook dikker kan worden van de hormonnen en de pil! pil hoeft vanaf vandaag niet meer. leuke nieuwe naam voor mij lol.
sammie: heb dat bericht gemist. Maar wat een verhaal. Dat is echt baalen, kan me goed voorstellen dat je pissed was. Echt zo oneerlijk dat hun wel op het laatste moment iets kunnen afzeggen. Dus nu kan je 8 juni terecht maar je weet niet of je dat wilt ivm je iui. Ja, moeilijke keuze. Vraag het anders nog eens goed na bij de gyn afdeling. Misschien wordt je wat wijzer en kan je een goede beslissing nemen.
Zonnetje, de kans op een natuurlijke zwangerschap is er wel gewoon bij ons, dus dat is dan 50%. Marnat,Dancer, ik was een paar dagen goed chagrijnig en pissig en heb dit duidelijk kenbaar gemaakt aan de telefoon (was trouwens Martini ZKH). Ze bellen me vanmiddag terug, want ik wil zeker weten of het een risico meeneemt, doet dit het wel wil ik de operatie verzetten naar eind Juli zodat we toch nog een IUI kunnen hebben voor de zomerstop, want afgelopen maand is ook al door de neus geboord :x
Zonnetje, wat fijn dat de IUI zo erg meeviel dit keer, op naar een positieve test! We lopen trouwens weer gelijk op Dancer4fun, succes met je gesprek donderdag! Hopelijk valt het allemaal mee. 31-12, Succes met de FM, duim voor je voor mooie eitjes!! Marnat, hoe verloopt je icsi tot nu toe? Duim voor je! En super van je dat je gestopt bent met roken! Dreamer, ben nog steeds echt super blij voor jullie! Eindelijk groen licht! Op naar een zwangerschap!
We blijven inderdaad redelijk gelijk lopen ja. Terwijl ik toch in de rustronde vaak een langere cyclus heb dan tijdens de iui. Als de kans zo groot is moet je het inderdaad goed overwegen. succes
@Kaboutertje: dank je! @31 december: jammer dat je nu een minder leuke arts krijgt. Hoeveel dagen na je vruchtbare slijm heb jij meestal je ei? @Zonnetje: mn duimen draaien voor je! @Sam: ik zou zeggen safety for all en verplaats die operatie. Weet niet of je onder narcose moet? Of andere dingen toegedient krijgt? Maar elk medicijn is slecht voor een vruchtje. En je lichaam zal moeten werken aan het herstel en kan dan niet alle aandacht aan het vruchtje geven. Dus als je het nog kan redden zonder operatie zou ik zeggen, wacht ermee. Dikke knuff meis! @All: gisteren de startbrief ingevuld en opgestuurd. Moeten jullie ook altijd een brief opsturen als jullie ongesteld zijn geworden? En vanmorgen een afspraak gemaakt voor de echo. Dinsdag 8 juni om 9.20 uur hebben we de 1e FM Vind het echt superspannend allemaal!
Nee, ik moet altijd bellen als ik ongi ben geworden (en als dat in het weekend is op maandag) en dan moet ik een afspraak maken om op dag 3 (of 4) een startecho te maken. Dan kijken ze of alles rustig is en of er cystes zitten. Zo ja, dan mag je niet verder. Dan plannen ze ook meteen een voorlopige datum voor de iui. Dat is standaard op dag 14. Dan hebben hun een richtlijn hoeveel iui's er zijn denk ik dan. Maar elk ziekenhuis is anders ben ik allang achter.
@ Sammie88: wat een rare toestand daar in het Martini Ziekenhuis Groningen. Bekijken ze geen dossiers voor ze een operatie inplannen? Daar staat toch duidelijk in dat je een latex-allergie hebt? Jeetje, ik vind het echt een vreemde gang van zaken. En dan lag je ook nog op de kinderafdeling? Bizar gewoon. Kan me voorstellen dat je erg kwaad was :x. Kijk, als er nou een spoedgeval tussendoor was gekomen, dan was het wat anders. Maar dit is gewoon een zeer slechte voorbereiding van een operatie. Ik heb vanmorgen de laatste IUI gehad. Wel een beetje raar hoor. Op een bepaalde manier neem je toch een beetje afscheid van dit ziekenhuis. Ik ben toch een dik jaar lang onder behandeling geweest en ken dat artsenteam dus inmiddels vrij goed. Het is nog even afwachten wat deze IUI doet, maar anders gaan we dus verder in het UMCG met andere, voor mij nog onbekende artsen.
Sammie@ Ow martini ziekenhuis tja dan heb je het ook over 1 pff sorry slechte ervaring. Mijn behandeling verloopt goed hoor! spuiten gaat prima. pil is nu gestopt! 8 juni eerste echo kijken ze of alles stil licht. Merk verder nog weinig van de overgang. Behappy@ mijn duimen draaien keihard voor je ! lijkt me leuk je in umcg een keer te zien, maar stiekum hoop ik dat deze iui raak is! Dreamer@ Succes meis denken aan je.
Sammie wat gek!!!!!!!! Ik zelf zou geen operatie doen, omdat je mss wel zwanger bent. Maar ja dat komt vast door mijn geschiedenis. Zonnetje: heerlijk dat je nu geen last hebt. En ik wist dat mijn ei nog niet gesprongen was door mijn temp. En de rest weet ik niet meer.... ben net wakker. Ik was zoooooo moe, hihi
Hier nog 1 hoor die moe is. Dus voor jou weer een iui die niet goed gepland was. Ik temp nooit als de ronde iui heb, dus geen idee hoe of wat mijn temp dan is. Dus geen ervaring mee, ga er vanuit dat mijn ei spingt. spuit 10000eh pregnyl.
Nou vrijdagochtend IUI en zaterdagmiddag ei gesprongen. Dus op zich nog wel netjes toch? Beter dan een IUI die te laat is. Toch? Utrogestan -meiden: hoe brengen jullie die dingen in? Met een inbrenghuls? Ik weet dat juulzon dat wel doet, maar wie nog meer? Hier kennen ze dat nl niet bij de apotheek.
Helena, die witte afscheiding kan gewoon vruchtbaar slijm zijn, en over de hoeveelheid zaadjes van jou mannetje hoef je je niet druk te maken. Je weet maar nooit, en je heb er maar 1 nodig!! En bij ons maken ze ook geen echo voor de IUI, je heb er toch niks aan. Is ie gesprongen weet je niet wanneer, en gaat ie nog springen dan weet je net zoveel. Maar als jij en je mannetje er meer vertrouwen in hebben zou ik het gewoon vragen. Salcia, mooie score voor de IUI! En jammer genoeg horen die krampjes er gewoon bij .. Brechtje, wat fijn dat je wel een beetje positief tegenover de IUI staat! Ik duim voor jou net als alle andere dames dat dit de laatste IUI is geweest voor jou. En ook jij tel net zo goed mee als alle anderen, alleen het is hier gewoon enorm druk. Ik heb je er zelfs bij op onze lijst gezet, no hurt feelings okay? Zonnetje, gelukkig voor jou geen tangetje nodig gehad bij de IUI. Ik heb het zelf nooit gehad, maar ik weet zelf wel dat het geen pretje is. En idd wat een enorme goede score van jou hubbie!!!! Hij zal wel trots zijn geweest, of niet? Duim duim duim meid! Hoe waren de brownies?? Wij hebben er niks van geproefd hier! Bij jou HSG maar 3 mensen? Hahahahah, bij mij zijn ze alle 5 bezig geweest, tjonge tjonge wat een aandacht had ik zeg! Angelica, ik hoop dat het snel 8 juni is voor jou, veel succes meid! Willemijn, balen zeg die ongi, veel sterkte en op naar een goede IUI voor jou. Kaboutertje helaas geen ervaringen hier met de prog .. 31 december,ik lees net dat je ook binnenkort een HSG moet?? Als je even terug lees weet je hoe bang ik was, en het viel 100 procent mee! Moet heel eerlijk zeggen dat ik anderen niet geloofde toen ze dat vertelde. Maar dat moet je toch zelf meemaken voor je het geloofd. En hoe was het vrijgezellen feestje geweest? Het klinkt wel heel erg leuk. Voor mij zijn ze denk ik wel iets van plan, maar ik heb al gezegd dat ik niet als de bruid van Frankenstein door hartje Amsterdam heen ga lopen of zo. Gewoon lekker filmpje en eten is meer mijn ding. Nataly1972, goh dat verhaal over 5 april 2007 Jammer genoeg kennen alle mmm meisjes deze gevoelens. Moeilijk om zoiets mee te maken, maar gelukkig is er voor jullie alsnog een ukkie gekomen. Daar moeten we ons ook aan vasthouden, dat er op een dag een kleine uk in onze armen zal liggen. Dancer4fun, succes donderdag! Mirrr, en weet je nu al zeker wanneer je gaat testen? Ik duim voor je mee meid. Mijn moeder komt uit een gezin van 9, en dat vind ik al een prestatie. Als je mijn oma tje zie zal je niet zeggen dat ze er ooit zoveel uit heeft kunnen poepen met dat kleine lichaampje van dr! Als ze toen in die tijd onze behandelingen hadden moeten doen hadden ze er geen 16 gehad denk ik En mijn familie is ook zeer vruchtbaar, maar helaas heb je ook nog een mannetje nodig, en als het daar niet goed zit, dan heb je nog niks aan je hele vruchtbare familie. BabyHope, wat een verhaal meid! Oh ik kan me goed voorstellen dat je er nu ff doorheen zit. Heb je jezelf al vaker geprikt, of word dit de eerste keer? Dreamer, ik wilde even zeggen dat ik dikke respect voor jou heb. Jij moet het allemaal alleen doormaken, terwijl wij mannetjes hebben om ons te steunen. Het is niet niks, en helemaal niet om alleen door te maken, en daarom verdien jij een hele dikke respect! En ook bij mij nog nooit iets terug gelopen van het zaad. Daar was ik ook altijd bang voor, maar de assistente legde uit dat je baarmoeder mond werkte als een soort stop. Dus eendebek eruit, stop erin! En ik lees dat je 8 juni mag komen, wat snel!!! Voor jou gefeliciteerd met je ongi(dat klinkt stom) Spannende tijden, lijkt me wel heel fijn dat je wel weet wat je allemaal te wachten staat bij IVF. Maar snap ook wel dat het een domper was dat je je nog niet in kon schrijven, ik zou het ook hebben verwacht! Allereerst op naar de fm van vrijdag, en een zwangerschap! Juulzzzzzzjuhhhh!!!Wat enorm tof dat je de kaarsjes meeneemt op vakantie!! Kom je even verslag doen als je terug ben??? BeHappy, hoe was de IUI gegaan? Jem, 6mm is zeer netjes voor een bms! Succes morgen met de IUI!! Saskia, jammer dat je ons gaat verlaten, ik dacht dat je zwanger was!!!! Hoop dat je ons wel even komt verblijden met mooi nieuws binnenkort . Veel succes met zwanger worden meid! Sammie, wat een stelletje idioten!! Meid, ik zou laaiend zijn denk ik!!! Even speciaal voor Juulz Kaboutertje,Dancer,Zonnetje,NatalyMarnat 31 december, bedankt voor de knuffels na het bericht van mijn nichtje. Ik voelde me zoooooo klote die dag, ik heb gewoon 2 dagen met dikke ogen rondgelopen zo hard had ik gehuild. Eerst de HSG, en toen het bericht van mijn nicht was me even een te zware combi denk ik. Vanmorgen een fm gehad, dat was weer een verhaal :x Ik ben nu onder behandeling in 1 ziekenhuis. Sommige zullen nog wel weten dat ik in 2 ziekenhuizen liep omdat de fm en IUI in verschillende zh moest gebeuren .. Nu inmiddels compleet overgedragen naar locatie A. Kom ik daar aan,weeeeer een andere gyn. Dit word nu je tweede IUI? Vraagt ze Nee mijn 6 e antwoord ik. O, dan staat het verkeerd in de computer .. Dit is de tweede ronde met Clomid?? Vraagt ze Nee mijn 8 ste denk ik al. Ben je op dag 2 of 3 ook geweest voor een uitgangs echo??? Euhhhh, nee, moest dat dan?? Ja, wij doen dat hier wel altijd, dat is dus het verschil tussen A en B zei ze .. Stomme muts, mijn dossier ligt voor je!!! Poeh he, wat was ik pissed. Fm gedaan, en ik heb aan beide kanten een foll van ongeveer 10mm. Maar ook nog eens aan elke kant een heleboel kleine blaasjes. Ze zette in de pc dat ik recht en links foll van 10 heb, en rechts 9! kleine en links 6! kleine. Printje weer meegekregen, en moet donderdag terug komen en dan kijken we of IUI nummer 6 door kan gaan . Daar zakt je broek toch van af, of niet dan
IUI-meiden Angelica:Okt 2008 BBZ,Mei 2009 mk 6wk,Dec 2009 BBZ,linker eileider verwijderd,Mei 2010 mk 8 wk. Be Happy (35): 10x IUI gehad 11 e IUI 31-05 (juli start IVF) Brabbel1988 (22): 5x IUI mislukt HSG-GOED! Brechtjemvj: 2x IUI mislukt,3 e IUI 26-05 gehad Chichi: 2x IUI mislukt Dancer4fun: 1e IUI 23-03 mislukt, 2e IUI 16-04 mislukt,3e IUI 13-05 mislukt, Dopey :Na 4x IUI zwanger,missed abortion bij 10 weken IUI take 2, ronde 4 raak, miskraam bij 5 1/2 week IUI take 3, ronde 4 raak,mk bij 5 1/2 week. Helena115, HSG op 8-04, IUI 27-05 Jem1979: 1e IUI op 3-04 mislukt,2e IUI op 2-05 mislukt, 3 e IUI op 1-06 Joos: 1e IUI op 26 April, mislukt,2 e IUI op 25-5 JoyceLynn: 1e IUI mislukt, 2e IUI gehad op 17 April, mislukt 3 e IUI gehad op 15 mei Juulzon: 3 keer IUI zwanger!-mk bij 6wk 2dgn op naar IUI 4. Kaboutertje: 2e IUI 01-03 mislukt, 3e IUI gehad op 26-03, mk, 4 e IUI gehad op 29 April,mislukt Marni: 1e IUI 27-01 mislukt, 2e IUI 22-02 mislukt, 3e IUI 18-03 mislukt,4e IUI gehad op 13-04,mislukt. Mirrr: 6 e IUI gehad op 17 mei. Nataly1972: 4e IUI 09-03 mislukt, 5e IUI afgebroken eitje gesprongen. Oasis: 6 iui's de 1ste zwanger 14 mk,2 3 4 5 negatief 6 de zwanger mk, juni weer IUI! Pearl29: 2e IUI mislukt, 3e IUI 14-03 mislukt, ZOMERSTOP. Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt, 5e IUI mislukt, 6e IUI mislukt Salcia:1e IUI 8 april,mislukt Sammie88 (21): 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3e IUI 31 maart mislukt,4e IUI 26 April,mislukt op naar Juni ivm operatie. Saskia1984: 1 e IUI 21 Mei Spannendetijden: 3e IUI 20-03 mislukt,4e IUI 16-04mislukt, 5 e IUI 12-05 mislukt Waardevol: 1e IUI 9 April gehad,mislukt Wondertje79: 1e en 2e iui mislukt, 3e IUI 16 april,(HONEYMOON!!)4 e IUI in Juni?? Willemijnp: 8x IUI mislukt Yasgok:1e IUI 28 April, mislukt. Zonnetje1980 (30): 3e IUI 31 maart gehad,4 e IUI op 27 mei! 31dec2008 (29): 1e IUI 10-03 mislukt,2e IUI op 10-04 mislukt, 3 e IUI 6-05 mislukt Wachtbankje Joycelyn: testen vanaf 29-05 Mirr: testen vanaf 31-05 Saskia: testen vanaf 4-06 Joos: testen vanaf 8-06 Brechtjemvj:testen vanaf 9-06 Zonnetje1980:testen vanaf 10-06 Salcia: testen vanaf 10-06 Helena:testen vanaf 10-06 BeHappy:testen vanaf 14-06 Jem1979:testen vanaf 15-06 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. Ineke: na 5e IUI en laparoscopie Ongeduldig: na 1 e IUI. Minke: na 3 e IUI. Jufkyo: na 1 e IUI. Ivon: na 3 e IUI. Milk: na 4 e IUI. Elif:na 1 e IUI! In afwachting van IUI Zyta Helena115, IUI in mei. Geen IUI meer IVF/ICSI: Marnat (ICSI in mei/juni) Zeehondje (29): 6x IUI mislukt, einde IUI . (20 mei intake IVF) Op lijst gewijzigd, en op wb HELENA, BRECHTJE,BEHAPPY,JEM1979 Op lijst gewijzigd, en van wb af WILLEMIJN,DANCER4FUN
Kaboutertje; ik breng de utrogestan gewoon in met m'n vingers. Heb ergens gelezen dat je met een inbrenghuls ook meer kans hebt om vanbinnen iets te beschadigen.
Oke dat wist ik niet, dank je. Zijn er meiden die er bijwerkingen van hebben? Ik voel me net een waggelende zwangere. Nou ja, ik voel gewoon dat het op mijn bekken speel ( had BI bij kabouterkindje). Ik heb puisten en een opgeblazen buik. Brabbel.... oef laat ze eerst eens het dossier lezen zeg. Enne ik zit ook weer op het wb. Heb 29e april IUI gehad. ( de 1e dus weer van de 2e ronde). Toen op 28 mei , 2e IUI 2e ronde. Dus ben weer een wb-er.
@Brabbel: ik denk dat je het niet goed begrepen hebt, want ik heb wel degelijk een mannetje om me te steunen Mijn man is onvruchtbaar en daarom gaan wij voor IUI-D. Mag ik toch nog erbij op de lijst? 1e IUI-D. Wat slecht dat ze alles zo fout in de computer hadden staan en zich duidelijk niet hadden voorbereid zeg! @Kaboutertje: waarom tel je opnieuw met rondes IUI eigenlijk?
@Brabbel: ja, ging meteen beter nadat ik gestopt was... na een dag of 4 was de benedenverdieping weer "in vorm" @zonnetje: Lief dat je dat vraagt... ik ben gisteren (dag, 21, 15 dagen na de IUI) weer ongesteld geworden... Had zo'n goede hoop voor deze maand, weet niet waarom... Nu nog 1 IUI en dan ga ik verder met IVF. Hoop dat dat niet nodig hoeft te zijn... Verder heb ik nog een vraagje voor jullie: kan het zo zijn dat als je een negatieve resusfactor hebt en je partner is positief, dat dat een eventuele zwangerschap kan tegenhouden. Weet iemand dat? Ik kan er op google niets over vinden, alleen wat je moet doen als je al zwanger bent... Tja, je probeert zelf allerlei oorzaken te verzinnen als je "onbegrepen verminderd vruchtbaar" bent.... Ik heb na mijn eerste curretage een prik gehad voor de volgende zwangerschap, dat weet ik nog want de curretage was onder plaatselijke verdoving... bij de tweede was ik onder volledige narcose en vraag ik me nu ineens af of ooit die prik wel is gezet... ik ga het zowiezo volgende week navragen bij de gyn maar dacht misschien weet een van jullie er meer van? Iedereen hier weer succes of sterkte!!! Ik gun het ons allemaal zo! xxx Joyce