@Mir: balen meis, dikke knuff! @Marnat: geen blauwe plekken van het prikken? Ik moet dinsdag voor de fm en doe idd een lang truitje aan. @31 dec: succes met de IUI, ik ga voor je duimen! @Hvj: super dat je nu een eitje uit jezelf hebt! Was ie goed gegroeid? @All: het is JUNIIIIIIIIIII !!! Dat deze maand maar veel goeds mag brengen voor iedereen! Liefs Dreamer
welkom (helaas) hvj... En over je andere vraag..tja..ik heb zelf geen kinderen, maar ik zou stoppen met de bv denk ik..
@Dreamer, fm van gisteren was het eitje 14mm. Morgen weer terug komen en kijken hoe groot die is geworden. @Salcia, dank je. Stoppen wil ik niet, heb ermee ingestemd omdat bv geven geen probleem was volgens de gyn. Als dat achteraf wel zo blijkt te zijn dan ga ik geen IUI doen voorlopig. Mijn kleintje gaat voor mijn kinderwens, totdat ze zelf stopt.
@Hvj: dit staat op internet over Pregnyl en bv: Borstvoeding Gebruik dit middel niet als u borstvoeding geeft of stop de borstvoeding. Dit middel komt namelijk in de moedermelk terecht. Het kan dan bijwerkingen bij het kind geven. Wilt u borstvoeding geven, overleg dan met uw arts of apotheker. Mogelijk kan de arts u (tijdelijk) een ander middel voorschrijven, dat u wel veilig kunt gebruiken. Ik zou je gyn bellen om het nogmaals na te vragen. Het komt sowieso in je melk, dus misschien kan je vragen hoelang erna het in je melk komt. En hoelang het erin blijft. Als het maar eenmalig in je melk komt, dan zou je 1x kunnen kolven en dat weg kunnen gooien. Als het net zolang in je melk komt als dat het in je lichaam blijft (10 dagen zo ongeveer) dan is dat geen optie natuurlijk. Maar als je eitje nu uit zichzelf goed groeit, dan heb je de Pregnyl niet nodig toch?
Dat heb ik idd op het net gelezen, maar dan vraag ik me af waarom de gyn dan zegt dat het wel kan? Mijn gyn werkt vandaag niet, dus denk dat ik morgen nogmaals navraag ga doen als ik voor fm moet. Idd als het eenmalig is dan kan ik kolven, maar 10 dagen is geen doen en zou ik IUI moeten stoppen. Pregnyl zorgt er toch voor dat de ei springt tegelijktijd met het inbrengen van de sperma?
Je ei kan ook uit zichzelf springen. Ze kunnen dat in de gaten houden dmv fm's, bloedprikken en ovu testen. Ik krijg ook geen Pregnyl. Zodra mn ovu test positief is krijg ik de volgende dag de IUI. Ik zou het dus zonder Pregnyl proberen als dat mogelijk is!
Ok dus jij doet IUI in eigen cyclus zonder pregnyl? Zal dat eens aankaarten morgen, of dat hier ook kan.
Hvj@ Waar naast spuit ik? wat bedoel je? agelica@ Ja word zwaarder en mijn borsten worden stevig!! soms moe , veel zweten, heel erg in de overgang ben ik naar mijn id nog niet, komt mis nog. dreamer@ Nee heb nog geen blauwe plekken wel stipjes van de prikken.
@Hvj: ja ik doe de IUI volledig in mn eigen cyclus. Normaal zou ik zelfs geen FM krijgen, maar omdat de ovu testen bij mij niet altijd aanslaan krijg ik dat dus wel. Anders had ik het puur moeten doen op ovu testen. Ben benieuwd wat ze morgen zeggen meis! @Marnat: super dat je nog geen blauwe plekken hebt!
Hoi meiden, Vanmorgen de 3e iui gehad en de zaadscore was weer slecht. Net als vorige maand maar 300.000. We moesten dus een afspraak maken bij de gyn en dan gaan we bespreken wat nu verder. De verpleegkundige zei dat het waarschijnlijk icsi zal worden dus ben benieuwd. We kunnen 14 juni al terecht. Groetjes, Jolanda
Ben blij dat deze mogelijkheid er ook is, IUI in eigen cyclus zonder pregnyl. Hoop dat ze dat hier in het zh ook doen en dat mijn gyn het geen probleem vindt. Nogmaals heel erg bedankt meid voor je info!
Heb even snel gelezen weer. @miirrr: balen voor je meid, Sterkte @hvj: in de bijsluiter van de pregnyl staat duidelijk dat je het niet mag gebruiken als je borstvoeding geeft. Dus ik zou het niet doen. Raar dat de gyn wat anders zegt. Succes met de keus. Bij ons in het ziekenhuis doen ze volgens mijn geen iui in eigen cyclus. Altijd met hormonen. De rest lees ik later nog en reageer ik nog wel een keer. Ben net thuis.
Hoi Jolanda, Veel succes met de wachtweken, hoop voor jullie dat een ICSI bespaard wordt en dat jullie zw raken van deze IUI. Wanneer mag je testen? @Marnat, geeft niet. Hier slaat de vermoeidheid ook toe.
hey hey hier een kort berichtje van mij! Vandaag op cd10 mijn eerste fm gehad! Er waren 2 eitjes 1 van 13 en 1 van 14mm, allebei in een andere eierstok. Donderdag morgen weer terug komen, heeft iemand enig idee wat ik kan gaan verwachten mbt de groei van de eitjes? En wanneer misschien de eerste IUI plaats zal kunnen vinden? vind het wel spannend!
Flippo, ik had vorige week vrijdag een eitje van 14 en zondag was die 20 en toen moest ik 's avonds de pregnyl spuiten en vandaag de inseminatie. Bij jou zou dat dan ongeveer zijn op zaterdag of zondag, afhankelijk van hoe groot ze natuurlijk zijn donderdag...