IUI deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Sammie88, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. J00S

J00S Actief lid

Apr 22, 2010
    223
    0
    0
    poli kliniekmederwerkster
    noord-holland
    :( Helaas het wachten is voorbij de duivels zijn net het land binnen gekomen. Het rare is(door pregnyl buffer) dat het zoveel minder pijn doet dan de eerste keer. nou maar weer op maken voor de volgende fm op dag 12 deze keer dus 16/6 en kijken of 3x scheepsrecht mag zijn.(ze zeggen toch alle goede dingen komen in 3e :D )

2. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    ach nee meid. Die rot duivels ook:x
    hopelijk 3x scheepsrecht

3. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #4343 Marnat, Jun 6, 2010
    Last edited: Jun 6, 2010
    Sorry meiden heb deze keer niet terug gelezen.
    Heb geen puf gister even voor me zelf gehad heerlijk van het weer genoten.

Ben druk werk aan het zoeken.

Had donderdag een soli

Het gesprek ging goed , dit is een uitzendbureau die mensen zocht!!
    Er komen vandaag nog twee , ik word gebeld of ik maandag definitieve gesprek heb ja of nee.
    Toen zag ik dat uitzendbureau jij er vlak bij zat ben ik daar ook even heen gelopen.
    Gevraagt waar mensen geen antwoord krijgen als ze gereageerd hebben.
    Ze keek gelijk of er wel wat binnen was, ik zie niets staan!! vreemd!
    maar toen zij ze schrijf je maar in , en toen kwam er een man naar me toe. Hebben we het ook over mijn zorg opleiding gehad . Zegt ie wat zonder dat je niet verder gaat , ik ik wil wel naar 2 maar niets helpt. Ik moest een cv naar hem sturen dan zou hij kijken.
    Werd leuk op gevangen nu nog werk.

Helaas niet terug gebeld.Gaan gewoon weer verder zoeken.

Hier@ Heb ik hoor , het was hier feest gister avond .
    We waren gezellig tv aan het kijken voel ik me in eens niet lekker koppijn niet normaal. En misselijk zijn we naar bed gegaan paracetamol genomen ging niet over . Uit eindelijk naar lang woelen en huilen toch over gegeven dat luchte op.

Dit zou een leuke avond moeten worden pff.
    We hebben het vermoeden dat het door de Decapeptyl komt.Kan dat? staat wel in de bijsluiter dat hooftpijn veel voor komt .

Ieder die het nodig heeft dikke knuf.
    Heb weinig zin de laatste dagen sorry meiden.

Ga nog even weer liggen.

4. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik heb dus wel alles meegelezen afgelopen dagen, maar weinig reactie gegeven.

Bedankt voor de steun na mijn laatste bericht of het nog de vraag is of we voor ivf gaan. Heb alles weer even laten rusten, want de ruzies die we erover hadden is ook niks. En zie het wel.
    Blijf gewoon hoop houden voor de iui en dat manlief evt toch nog van gedachte veranderd. En anders zie ik het dan wel.

Balen joos dat je ongi bent geworden.

@marnat: heb je helemaal geen opleiding in de zorg als ik het goed lees? Weet niet wat je precies zoekt?
    Succes met werk zoeken. De hoofdpijn kan van de hormonen komen, hier ook weleens last van gehad. Of heb je teveel in de zon gezeten en te weinig gedronken? Want een zonnesteek is ook nog een optie gezien het weer van gisteren.

Hier hele week druk geweest met werken, gisteren ook gezellig dagje weg geweest met groepje. Dus laat thuis. En vandaag staat er weer een dagje weg op het programma, ben alleen best moe. Dus even kijken of ik echt meega. Kan wel veel zitten hoor.

Hier dus al de hele week erg moe. En de zenuwen beginnen toe te slaan of het raak is of niet. Als het niet zo is verwacht ik woensdag de ongi.

Geniet allemaal van het mooie weer vandaag, want hierna krijgen we weer nattigheid.

Denk aan jullie allen.

5. 31 december 2008 gestopt

Jul 27, 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    Brabbel: Feliciter je mannetje maar! Fijn zeg, ik hoop dat ie het heel erg naar zijn zin gaat hebben!!!

Dopey, meid ik hoop dat je IUI nu raak is en dat het beebje fijn blijft plakken hoor, sterkte met die verrekte wachtenweken, kom maar gezellig naast me zitten op het wachtbankje!

Nataly: ik kom net terug van Spanje (gisteren voor een weekendje geweest) en het was HEEEEERLIJK dus heel erg veel plezier en geniet ervan!!

Spannende tijde:

Fijn voor je meid, al hoop ik dat het toch allemaal niet nodig is en dat we er deze maand allemaal met + testen uit mogen komen, dan is de “drukte”hier ook weer gelijk opgelost hahahah

OH Zyta, ik reageer toch maar ff, ik hoop het heel erg voor je, duim duim duim

He Zeehondje: wat spannend allemaal en wat gata het snel zeg!!! SUPER HEEEEEEEEEL erg veel succes aanstaande woensdag, ik ga me te pletter duimen. Wij hier op het wachtbankje steken wel een kaarsje voor je aan ok?

Oasis, dikke knuffel en dat IUI 7 Maar jouw IUI mag zijn

He Joos, Klote dikke digiknuffel!!

Marnad, ja die hormonen doen rare dingen met je lijf volgens mij. Heel erg veel sterkte meid!!!

Zonnetje: ik hoop zo voor je dat je mannetje bijdraaid!!! Tis voor hun ook heel lastig, dat besef ik me maar ook al te goed!!! Heel erg veel sterkte en ik hoop toch dat het allemaal niet nodig is hoor!!

Alexandra: welkom helaas! Hier ook slecht zaad. Die beweeglijkheid zegt me niet veel en klasse A of B ook niet , maar hier is er in ieder geval ook weinig activiteit zoals je ziet in mijn banner. Ze brengen alleen de goede in, dus ik hoop altijd dat er gewoon 1tje goed genoeg is !! Sterkte!

Sammie dikke knuffel terug

Kabouterje: wat een dilemma’s he! Ik hoop dat je uiteindelijk bij het Zh terecht komt dat je wel goed helpt!!!

Rest: dikke digi knuf!!

Ego: Afgelopen weekend een heerlijk weekend naar Alicante geweest met een vriendin! Heerlijk op het strand gelegen, lekker gezwommen, heerlijk gegeten echt ff gedachten op 0 en genieten, was echt heerlijk!
    Donderdag nog echo gehad en wat bleek ei was gesprongen, deze maand waren we dus precies op tijd. Nu weer hard duimen op dat verrekte wachtbankje!!!
    Vrijdag bruiloft van mijn zusje… weersvoorspellingen zijn helaas niet zo geweldig….

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Hier ben ik weer na een druk maar leuk weekendje bij mams. Helaas gaat IUI hier niet door omdat mijn man te horen kreeg dat ie voor zijn werk 2 weken naar het buitenland moet gaan en dat valt net (denken we) in de tijd dat ik dan geinsemineerd moet worden (weet niet op welke cd je met puregon IUI krijgt meestal). Ben ik even blij dat ik het te horen kreeg alvorens ik ben begonnen met spuiten, wel slik ik duphaston maar ja dat is toch minder erg dan spuiten en het dan halverwege moeten afbreken om zoiets (zit je daar met al die hormonen in je lijf). Baal er wel van maar ben blij dat ik het nu weet.

@31-12-2008 en Dopey, succes met het wachten meiden. Ik duim bvoor een plakbeeb voor jullie.

@Zeehondje, veel succes woensdag!

@Spannendetijden, hoop voor je dat het niet nodig zal zijn en je deze ronde zw bent!

@marnat, lees net dat jullie 12jr bezig zijn wat zal dat moeilijk zijn meid en daarom duim ik extra hard voor je meis. En bah die hormonen soms, hoop dat het een goed teken is!

@Joos, jeetje meid wat balen zeg. Hierbij een dikke knuff!

@Brabbel, gefeliciteerd met je man en veel plezier samen!

@Nataly, stuur je een beetje zon deze kant op het begint weer somber te worden hier. Geniet ervan!

@Oasis, hoop dat de 7e jullie IUI wordt meid!

@Zyta, hoop echt dat hét wordt. Duim voor je.

@Kaboutertje, en ben je er al uit welke zh het wordt?

@Alexandra,ik duim voor je dat er 1 goede tussen zit want je hebt eenmaal maar 1 zaadje nodig.

@Sammie, knuff terug.

@Zonnetje, nog een gesprek aangegaan met je man? Hier wel en ook voorgesteld over het invriezen van de zaad en dat trok hem wel, alles behalve die stress van de dag van IUI. Hoop echt dat je mannetje bij draait meid, weet hoe moeilijk het is voor je om je erbij neer te leggen.

@31-12-
    2008, fijn om te lezen dat je genoten hebt van je weekendje met je vriendin. Doet een mens altijd goed om je verstand op 0 te zetten. Hoop dat het deze keer raak mag zijn voor jullie en veel plezier met de trouw van je zusje. Gefeliciteerd voor haar!

@All, knuff!

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hoi lieve meiden, hoop iedereen een goed weekend heeft gehad!
    Heb nog niet alles teruggelezen.

@Joos, wat balen meid, sterkte!

Ego: heb zelf ook het idee dat iui niet is gelukt, krijg steeds meer soort van kramp, denk dat ongi eraan zit te komen..pff

8. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Zo, ik ben maar weer eens lekker ervoor gaan zitten om alles op mijn gemak te lezen en te reageren van afgelopen week wat ik nog niet gedaan had. Heb toch een rustige ochtend voor mezelf iingepland, gezien ik nog moet werken vanavond en het hele weekend druk ben geweest.

@behappy; voor jou de laatste wachtweken dus met iui. Is inderdaad een raar idee als je na zo lange tijd ze ineens niet meer ziet. Hoewel ik steeds andere mensen heb voor de iui en de fm's. Kan ze altijd slecht onthouden wie ik heb gehad. Succes en hopelijk is de ivf niet meer nodig.

@brabbel: ik was megatrots op de score deze maand. Zouden die positieve gedachten toch werken? Heb gehoopt op heel veel zaadjes die ze gingen inbrengen namelijk. Ik had vorige week de brownies meegenomen tijdens mijn weekend weg, dus ja dan kan ik ze hier niet uitdelen he.
    Wat een raar verhaal bij jouw ziekenhuis, maar hier doen ze dus ook op dag 3 al een fm om te kijken of alles rustig is inderdaad.
    En alles al geregeld voor de bruiloft? Want dat schiet nu ook al op.
    succes met de iui. Kan inderdaad zijn dat maar 1 ei doorgroeit. En gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man. Lekker.
    En fijn dat je zoveel steun krijgt. Hier had ik dat ook in het begin.
    Nu vragen ze wel hoe het gaat, maar wij zitten zo slecht in het personeel dat ze niet blij zijn als ik uitval. Dus ben jaloers op je dat ze je zo opvanggen.

@joycelynn: volgens mij heb je al veel antwoord gekregen op de vraag over de rhesusfactor: het kan wel je zwangerschap afbreken als je negatief bent en een kindje positief. En dan alleen als je geen anti-stoffen hebt hiervoor.

@salcia; buikkramp kan op alles wijzen, innesteling is na 5-7 dagen dus dat kan. Maar kan ook gewoon een krampje zijn wat niks betekend. Hier altijd krampen in de wachtweken.

@kaboutertje; als ik een iui op donderdag heb gehad heb ik meestal 2 weken later op woensdag mijn ongi. Maar in mijn eigen cyclus is het zo dat als mijn ei op donderdag springt ik 2 weken later op donderdag ongi wordt. Maar dit kan dus ook nog per persoon verschillen. Ik snap het ook nooit zo hoor. Heb er altijd ruzie mee als ik een banner maak, dus meestal pas ik die tussentijds aan.
    Maar snap nu wel hoe het in de praktijk gaat bij mij.
    En de utrogetan kan het inderdaad uitstellen ja.

@dreamer: ik vind het nogsteeds soms genant hoor. Maar aan de andere kant doen ze het de hele dag door. Dus letten ze daar echt niet op. Voordeel van de fm vind ik dat ze meestal naast je zitten, dus niet zo naar binnen koekeloeren. Dat doen ze bij de iui zelf natuurlijk wel.
    Ik werk zelf in de zorg en zie dagelijks blote mensen. En let er inderdaad niet echt meer op. Is zo normaal geworden.
    Maar herken je gevoel maar al te goed.
    Ik doe meestal een wat langer shirt aan voor mijn gevoel dat ik niet al te bloot loop.
    Succes

@marnat; hoe gaat het bij jou? Ik vind het toch lastig om bij mezelf een soort van darten te doen hoor. Probeer het wel, is inderdaad het beste.

@31dec: lekker zo vakantie. en dan ook nog je ei gesprongen. Nu nog even geduld met wachten.

@miirr: met de iui kan iniderdaad je cyclus wat korter worden. Hier ook altijd 1 dag korter. Had je al sterkte gewenst geloof ik.

@jem: balen van het slechte nieuws. Succes.

@brechtje; is heel herkenbaar hoor die reactie in een dipje. Hier dat soort dingen ook weleens. En in het begin heb je soms ook zoiets van ik krijg geen antwoord. Maar dat is ook haast niet haalbaar gezien de drukte hier. Een rustig topic is dan makkelijker bij de houden.

@tabisai: ze beginnen altijd laag met doseren. Hier is het na elke iui opgehoogd. En de 1ste iui ook pas iui op dag 17 of 18 gehad door langzame groei.

@kaboutertje: geen idee welk ziekenhuis je moet kiezen. Ben daar niet zo bekend in de regio.

@alexandra: welkom. wat was het zaad na bewerking, daar moet je naar kijken namelijk. En welke aantallen.
    Er hoeft geen oorzaak te zijn hoor voor de slechte kwaliteit. Kan ook zomaar gebeuren. En a is heel goed en b is goed. Daar kan je allebei zwanger mee worden.

@overivf: Hier ziet man het helemaal niet zo zitten om weer een ander traject in te gaan. Hij houdt dus niet van ziekenhuizen en wilde ook al niet voor iui gaan. Kwam afgelopen week ook uit dat hij zelf veel stress ervaart in de wachtweken en het heeft invloed op ons leven. Want de iui is niet te plannen en dan kan ik dus slecht afspraken maken vooruit. Dus zeg soms wel dat dingen onder voorbehoud zijn. En hij voelt zich dus erg schuldig dat het niet lukt.
    Hij ziet de toekomst zo ook wel zitten, minder werken, lekker reizen enz. En hij kent iemand waar het ook niet lukte en denkt dat die ook gelukkig is zo. Man houdt niet van doktoren. Hij moet voor iets anders ook nog naar een arts toe, maar dat gaat hij niet. Want ja daar ziet hij tegenop. En hij is het zat dat ik dan veel last heb van allerlei kwalen enz. Inderdaad is de behandeling zwaar voor vrouwen. Maar hier voelt man zich erg schuldig en vind dat hij met dit zware probleem moet leven.
    Dus er zit bij hem gewoon heel veel dwars.
    Kreeg afgelopen week ook nog even te horen dat hij het gevoel had dat zijn ouders niet van hem hielden, want ze komen nooit enz enz enz. Hij is een binnenvetter, dus komt het er niet zo heel vaak uit.
    En de gyn heeft aangegeven dat iui voor ons niet echt de optie En ook dat wil man dus niet doen. Hij wil gewoon van de stress en alle ziekenhuisbezoeken af. En van mijn buien, maar die zal ik ook hebben als we stoppen, Want ik heb van mezelf ook al last tussen mijn ei en de nod. Maar dat had hij nooit zo goed gemerkt toen ik de pil slikte.

@juulzon: geen idee of je dan een ei kan krijgen, maar je lichaam pakt het mooi op zo. Heerlijk bruin gebakken?

@willemijn; succes

@dopey: succes en hopelijk blijft er 1 nu plakken bij je.

@nataly: prettige vakantie geniet ervan.

@spannendetijden: succes en wat gaat het allemaal snel bij jullie zeg. ook al voor ivf aan het kijken en meteen door.

@zyta: heb je al nog een keer getest?

@zeehondje: wordt vaart achter gezet bij jullie.

@oasis: succes

@hvj: hier is het probleem meer het hele ziekenhuisgedoe en de stress. En nee, heb het even laten rusten. Want de stress lijkt me niet goed in de wachtweken. Man is nu weer poes lief en aardig. En we moesten het hele weekend op pad met een hele groep. Dus wilde geen ruzie hebben.
    Ik blijf goede hoop houden.

Hier is mijn gevoel tegenstrijdig. Aan de ene kant denk ik dat het raak is aan de andere kant denk ik ongi te worden.

Wel last van misselijkheid, maar dat had ik maanden geleden ook vaker gehad. Kan ook door de stress komen.
    Wel minder last van mijn buik enz. Maar ik durf niet teveel te hopen. Ben zo zenuwachtig. Want ik verwacht evt woensdag ongi te worden dan. Heb mijn nod donderdag.
    Maar ik hoop het zo.

Man is zo tegenstrijdig, zei weekend tegen hem wel dat stel dat het raak is ik het niet eens zal geloven in het begin.
    Hij dus ook niet en dat hij dan heel voorzichtig zal worden met mij, bang dat het mis gaat. Mag dan bv niet meer tillen enz.
    Dus zo zie je maar weer hoe hij het allemaal beleefd en ermee omgaat.

Ik moet nog zoveel dagen wachten, zucht

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    @zonnetje...gek word ik van dat wachten, heb ook NOD donderdag... maar de innesteling dag 5-7...het is nu 11 dagen.. vorige keer ook ongi op dag 11 na iui..hoop het niet, maar voelt niet goed nu.

10. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    wat ik begrepen heb is dat inderdaad ergens daar. Ei doet er even over om in je baarmoeder te komen.

Dag 11 ongi kan ook best hoor, maar anders even aankaarten bij gyn. Zijn dames die utrogestan ervoor krijgen. Geen idee vanaf welke lf dat nodig is.
    Hier altijd op dag 13 ongi, vorige keer op dag 12 al beetje roze gehad. Dus ben ook benieuwd. Wachten is elke keer een drama vind ik.
    De zenuwen beginnen al een week van tevoren of ik al ongiklachten voel.
    Maar die zijn elke maand anders en de stress van vorige week is ook niet zo goed geweest voor de klachten

Maar blijf heel hard hopen op de vervulling van mijn wensen. De wens dat ei even goed moest groeien is gelukt en de hoeveelheid zaad ook. Nu nog de combi van die 2 zou geweldig zijn.

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Salcia, ik hoop voor je dat het raak is voor je meid. Ik duim!

@Zonnetje, groot gelijk heb je meid. Als ik zie dat het in het nadeel van ons huwelijk gaat werken laat ik het ook bezinken hoe moeilijk dat ook is, en vaak begint hij er na een tijd zelf over.
    Hoop dat het nu raak voor jullie is zodat al die stress niet meer hoeft, ik duim voor je!

12. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,395
    0
    0
    Brabant
    even tussendoor: ik vind het zó knap van jullie dat je de moeite neemt om echt persoonlijk op iedereen die wat post, te reageren op dit forum. Het is behoorlijk druk hier namelijk. Voor mij te druk om überhaupt alles te lezen, laat staan op iedereen persoonlijk te reageren.
    Voor de dames die dat wel doen: diepe buiging, petje af!!

13. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    @hvj; ik heb vooral dus mezelf ermee. Maar diep in mijn hart ben ik er elke dag mee bezig met wat als hij niet wil. En mijn man begint er dus juist niet over, aangezien hij dan weet dat ik in tranen uitbarst als hij weer zegt dat hij niet wil. En zijn ouders spreekt hij ook weinig en als hij die spreekt zullen ze er vast niet over beginnen. Dus moet het er zelf weer over beginnen, maar deze week dus maar niet.

@miirrr; hoeveel dagen/ uren werk je? Ik werk zelf maar 27uur. En reageer dus als ik een vrije dag heb of dus als ik juist savonds werk. Dan wil ik de ochtend weinig doen verder. En ik heb ook niet een heel druk sociaal leven, dus ben ook vrij veel thuis. Maar heb soms ook niet de tijd./ zin om op iedereen te reageren. Maar probeer het wel.

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ik begrijp je volkomen meid en voel met je mee, want dat stel ik mezelf ook vaak voor van wat als hij het absoluut niet wil. Hoe dan verder? Leg je je erbij neer (wat mij onmogelijk lijkt omdat de wens toch sterker is) of probeer je een middenweg te vinden? Heel moeilijk meid vind ik het.

Maar laten we daar maar niet aan denken, en hopen dat je nu zwanger raakt!

15. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Daar blijf ik ook op hopen inderdaad. Gevoel stuitert alleen alle kanten op. En ik moet nog zoveel dagen wachten.
    En dan nog de vraag hoelang ik kan wachten met testen, wil eigenlijk pas weekend testen, omdat man dan ook hele dag thuis is. En wil pas na nod testen en die is pas donderdag. Hoewel ik met iui dus altijd wel dagje eerder ongi wordt.
    Gelukkig straks nog werken, dus nog afleiding. Maar aan de andere kant heb ik geen zin in werken, want ben erg moe.

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Nog 3 dagen zie ik, hoop dat die gauw vliegen en zou idd na NOD pas testen ter bescherming voor jezelf.
    Is ook veel leuker om samen te testen maar begrijp best dat dat je ietjes te lang duurt. Iig draaien mijn duimen heel hard voor je!

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Hvj: niet elk ziekenhuis heeft de mogelijkheid om zaad in te vriezen.
    Plus hou rekening met hoge kosten die je niet vergoed zal krijgen.
    Wat balen dat de IUI nu niet door kan gaan zeg!

@Zonnetje: snapt je man niet dat geen kinderen krijgen zwaarder zal zijn dat het IUI/IVF traject?
    Lijkt me heel zwaar als je niet op 1 lijn zit wat betreft de kinderwens.
    Ik hoop dat verdere ziekenhuisbezoeken niet nodig zijn meis, mn duimen draaien!

@All: nog maar 1 nachtje slapen en dan de 1e FM!
    Ben helemaal zenuwachtig.
    Ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen.
    Ik hoop dat mn cyclus niet teveel van slag raakt door de zenuwen.

Liefs!

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Klopt, gelukkig doet onze zh er wel aan alhoewel ik toch hoop dat hij het op die dag wil doen ipv invriezen aangezien zijn zaad slecht is. Maar goed daar komen we wel uit.
    Ik twijfel nu of ik het wel of niet moet afzeggen deze ronde? Ik slik nu Duphaston, denk dat ik volgende week woensdag ongie word en mijn man komt de 27ste weer terug.

Spannend morgen je 1e fm, hopelijk zijn de eitjes braaf en werken ze mee!

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Hvj: dus op dag 12 komt hij alweer terug?
    Dan zou ik mooi doorgaan hoor!
    Of zit de kans erin dat je op dag 11 al een eisprong krijgt?

20. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    @dreamer: jammer genoeg beseft mijn man niet dat ik dat heel zwaar vind (of hij wil het niet beseffen). Heb het hem wel verteld hoor. Maar we hebben het ook wel gehad over de toekomst zonder kinderen. Maar dat is pas na ivf voor mij.
    Is heel zwaar als je niet op 1 lijn zit. Want het geeft een hoop problemen. Jij succes met de fm. Ik vind de fm nooit zo heel erg, sta binnen 10 min weer buiten en in die tijd heb je je moeten uit en aankleden, fm gehad en alles opgeschreven.

@hvj; ik wil het hoe dan ook samen doen. Denk dat man het niet op prijs stelt als ik het doe als hij er niet is. Kan het altijd nog vrijdagochtend doen voordat hij gaat werken. Maar dan is het ook zo raar als hij daarna meteen weg moet.
    Of ik doe het op een avond. Ik heb maar 1 test hier, dus kom ook niet zo in de verleiding hoor. En wil inderdaad mezelf niet teleurstellen.
    Over 3 dagen is inderdaad mijn nod. Maar die haal ik normaal met de iui dus niet.

Share This Page