IUI deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Sammie88, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Even snel hoor.....Heb zo een sollicitatiegesprek en moet dus zo de deur uit...

Omdat ik zo zenuwachtig ben (en misschien ook wel een beetje stom ben geweest :D) heb ik nu al een zwangerschapstestje gedaan....
    Gewoon om even mijn gedachten te verzetten om de zenuwen de baas te kunnen zeg maar.

12 dagen geleden heb ik de Pregnylprik (10.000 eenheden) laten zetten en ik ga dus er van uit dat het daardoor komt, maar ik zie toch een tweede streepje.

Een paar IUI's geleden heb ik trouwens ook eens voor mijn NOD getest en toen kreeg ik (10 dagen na de Pregnyl) ook een heel licht tweede streepje, maar die zag je na fotobewerking pas goed.

Deze foto heb ik dus niet hoeven te bewerken.....

SPANNEND DUS!

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Be Happy, ik zie de 2de streep ook heel duidelijk:D

3. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

Jul 10, 2008
    5,651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Daar staat echt een 2e streep hoor! ;)

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Be Happy, duim voor je meis!

5. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    behappy@ Ik zie een tweede streep , duim duim.
    Succes met je soli.

6. 31 december 2008 gestopt

Jul 27, 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    sammie sterkte meid!!

Be Happy, ik zie ook echt een streep hoor!!! Oh ik hoop het zo voor je! Morgen weer testen!!

7. helena115

helena115 Bekend lid

Jun 28, 2009
    803
    0
    0
    Ik snap je uitleg hoor, het is ook niet zozeer op die medewerkster zelf gericht.
    Zij kan er ook niets aan doen.
    Vind het lastig dat ik geen arts te spreken kan krijgen, de assistent arts geeft me geen antwoorden....

Vanochten uitgangsecho gehad, op naar IUI 2

X

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lieve meiden,

nog steeds niets hier....alleen hele zere borsten aan de zijkant en steken in mijn buik en lies.
    wacht nog even tot vanavond af..pffff

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    salcia, je houdt wel de spanning erin

10. Brechtjemvj

Jan 27, 2009
    74
    0
    0
    Hier slecht nieuws. Verder ff geen zin om te lezen of te reageren, sorry.

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Dikke knuffel van mij

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

@Brechtjemvj en Sammie, dikke knuff meiden.

@Salcia en Behappy, spannend dames ik duim verder voor jullie.

@All, hai

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    sterkte!!

14. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Knuf meis, en denk om je zelf !! doet een ander niet voor je.

15. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,395
    0
    0
    Brabant
    Ik snap je wel! Daarom deed ik ook niet rot tegen de assistentes.
    bij mijn kliniek (Geertgen) gaat het als volgt:
    - je meldt je bij de gastvrouw (receptioniste)
    - zij meldt je bij de arts door je status in een soort brievenbus te doen
    - wachten wachten
    - je arts roept je op, doet wat 'ie moet doen (in dit geval een echo, dat duurt dus 1 minuut ;) )
    - je arts doet de status in de brievenbus van de assistentes
    - jij gaat weer naar de wachtkamer
    - de assistente roept je op

Soms hebben assistentes het drukker dan de artsen, soms andersom. Zij geven onder andere de prikinstructie en dat kost veel tijd. Maar in veel gevallen (zoals bij mij) is het enige dat ze doen, een afspraak maken voor een volgende bezoek en evt. extra hormonen meegeven. In dit geval stonden allevier de assistentes (er waren twee dokters aan het werk) met elkaar te overleggen in een kamer die open stond, ze waren dus niet met patiënten bezig...
    Dán denk ik: doe dat overleg op een ander moment. Volgens mij ging het over met wie de stagiaire die dag moest meelopen....

Het is dus wel iets anders dan hoe jij het beschrijft? Maar goed dat je voor je collega's opkomt hoor! Ik heb ook niet pissig gedaan tegen de assistente. Ik heb alleen gezegd: "Nee ik heb geen vragen, nee je hoeft niets uit te leggen, ik hou het kort, want volgens mij lopen jullie een uur uit dus als ik het kort houd, dan hoeven de dames ná mij niet zo lang te wachten... (en geglimlacht)...

16. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,395
    0
    0
    Brabant
    Brechtje, Zonnetje Sammie: echt klote!!!

al nieuws, Salcia??

Ik probeer om precies dezelfde reden ook altijd om de test zo lang mogelijk uit te stellen: geen nieuws goed nieuws. maar het lukt me nooit écht lang hihihi...

17. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Be Happy: Don't worry (*zingt verder op het liedje van Bob Marley*) EEN STREEPJE!!! Echt wel raak! Zo was mijn test ook en toen twijfelde ik zo keihard!!! Over twee daagjes de clearblue doen met indicator en je zult het lezen!! Hoop echt dat dit een plakbeeb is schatje!!! Ben superblij voor je!

Salcia: TESTEN!!! Heb een positief gevoel meid!!

Sammie: *geeft je een bak Ben en Jerry's, want dat mag onder deze omstandigheden* - baal keihard met je mee... Dikke knuff lieve schat. Bah....

Brechtje: sterkte.

@all: geen specifiek nieuws.... Ongiekrampjes lijken weer weg te zijn...Deel ook maar even Ben&Jerry's uit op het wachtbankje (daar heb ik zelf onwijze trek in....)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,395
    0
    0
    Brabant
    Ben en Jerry's is onder alle omstandigheden goed om te eten, Juulzon, ben ik he-le-maal met je eens!
    Veel plezier op het wachtbankje, schuif je alvast een beetje op? Ik heb over een uur mijn IUI dus dan sluit ik weer gezellig aan!

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh Be Happy, ik zie ook het tweede streepje. Ik ga echt heel hard voor je duimen. Zou toch echt onwijs super zijn. en de 11e iui al en bijna starten met ivf. Dat is gewoon niet meer nodig! Waaahhhh....
    Ik hoop het zo!!!!!!!!!!

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Daar komt mijn nick ook vandaan, hahaha, "don't worry, be happy"...

En ik ga liever nog nergens vanuit. Ik heb namelijk 12 dagen geleden 10.000 eenheden Pregnyl gespoten en ik twijfel nu heel erg of dat tweede streepje niet daarvan komt.

Ik ga nu zondag pas weer testen. Dan kan ik de testen goed met elkaar vergelijken. Mocht het streepje dan lichter zijn, dan weet ik dat ik maandag waarschijnlijk weer naar de winkel kan om maandverband te kopen.

Ben en Jerry's: OEH! Lekker! Vooral de Strawberry Cheesecake vind ik mjammie.

@ Salcia: wanneer ga je testen?

@ Sammie, Zonnetje, Brechtje: een hele dikke knuffel en veel sterkte van mij!

@ iedereen: dikke knuffel en liefs van mij!

Had vanmiddag een sollicitatiegesprek. Is wel geinig. De betreffende persoon bleek mij 3 jaar geleden ook benaderd te hebben voor een baan, alleen was ik toen net aangenomen door een ander kantoor!
    Het was verder een leuk en goed gesprek. Volgende week hoor ik meer.

Share This Page